Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Supersporťák je i na LPG na stovce pod 3,3 sekundy a jede 320

Vypadá hodně agresivně, ale také trochu jako ze staré školy. Díky americkým velkoobjemovým motorům se jen tak předjet nenechá. Šetřílci si navíc mohou pořídit verzi spalující LPG. Zelená plynová příšera se jmenuje CustomGT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jaco007

Dneska už dají nálepku ECO

na kdejaký krám.

0/0
21.12.2011 21:47

jizanskavlajka

jen to lpg mě připadá mimo

Když si pořizuju takové auto ,určitě do něj nedám lpg:-/:-/:-/

+1/0
21.12.2011 18:11

já George XVII

Re: jen to lpg mě připadá mimo

on ten LPG systém půjde použít asi jen na tu nejslabší variantu. Na ty zbylé dvě neexistují tak silné LPG vstřiky. Leda, že by to jezdilo v mixu LPG+benzin.

0/0
22.12.2011 0:14

cenzore_zdar

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Kdyz jde prestavet Viper na lpg ( V10 8litru), proc by neslo tohle.

0/0
22.12.2011 8:31

cenzore_zdar

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Lpg ma ve sportaku smysl, ono premistovat se na okruh se spotrebou 25l/100km neni levna zalezitost. Pri samotnem zavode lze pak jet na benzin. Mimochodem okruh vysoke myto, jizda na plyn s pevnym startem na 1 kolo => pri vstrikovani lpg bylo auto o 800ms pomalejsi.

0/0
22.12.2011 8:36

f0rr35t

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Klasika sekvenční vstřikování plynu, nebo vstřikování kapalné fáze? To vstřikování kapalné fáze podle mě ještě může ledaskoho překvapit. On se ten plyn při zplynování rapidně ochladí, čímž ochladí i celou směs jdoucí do válce (a dojde k nárůstu výkonu). Jestli nemá ani tohle u závoďáků smysl, tak už nevím :-)

0/0
22.12.2011 9:21

JavorMagor

Re: jen to lpg mě připadá mimo

A je to uz opravdu spocitane se vsim vsudy ? Protoze plyn je zas mene vyhrevny nez klasicke palivo, divil bych se, ze by se to ve sportacich uz nepouzivalo, kdyby v tom nebyla nejaka zrada.

0/0
22.12.2011 12:43

cenzore_zdar

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Mno klasika sekvencni. Vstikovani primo kapalneho plynu planuju v dalsim aute ale taky to musej trochu zlevnit :-D. Kazdopadne kdo ma treba FSI od skodovky, tomu nic jineho nez kapalne vstrikovani nezbejva :-P :-D

0/0
23.12.2011 19:05

Modrý a zelený blesk

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Auta na okruh obvykle nejezdí po vlastní ose...

0/0
22.12.2011 12:53

jisi258

Re: jen to lpg mě připadá mimo

no to je pravda, nicmene tim ze ma homologaci po vlastni ose jezdit muze.

na spoustu sranda zavodu se po vlastni ose jezdi. A tohle auto na nic jineho nez nejake sranda zavody stejne stacit nebude, nerad bych  mu krivdil :)

0/0
23.12.2011 12:26

cenzore_zdar

Re: jen to lpg mě připadá mimo

Vite kazdej za sebou nema 10 sponzoru, tri auta, vozejk a 5 mechaniku :-D. Pak verte ze se zavodakem, pojede proste po svejch. Neco jineho jsou klasicke zavody pod tovarnimi stajemi. Tam je penez na "PROFI" zazemi dostatek. R^

0/0
23.12.2011 19:09

martin_cars

tohle jsme stavěly před 6 lety

tuhle stavebnici jsme s kamarády začaly stavět před šetsti lety takže nic nového jsou dva kusy postavené v plzni jeden s motorem 5,7L a druhý s motorem 7,0L  takže němci nemaj žádnou převratnou novinku k vidění zde www.pmracing.cz R^;-D

0/0
21.12.2011 16:56

libedejroznec

uff..

..aspoň tady je normální diskuze ..už by s tím mohli přestat..

0/0
21.12.2011 15:38

hebertn

Cena?

