Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mission Rapid: jaká bude nová škodovka bez pozlátek

Praktická a prostorná, taková má být nová škodovka. Když se začátkem září představila na autosalonu ve Frankfurtu jako koncept MissionL, byl kolem ní velký šrumec. Teď přišel čas spekulací o podobě výrobní verze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tod Howado

/

proč si stežujete? jaka krize když si chcete koupit nové auto. ja nepracuju a chodím peši. vy jste do ted par let delali jen proto abyste si koupili novou škodovku. nebyla to stráta času? ja zatim odpočíval a vidíte naše konta budou na tom stejne.  to je ta konzumní společnost

0/0
20.10.2011 14:29

Ivesm

rapid

nevím jak vy, ale jsem teda dost proti tomu aby se to jmenovalo Rapid :-/ nemá to s ním nic společného. Joo kdyby se to jmenovalo škoda 120L next generation tak neprotestuju :-D

0/0
20.10.2011 14:19

Orias

sliby chyby a ceny škodovek v ČR

Tady vážně někdo věří, že Škodovka v ČR začne prodávat auto za rozumnou cenu? Už vidím tu základní verzi. Bude zázrak, jesti v ní bodou kola. Počítám že škodovka dá za příplatek i skleněná okna, v základu budou z maštěného papíru.

0/0
19.10.2011 14:37

čita

Konečně z Boleslavi vyjede

auto,ze kterého je vidět i při couvání.Tak ještě doladit ty dřevěné lavice,kterým honosně říkají sedadlo řidiče a spolujezdce,o  těch zadních    ani  nemluvě .Mám fabii,takže vím zač je toho   loket  jet v tom víc než deset km na jeden zátah.Ale než tomu vychytají všechny blechy a pochopí,že přepudrování čelní masky  se nepovažuje za zlepšení jízdních vlastností,budu v důchodu a jezdit něčím z čeho vylezu a nebudu muset k ortopedovi.

0/0
18.10.2011 17:29

xKROKODYLx

Re: Konečně z Boleslavi vyjede

No a proc mas tedy Fabii?

+1/0
19.10.2011 6:53

jirspi

Lidové vozítko nemá smysl

Budou (nebo již jsou) tady dvě skupiny lidí: 1. nikdy nenašetří ani na levné auto (hlavně na provoz jakéhokoliv auta)  2. mají na cokoliv a kupovat (a hlavně se v nich předvádět) budou pouze auta drahá ...

0/0
16.10.2011 13:52

vavken

Re: Lidové vozítko nemá smysl

Co to je za nesmysl ? Já chci užitkové auto za rozumnou cenu. Mám ho na ježdění ne na předvádění.

+2/0
17.10.2011 9:29

barokna

Re: Lidové vozítko nemá smysl

tak si kup Dejcii Pikap a nepruď.

0/0
17.10.2011 20:59

vintrlik

Re: Lidové vozítko nemá smysl

a proč, když může koupit český praktický auto, je kvalitní a pěkný, dačia ti za dva roky zrezne... ty tu prudíš...

0/0
18.10.2011 13:15

wolf80

Re: Lidové vozítko nemá smysl

Zalez do boudy brokno. Ze tve komentare lide nazyvaji pruzenim neznamena, ze ostatni nemaji pravo projevit svuj nazor. :-)

0/0
18.10.2011 17:06

wolf80

Re: Lidové vozítko nemá smysl

Je mi te lito, kdyz svet vnimas jen ve dvou barvach. Ver, ze o dost prichazis. ;-D 80% novych osobnich vozidel je v cenove kategorii podobne, jako zminena Skodovka. :)

0/0
18.10.2011 17:08

nenovak

Vypadá to hodně lacině (nemluvím o ceně). Skutečně

lidová verze k lidovému vozítku.

0/0
11.10.2011 10:15

lub777

Rapid - mission impossible

Škoda už nesmie konkurovať VW.

0/0
10.10.2011 20:00

prestomanifesto

Co byste doporucili jako utility / pickup auto? VW Caddy?

Nebo neco jinyho?

0/0
10.10.2011 12:46

jarda ....

Caban

Rv

0/0
8.10.2011 20:08

Yarda.

Současná cenová politika škodovky mi připomíná

totalitní chtip(?):

Soudruzi Husák a Štrougal se radili, jakou cenu nasadit na nového favorita. Nemohli se shodnout, tak si pozvali západoněmeckého experta. Přišel okouknul vyzkoušel a rozhodl: "Auto celkem solidní, žádný zbytečný luxus - tak tři měsíční platy".

