Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai vyvíjí desetistupňové převodovky pro své luxusní modely

Ve špičkových luxusních limuzínách se zabydlují osmistupňové převodovky, ale automobilka Hyundai chce jít ještě dál. Od roku 2014 by v jejích luxusních sedanech mohly být desetistupňové automaty, které mají pomoci ještě více snížit spotřebu paliva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neverest

další fáze

PR Hyundai, srpen 2012:

... a jako další číslo dnešního programu představujeme variátor z Babety a dvouhlavého jorkšíra ;-D

0/0
4.10.2011 22:07

sama_pozitiva

Luxus s Asiatem

To tedy musí být styl být představitelem významného podniku, a přijet na obchodní schůzku s nějakým podobným "asijským" křampem bez stylu a historie.

0/0
4.10.2011 21:53

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: Luxus s Asiatem

No lepší než přijet s "evropským" křápem s historií s horšími parametry a dvojnásobnou cenou...i když někteří jednodušší lidé slyší jen na pořizovací cenu a čím vyšší tím lépe..

+1/0
5.10.2011 9:22

radik

Re: Luxus s Asiatem

jasně takovej mercedes éčko nebo pětka od BMW jsou jenom evropský křápy s dvojnásobnou cenou... 8-o až přesednete z korejský limuzíny do některýho z těch "evropskejch křápů" jako třeba Mercedes nebo BMW tak pochopíte že cena vs. užitná hodnota neni všechno.

0/0
5.10.2011 9:33

aluminiový alobal

Re: Luxus s Asiatem

no jo ale když přijedete na obchodní schůzku asijským autem, tak Vás obchodní partner bude mít za hňupa i kdyby byl asiat sebelepší. Ono jde totiž taky o prestiž a ta jaksi některým výrobcům chybí. Jinými slovy, obchodní smlouva se dá podepsat propiskou z tržnice ale luxusní plnící pero v té chvíli vypadá přeci jenom lépe.;-D

0/0
5.10.2011 10:28

Antonín, topič

Re: Luxus s Asiatem

Ještěže u nás ve firmě jsou na tyhle pokrytecký snobský čochy jiní lidi.

Já bych na to neměl žaludek.

+2/0
5.10.2011 12:26

legnaw

Re: Luxus s Asiatem

a pak se divime ze pulka zemekoule nema co zrat Rv

0/0
6.10.2011 11:43

Rambo-x

Design

Je vidět že už design nekopírují jen v Číně,ale už i všude okolo,to auto mi hodně připomíná mercedes

10 stupňový automat je podle mě naprostá blbost,to bude neustále jen řadit,dle mého názoru je optimání počet převodových stupňů 5-6,více už je dle mě zbytečnost.......u toho auta se otáčkoměr ztěží dostane přes 3000ot/min:-P

0/0
4.10.2011 21:49

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Ty se k tomuhle tématu raději nevyjadřuj. Ty budeš ve škodivce pořád kvrdlat klackem a pětikvalt bude tvým snem. 3000? Při maximálce třeba 280 bude točit určitě víc, ale to ty považuješ už za 3. kosmickou rychlost. :-P Koneckonců i ten otáčkoměr je na tebe už příliš moderní zařízení... ;-D

0/0
4.10.2011 23:35

radik

Re: Design

jenomže on má pravdu... dvěstěosmdesát to nepojede, to je na hyundai opravdu kosmická rychlost ;-)

0/0
5.10.2011 8:56

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

A proč by to nejelo? Nebavíme se o nějakém starém Accentu, ale o jejich vlajkové lodi - Equusu. Ten současný i při své velikosti zrychluje z 0 na 100 pod 6,5 vteřiny, používá stejnou převodovku jako Audi nebo BMW a maximálka je omezená na 250. Vzhledem k tomu, že má motor skoro 400 koní, k těm 280 by se rozhoupal určitě.

