Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Rapid poprvé v pohybu

Indické provedení nové škodovky se vyrábí od začátku října ve fabrice Chakan u města Pune. Rapid se poprvé představil v plné parádě v televizním pořadu indické televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2oz

Pouze

Trochu poupravená karosérie Octavie II stejně tak tomu je i u Octavie 3. generace

0/0
20.10.2011 20:50

tajny agent

Velice hezke auto.

+1/0
15.10.2011 16:47

baldrick

nj

:D je fajn, že většina přispěvovatelu zde očividně jezdí minimalně v porshe a lepších vozech ...  

když na něco nemam tak to nemusim hned pomlouvat že je to drahé a špatné

0/0
15.10.2011 14:57

bouky

Škoda

Moc se bavím,nad odborníkama a pomlouvačema :-) Naše auto bude hezčí než to co dělaj v Pune. Vím to...... Víc nepovím....;-)

0/0
15.10.2011 11:09

Kokodák, rebirth

proč nedat na ten zázrak listový péra

na všechna 4 kola?;-D;-D

0/0
14.10.2011 22:03

zlatyboty

Mission L x Rapid

velké zklamání v porovnání s konceptem.. nevěřím, že "evropská" verze bude, tak moc jiná aby to zachránila.. škoda..škodaRv

0/0
14.10.2011 21:39

Caderom

Re: Mission L x Rapid

Indická verze by (dle toho co jsem na internetu vyhledal) měla být postavena na platformě PQ25 a v podstatě by to měl být VW Polo Sedan ve škodováckém stylu. Evropský model stavějící na konceptu MissionL byl vyvíjen jako nový automobil a měl by dostat jinou, novější platformu, byť z PQ25 vycházející (kvalit platformy Octavie tedy dosahovat asi nebude). Jde o jiná auta, MissionL je postaven o něco výše než indický Rapid. Možná by se dalo spekulovat, že až bude výroba našeho "Rapidu" končit, přesune se do Indie a podobně vzhlížející automobil bude uveden jako nová generace jejich Rapidu. R^

+1/0
15.10.2011 3:03

bukovski

Koncept MissionL se mi celkem líbí,

tohle s ním však nemá nic společného. Je to ještě víc zabité oproti konceptu, jak Yeti. Doufám, že pro Evropu bude mít Rapid úplně jiný design, mnohem víc podobný konceptu.

0/0
14.10.2011 21:23

bijec8

Neoslovuje mne to

Oktavka je mnohem lepsi. Navic to montovali ledabyli indicti delnici....

0/0
14.10.2011 21:07

baldrick

Re: Neoslovuje mne to

pro česky trh se bude montovat v Boleslavi

0/0
15.10.2011 14:52

lol

Škoda Punani

0/0
14.10.2011 20:57

Lanta 2OO4

Tahle indická verze mě neoslovila

Zepředu je to Fabie a ze zadu menší současná Octávka. Jsem zvědav na tu Evropskou verzi. Už se takřka výhradně rozhoduju mezi evropským Rapidem a novým Citroenem C4 . Jestli bude evropskej Rapid blbě vybavenej a nebo ošklivej jako tohle tak jdu do C4. Pokud ale bude výbavou schopnej tý C4 konkurovat a pokud bude alespoň z větší části tak pěknej jako studie Mission L tak půjdu do Škodovky. Už aby konečně ukázali tu ostrou verzi pro Evropu:-/

0/0
14.10.2011 19:49

johniest

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Já Citroen, máma Citroen. Oba spokojení. Po našich dvou škodovkách jednoznačný rezult - škodovku radši ne e.