A Husák povídá Štrougalovi: "Vidíš, že s těmi devadesáti tisíci jsem měl pravdu".

Tak radím managerům ze škodovky, aby si pozvali cenového experta z Česka, který má přehled, jak jsou na tom tinančně lidi ze sociální skupiny co by ty škodovky měji kupovat.

0/0
8.10.2011 8:31

hrcprcsalala2

Re: Současná cenová politika škodovky mi připomíná

To auto je určený pro Česko? 8-o

0/0
12.10.2011 18:39

karel

zapomeň

proč pořád v článku opakujete abych zapoměl?

0/0
8.10.2011 2:33

gazda2

Škodovku jsem jednou omylem vlastnil, ale to už je dlouho.

Osobně je ale moje volba jasná. Nafouklý pólo v ceně téměř nižší střední Hyundai/Kia od škody prostě ne.  Myslím že němečtí a japonští výrobci dělají kvalitnější a v dlouhodobějším  použití cenově výhodnější auta.

0/0
7.10.2011 17:29

Marfeuzz

Re: Škodovku jsem jednou omylem vlastnil, ale to už je dlouho.

HEHE, takovy jaky ty mam nejradsi. A ted mi rekni jaky je tedy rozdil mezi skodovkou a nemeckymi (kvalitnimi) vyrobky. JEstli si mel fáčko, tak se nedivim. A pokud sis koupil auto nejnizsi vybavy, nenadavej na skodu, ale na sebe.

+1/0
7.10.2011 22:39

sandokan78

Re: Škodovku jsem jednou omylem vlastnil, ale to už je dlouho.

Ajej, mistr oktavie se ozval :-DDD

0/0
10.10.2011 6:54

muž s brašnou neprošel.

No, když mají zakázáno dělat pořádná auta,

tak halt budou dělat tůto.:-P

0/0
7.10.2011 16:04

Alois Jirásek

VW

...Česká značka měla být lacinější a jednodušší alternativou k volkswagenům... Levnější variantou k lidovému vozu? Zřejmě Škodovka aspiruje na přejmenování UW -Untermenschwagen. A třeba Audi, jakožto prémiová značka koncernu VW na Herrenvolkswagen:-)

0/0
7.10.2011 8:34

johny55555

250 tisíc

za Rapid 1.2 HTP s nulovou výbavou, samozřejmě ošizené i na materiálech tudíž kvalitě, no to je gól. Za ty prachy se dá koupit plnohodnotné auto, ikdyž nijak luxusní ale jedoucí i do kopce nejenom z kopce.

+3/0
6.10.2011 13:07

chytrak20

Re: 250 tisíc

8-oono to nejede do kopce?????  55 kW to má mít? KOLIK má Thalia, kam asi tak to bude cílit???? nebo ten Logan????

TAKY základ 55 a ne to turbo, jak taky mají :-)) tak se nedivte, že TSI vám fakt do "levnýho auta" sestrojenýho na STAREJCH komponentách prostě NEdaj! ;-O

0/0
7.10.2011 9:38

jorokw

Ať to bude co to bude...

Ať to bude co to bude, jistě se na "to" budou v ČR stát fronty. A kdo to první pořídí do vesnice bude king! Takže sociální žebříček se změní na: jezdil jsem Felicii, teď jezdím Fabii, až se začne dařit koupím Rapida nebo Oktávku a pokud vyhraji Sportku pak to bude "super-béčko", nebo případně novej Passat.

+1/0
4.10.2011 19:10

tomtop

Re: Ať to bude co to bude...

vy jste ale trou-ba pane ;-D . Motiv většiny je zcela jiný než nám tady vnucujete ... já třeba vybírám nějakého kombíka cca 3 roky starého a když se dívám i na stav, tak je to z 80 procent právě fabie nebo jiná, ne moc spolehlivá, auta. Nevím, proč dát o 50tyček a víc navrch za jiné auto jiné značky, když fabka se spolehlivá a na mé občasné potřeby zcela stačí. Sice bych taky radši nějakého sporťáčka, ale přijde mi zbytečné se zadlužovat a dělat frajera, jak vy nám přisuzujete, to fakt nemusím ....

+3/0
4.10.2011 20:21

Tezeas

Re: Ať to bude co to bude...