0/0
5.10.2011 10:22

radik

Re: Design

ano... vyšplahala by se.... stejně jako by se M5 vyšplhal bez omezovače na víc jak 300, ale v eMku jde vypnout... tady ne... ono udělat motor co má výkon rozhejbat auto na 300 neni problém, ale horší je udělat podvozek kterej se v takovejch rychlostech dobře chová a to korejcum nikdy moc nešlo. Krom toho starší maj 335 koní a do těch čtyřset v novějšim taky pár koní chybí... a když čtu že má bejt konkurent pro S-ko (ne v tomto článku) tak se musim smát... jako chudej brácha, kterej toho tolik neumí, ale chce vypadat stejně reprezetativně... na mě to působí kapku směšně, ale proti gustu...

0/0
5.10.2011 11:16

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

V M5 jde vypnout podobně jako u toho šikmooka, tedy změnou hodnoty nastavení elektronického omezovače. Sám si to udělat oficiálně nemůžeš. Smysl to samozřejmě nemá, zvlášť u toho Equuse. Těch 250 stačí a 280 bylo myšleno spíš řečnicky. Na trzích kde se snaží uspět na něj asi holt koukají jinak, než tady. Já bych ho taky nechtěl, nicméně - pokud se podívám v jakých starých popelnicích jezdí většina národa a přesto se snaží z toho vymačkat 200, myslím že i na hranici maxima se s ním jezdit dá a desetistupňovou převodovku by vzhledem k hmotnosti využil. Ono se sice skoro nikde tak rychle jezdit nesmí, ale stejně...

0/0
5.10.2011 12:07

radik

Re: Design

jenomže v M5 ti to udělaj přímo u BMW... to i hyundae ne...

 

deset stupňů na sportovní jízdu nebude nic extra... motor bude lítat s otáčkama dolu a nahoru... převodovka bude mít plný ruce práce... stejně tak jako spojka (ať bude jakákoliv) a čas kdy je motor v záběru se tak zmenší...

0/0
5.10.2011 13:51

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Ty asi v autě automat nemáš, že jo? Vyzkoušej si někde alespoň šestikvaltový tiptronic a jestli od chvíle kdy se zamkne hydroměnič poznáš kdy řadí podle něčeho jiného, než podle zvuku a otáčkoměru, je na tom autě něco špatně. Dnešní převodovky řadí bez ztráty výkonu, takže je motor v záběru pořád. Kvalty mohou libovolně přeskakovat, spojek je pro planetová soukolí několik. Bude jen záležet na dobrém naladění a desetiny půjdou zase dolů, stejně jako spotřeba. Co se toho emka týče, výrobce za to chce mastné výpalné a je podle mě ostuda, že auto které si hraje na sportovní, nemá vyšší maximálku nastavenou rovnou... U toho šikmooka by si to stejně asi nikdo zvednout nenechal.

0/0
5.10.2011 16:24

radik

Re: Design

nemám... u vícespojkovejch převodovek možná nepoznám kdy řadí... za to s desetikvaltama budou neustále makat a opotřebovaný budou dřív DSG-čko jsem zatim žádný nedělal, ale i na obyčejnejch starejch automatech je výměna spojky fak lahůdka... jenomže tam nalítala klidně 150 - 200 tisíc, což u těch vícespojkovejch desetikvaltů nejspíš nezvládne, ale nechám se překvapit.

 

jinak M5 si jen tak nehraje... spoustě opravdu sportovnim vozům natrhne i s omezovačem, ale souhlasim že peněz za to nechce zrovna málo... jenomže ono to má své opodstatnění jako třeba horší záruční podmínky, častější kontroly + častější výměny spousty dílů atd...  to ptoto nemá každá M5 odblokováno a myslim že to je logický... ne ostuda.

0/0
5.10.2011 18:16

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Můžu ti zaručit že desetistupňová převodovka nebude DSG, ani jako klasický starý automat, ale klasická planeta s minimálně čtyř spojkovým systémem, a uzamykatelným hydroměničem, tedy něco  jako je osmikvalt od ZF. Předchozí šestirychlostní model jsme měli v Audi A6, 4,2 FSI z roku 2005 a když šlo do světa, mělo najeto 290 000 a převodovka byla v pořádku. A to v ní nikdo po celou dobu nevyměnil ani olej. Moje 3.0 Tdi má momentálně 190 000 a taky žádný problém. Ostatně to je problém výrobce a my to myslím řešíme zcela zbytečně. Jinak nechci nijak snižovat kvality aut jako je M5 nebo RS6, ale pořád jsou to jen nadupané osobáky. S tvarem karoserie a podvozku moc nenaděláš, takže s jakým opravdu sportovním vozem bys je chtěl srovnávat? Ani obyčejné Porsche 911 GT2 RS bych s tím někde na okruhu honit nechtěl.

