- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to prostě formule postavená tak, aby dostala "SPZtky".
Jel jsem ve Ferrari 458 Challenge (trochu modifikovana Italia - odlehceny podvozek a jine prevodovani) jako CoPilot a je to nadhera. Vic jsem jsem si ale uzil jizdy v Nissanu GT-R na Nordschleife. Pristi rok se ale nejspis dostaneme do nemecka i s 458kou :) Kdyby chtel nekdo fotky, napiste mi na mail ( jdzacovsky@koop.cz )
Nordschleife je totální nářez.....V rámci GP Evropy F1 2007 jsem se po Severní smyčce projel...a je to zážitek na celý život.....A s tím Ferrari bych to bral všemi deseti.Upřímně závidím
Hned si píšu Ježíškovi, vánoce jsou za dva měsíce, snad to stihne. A nejlepší jsou ta dvě sedadla - tchýně se fakt nevejde, sorry . Do kabria se mi totiž, bohužel, vejde. Ale zase ji neslyším při vyšších rychlostech! Svezli mě v gallardu superleggero, tak mám trochu představu - nad hlavou dva prsty místa a při brždění mi spadly brýle z nosu. To snad abych si koupil do auta jiné? Zase výdaj, ach joo!!
Krásný auto asi si ho hned zítra zajdu koupit ( teda zatím pouze verzi v měřítku 1:46)
Nový auto co má 100 koní koupíte s prstem v nose za 400 litrů, proč tohle má 2.5 horší poměr cena/výkon? Za 100 koní dáte 960 litrů.
hloupá otázka... připočtěte značku, bezpečnost, kvalitu, originalitu, luxus...
Neveste hlavu, prej to pristi rok chtej vyrabet i v kombiku, s hagusama na strese a s upravenym zadkem, aby tam sla namontovat koule... Jenze original koule od ferrari stoji cca 250 tis. kc... Ale kdo by koukal na prachy, kdyz je to Ferrari, ze?
Budeš se divit, ale vím o jednom, který se při koupi 911ky ptal, jestli je možné mít na autě zahrádku a kouli. Občas jednu bílou vídávám a na střeše fakt hagusy má, tak bych se nedivil, kdyby to byl tenhle exot.
...ale ne tak jako u FXX.....to je teprve stíhačka
Mít peníze a schopnosti na pořízení takovéhle potvory, tak spíš uvažuju o Lotusu T125 - a nějaké to sériové Ferrari na dojíždění na okruhy k tomu
tohle auto bych nechtel, chybi mi tam radio na CDcka od Sony a do palubky se strasne blbe primontovava vrutama drzak pro taxametr ... a taky se mi nelibi snaha firmy ferrari usetrit material tim ze mi do kotoucu od brzd udelaj diry, blinkr na volantu je uplna kravina, kdyz si v aute zapalim startku a drzim ji v pravy ruce a chci odbocit doprava tak musim prehmatavat, jak do tohodle auta narvu balik ytongu kdyz si svepomoci predelavam koupelnu v panelaku nebo nejake jine stavebni upravy ? 230 litru kufr proste nestaci, kouli na vozejk taky neprimontuju kvuli tem blbejm vejfukum, takze uplne zanovni vozejk za auto z Bauhausu muzu taky vyhodit a s obytnym privesem se s timhle na Lipno taky nedostanu :/ jedina vyhoda je ze v tom aute je od motoru takovej kraval ze pri ceste za tchyni neslysim starou, Jak drzkuje, ze jsem se zas vcera ozral
proste auto prakticky jak vidle do kapsy !