Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW odhalilo novou řadu 3. Pošesté jen s přeplňováním

V pátek odpoledne představili v BMW novou generaci svého zástupce segmentu střední třídy, řady 3. Velkolepé představení nového sedanu, který je dlouhodobě nejprodávanějším modelem značky, proběhlo přímo u mnichovské centrály automobilky v objektu BMW Welt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mam-rad-pivo

..

bohužel potřebuju praktické auto, jinak bych se dlouho nerozpakoval R^

0/0
17.10.2011 0:01

Gandalf007

Konečně

Konečně zase po letech krásná "3" R^ ...a díky za odchod Chrisi, moc to BMW designově pomohlo ;-)

0/0
16.10.2011 12:37

Lukke-Luk

Re: Konečně

R^

0/0
16.10.2011 20:03

3ska

bmw

sam vlastnim bmw z r 1974 v pref. stavu a jezdeni si porad uzivam. Sef manzelce koupil na dojizdeni do prace A4 3.0q, obcas se svezu a musim uznat ze audi umi taky delat auta. Za 4 roky zadna zavada, pouze udrzba a jede velice slusne.

0/0
15.10.2011 21:16

Gunter von Bahnhof

Re: bmw

modli se, aby ti sef manzelku neuspokojoval jeste jinak nez autem. A4 se bezne zamestnancum nekupuje.

0/0
16.10.2011 21:22

Lukke-Luk

Re: bmw

A záleží na tom?

0/0
16.10.2011 22:12

anncz

Re: bmw

Audi??? Ten tank co ma na predni naprave 3 tuny a je tak nedotacivy, ze kdyz chces svizne projet zatacku, tak abys zatahoval rucku.... To je teda "das auto"

0/0
17.10.2011 10:17

Mulder77

e46

Špatný to není, rozhodně lepší než předchozí model. Ale na e46 to prostě nemá. E46 považuji za nejpovedenější design BMW.V

+2/0
15.10.2011 18:25

Lukke-Luk

Re: e46

E46 je už stará okoukaná plečka.

0/0
16.10.2011 14:18

entony13

Re: e46

Stačí vydržet pár roků a bude z toho oficiální veterán :-)

0/0
16.10.2011 14:23

ricpic3

Re: e46

e46 se vyráběla 1998 - 2005 , tak co všichni máte s 13 let starou plečkou??? 8-o

0/0
8.12.2011 21:41

Lukke-Luk

Re: e46

Rozhlédni se kolem sebe na ulici. Většina E46 jsou 10 let staré šroty. A ruku na srdce, s pomalu 7 let starým autem také nikoho neoslníš.

0/0
8.12.2011 22:28

tomoking

Re: e46

E46 M3 CSL ... Nejkrasnejsi bavorak za poslednich 25 let.

0/0
19.10.2011 8:24

JareXxX

No já nevím ...

asi bych se nezlobil kdyby mi říkalo pane, ale v té červené mi to připadá jako další nepovedá alfa romeo ...

0/0
15.10.2011 17:01

mephisto222

no to je teda pokrok....

Mam trojkovy model 2006 a nerozumiem, tym oslavnym reakciam na nove 3er. Zmena jo podla mna skor minimalna a Bangelov design stale ostava.  Cakal som radikalnejsiu zmenu, podobne ako u patky. btw. videl niekdo z vas kufor noveho patkoveho bavoraka - podla mna katastrofa. Patkovy bavorak bol vzdy brany v nemecku ako slusne rodinne auto. Dnes tam nedate poriadne ani kocik......

0/0
15.10.2011 16:34

prasák

Re: no to je teda pokrok....

Mně to připadá taky už aspoň tři generace stejné.

0/0
16.10.2011 19:06

Lukke-Luk

Re: no to je teda pokrok....

Změna je oproti E90 naopak hodně veliká. Kompletně jiný zadek, který zvláště před faceliftem E90 připomínal nepovedeného korejce, F30 vypadá naopak jako zmenšená pětka, která je dle mého názoru nejkrásnějším baworákem všech dob.