0/0
5.10.2011 22:24

radik

Re: Design

no nechám se překvapit jak to bude s tou převodovkou. Jinak GT2 RS... obyčejné ;-D vtipálku... obyčejná je 911 turbo nebo Cayman...a za nim by se nejspíš udržela. GT2 RS se už řadí k supersportum . Já měl na mysli spíš auta jako TT RS nebo  370Z (což jsou bezesporu sportovní auta), ne supersporty jako GT2 RS nebo Lambo Superleggera, to je opravdu jiná liga a vůbec nechápu co tě napadlo zrovna tohle... to si rovnu mohl vytáhnout McLarren F1 nebo Enzo .

0/0
6.10.2011 10:03

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Dojmu že myslíš třeba to GT 2 jsem nabyl, když  jsi napsal "opravdu sportovní" což parodie jako je TT, ať už jakékoli, nebo ten Nissan "opravdu" nejsou. Chybí jim na tu M5 i notná dávky výkonu. Ale fajn, nebudeme se  zbytečně chytat za slova. Tu M5 bych zkrátka raději srovnával s RS6. TT je dost rozdílné auto.

0/0
6.10.2011 10:56

radik

Re: Design

nissan 370 a parodie... dobrý tak to se nemáme o čem bavit, výkon chybí, za to maj oproti ní muší váhu a jsou živější... zrovna ten nissan je hodně povedený auto a parodií ho může nazvat jen ňouma co si přečet o Porsche co má 600 koní a cokoliv slabšího pro něj už neni sportovní auto... to samý TT RS (on už to neni golf s lepšim motorem jako první model)... je to rozdílný auto... od začátku stavěný jako sportovní... a přesto má limuzína se znakem M od BMW navrch... už chápeš jak to myslim? Jasně že supersportovní porsche který má víc jak půl tuny míň a sto koní navíc je někde jinde...

0/0
6.10.2011 12:32

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Sice to opravdu tak nevypadá, ale tou parodií jsem myslel jen to TT, ten Nissan bych si takhle naznat netroufal, protože jsem naživo ani neviděl, natož abych v něm jel. Jinak už to míchání hrušek s jabkama necháme. Já jsem rozhodně nejel s každým výše jmenovaným autem a s těmi co jsem jel jsem stejně neměl příliš šanci vzájemného srovnání protože uběhla relativně dlouhá doba a nejel jsem na krev, ale jen trochu svižněji v běžném provozu. Ani mě tenhle segment nějak extra nezajímá. A toho ňoumu si laskavě příště nech od cesty. Ještě ostřeji jsem mohl reagovat já, když jsi přiznal, že jsi s automatickou převodovkou skoro vůbec nic nenajel.

0/0
6.10.2011 17:05

radik

Re: Design

No v TT-čku sem se jen svezl jako spolujezdec a to nebylo ani RS, ale vůbec sem z toho neměl špatnej pocit... 370 jsem nejel, ale starší 350 ano a to je sakra dobrý auto (skoro sem ho i koupil... nepochybuju že 370 bude ještě o kus lepší). No a M5? sakra ještě sem nejel s tak velkym autem co se opravdu chová jako sportovní (a to fakt myslim vážně)... na dvě tuny a tu velikost neskutečný...

 

jinak sorry... netušil sem, že tě "ňouma" tolik urazí :-)

0/0
6.10.2011 18:16

Antonín, topič

Re: Design

No, já nevím, mě desetikvalt připadne jako nesmyslné mechanické honění nečeho, co jde podstatně méně složitě udělat elektricky.

0/0
6.10.2011 11:37

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

No jo, ale to nebylo předmětem diskuse...

