Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvojče mikroškodovky ujelo na internet. Seat má mít jméno Mii

Svět zná tvář nové malé škodovky teprve od úterka, teď se čeká na odhalení posledního z trojice malých městských aut koncernu VW. Španělský derivát Volkswagenu Up! se má jmenovat Seat Mii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petronius3

Hezčí, než Citigo

0/0
2.10.2011 23:31

legnaw

dyt mame fotku ne jenom nakres

tady je cela fotografie ne jenom nakres

http://goo.gl/1V8k8

0/0
30.9.2011 9:27

Mobi

Re: dyt mame fotku ne jenom nakres

A nebude to jen virtual? No, každopádně hezčí než Citigo.

0/0
30.9.2011 20:26

Duke._.Nukem

snad trojce ne..

:-P

0/0
29.9.2011 19:56

KájaMařík

Re: snad trojce ne..

Dvojčata jsou Seat a Škodovka, VW Up! má jiný zadní sloupek.

0/0
29.9.2011 23:15

Andrax

Re: snad trojce ne..

To je jenom detail.

0/0
30.9.2011 11:19

duRra

Re: snad trojce ne..

každopádně škodovka je podle mne nejméně povedená :-/

+2/0
30.9.2011 17:57

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

?;-O

0/0
29.9.2011 19:05

daffy.d

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Diesel patří do traktoru, ne do mini autíčka.

+2/0
29.9.2011 19:13

věrný člen Řádu ozubeného kola

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Proč? Samotný autíčko pojede za 3l/100km a když budu chtít něco odvýzt, připojím vozejk s nosností 1,5t. (už jsem ho táhnul i maluchem)

Když může bejt dýzlovej smart, tak folksvágen s tím nemůže mít problém. R^

0/0
29.9.2011 19:19

hugo.tom

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

ano, ale dieslové motory jsou taky dosti těžší než benzinové, to obnáší pevnější nápravu atd. což by se asi nevešlo to požadované ceny. Benzinové motory jsou na tohle prdítko dostačující a předpokládám, že tahat 1,5 tunový vozík tímto autem je asi nemyslitelné a hlavně nepovolené.

0/0
29.9.2011 19:31

hugo.tom

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

btw, dieslový smart, je taky aspon o 100 tis drahší než toto auto.

0/0
29.9.2011 19:34

Switch2

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Za 3 l možná pojede, jenže benzín možná pojede za 4 a jak známe koncern VW, dieselové motory jsou vždycky o mnoho desítek tisíc Kč dražší. Např. Fabia 1.2 TSI 63 kW Classic 263 tisíc, 1.6 TDI 66 kW Classic 345 tisíc! Pokud na každých 100 km ušetříte 1 litr (35 Kč), jistě si dokážete spočítat, že je to ekonomická sebevražda. Nepočítám přitom dražší povinné ručení a možná i servis.

0/0
29.9.2011 20:58

věrný člen Řádu ozubeného kola

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

člověče, asi máš pravdu, v zápalu blití mi ani nedošlo, že ty dnešní dýzly na nic jinýho, než na naftu nepojedou, takže se ušetří prd. No nic, zůstanu u svýho piána. :-)

0/0
29.9.2011 21:14

Le Miserable

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

že ty říkáš piánu maluch? Jó, řidiči autobusů.

0/0
29.9.2011 22:07

věrný člen Řádu ozubeného kola

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Ty máš pořád svý první auto? :-P

0/0
29.9.2011 22:10

KájaMařík

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Ten Maluch byl taky diesel?

0/0
29.9.2011 22:54

letadlo26

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Ne přímo z nich ale je to taky mini auto, Peugeot 107 diesel (1.4 HDI) http://cs.wikipedia.org/wiki/Peugeot_107

0/0
29.9.2011 20:00

bezdukátů II

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

už se nevyrábí - takových úchylů se prostě nesešlo dost

0/0
1.10.2011 1:48

Kadel58

Re: Najdu aspoň v jednom z těch třech dýzla?!?

Současné diesely musí mít kvůli splnění limitu škodlivin filtry pevných částic. Pro vyčištění filtru pevných částic od sazí potřebují aspoň občas pořádně prohnat jízdou na delší vzdálenost - na to se s nimi ale nepočítá, protože motorizované nákupní tašky jsou určené pro městský a příměstský provoz. Z toho pak nutně vychází hrozba rychlého ucpání filtrů ještě v záruční době s následnou reklamací dílu. Tohle samozřejmě žádný výrobce nemůže zanedbat, a proto se do nich montujou jen benzínové motory, u kterých tenhle problém nehrozí.

0/0
30.9.2011 20:06

Perucini

Hezčí Seat

Tak musím říct, že Seat se jim povedl lépe.

0/0
29.9.2011 17:48

prick

Re: Hezčí Seat

Souhlasím R^

0/0
29.9.2011 18:34

Le Miserable

Re: Hezčí Seat

Heh? Vždyť ta auta jsou kromě nárazníků, světel a přístrojových desek stejná! Co kdo řeší za serepetičky? Když už krásné auto do města, tak toto: http://www.etsav.upc.edu/locus/outputs/accessibility/technologies/AEVehicle/Isetta/gran/i01.html, nanejvýš toto: http://eugi.picturepush.com/album/106520/3706269/Zdj%C4%99cia/maluch-126p.html

+1/0
29.9.2011 19:02

daffy.d

Re: Hezčí Seat

Není blesk tvůj pomalejší brácha? Samozřejmě, že jsou stejná, když se to vyrábí všechno na stejné výrobní lince.

0/0
29.9.2011 19:14

KájaMařík

Re: Hezčí Seat

Jsou rozdílné asi jako 107, C1 a Aygo z Kolína.

0/0
29.9.2011 22:59

bezdukátů II

Re: Hezčí Seat

ale podstatně dražší a hnusnější - typické VW

0/0
1.10.2011 1:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.