A jéje, pán je znalec. Nevím jak ojetiny, ale v nových vozech škodovka jasně vede. Vede v cenách. Pokud chcete dostupné auto, tak můžete sáhnout po fábii, pravděpodobně HTP, bez klimatizace, možná tam bude rádio. Jenže za stejnou cenu můžete mít i auto s klimatizací, 1.6 cca 100k, 8 airbagů, ABS, ESP, tempomat, rádio s mp3/USB. Jsou i takoví, kteří vám nabídnou 5let záruku, servis a asistenci zdarma. Jenže to by si pán musel vytáhnout hlavu z otvoru a podívat se kolem sebe.

+1/0
4.10.2011 20:39

tomtop

Re: Ať to bude co to bude...

určil jsem si limity a z těch vybírám ... mohu si koupit klidně i bávo, ale bude podstatně starší a v horším stavu, takže vedle stavu a počtu km hraje roli i stáří...

+3/0
5.10.2011 9:13

Antonín, topič

Re: Ať to bude co to bude...

Pokud autům rozumíte tak, že hodláte kupovat předraženou ojetou fábii (nejlépe drží cenu), tak proboha nezkoušejte žádný bávo.

+1/0
6.10.2011 11:40

tomtop

Re: Ať to bude co to bude...

pokud rozumíte textu jak jste předvedl, tak radši moc nekomentujte ...

celé je to o tom, že vybírám v jistých limitech kde prostě nic jiného není.

Konkrétně: kombik 160-200t, max 3-4 roky staré, nechci dacie a podobne plecky .... v te cene se vedle fabie objevuje nespolekliva 407, nechci bourane a chci zaruky puvodu a km ...

0/0
6.10.2011 11:45

Antonín, topič

Re: Ať to bude co to bude...

Nepřijde vám Fabia a 407 jako trochu z jiný planety? Co takhle opel, ford, citron? 206 SW (nebo 207 nevím přesně)?

Fabie se jako nebourají a nestáčejí?

+1/0
6.10.2011 13:49

tomtop

Re: Ať to bude co to bude...

pardon ... 307. 207 je velice podivné auto, zkuste si sednout na zadní sedačky, ani se tam nevejdete. Od jiných značek se v mé kategorii nic slušného neobjevuje. K čemu mi bude dotažené auto ze zahraničí nebo podivná slepenina z bazaru u kterých nelze určit stav km .... tuhle mě kamarád říkal - běž támhle, právě tam dovezli hezkou oktávku z francie 3 roky stará .... prý 180 tkm před stočením teď 100tkm ....

já chci auto které mi bude spolehlivě dalších 8 let jezdit, což se dá ovlivnit jen dobrým výběrem tam, kde dávají nějaké záruky a kde se dá podle VIn dohledat stav ... alespoň tak mi to zatím po průzkumu trhu přijde.

0/0
6.10.2011 14:03

von-bis

Re: Ať to bude co to bude...

Doporučovat Peugeot to je rada k nezaplacení.

0/0
6.10.2011 21:08

power.mac

Re: Ať to bude co to bude...

Focus Classic je solidni nabidka a hlavne zadny zajic v pytli . Moyna maji korejci jeste neco navic ve vybave, nicmene, pokud jedes s korejcem / nebo i renaultem / po zaruce do sevisu , nedoplatis se , to u fordu je to v pohode .

http://www.vybermiauto.cz/autodata/ford/focus-5dv

0/0
17.10.2011 14:48

V12

FFII Classic ? NIE !

Focus Classic je kua predrazene auto. Za o malo nizsiu cenu, nez dava konkurencia rozmerovo a priestorovo podobne auto, ale s 93kW a 6 stupnovou prevodovkou a samozrejme cca rovnakou vybavou. FFIIC by mal stat od 10 do 11k EUR, viac by som za to nedal ani nahodou. Pod kapotou je beznadejne zastarana technika, 74kW na auto tazke takmer 1.3 tony dnes uz nestaci, kazdy pokus o ostrejsiu akceleraciu pri predbiehani konci pri rychlosti cca 90 km/h - teda tam, kde siaha dvojka. A jazdne vlastnosti ? Kecy - rozumnou predpisovou jazdou nie je ziadny rozdiel medzi vacsinou aut v tomto segmente. Tie su az po pritlaceni na pilu. Ale ktory pretekar by kupil dychavicnu jedna-svestku ? Keby som zhnanal auto z nizsej strednej triedy, na 99% by som siahol po Hyu i30 1.6CVVT. Mal som moznost porovnat FFII s tymto autom a musim povedat, ze Focus vyhral iba na zaklade jazdnych vlastnosti na limite, kde nikto normalny dennodenne nejazdi. Proste vyhodene prachy.

Toto pisem ako majitel Focusa...