0/0
6.10.2011 12:22

radik

Re: Design

no pokud vim tak právě ten desetikvalt byl předmětem diskuse... že se to dostalo jinam je už něco jinýho :-/

0/0
6.10.2011 12:42

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Předmětem rozhodně nebyla diskuse jestli je lepší udělat z auta dieselelektriku, nebo do něj cpát převodovku, ale jestli má smysl vyvíjet převodovky s velkým počtem rychlostí, nebo zůstat u osvědčených pěti a šestikvalů. Že jsi do toho zatáhl M5, TT, 370Z a podobně, to je tvoje chyba... :-P

0/0
6.10.2011 17:10

Rambo-x

Re: Design

Zdravím svého druhého nejlepšího kámoše na Idnes,jsem moc rád že jsi se ozval;-D

Jinak k tématu,za prvé automat bych nechtěl vůbec,jízdu bez kvedlání klackem si neumím dost dobře představit,za druhé,můj rapid 135 má pětikvalt ve standardu,otáčkoměr rapid má ve standardní výbavě,a ve škodovce jej mám také dodělaný.......jo a k rychlosti 280,nevím kde bys toho chtěl na našich silnicích dosáhnout,snad jedině na nějakém novém dálničním úseku,a to jen na chvíli,protože takových je hodně málo,třeba na takovém tankodromu D1 by ti z toho auta při rychlosti 280 asi zbyla jen hromada šroubků a volant v ruce,nejdřív tuc,tuc,tuc,tuc....pak velký túúc a auto bez náprav.....crocodylus v sedačce na silnici a s volantem v ruce by vůbec netušil co se děje;-D

0/0
5.10.2011 15:08

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Zdar, trapiči malých kubatur. ;-) Myslíš že nebyla tvá investice do dodělání otáčkoměru zbytečná? Ve staré škodovce přeci platí, že jak ti začnou zaléhat hlukem uši, tak musíš řadit. Když to uděláš dřív, tak to chcípne, a když později, tak to vybuchne... :-P 280 se dá jet třeba z Plzně na Prahu, ale i na D1 jsou místa kde to jde aniž bys přišel o zuby. Mě to tak rychle ovšem nejede - kolem 260 končím a i tam se to od 230 plazí jako šnek. Všechna auta s maximálkou okolo 250 holt ve 130 málo točí. Chápu že tobě by hluk chyběl, ale dost lidem to vyhovuje... ;-D

0/0
5.10.2011 16:34

radik

Re: Design

no... je to prostě fanoušek... nevim proč ty posměšky, znám spousta podobnejch (nejen škodovkářů) a jejich auta jsou na tom technicky kolikrát mnohem líp než pět let starý krámy z bazaru.

0/0
5.10.2011 18:22

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

To je taková malá tradice, já si z něj dělám legraci od začátku a on už ani nic jiného z mé strany nečeká. Proto to co napíšu na jeho komenty neber moc vážně... ;-)

0/0
5.10.2011 22:08

Rambo-x

Re: Design

No tak to si pamatuješ špatně,OHV motor je právě schopný jet i při docela nízkých otáčkách,když jedu tak na trojku řadím při 35 km/h,na čtyřku už klidně v 60 a motor nechcípne,jde na čtyřku řadit už při 50,tak tak to utáhne,ale nechcípne to,právě jak jsem se přesvědčil tak chcípnout tenhle motor je docela těžký(za předpokladu že v karburátoru nejsou 20ti leté nánosy špíny)auto mi nikdy nechcíplo,a to jsem někdy udělal i docela velkou prasárnu když jsem ještě neuměl řídit,a nejvíc jsem to podle otáčkoměru vytočil asi na 6500,145 km/h po dálnici,ale to už jsem měl strach,přece jen to je starý auto

Investice mě každopádně moc nestála,kamarád nabořil škodárnu 120gls tak že byla neopravitelná,tak jsem z toho získal zadarmo asi tak vagon náhradních dílů,takže investice za otáčkoměr,respektive za celý přístrojový štít akorát za nový kabel(cca 20kč);-D

0/0
5.10.2011 19:27

Crocodylus anthropophagus

Re: Design

Já už si to vážně moc nepamatuju, už je to dost let co jsem v tom seděl naposledy, ale vím že u čtyřkvaltu byla tak šílená díra mezi trojkou a dvojkou, že jsem při pokusu o podřazení vypadal jako že v autě sedím prvně a už jsem to raději nezkoušel. O tom že stopětka v devadesáti už nezrychluje ani na rovině jsem se dozvěděl při předjíždění, kdy mě málem semlel kamion a když jsem zjistil, že ve 120 už to není cítit na silnici, raději jsem do toho sedal jen v nejnutnějších případech. Je fakt že spojka chodila celkem příjemně, ale jinak to byl fakt děs. To se nebojíš že v tom někdy bídně zhyneš i při rychlosti kdy by ti moderní auto zachránilo kůži?  S tou neopravitelnou stodvácou se opřel ve třiceti o vrata, že z toho šlo ještě něco použít? ;-)

