Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízda s Ferrari 458 Italia: nalepit čísla a honem na start

Kdo s ním jezdí na kafe, měl by tohle auto snad okamžitě vrátit. Nabroušený motor, skvělé řízení a perfektní brzdy Italie totiž najdou uplatnění až na závodním okruhu. Teprve pak tenhle automobilový koncert opravdu stojí za to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Inkvizitor Johny

Autor

A jinak poluce už byla?

0/0
25.10.2011 21:54

Nomad

Hliníkové šasi je neskutečně tuhé.

Je to prostě formule postavená tak, aby dostala "SPZtky". ;-D;-D;-D

0/0
25.10.2011 12:08

JDzacovsky

jizda

Jel jsem ve Ferrari 458 Challenge (trochu modifikovana Italia - odlehceny podvozek a jine prevodovani) jako CoPilot a je to nadhera. Vic jsem jsem si ale uzil jizdy v Nissanu GT-R na Nordschleife. Pristi rok se ale  nejspis dostaneme  do nemecka i s 458kou :) Kdyby chtel nekdo fotky, napiste mi na mail ( jdzacovsky@koop.cz )

0/0
24.10.2011 12:22

Achille Volfoni

Re: jizda

Nordschleife je totální nářez.....V rámci GP Evropy F1 2007 jsem se po Severní smyčce projel...a je to zážitek na celý život.....A s tím Ferrari bych to bral všemi deseti.Upřímně závidímR^

0/0
24.10.2011 13:22

bitkar

Re: jizda

ja nechci fotky, ja to chci ridit :D

0/0
25.10.2011 11:22

JDzacovsky

Re: jizda

http://jd-foto.cz/sport-galerie-cislo-9

( Nordschleife - Touristenfahrten, Nissan GT-R )

http://jd-foto.cz/sport-galerie-cislo-8

( Mezinárodní sraz sportovních aut 2011 - Ferrari 458 Challenge)

0/0
25.10.2011 19:08

bla23bla

To chci!! TO CHCIII !!!

Hned si píšu Ježíškovi, vánoce jsou za dva měsíce, snad to stihne. A nejlepší jsou ta dvě sedadla - tchýně se fakt nevejde, sorry ;-D. Do kabria se mi totiž, bohužel, vejde. Ale zase ji neslyším při vyšších rychlostech! Svezli mě v gallardu superleggero, tak mám trochu představu - nad hlavou dva prsty místa a při brždění mi spadly brýle z nosu. To snad abych si koupil do auta jiné? Zase výdaj, ach joo!! ;-D;-D

0/0
24.10.2011 11:39

pavel49

Krása

Krásný auto asi si ho hned zítra zajdu koupit ( teda zatím pouze verzi v měřítku 1:46) ;-(

0/0
24.10.2011 9:38

tonny.p2

Re: Krása

kup si meritko 1:1, to je lepsì

;-)

http://www.sportovnivozy.cz/znacka-8-ferrari   

R^

0/0
24.10.2011 12:53

pavel49

Re: Krása

No jestli to zaplatíte tak klidně, ale jinak si budu muset ještě tak 4 - 5 let počkat

0/0
24.10.2011 14:16

Andee

Re: Krása

Že tě to baví sem furt spamovat Rv Diskutéři na iDnes si určitě něco koupí ;-D;-D;-DRv

0/0
24.10.2011 19:07

commodus

.

Koukám, že se tady sešla slušná tlupa vidláků :-)

0/0
24.10.2011 9:00

abraxas133

Nehapruje u těhle aut náhodou poměr cena/výkon?

Nový auto co má 100 koní koupíte s prstem v nose za 400 litrů, proč tohle má 2.5 horší poměr cena/výkon? Za 100 koní dáte 960 litrů.

0/0
24.10.2011 8:30

MaléPivo

Re: Nehapruje u těhle aut náhodou poměr cena/výkon?

hloupá otázka... připočtěte značku, bezpečnost, kvalitu, originalitu, luxus...