0/0
16.10.2011 20:05

wildos

Re: no to je teda pokrok....

radikální změnu čekej u jiných značek ,ale tady (nebo u meďáka)se pilujou jenom detaily k dokonalosti.

0/0
17.10.2011 8:45

marcca

.

zlatá oktávka ve sračkometu, co kucííí ušatý :-)

0/0
15.10.2011 14:06

entony13

Re: .

ropaci vsech zemi, spojte se nikdo vas nema rad,smradosi dymajici :-).Vune benzinu je neco jine ;-),to traktorista neprizna, jen melou o tocaku a spotrebe.........

0/0
15.10.2011 14:18

Plechus

Re: .

Řekl bych to asi takhle: mám 2 auta, jedno na naftu, druhé benzín. Vůně benzínu je sice dost o něčem jiném, a to vůbec nemluvím o zvuku a vytáčení při honbě za výkonem, ale pokud najezdím za rok zhruba 35 tisíc kilometrů, tak je úspora na pohonných hmotách při rozdílu ve spotřebě 4-5 l/100 km docela zásadní.

Chtěl bych Vás, všechny tlučhuby, kteří plivou na diesel vidět, jak si platíte takový nájezd ze svého- při proplácení pohonných hmot zamšstnavatelem by mi to také bylo "jedno", ale ne každý má práci, která vyžaduje jízdy autem takové, že je zaměstnavatel proplácí.

0/0
15.10.2011 17:32

entony13

Re: .

To jsou jen kecy ropáků, lze jezdit levně i s benzíňákem a firma neplatí ani silniční daň. Spousta firem to tak dělá. CNG a podobné, tak tady asi někdo zaspal dobu .....

0/0
15.10.2011 17:37

entony13

Re: .

A v takovém autě je tlačítko, že plyn nechcete a jedete jen na benzín, to diesel nemá.......

0/0
15.10.2011 17:39

f0rr35t

Re: .

R^ Když si chceš "zařádit", můžeš to pro dobrý pocit hodit na benzín. Když chceš dálkovou jízdu za polovic, zmáčkneš kouzelné tlačítko a jedeš za polovic. Jak jednoduché. Ale znáte to... on by ten plyn nechtěl, protože jeho děda to měl v žigulíku a smrdělo to (že je to jako srovnávat Trabanta s S-Class je mu jedno) ;-D

0/0
15.10.2011 18:03

entony13

Re: .

http://www.vialle.cz/cz.php?txt=modely a tam si člověk může vybrat. Subaru to dělá i u nových aut bez ztráty záruky, stejně i Fiat a Škodovka. Jenže ropák ropákem zůstane a furt nám bude tvrdit, že jezdí nejlevněji. My co jezdíme levněji než on, raději jezdíme a nevytrubujeme, za kolik jezdíme :-). Automatické přepínání paliva, že nikdo nepozná změnu, asi je pro někoho důležité jezdit do podzemek, bez toho by nemohl žít, mně to nevadí. Je pravdou, že tankování je občas vopruz, to je nejhorší na plynu, ale někde jsou vstřícní, stačí hledat

0/0
15.10.2011 18:39

mak1_re

Re: .

a kolik stojí roční technická prohlídka plynového auta ?

0/0
15.10.2011 22:10

entony13

Re: .

cca 500 Kč, při nájezdu 20 000 km to zdražuje 1 km o 4 halíře

0/0
16.10.2011 1:36

entony13

Re: .

Při technické jsou dražší emise, protože musí být i na plyn. Je spíš problém, že to nedělá každý, kdo měří emise, ale když budu počítat celkem 2000 za filtr, emise, kontroly a vše kolem na 20 000 Km, zdraží to kilometr o desetník na 1,8 Kč, tak největší problém je tankování LPG u některých pump.....

