- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A hlavně ty popisy jednotlivých fotografií...
Kdyby to fakt šetřilo 30% paliva, nepotkali bysme na silnici nic jiného... A vzhledem k tomu, že drtivá vetšina kamionů tak zjevně nevypadá, to asi bude mít nějaké háčky...
Že to žere míň neznamená, že to dopravci chtějí.
Nepraktická dlouhá souprava, kde řidič celkem blbě vidí na křižovatkách... to by bylo nehod. (Jako by dneska bylo málo těch, co víc věřej navigaci, než očím)
Tak tohle jsem četl před 30 lety v časopise ABC mladých techniků a přírodovědců. Tuším že to bylo i s vystřihovánkou té šílenosti.
.
Už tehdy byl tahač navržený jako "osobák" schovány pod hmotou návěsu.
No spíš tak asi před 25 lety, ale to nic na tá "aktruálnosti" nemění. Také si ti pamatuju, myslím, že ve vtm o tom byl článek.
Další nepovedený hnus vydávající se za umělecké dílo.
Nejkrásnější na tom je ta superdesignová svěrka v kabině co drží tapicerunk u okna. Je prostě super.
Já bych neřekl, že tapecíkunk, spíš drží celé "dveře" ... :-)
Tyhle designérské koncepty nevznikají kvůli praktičnosti, ale čistě kvůli designu. Posouvají design dál. Praktičtí designéři, kteří navrhují reálná vozidla, se těmito koncepty inspirují...
jeho design mne bavi, obcas to neni moc prakticky, ale vypada to vyborne
Design je OK. Zpracování asi docela pokulhává, viz např. ta svěrka. Praktičnost bude ještě horší. Na klasické křižovatce to bude hodně velký problém. Řidič sedí dost vzadu, takže bude problémem výhled a souprava je docela dost dlouhá už i bez toho přívěsu.
a na sloupku truhlářská svěrka
To mne taky dostalo...a ještě precizně vyrobené okno, které nedeformuje výhled Chápu nadšení pro Čínu