0/0
14.10.2011 21:09

Lanta 2OO4

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Přečetl jsem na novou C4 spoustu recenzí a diskusí a vesměs až na kvalitu řazení jen samá chvála.  Navíc se mi líbí co se týče vzhledu......takže pokud Škodovka s tímhle Rapidem nějak mile nepřekvapí tak je ta C4 jasnej vítěz. Mám celkem jasný představy a kritéria. Nižší střední třída,cena max 350 tisíc,alespoň průměrná výbava (vyhřívaná zrcátka v elektrice, okna v elektrice,zadní parkovací asistent a klima podmínkou - vše ostatní je sice příjemné,vítané ale zbytné)a konzervativnější design. To ta C4 prostě vše splňuje ;-)

0/0
14.10.2011 21:42

johniest

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Když jsme před pár lety vyměnili pro nás malou škodovku za Picasso, tak jsme zírali, že výbava na té škodvce pyšně označená Comfort nestačila na stejně starý auto v základní výbavě. I kdybych chtěl (a nechci, taky tím občas jedu) ženě  vnutit změnu, nemůžu, zvykla si, to auto poslouchá jak hodinky, ona to prostě nechce vyměnit, ani za nic.

0/0
14.10.2011 21:56

patrona

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Proc ne novy Hyunday i30 ?

0/0
14.10.2011 21:16

Lanta 2OO4

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Zatím pocitově nějak těm korejcům nemůžu přijít na chuť. Neříkám,že bude nová I 30 vysloveně špatný auto,ale zatím se mi to zdá podle fotek moc bachratý a uvnitř takový pouťový samý blikátko. Uvidím jak bude vypadat živě a taky bude záležet na cenách. I 30 jsem měl taky jako jednoho z adeptů,ale zatím spíš pocitově asi ne než jo. Uvidíme. Nový auto chci objednávat někdy v polovině příštího roku tak mám ještě čas na to se rozmyslet.

0/0
14.10.2011 21:35

HUHU123

Re: Tahle indická verze mě neoslovila

Rozdiel medzi IND a EU verziou :

http://www.ulozisko.sk/obrazky/449026/Skoda_IND.jpg

http://www.ulozisko.sk/obrazky/449027/Skoda_EU.jpg

Nájdi 7 rozdielov. R^

0/0
18.10.2011 15:06

prasák

vždyť

Vždyť je to škoda octavia druhé generace před faceliftem. 8-o

0/0
14.10.2011 19:39

Lukki680

Re: vždyť

jestli vám příjde toto:

http://files.skoda-octavia.webnode.cz/200000022-06d5807cd3/%C5%A1koda%20octavia%20%C4%8Dern%C3%A1.jpg

a toto:

http://www.auto.cz/skoda-rapid-prvni-foto-z-indie-62257/foto?uid=4e93369c727c0

stejný....měl byste zajít na oční ;-)

+1/0
14.10.2011 20:23

;-)

Evropská verze?

levné - drahé auto?

0/0
14.10.2011 19:09

Chholerik

Ufff, to jsem se lekl

No po zkouknuti videa jsem se lekl a rikam si, no jo, klasika, koncept krasnej a do vyroby jde hnus. No ale pak jsem si i prectl clanek a doufam, ze teda bude vypadat jako ten koncept. Jinak nechapu to jmeno. Skoda Rapid byla kupe a tohle je hatchback (sedan) :-(

0/0
14.10.2011 18:55

hives

Re: Ufff, to jsem se lekl

Rapidů má ale Škoda v historii víc. Viz třicátá léta, kdy to nebylo jen kupé.

0/0
14.10.2011 19:06

pucyk

Mohli by na to namontovat ten druhý falešný výfuk

hned ve výrobě, ať se mohou ŠKODOVKÁŘI věnovat dalším zkrášlovacím činnostem.;-D;-D

0/0
14.10.2011 18:55

Chholerik

Re: Mohli by na to namontovat ten druhý falešný výfuk

No vidis a ja mel na Octavce taky dva vyfuky a oba funkcni ;-)

0/0
14.10.2011 18:56

Graf von Rammstein

Hotovej zázrak

;-)

0/0
14.10.2011 18:37

Duke._._Nukem

ale jo

pred dvaceti lety by to bylo faro..:-)

+1/0
14.10.2011 17:13

hurvínek-cz

Opravdu pěkný design

Podle mého názoru se po nepovedené Fabii ( zvlášť 2.generace mě připadá skoro jako sabotáž ) Škodovka opět prezentuje pěkným elegantním designem Rapidu.

