- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já zase vím o dvou T613 pod hromadou krabic, sena a všelikého habrajzu v areálu bývalého státního statku...
Vstřikování benzinu přímo do válců měly všechny výkonné letecké motory. Daimler Benz DB 601,605,303,610 i DB 603, který ale nebyl "experimentální", ale byl seriově vyráběn, kupř. v AVII Letňany a létal v řadě nových typů. Dále to byly motory fy.Junkers, JUMO 211,213, v ověřování byl JUMO 222. V dálkových FW 200 Kondor to byl Bramo Fafnir. Naftový JUMO 205 s protiběžnými písty nebyl pokusný, ale byl seriově vyráběn a létal před válkou m.j. v hydroplánech Nordmeer a Nordwind jako dopravní mezi Evropou a Jižní Amerikou. Dále to byly motory BMW 801, z ruských AŠ 82 a také několik typů naftových motorů standartní koncepce. Uváděné motory Luftwaffe se vyráběly již v druhé polovině třicátých let, ruský AŠ 82 až v roce 1943. Vstřikování bylo vysokotlaké přímo do spalovacího prostoru válců, umožňovalo dokonalou regulaci výkonu jednopákovým ovládáním tzv. Einhebelsystem, což neměl žádný spojenecký letecký motor.
Tím experimentálním mororem DB603 jsem myslel verzi na 100 oktanový benzín. Normální motor DB603 běhal na B4. Ale jinak není k vašemu příspěvku co dodat.
Fakt, že to bylo první auto které mělo přímé vstřikování benzínu je zajímavé, protože motory DB601, 603 a 605 které poháněly za války třeba BF109, BF110 nebo tank Tiger ho měly taky. 20 roků před tímto krásným autem.
Tvrdíte, že tyhle motory měly vstřikování benzínu rovnou do válce, nikoli do sacího potrubí? Přímé vstřikování benzínu je poměrně složitá věc a ani dnes rozhodně není běžné. Musím to prostudovat...
Máme na zahradě odstaveného Trabanta. Co s ním? Dva a půl mega v dolarech ale hodnotu nemá ...
jen nechápu u fota 5 v galerii tu rozmazanou SPZ, když u fota 4 se dá krásně přečíst...
počítačový šrot ale určitě větší cenu.
školák promluvil a poučil nás.
V garáži co jsem koupil byl jenom bodel, jediné co mělo cenu bylo železo za 500,-
Aby mě za nepojízdný vrak zaplatili několik milionů euro......ale jinak to muselo být na tu dobu luxusní auto
No nevím, ale řekl bych že ještě než se z něj stal německý emigrant tak byli jeho rodiče nejspíš čeští emigranti. Koníček mi moc německy nezní
Ten lyzar Bauer, lyzarka Neumanova, cyklista Kreuziger, byv. osmistovkar Jungwirth atd.,atd., mi take nezni zrovna moc ceske.