- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Priserny blabol, co se tu pise, poloha teziste predu/vzadu nema vubec vliv na to, jestli se auto bude pri brzdeni predklanet, na to ma vliv vyska teziste. Vnejsi kolo se opravdu blokovat nebude, protoze se normalne blokuje kolo vnitrni, a to i u normalnich aut. Jak tu vetsina pise, bude to hodne nedotacive, navic jestli nebude v predu zadny pritlak, jak to vypada z obrazku.
Nevím, ale myslím si, že deltawing bude silně nedotáčivý a rozhodně nebude konkurovat speciálům z LMP1, jak píšou v článku...
To nemůže být v zatáčkách stabilní ani náhodou. Tomu neuvěřím, dokud to neuvidím na vlastní oči.
Vrtá mi hlavou, kde bude mít ten prototyp světla.
Poslední dobou mi připadá, že v této soutěži nejde ani tak o to, kdo je nejrychlejší a tím pádem ujede nejvíc km,
ale spíše kdo víc ujede na jednu nádrž
Není to až tak pravda. Tento rok ujel Peugeot na jedno natankování více (celkově byl v boxe o 3 zastávky méně než Audi) a stejně nevyhrál.