0/0
14.10.2011 17:10

KájaMařík

Re: Opravdu pěkný design

Vždyť to má předek jako ta "nepovedená" Fabia! Máte v tom trochu hokej.

+1/0
14.10.2011 18:42

jambajaa

hmm

Dobře že v Evropě to bude alespoň "vycházet" z toho prototypu MissionL protože kdyby to vypadalo jako Fabie tak už by to bylo opradu blbé, dost na tom že Roomster je v předu jako Fabie (nebo spíš Fabie je ze předu jako Roomster).

Takže teď jen by měli změnit jméno a Rapid nechat do zálohy jako možnost pro případné coupe (alespoň vycházejcí z Octavie RS, to by bylo moc fajn :) )  , tak jako tak, název Rapid je pro levný sedan jen plýtvání názvem a mrvení značky ze strany Volkswagenu který Škodě nechce povolit ani základní sportovní vozidlo ve stylu Coupe.

0/0
14.10.2011 16:23

Dewils1

Fabia sedan

Rv

0/0
14.10.2011 16:11

Neonym

Moc se mi líbí

Zepředu mi trochu připomíná Passat CC. Tohle se podle mého opravdu povedlo.

0/0
14.10.2011 16:06

mates458

Škodovka je už fakt trapná

jak neumí udělat nový auto .. všechno jeden hnus! Furt to stejný dokola..

0/0
14.10.2011 15:19

moje.maličkost

Re: Škodovka je už fakt trapná

Je třeba pořádně číst už stokrát omleté informace o tom, že je tohle speciálně pro Indický trh a u nás to auto bude plně jiné:

"Indický rapid je sedan s kulatým čumákem ve stylu fabie. České provedení má být s karoserií typu liftback, tedy s výklopnou zadní stěnou, jakou má octavia. Čumák má vycházet z konceptu MissionL představeného v září na autosalonu ve Frankfurtu. "

+1/0
14.10.2011 15:48

quagaar

Re: Škodovka je už fakt trapná

ano, pro indický a pákistánský trh se většina výrobců může přetrhnout, jenom škodovka na to kašle ;-D;-D

0/0
14.10.2011 17:40

acpu

Čumák...

Proč proboha novinář (teda jsem doufám že je to novinář) píšící článek o automobilech používá slovo čumák? To už může rovnou napsat toto: Rozdíl bude v čumáku a v zadku;-D

0/0
14.10.2011 15:00

KájaMařík

Re: Čumák...

Správně má být "Gesicht"

0/0
14.10.2011 18:44

bojimbojim

?

Cena za tyto vozitka 1598 ccm je 7 000 000 INR/190 881kc-max.vybavu diesel Elegance 9 000 000 INR/ 245 418kc.To neni zase tak drahe na nase pomery,ale na jejich je to nepredstavitelny balik.

http://autos.maxabout.com/cars/skoda/rapid

0/0
14.10.2011 14:57

quagaar

Re: ?

ale my nejsme socialisti a jiný komunisti a nerazíme heslo "Každému dle jeho potřeb", že ne? ;-)

0/0
14.10.2011 17:42

bijec8

Re: ?

Kdo to je 'my' - vy mluvite za management Skoda VW auto?

0/0
14.10.2011 21:12

peruan

kara

Pekny auto

0/0
14.10.2011 14:08

Horskamys

Ježiš

vždyť to vypadá úplně jinak, než ten koncept !!!! Vypadá to jak starej Superb . To je hnus

0/0
14.10.2011 14:07

machomen

Re: Ježiš

Tohle nemá s českou studií nic společného. Jde o globální model pro Indický, čínský a rusky trh. Sem se to dovážet ani nebude. Pro česk trh přijde nový model.

0/0
14.10.2011 14:17

El ChupaNibre

Hmmm, první Indové, jejichž angličtině je rozumět...

...tedy s výjimkou Kootrapaaliho, samozřejmě.

0/0
14.10.2011 14:04

moje.maličkost

Re: Hmmm, první Indové, jejichž angličtině je rozumět...

ten má nejradši telecí;-D

Rajesh je borec

0/0
14.10.2011 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.