0/0
19.10.2011 13:56

werox

Re: Ať to bude co to bude...

to bych rad vedel, která automobilka vam todle da za 200k s uvedenou vybavou....mam dojem ze to koupite nekde v bazaci kde nemuzete nikomu verit ani nos mezi ocima.

0/0
5.10.2011 16:42

rebbe

Re: Ať to bude co to bude...

Populár jsem měl už dvakrát- kolem r. 1960 jsem koupil Popular 998 ccm z r. 1938. Na svou dobu hezké auto. Druhý Populár jsem si koupil v Německu, r.v. 1964. Byl to v podstatě Spartak, motor 1100 a v ČSSR se prodával jako Oktávia. Řazení pod volantem, velmi nepřesné a přední čepy se měly mazat každých 1000 km, tehdy už dávno starožitnost. Třeba VW- brouk už měl čepy uzavřené a mazané jednou pro vždy.

Auto na tomto obrázku vypadá jako indický President, klasika pro 4 cestující bez velkých nároků. Dnes ještě vyrábět limuzínu, landauer nebo jak se ty auta s batohem vzadu jmenují je už zpozdilost. Lid potřebuje auto, do kterého lze pohodlně naložit kde co, nákup, ledničku nebo pračku. Parádu v ČR dělají bafuňáři v Audi Q7. Je na čase, nahradit Fabii vozem s větším prostorem uvnitř, odolnější přední nápravou a hlavně širokými a nízkými dveřmi vzadu. Na závadu by také nebylo, trochu vyšší sezení, vyhovělo by to mnohým seniorům. Limuzín v té kategorii je ještě nepřehledné množství.

0/0
16.10.2011 17:54

Seb Loeb

Cože?

Cože? Ono se to nebude dělat jako kombik? To si teda počkám na kombika od Smarta. Jak mám jinak do lesa tahat starou, fakany, tchýni, psa, vyjetej volej, pneumatiky ze sousedova traktora, pytle s odpadkami a flintu?

+7/0
4.10.2011 17:01

D.Brux

nešťastná reminiscence

Škoda rapid byla nepovedená, v Česku nedostupná, jízdně nespolehlivá a komerčně  takyjistě neúspěšná.  Rapid navíc znamená rychlý, a to tento vůz jistě nebude. Jméno Škoda Popular by bylo jistě přiléhavější.

0/0
4.10.2011 12:20

Herr_Herr

Re: nešťastná reminiscence

myšleno rychlá v prodeji, nebo taky rychlá ve výrobě... ;-O

+1/0
5.10.2011 16:03

u.boat

Re: nešťastná reminiscence

Pokud je pravda co jsem četl a v základu to bude s haťapkou, tak to fakt moc rychlý nebude.

0/0
6.10.2011 11:53

ivošek z gmailu

Velké auto?

"Lidé na levná velká auta slyší, což dokazuje například úspěch Dacie Logan na evropském trhu."

Co je proboha na Loganu velkeho? 8-o Ale když můžou tvrdit o Roomsteru, že je to MPV, tak vlastně proč ne :-P

+1/0
4.10.2011 9:19

Honx

Re: Velké auto?

Logan MCV je velké SEDMI místné auto! To se ti zdá malé? ;-)

0/0
5.10.2011 8:51

81honza

Re: Velké auto?

logan mcv se mi líbí, ale velké auto to opravdu není. když na předních sedadlech sedí dva dospělí v zimní bundě, tak se skoro nehnou

0/0
5.10.2011 12:53

zorro_rojo

Re: Velké auto?

Vy jezdite v aute v zimni bunde?

Ja nevim, ale mel jsem za to, ze Logan ma i topeni.. :)

+1/0
6.10.2011 10:31

81honza

Re: Velké auto?

když jedu jen kousek po městě, tak se kvůli 10minutám nesvlékám. pokud se vpředu dva dospělí pořádně nevejdou v zimní bundě, tak vzadu i bez bund je to tak pro 3 děti

0/0
6.10.2011 11:27

zorro_rojo

Re: Velké auto?

Tak to pak jo.

Ale pro me je treba dulezitejsi zavazadlovy prostor. Na delsi trase je docela dobre, kdyz se vsechno vejde do "kufru".

0/0
6.10.2011 11:44

81honza

Re: Velké auto?

s tím souhlasím, však si ji taky plánuju koupit, až doslouží současné auto. ale moje prvotní reakce byla na to, že prý je to velké auto

0/0
6.10.2011 12:18

karel

Re: Velké auto?

musíš se začít otužovat, to pomáhá

0/0
8.10.2011 2:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.