0/0
16.10.2011 1:43

Lukke-Luk

Re: .

Také jsem přešel z dieselu na benzin (330d->330i), ale s tvým příspěvkem nesouhlasím. S 330d jsem najel před 220 tisíc km, s 330i zatím asi 30 tisíc... A rozdíl ve spotřebě je při podobném stylu jízdy opravdu kolem 4 litrů (7.5 versus 11.5l/100km), což za životnost auta dá opravdu velkou částku. Žádnou dodatečnou investici (vstřiky, turbo, atd) jsem za celou dobu nedělal. Nový diesel je naopak i poměrně tichý a kultivovaný, doby TDI PD jsou už naštěstí dávno pryč. Také bych si už další auto pořídil benzin, je s ním zkrátka více zábavy, ale odsuzovat špičkové naftové motory zvláště BMW, bych si netroufl. Ona na takovou 210kW 335d na silnicích moc aut nemá a to při 8litrové spotřebě...

0/0
16.10.2011 20:12

entony13

Re: .

Nevím kde má bavorák rezervu, ale u VW lze jednoduše nechat doplnit LPG místo rezervy. Lze jezdit ekonomicky a normálně, jedno tlačítko to vyřeší. Potom nemusím koukat na diesel. Neplatím státu spotřební daň :-)

0/0
16.10.2011 20:32

wildos

Re: .

rezerva se dávno nenosí zvlášť u bmw

0/0
17.10.2011 8:49

entony13

Re: .

Já vím, že BMW používá pneu Run Flat, tak rezervu a ani opravný sprej neřeší. Ale místo mohlo zůstat :-)

0/0
17.10.2011 9:15

Lukke-Luk

Re: .

Místo tam samozřejmě je, pokud se vyndají přihrádky z umělé hmoty.

0/0
17.10.2011 15:56

pokerias

bez

atmosferického benzinu... škoda

0/0
15.10.2011 13:02

Achille Volfoni

prostě....

....u mě stejně vítězí MercedesV

0/0
15.10.2011 12:54

prasák

Re: prostě....

že ty jezdíš s kolotočem.

+3/0
15.10.2011 13:02

tonny.p2

nadhera

tak tohle se jim povedlo... nadhera...

ten zadek je hodne podobnej soucasny trojce kupe:

V

http://www.sportovnivozy.cz/20689-bmw-3-330d-coupe-praha   

R^

0/0
15.10.2011 10:42

Lukke-Luk

Re: nadhera

Zadek je podobný spíše pětce F10. Mimochodem, to coupe na linku cos poslal má naprosto otřesná neoriginální kola.

0/0
15.10.2011 11:52

Diskuzní kovboj

Re: nadhera

Rv On posílá linky z tohoto serveru do každé diskuse, ale nedělá to okatě jako reklamu, ale vždycky to nějak zakomponuje, aby to alespoň trošku šlo ke článku

0/0
15.10.2011 12:38

Lukke-Luk

Re: nadhera

Asi nemá ani na reklamu, chudák...

0/0
15.10.2011 12:59

Diskuzní kovboj

To jsou věci...

Nikdy bych předtím neřekl, že já, zaritý mercedesofil, postupně přijdu Beamrům na chuť...nejdřív nová 7er, ale to jsem si říkal, že první vlaštovka jaro nedělá...pak 5er...před kamarády obhajujícími E-Klasse jsem ji raději taktně přecházel, před nedávnem 1er R^ a teď...3er V

Sakra, sakra, sakra...a to jsem byl z C-Klasse po FL ve Frankfurtu nadšenej :-/.

Bravo BMW R^

+2/0
15.10.2011 10:38

Diskuzní kovboj

Re: To jsou věci...

OMG, samozřejmě zarYtý ;-D;-D

0/0
15.10.2011 10:41

Lukke-Luk

Re: To jsou věci...

R^

0/0
15.10.2011 13:01

Jarousheq

Mě se to nelíbí...