0/0
5.10.2011 22:35

Rambo-x

Re: Design

Tak 120ka docela v rámci možností zrychluje tak do 110-115,pak už to spíš řve a na zrychlení na 140 potřebuje člověk opravdu dlouhou dráhu,přední náprava se začíná odlepovat od silnice a znatelně se snižuje ovladatelnost,ale do 120 se s tím dá jet docela v pohodě,rapid 135 je na tom znatelně lépe,díky pětikvaltu,a je i daleko lépe odhlučněný,takže s ním jet 140 není vůbec problém a na 155-160 to vytáhne,a zrychluje skoro stejně jak favorit.........škodovácká spojka je nejlepší co jsem kdy zažil,to proti tomu ta oplácká teda fakt krutá hrůza,řízení taktéž......na řízení a spojce si soudruzi dali záležet

No tak co jsem pozoroval crash testy vozidel z té doby tak škodovka zdaleka nedopadla nejhůř,to vychvalovaný VW golf teda dopadl daleko hůře,tomu se kabina zbortila totálně,škodovce ne

Otec se vyboural ve škodovce v 90km/h,třikrát přes střechu a celkem nic se mu nestalo,až na pořádný šok a pár oděrek

Kamrád se vyboural v 80,předek KO,nápravy také,ale plno dílů bylo použitelných

0/0
6.10.2011 14:21

Antonín, topič

Re: Design

Tss, moje starý auto je sice OHC, ale na rovince se dá jet pohodlně na pětku (točí cca 1250 ot/min).

:-)

0/0
6.10.2011 11:32

teacher1

Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

???Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně

elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich

po ČR jezdí jen několik.???

0/0
4.10.2011 21:05

neverest

Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

v půlce srpna na Strakonický spadnul na C-maxe topol, řidič přežil, ale dostal slušnou ránu do hlavy.

tos byl ty, že jo... ;-D

0/0
4.10.2011 22:04

teacher1

Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

:-(

0/0
4.10.2011 22:09

dvakratzabanovanylajos

Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

mela by tam byt prevodovka 4F27E, v 5/2003 prosla modernizaci, kdy byly posileny spojky. pouziva ji i mazda, kde je spolehliva. 4-pocet stupnu, f-frontwheel, 270lbft max kroutici moment za menicem, e-elektronicky ovladana. dulezitej parametr je asi 270lbft za menicem, coz jen neco pres pulku na vstupu menice, tj. 140lbft coz odpovida cca 190Nm na vstupu prevodovky. 2.0duratec nebo jak se jmenuje ma 107kw a 185Nm, takze pod plnym plynem a v otackach max krouticiho momentu pracuje prevodovka skoro na hranici parametru. zaver si udelej sam. dulezita je klasika - pravidelna a vcasna vymena oleje, hlavne pouzit spravny typ. kontrolovat hladinu oleje a nespalit ho. nepouzivat casto kickdown a kdyz je to studeny, chovat se k tomu slusne. pozor, prevodovka se prohreje podstatne dyl nez motor. takhle to vypada vevnitr http://www.osaczony.pl/mazda/1746-1E-02C.pdf

0/0
5.10.2011 9:33

teacher1

Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

Ano, je to ten typ 4F27E. Díky za obsáhlé info.

0/0
5.10.2011 17:41

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Já to nechápu

V Jižní Koreji, zemi ze které pochází Hyundai, má teměř každý domů zaveden 1Gb/s internet a tady v diskuzi se tváříte, jaká to je zaostalá země, kde se jen kopíruje...Né že by nekopírovali neb ose nenechali inspirovat, ale ve vývoji jsou imho hned za Japonci a odsuzovat je jako Číňany (kteří mimochodem vypadají, že co nevidět na tom budou technologicky také velmi dobře, vlastně v mnohém jsou vpředu už teď, i když pořád mají co kopírovat) mi přijde dost krátkozraké. Svět se mění a nekvalitní asijské šmejdy na tom začínají být lépe než made in EU/USA produkty...

