- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bude drahý jak pras...Když už teda, tak to dělat ze sklolaminátu do formy. A samozřejmě pro frajery z uhlíkového kompozitu do formy. Technologie jsou na tohle zvládnuté. Ty kola v článku jsou kravina.
Dovoluji si upozornit, že sklolaminát je taktéž kompozit.
byl pred padesati lety (nebo kolika) starej socialistickej trabant, ze jo? Ted vidime na obrazku jeho novorozeneho bratrance......
Tak tak,na tráboška to nemá,ten měl kovové jen nápravy a základní výztuhy a nosné prvky,jinak to je bakelitještě se hoši musíte od soudruhů z NDR hodně učit
je sice peknej udaj, ale nevim rozmer toho kola, takze si predstavu stejnak neudelam.
No tak na smarta asi teyko dostanes 17ky ... ze. Takze to nejspise budou 13ky, nebo nizkoprofilovy 14ky, max 15, ale to by uz chtelo nejaky lift
testovali to u nás? Nadruhou stranu, pokud by to šlo svařovat nebo lepit....
sobě autor aspoň jednou nepřečte...?
Bohužel nikde není napsána cena, pokuď to bude stát polovinu ocelového ráfku při zachování stejné pevnosti, tak to bude bomba.
Hm, bude to nejspíš stát čtyřikrát tolik než ocelový ráfek, protože s velkou slávou ušetříme 12 kg na celém autě.