- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U indického stroje bych čekal výrazně nižší cenu! U Italů se čeká docela dlouho na náhradní díly. Jak dlouho se asi bude čekat u Indů? Budou tam pasovat originál Vespa doplňky? U tohoto skůtru bych se bál kvality zpracování a problémů se servisem. Proto si radši koupím za stejné peníze jetý originál (třeba i větší a silnější typ)l, za kterým se také každý ohlédne, ale s jistotou bezproblémového servisu.
u 125ccm motoru bych to chtěl vidět takovou spotřebu nemají ani 50tky natož tohle.
proč by ne, z kopce a s větrem v zádech..teda spíš malym hurikánem
teda čekal jsme cenu 29.990 ale 69.990 je úplně mimo!
za ty peníze jsou super 200ccm a vyšší od znamých značek
Indická firma LML odkoupila výrobní linku italské Vespy v době používání čtyřtaktního motoru, což skůtr prodraží. Indům nesvázaným tolik emisemi výfukových plynů by přitom klidně stačil dvoutakt. Nebo, aby ušetřili drahé palivo, dvoutakt se vstřikováním benzínu pístem: http://www.motorcycle.com/manufacturer/tech-analysis-1997-vespa-50cc-et2-16712.htm
vstřkování benzínu pístem? To je proboha co?
Někdy je to jedna z možností jak zůstat nezraněn....při stylu jízdy některých řidičů ve městě....
Doufam ze ti alarmisticti fasiste co jim natekala zilka, kdyz jim majitele SUV rekli, ze kvuli jejich Felicii auto menit nebudou.. tak nyni svorne vymeni sve Felicie za Vespy, nebot Felicie je smrtelna pri stretu s Vespou a jinymi motocykly.
byt majitelem SUV ve vetsim meste je uz diagnoza sama o sobe....