Stavebnice stoji 20 tis USD a dily z corvety dalsich 20 tis. USD. Zbytek je prace

0/0
21.12.2011 12:53

Fungy

zadek

mi trochu připomíná tu Tatru od MTX

0/0
21.12.2011 11:33

FastDriver

Krásné auto

po dlouhé době nádherný supersport a cena si myslím není na okolnosti nikterak závratná.R^

0/0
21.12.2011 9:30

schima

Cena

Ceny supersportů (kam bych zařadil i tento kousek) překračují hranici 3 miliónů. Ale jinak hezké vozítko. Chválím možnost manuální převodovky

0/0
21.12.2011 9:25

radik

Re: Cena

Za tři a půl milionu bych si "noname" auto nekoupil...  ceny supersportů přesahují tři miliony, ale tam je jejich vývoj trochu jinej, než naflákání pořádnýho motoru a laminátový (nebo karbonový) karoserii na rám... a pak pár testovacích jízd. 

 

On je sakra rozdíl mezi tím jak dělá auto Lamborghini nebo Ferrari a tím jak svý auta nějaká americká firmička, která deset let pouze skládá repliky... ať už je sebelepší. Tím nechci říct že je to špatný auto... jen že za tři a půl milionu člověk čeká trochu víc než 40 let starý design supersportu Fordu GT-40 a velkej motor...

0/0
21.12.2011 11:20

Zombot

Re: Cena

kdyz uz nekdo kupuje auta jako je tohle, tak rozpocet proste neresi. Osobne bych v takovem pripade radeji nez nejake Lambo nebo Ferrari volil spis neco uplne neznameho nebo alespon mene ovbykleho, zvlast pokud to ma byt auto predevsim na okruh a ne na baleni pubertacek pred diskotekou. Soudit jen podle fotek se dost dobre neda, ale pokud s timhle strojem bude jizda zabavnejsi nez u konkurence, tak bych s nim nemel problem. Maly vyrobce potom auto spis upravi podle konkretniho prani zakaznika, aby dostal stroj skutecne na miru svym potrebam.

0/0
21.12.2011 11:45

radik

Re: Cena

Ano kdyz nekdo supersport tak neresi penize, ale resi co za penize dostane... a noname auto bude pro spousta lidi trochu malo...  Kdyz to ma byt auto primo na okruh, tak proc kupovat neco co muze na beznou silnici? Tam bude vzdycky kompromis at uz jde o FiveFactory nebo Lamborghini...  ale pokud bude zabavnbejsi... POKUD je dost důležitý slovo... to klidně může ale taky nemusí...

0/0
21.12.2011 12:02

Zombot

Re: Cena

Tak to rozhodně. Potom ale ještě záleží na tom, co je pro koho noname auto, protože třeba takový Ariel Atom, Gumpert Apollo, Noble M600 nebo konec konců i Koenigsegg Agera a cokoli od SSC si většina lidí zařadí právě do kolonky noname a přitom jsou tyhle sporťáky (alespoň podle mého) mnohem lepší než drtivá většina produkce od renomovaných výrobců. Osobně bych při výběru supersportu asi moc neváhal a bral raději nějaký relativně exotický model klidně od malého výrobce nebo ještě menšího úpravce, ale chápu, že za 3.5 milionu se prodává i Porsche GT3 RS 4.0, což je tak strašně dobré auto, že s CustomGT pravděpodobně hravě vytře podlahu.

0/0
21.12.2011 12:47

radik

Re: Cena

většina lidí.. většina lidí si tyhle auta nikdy nekoupí, ale člověk kterej se trochu zajímá ví o co jde... to se ale o FiveFactory která doteď dělala jen repliky říct nedá. Většina z těch co jsi vyjmenoval auta už nějakej pátek staví (ať už tam kde jsou nyní, nebo v minulosti jinde)... FiveFactory jen skládala repliky joudum co to doma nezvládnou a když jsem listoval jejich stránkama, nenašel jsem jediný veliký jméno, jedinýho opravdu uznávanýho odborníka... to je sakra rozdíl. V podstatě s tebou souhlasim, ale ne všude to dopadne takhe... už tady bylo tisíce podobných pokusů stavět supersporty... jedinej komu se to ve většim měřítku povedlo v poslední době je právě Koenigsegg a pak ještě Pagani... Ariel, Gumpert jsou pro extrémisty, který by si tohle asi stejně nekoupily a pak je tu Noble... ten začal levnym a dobrym sporťákem M12, ne supersportem a to mu vydělalo... jakej úspěch bude m600 se ještě uvidí

0/0
21.12.2011 14:07

FastDriver

Re: Cena

já bych to předem neodepisoval. Ono existuje spousta známých a osvědčených postupů, a pokud výrobce vše s citem poskládá a vzájemně odladí, může být výsledek hodně dobrý. Měli by do toho posadit nějakýho profíka a projet Nurburgring a pak by se vidělo jaké to je.

