Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořádné kafe nakopne i auto. To pak frčí až 107 km/h

Parta nadšenců kolem projektu Coffee Car se rozhodně nenudí. Doslova na koleni si postavili vůz, který "jezdí na kávu". Od loňského podzimu dokonce drží v kategorii vozů poháněných použitou kávou i rychlostní rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

zas vim prd

jakou to ma spotrebu? jaky jsou naklady na km? co je produktem toho zplynovace za plyn a co je vypousteno z vyfuku?

0/0
30.1.2012 10:23

B.Walsh

Re: zas vim prd

R^

0/0
30.1.2012 10:44

PiPiiiiiK

Re: zas vim prd

z toho si nic nedělejte....bych tipoval, že to ani redakce neví. Taky by mě to zajímalo:-/

0/0
30.1.2012 12:58

cassul

Re: zas vim prd

Najdi si auta na dřevoplyn. V podstatě jde o bezkyslíkové spalování organické hmoty (a je vcelku jedno, jestli jde o dřevo nebo kafe), při kterém se uvolňuje hořlavý plyn. Není to nic nového, běžně se tak předělávaly auta a náklaďáky za války. Náklady na provoz se bude odhadovat blbě, protože strašně dlouho trvá, než to vydráždíš, ale pak už to jede, dokud je palivo nebo se to nepo... Což, jak vzpomíná děda, se po... docela často.

Tipnu si, že to bude bída, protože jinak by to už někdo dělal, opravdu jde o hodně starý vynález...

0/0
30.1.2012 14:45

2kedar

"Pane Karfík....!"

"Vy nás ale zásobujete".... ;-D ;-D!!

+2/0
29.1.2012 22:05

nepetr

Není

Levnější a efektivnější jezdit na benzín?

0/0
29.1.2012 17:27

PiPiiiiiK

Re: Není

není, alternativní paliva jsou vždy lepší...akord, když mají nápis BIO, to jsou potom nejpalovovatější

0/0
30.1.2012 12:59

Andee in Red Book

Hm...

Tak jsem furt čekal, kdy se z toho článku dozvím něco konkrétního a najednou konec RvRvRv

+1/0
28.1.2012 20:51

Andee in Red Book

Re: Hm...

Ale koukám, že to psal Luděk Vokáč. Tak to už se nedivím, na mobil.cz taky akorát přetiskuje PR ptákoviny o iPhonech :-P

+3/0
28.1.2012 20:53

camik1

Re: Hm...

Luděk Vokáš bude asi správný člověk na správné místě ;-D;-D

0/0
28.1.2012 23:55

mio121957

Re: Hm...

A to kdyby jste ještě věděli, kolik za takovéhle "články" dostává zaplaceno.

0/0
29.1.2012 10:05

jeen

Re: Hm...

Kulový?

Nezáviď a piš taky!   ;-D

0/0
29.1.2012 16:50

mio121957

Re: Hm...

Nezávidím, jen konstatuji. A kolik dostává zaplaceno za články vím, protože je přítelem mé dcery.

0/0
30.1.2012 11:25

semelik

auta budou jezdit na vyvařený kafe.....

....a číšníci nebudou mít co žrát

0/0
28.1.2012 19:15

lanfešt

Bulvár

Autor tohoto článku chytře zakryl své nedostatečné znalosti bombastickým nadpisem a přátelskou povídačkou, přesně jakoby to slyšel od nějaké babky na rohu u jednoty. Škoda, že z hodnocení kvality článků čtenářem nevychází autorův plat, zde by musel platit nám za nové brýle.Rv

+1/0
28.1.2012 17:31

milan963

Tady je link i s obrázky

http://www.extremetech.com/extreme/97287-british-coffee-powered-car-breaks-world-record

0/0
28.1.2012 15:02

milan963

Re: Tady je link i s obrázky

a video...

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15033859

0/0
28.1.2012 15:05

Gamehoror

nevěřim :-)

0/0
28.1.2012 14:33

sochus

Článek patří do rubriky Revue

V odborně se tvářící sekci bych čekal nějaký stručný popis toho, co je ten zplynovač a naznačení principu výroby toho kávoplynu. Tohle má být víc technická rubrika, takže jak mám chápat ten senzační nadpis? Pořádné kafe auto nakopne - to jako, že nekvalitní kafe ho nenakopne? Proč je ten zplynovač závislý na kvalitě kafe? Co je podle autorů pořádné kafe? Je to Tchibo nebo Dadák?

Tak buď chtěl autor napsat, že někdo zkouší nějaké alternativní pohony, pak si měl dát práci to trochu popsat, a nebo chtěl autor napsat nějakou bulvární senzaci a spletl si rubriku.

+5/0
28.1.2012 13:39

jupikjupik

Re: Článek patří do rubriky Revue

no technicky asi takto. vezme se presovač Krups, ucpe se sítko a nastaví se dvojitá dávka. Vytáhne se ze zásuvky, namontuje k válci auta a spustí. Pak to popojede až 107 zmíněných cm....

0/0
28.1.2012 14:30

fredysz

Re: Článek patří do rubriky Revue

Princip je jednoduchy - zahrivas palivo bez pristupu vzduchu a vznika plyn, ktery muzes vyuzit jak chces... Jinak neni to nic noveho, kdysi jezdily bezne autobusy na drevni plyn...

0/0
28.1.2012 16:50

cenzore_zdar

Autore trochu iniciativy....

V tom clanku by autor mohl aspon pouzit google a v par vetach vysvetlit, jak to vlastne funguje. Zbytek clanku jsou akorat kecy jak slohovka ze stredni

+7/0
28.1.2012 13:09

babickoprosimprijed

Re: Autore trochu iniciativy....

Se ukaž ty co vyplodíš chytrolíne.

0/0
28.1.2012 13:13

Ar-ju-ded-jet

Re: Autore trochu iniciativy....

Proč by to měl dělat? On za to placený není a nevydává články v odborně tvářící se sekci (jak napsal sochus o příspěvek výše)

+3/0
28.1.2012 13:55

Výstřik do tmy VIII.

To by jim mohli zpětně doměřit nějakou spotřební daň

a pokutu za neschválené palivo ;-D

+1/0
28.1.2012 11:57

ježo

Re: To by jim mohli zpětně doměřit nějakou spotřební daň

Plus pokutu za vypouštění nebezpečnývh plynů.

0/0
28.1.2012 12:12

jan.banos

Re: To by jim mohli zpětně doměřit nějakou spotřební daň

Po dnešní fazolovici, by mě rovnou zavřeli. Zima nezima, už jdu zas větrat.

0/0
28.1.2012 20:02

u.boat

Re: To by jim mohli zpětně doměřit nějakou spotřební daň

opovaž se! Metan je skleníkový plyn. Jen si ho pěkně uskladni doma.

+2/0
28.1.2012 22:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.