+1/0
24.10.2011 8:58

janduben

Re: Nehapruje u těhle aut náhodou poměr cena/výkon?

dementni otazka, cena automobilu neni tvorena pouze vykonem, je to podobna bylbost jako by si se ptal proc  auto se 2ma sedackama neni levnejsi nez to se 4ma

+1/0
24.10.2011 9:27

21century_schizoid_man

Re: Nehapruje u těhle aut náhodou poměr cena/výkon?

nedelej mu tu radost, ze na jeho provokaci jeste reagujes

+1/0
24.10.2011 9:49

SUPERpolární liška

Re: Nehapruje u těhle aut náhodou poměr cena/výkon?

Si kup dvacet Fabií a zapřáhni je za sebe, jestli dostaneš za ty prachy lepší jízdní výkony s tou spoustou hřebců pod kapotama....

0/0
24.10.2011 12:08

Pedro75

v kombiku

Neveste hlavu, prej to pristi rok chtej vyrabet i v kombiku, s hagusama na strese a s upravenym zadkem, aby tam sla namontovat koule... Jenze original koule od ferrari stoji cca 250 tis. kc... Ale kdo by koukal na prachy, kdyz je to Ferrari, ze?

0/0
24.10.2011 8:23

205

Re: v kombiku

Budeš se divit, ale vím o jednom, který se při koupi 911ky ptal, jestli je možné mít na autě zahrádku a kouli. Občas jednu bílou vídávám a na střeše fakt hagusy má, tak bych se nedivil, kdyby to byl tenhle exot.

0/0
24.10.2011 10:08

ExpertNaVsechno

Re: v kombiku

Budeš se divit, ale "Ferrari FF" je přesně to. Dvoudvéřový kombík s pohonem na 4 kola a výkonem přes 600k.

0/0
24.10.2011 20:12

Achille Volfoni

Schumi pomáhal...

...ale ne tak jako u FXX.....to je teprve stíhačkaR^

0/0
24.10.2011 7:39

Ghost47

Re: Schumi pomáhal...

Mít peníze a schopnosti na pořízení takovéhle potvory, tak spíš uvažuju o Lotusu T125 - a nějaké to sériové Ferrari na dojíždění na okruhy k tomu :-)

0/0
24.10.2011 16:02

Mulaj

auto hezky ale ...

tohle auto bych nechtel, chybi mi tam radio na CDcka od Sony a do palubky se strasne blbe primontovava vrutama drzak pro taxametr ... a taky se mi nelibi snaha firmy ferrari usetrit material tim ze mi do kotoucu od brzd udelaj diry, blinkr na volantu je uplna kravina, kdyz si v aute zapalim startku a drzim ji v pravy ruce a chci odbocit doprava tak musim prehmatavat, jak do tohodle auta narvu balik ytongu kdyz si svepomoci predelavam koupelnu v panelaku nebo nejake jine stavebni upravy ? 230 litru kufr proste nestaci, kouli na vozejk taky neprimontuju kvuli tem blbejm vejfukum, takze uplne zanovni vozejk za auto z Bauhausu muzu taky vyhodit a s obytnym privesem se s timhle na Lipno taky nedostanu :/ jedina vyhoda je ze v tom aute je od motoru takovej kraval ze pri ceste za tchyni neslysim starou, Jak drzkuje, ze jsem se zas vcera ozral

0/0
24.10.2011 2:50

Mulaj

Re: auto hezky ale ...

proste auto prakticky jak vidle do kapsy !

0/0
24.10.2011 3:03

Graetar

Re: auto hezky ale ...

Přívěs je v pohodě - http://www.youtube.com/watch?v=jlzQq3nOj5c

0/0
24.10.2011 13:42

Andee

Hm...

jenom 230 litrů kufr... to je zabitý ;-D

0/0
24.10.2011 0:27

ununun

Re: Hm...

to je jenom nějakejch 400 piv :-/

+1/0
24.10.2011 0:53

Posel z Liptákova III.

Re: Hm...

pro rodinu to moc neni, no...

0/0
24.10.2011 1:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.