Podle mě poslední pěkná 3er byla E46... Zbytek stojí za vyliž....

Jinak pomlouvači vlastníků BMW jsou opravdu jen trubky... Nejhorší co na silnicích potkáte je škodná ktáva II a úplně nejlíp, když to je služební, nebo má středočeskou RZ.... To by mě v 90% případů trefil šlak... (Jen podotknu, ne, já BMW nemám)

0/0
15.10.2011 8:52

Orwell2008

Re: Mě se to nelíbí...

Proč tě jde trefit šlak z nějakeho auta ktere potkaš na silnici?Mně je uplně jedno když potkam trabanta klidně s třeba košickou spz,nevim proč by mně mělo zajimat co jezdi okolo mně.Že tys něco slyšel od tatinka na zadnim sedadle v dacII a špatně sis to vyložil?

0/0
15.10.2011 11:35

Lukke-Luk

Re: Mě se to nelíbí...

E46? Ta 13 let stará plečka? To snad ne...

0/0
15.10.2011 11:53

sefin

Re: Mě se to nelíbí...

Ne že by ten klučina s E46 nenapsal kravinu na N tou, ale proč haníš starší auto?

Tady na diskuzi je to evidentně samej milionář, protože nezlobte se na mě, ale jaké lepší auto si za cenu E46 dá koupit? Pro Vás je asi lepší přihodit 100 tisíc a koupit si fungl nové auto bez klimatizace, bez centrálu atd...

Víte ne každej na to má a stejně chce vlastnit auto. To že si někdo vybere 13 let staré auto, které se mu líbí a je s ním spokojený je snad jeho věc. Já Vám taky nebudu nadávat, že jste cvok že si koupíte nějakej fungl novej low end.

A podle těch kydů na rok výroby vozu to vypadá že jste asi miliardář. Měníte auto po 2 letech stáří že?

Protože pane... po dvou letech je to po standardní záruce a tudíž silně ojeté a staré!!

+1/0
15.10.2011 14:13

Lukke-Luk

Re: Mě se to nelíbí...

Dle čeho soudíte, že si pořizuji "fungl novej low end"? 13 let staré auto již nepatří pomalu na silnici.

0/0
15.10.2011 14:25

entony13

Re: Mě se to nelíbí...

13 let stare auto je fakt moralne i materialove zastarale, vse je unavene a vyskakane,tachometr pretoceny. Nova auta maji technologie tak nekolik let za BMW,tipuji do 5 let,beru skodovku,renaulta,fiata. Urcite maji lepsi technologie nez 13 roku stare BMW. To je jako dnes kupovat CRT televizi,take ukazuje obraz a Trinitron byla kdysi spicka :-)

0/0
15.10.2011 15:39

sefinek

Re: Mě se to nelíbí...

ok, takže třeba Toyota Celica 7 generace má motor 1.8, má 6ti kvalt a papá 6,5l benzínu na 100 km. Pro běžný provoz naprosto dostačující výkon a jízdní vlastnosti u sportovního coupe asi nebudu ani rozebírat a pokud chcete rozebírat zavazadlový prostor tak tam pro 2 lidi odvezete možná víc jak v krátké fabii, takže je i užitková. Nic v ní nevrže, neskáče. Ale asi dáme na Vás a pošleme ji do šrotu jelikož už má 10 let...

A co vaše domácnost? Měníte nábytek co 2 roky? Ledničku atd taky každé 2 roky? Si vemte, že jak něco dáte do skříně na polici tak ta police je pěkně dlouho zatížená 24/7... takže materiál bude silně unavený...;-D

Mě ty Vaše reakce na věk auta spíš příjdou takto: Ta socka si koupila 13 let staré auto za našetřených 100 tisíc! Proč si nekoupila na půjčku základní auto s motorem z vysavače bez klimy a bez centrálu za 200? Teď ho nemůžu vyblikávat na dálnici se svým novým fárem

0/0
15.10.2011 19:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.