Diskuze
Nové auto z Česka se konečně podívalo domů. Prohlédněte si Hyundai i30
Děkujeme za pochopení.
mogul666
Re: Proti Škodě je to krásný auto.
Krása není všechno-pane! Jen aby to něco vydrželo! Já bych se toho šikmouše bál!
gazda2
Nějak je mi jedno, co budou vyrábět v Nošovicích či Bolce.
Celé VW včetně škody se příšerně krade, tak že to k nám domů nesmí a ani Korejci nejsou moji favorité. Dokud jezdí to co mám na naprostou pohodu, nehodlám nic řešit. Pak se podívám na statistiky poruchovosti za posledních pár let, trochu na technická data, kritiky a atuální ceny a nechám si něco dovézt. Reklamní články na auta co ještě nejezdí, bych rozhodně nebral zase až tak vážně a pokud se v tom nesvezu, bych to nevelebil.
mogul666
Max. tak korejku v pelechu!
Mám doma pár výrobků od značky Hyundai a všecko je to nehoráznej šmelc! Nic nefunguje, tak jak má-vysavač kterej nesaje-rádiobudík kterej nebudí a mohl bych pokračovat! Já osobně této darebné značce vůbec nevěřím-nerad bych měl auto které nejezdí ale budí a vysává
LiborAxel
Tohle
nevypadá jako Fabie,když to bude i kombi sbohem Octavie!
Posel z Liptákova V.
To je hnusný auto...
...je to takovej ten přebobtnalej amorfní a necharakteristickej design, fuj
petrxl
Re: To je hnusný auto...
Zato koncern jede jak přes Asijskou kopírku že? podívej se jak vypadala v r.1994 Hyundai Sonata, nepřipomíná ti to nějak dnešní koncernovou produkci?
Jinak Co se designu týče tak za nejhorší považuji, Renault Thalia I, Dacia Logan a vetšina současných Škodováckých vozů, Hyundai je oproti nim krasavec.
Pěkný Nick
Mě se to teda nelíbí.
Vždyt´ to vypadá jako nějaký ten Renault či co.
nevhodné?
kůň a osel z redakce
Od 1.1.1980 platí na území ČR soustava SI. Jednotkou výkonu jsou (kilo-)watty, ale Okurková kachna stále používá namísto nich jakési lichokopytníky. Proč tedy rozměry karoserie neudáváte třeba v loktech?
computer
Re: kůň a osel z redakce
To není tak těžké pochopit. Lichokopytníků je pod kapotou více do počtu a tohle je reklamní článek.
reformníejakulace
Pěkné auto, nižší výrobní náklady
Nová i30 je opravdu pěkné auto, jediné dvě výhrady mám k tomu, že již neobsahuje dnes běžnou víceprvkovou zadní nápravu, kterou má i současná i30, ale pouze torzní příčku, tedy tyč ála Toyota, která patří konstrukčně do počátku 80 let a rozhodně nepřidá jízdní stabilitě, ale chápu, že je výrobně o hodně levnější, což se promítne v nižší prodejní ceně a pak k tomu, že jsou plechy u všech Hyundayů i Kií téměř nepozinkovány, takže záruka na prorezavění je mizerných 5-7 let (ála Dácia) oproti standardní modelům VW, Fordu atd., kde je od 10-12 let
legnaw
Re: Pěkné auto, nižší výrobní náklady
cetls to vubec???
Podvozek má stejně jako u předchůdce vepředu vzpěry McPherson a vzadu víceprvkové zavěšení.
a k plechum....neni co dodat, jenom ze jses wool
DIVIX
Nechápem prečo
Škodovkári nedokážu prekusnúť to, že Korejci robia v poslednej dobe pekné a kvalitné auta. Mne sa páčia a nemám s korejskýni autami problém. Netrpím predsudkami. Konečne si uvedomte, že VW a okrídlený šíp nie sú pupkom sveta. Treba sa zmieriť s konkurenciou.
Štěpán Binko
Re: Nechápem prečo
Stejný jako Amíci před třiceti lety, když zesměšňovali japonská auta. A pak se koukli kolem sebe a většina jich jezdila v japonských autech. A hlavně je to jedno, nerozhodují diskuze, rozhoduje trh a korejci se začínají prodávat a jdou hodně nahoru.....
dvakratzabanovanylajos
obavam se, ze cenove
to uz bude +- jako golf. otazka pak zni, proto brat tohle s interierem jak od vietnamcu?
Crocodylus anthropophagus
Re: obavam se, ze cenove
Hm, oproti hrůzám od Forda to vypadá ještě luxusně. Ostatně on ten Golf není taky žádný zázrak. Snaha o to ho trochu přidusit, aby pašík vypadal luxusněji musí být někde vidět.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...