- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prestante narizovat lidem co si maji porizovat. Kdyby ty SUV byly levnejsi nez Fabie, tak je mate taky, ale takhle zavidite a plivete. Duvody pro SUV:
- Ne kazdej je trpaslik, chlap co ma 2 metry a 110kg se do sragory typu Oktavia fakt nevejde, aniz by ho po 2 hodinach bolelo cele telo + Nekdo ma uraz patere nebo snizenou pohyblivost, proto preferuje lehci nastupovani
- Ne kazdej je socka na podpore a treba potrebuje tahat vetsi prives, treba s lodi nebo pracovni technikou
- Kdyz do mne vrazi ozrala jedouci z diskoteky, chci aby me deti meli sanci prezit.
Velikost bytu a vilokost prsou manzelek budete taky narizovat?
Rozhodně nejsem ani rudej ani socka, ale umím se chovat slušněji než Ty :(
by to řek že s Jeepem Cherokee udělám takovou škodu?Předloni jsem se starým Ventem vjel do Fiatu Punto přes dveře spolujezdce.Není to zbytečný článek?Jednodušší by bylo znova napsat že se mají řidiči chovat jako lidi než psát o tom co se jim může stát když nedají přednost SUV autu.
Ridici a hlavne ridicky SUV nebezpecni jsou:
- ridicky jsou vetsinou "blondyny"
- ridici vetsinou "kravataci"
obe skupiny jsou nejnebezpecnejsi skupiny "ridicu"
V čem je prosím nebezpečnější kravaťák než např. řidič zednické dodávky narvané až po střechu tak, že sotva drží na silnici nebo řidiči dodávek PPL/DHL, pro které 160 není žádná rychlost a odstup 5 m od auta před sebou považují za 50m, nebo další a další "profi" nekravaťácký borci, kteří si to po dálnici hasí s hnátama na přístrojovce a Bleskem na volantu???
A na to soudruzi z NDR přišli až teď ? Na to nepotřebuji crash test, abych věděl, že když mě z boku napálí tuna železa a dvě tuny, že je to rozdíl... No není nad to objevit Ameriku.
a dopadlo to pro Q7 z morálně katastrofálně - podélníky Qsedmičky rozpáraly to malý auto jak konzervu... A už tehdy byla diskuse o tom, že by měla konstrukce velkých aut zohledňovat ty menší...
Najezdím za rok desítky tisíc km a musím konstatovat, že v našich podmínkách jdu raději týpkům v Q7, Touaregách a Volvech Xněco z cesty, jsou to prototypoví stodukáti...
A to mne bohužel přivedlo k tomu, že jsme kvůli bezpečnosti dětí pořídili také auto s výše umístěnými sedadly, aby byly lépe chráněné zejména při boční srážce s podobnými vypatlanci
takže už jsi také "vypatlanec" nebo jak to mám chápat?
SUV jsou především nebezpečná pro ostatní účastníky provozu. Řidič SUV je zbabělec a parazit, který se chce zachránit na úkor jiných účastníků silničního provozu, bez ohledu na to, kdo v ostatních autech jede Při střetu stejných aut se mohou zachránit oba, při střetu těžkého a menšího spíše jen tan v tom větším a těžším. Tyto auta by se měla zakázat.V tanku, co jede 200 km/hod, se taky nejezdí.
No a? Proto si to asi pořizuju, ne? Abych eliminoval prasáky za volantem - ti mi můžou být ukradení, na rozdíl od vlastní rodiny...
Proč pro osobáky není nějakej váhovej/výkonností limit podobně jako to je u motorek?
Hovada si pak komplexy kompenzujou velikostí auta. S SUV pak může jezdit kdejaký pubertální hovado, on stačí i ten obyčejnej osobák a kolik dokáže zabít lidí - omotá to okolo stromu a hned až 5 mrtvejch, když to napálí do někoho jinýho tak mnohem víc. Přesto můžou řídit od 18ti.
S tím co udělá i ta nejsilnější motorka se to nedá srovnávat - maximálně zabije sebe a spolujezdce. Přesto je řízení motorky víc omezený věkem a ještě to chcou dál zpřísnit. To je postavený na hlavu.
a ještě limit na velikost bytu, na kvalitu dovolené
prostě nikdo by neměl moc vyčuhovat
A o tom, jak nebezpeční pro své okolí jsou ani nemá cenu diskutovat....Holt, jiný kraj, jiný mrav....bohužel v tomhle nejsme Německo...
řekl bych.
Jsem majitelem a řidičem podobného auta a mám - za sebe - přesně opačnou zkušenost.
A mohl bych argumentovat dennodenními zážitky s troubelíny za volanty oktávek (ne nadarmo se v českých psychiatrických kruzích říká, že řidič octavie, to není anamnéza, ale diagnóza ), různých golfů, bmw - nikoli výhradně, ale ve většině starších ročníků - a podobných vznášedel...
Ale což... blíží se začátek zimy a s ním se opět řada "schopnějších" řidičů vyřadí na čas z provozu sama. Proto se na první sníh a ledovku každý rok tolik těším
viny. Ve chvíli kdy zraním osádku osobáku a prokáže se vina moje, tak je vše podstatně dražší i když jsou uzavřena různá pojištění.