+1/0
4.10.2011 20:46

teacher1

Re: Já to nechápu

???Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich po ČR jezdí jen několik.???

0/0
4.10.2011 21:03

anncz

Re: Já to nechápu

Tohle pisou lidi ze statu kde je vrcholem technickeho pokroku ocesany VW pro chudinu. Na ne se nemuzes zlobit.

+1/0
4.10.2011 21:28

radik

Re: Já to nechápu

Neni se čemu divit, když si v EU a USA dokonce i Japonsku skoro všechno nechávaj dělat u nich, protože tam je levná pracovní síla :-/ to se pak naučí snadno... jak je na tom jejich vývoj bych zatim nehodnotil... zatim nic novýho prospěšnýho a běžně používanýho v automobilovem prumyslu nevymysleli... že sou hned za japoncema je pěkný, ale u japonců jsou vidět výsledky, korejci nepřišli na nic co maj řešený po svém, nebo co by jinde už neměli...

0/0
5.10.2011 16:18

gazda2

Asi si Hyundai zatím nekoupím.

Ta auta se snaží vždy ostatní dohnat, nyní i předehnat. Skoro bez výjimky  je to vždy více či méně zdařilá kopie něčeho, co už někde jezdí .  Většinou mi to připomíná některou ze starších Toyot, co máme doma, nebo co má nějaký můj známý.  Myslím, že je jednodušší a méně rizikové  zůstat u orginálu.

0/0
4.10.2011 19:37

jorokw

Jeden Hyon povídal...

...by se od roku 2014 podle všeho "ehm, ehm" měla objevit desetistupňová

automatická převodovka. Agentuře Bloomberg to prozradil prezident

Hyundai Motor Group, Seong Hyon. PR zvládnutý za jedna, bravo!

0/0
4.10.2011 19:26

Raynor

pche k čemu

co CVT od Mitsubishi plynulý převod žádné mezistupně

0/0
4.10.2011 19:15

dvakratzabanovanylajos

Re: pche k čemu

to jo, ale jezdi se s tim hrozne. pouziva to mj. mb, audi, fiat, ford a to auto je s tim takovy nemastny, neslany, predjizdeni s tim je za trest. zase to ma mensi ztraty nez klasickej hdm automat, vetsi rozsah prevodovyho pomeru a min tomu vadi casty razeni, takze je to vhodnejsi do mesta a mensich aut (audi to dava ale do a6 jako multitronic). obecne je vhodna pro mensi vykony a kroutici moment, spolehlivost vetsinou moc neoplyva.

0/0
4.10.2011 20:16

Crocodylus anthropophagus

Re: pche k čemu

Ono si mi to v té A6 celkem líbilo. Chová se to celkem zvláštně, stoupá rychlost otáčky moc ne, dávalo se to jen k houby motorům, takže to samozřejmě nijak extra nejelo, ale do města mi to fakt špatné nepřišlo. Jinak s tou spolehlivostí máš pravdu. Když to v 60 000 nepošlo, byl to zázrak.

0/0
4.10.2011 21:13

dvakratzabanovanylajos

Re: pche k čemu

me to pripadalo jako kdyz jezdim s autem, kterymu klouze spojka, ten nepomer mezi otackama (zvukem motoru) a rychlosti. predjizdeni byla tragedie, protoze plyn na podlahu, otacky vylitly na 4000 a auto zacalo vlazne zrychlovat. ale klidna jizda po meste me zase prisla mozna i lepsi nez klasickym hdm automatem. v tech audinach ta zivotnost nebyla nic moc, asi tezky auto a ta 2.4ka nebyla uplne slaba, trpel tam ten kovovej remen a remenice. v jinych autech byla lepsi.

0/0
5.10.2011 9:02

sama_pozitiva

Re: pche k čemu

Mišibuší variátor je klasickej návrh a v jejich podání typicky asijsky příšernej. :) Nej CVT řetězová převodovka byla v Audinách po roce 2001. 3litrová 6válcová A6, to byla klasika.

0/0
4.10.2011 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.