0/0
21.12.2011 15:26

radik

Re: Cena

Ano souhlasim... mě se jen nelíbylo že firmičku co skládá repliky tu někteří pasovali rovnou jako konkurenta k autum jako Ferarri a Lamborghini... nebo snad Koenigsegg neříkám že je to špatný auto. Jen že tu firmičku čeká ještě hodně práce aby se mohla zařadit po bok již zavedených malosériových výrobců drahých vozů a nebude to snadný.

 

A styl jakým to dělá podle mě neni šťastný... Pagani a Koenigseg nejsou pro srovnání dobré... jejich technika i design je mohem dál, ve svý době patřili k těm nejvýkonějším, nejrychlejšim, nejexkluzivnějším na trhu... to bylo tajemství jejich úspěchu. Ariel a Gumpert na to šli čistym řidičskym zážitkem - to jsou hardcore auta. A Noble si získal pověst jako výrobce dobrých a levných sporťáků až po tom co si vydobil pověst se pustil do kategoprie supersportovních aut. Tahle firma a tohle auto nemá nic z toho, čím uspěly jiní... proto o tom autě pochybuju. Cenovka 3,5 milionu se mi opravdu zdá moc, za noname skládačku od firmy co zbouchává repliky...

0/0
21.12.2011 15:52

FastDriver

Re: Cena

jj, tak třeba je to první počin. Ta cena není malá a jelikož se to právě cenou pozicuje mezi třeba "muscle cars" a supersporty, a stejně tak i výkonově, nechává to aspoň naději doufat. Kažopádně já design hodnotím kladně.

0/0
21.12.2011 16:02

radik

Re: Cena

Jasne, mozna to tak nevypadalo, ale ja bych jim to pral, jenom nevim jestli zvolili spravnou cestu. Me se taky celkem libi, kdyz ale kouknu na Ford GT, tak se nemuzu zbavit dojmu ze tohle je osklivejsi bratranec... a to je skoda

0/0
21.12.2011 16:36

bitkar

to chvalim

takovy klasicky tvary, na pohled poctivej sportak. Vsechno vypada, ze je mechanicky, nic extra. Peknej pocin.

0/0
21.12.2011 9:21

islandan

U nás

by si to uthlo břicho už na prvních 100metrech;-D a na zvlněné "dálnici" u Ostravy by to provádělo sáhodlouhé skoky.

0/0
21.12.2011 9:12

File not found

Ta cena ...

... mi osobne neprijde zase az tak vysoka, vzhledem k tomu ze jedna prakticky asi o kusovou vyrobu. Jenom by me zajimalo, jak do toho nastupuje ... ja bych z toho lez po ctyrech ;-D

0/0
21.12.2011 8:49

Inkvizitor Johny

Prahy

Tak tohle u nás asi zpomalovací práh nedá.;-D

0/0
21.12.2011 8:13

cenzore_zdar

Re: Prahy

Nekde na youtube je video jak v Abu Dhabi "skacou" s Lambem a Corvetou pres zpomalovaci prah. To by clovek nerekl, jak daleko to doleti :-D

0/0
22.12.2011 8:41

nepetr

LPG ve porťáku?

Tak to už je hodně smutný;-(. Když už tak CNG to alespoň nesmrdí. LPG se obecně do aut nemělo nikdy dostatRv

0/0
21.12.2011 7:38

Mildass

Re: LPG ve porťáku?

Zdá se že němci začínají šetřit, český ůpravce co tahle auta dělá http://www.pmracing.cz/ do nich, pokud vím LPG nedává. :-)

0/0
21.12.2011 8:51

warken

Re: LPG ve porťáku?

To jste trochu zaspal dobu, to uz hezkou radku let neni pravda :) A bavit se tady o 15-20 let starych LPG systemech, to opravdu nema cenu..

0/0
21.12.2011 9:10

f0rr35t

Re: LPG ve porťáku?

Čím víc lidí si to bude myslet, tím déle bude papalášům trvat, než na LPG uvalí daně jako na benzín. ;-) Hlavně že je každý druhý auto na smradlavou naftu.

0/0
21.12.2011 10:31

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Vite v CR je spotreba LPG jako palivo do aut, stale minoritni zalezitost oproti spotrebe lpg v prumyslu ci domacnostech.

0/0
22.12.2011 8:47

nepetr

Re: LPG ve porťáku?

Co myslíte smrad z auta přestaveného na LPG? Když mi přijede auto na servis poznám hned podle smradu že jezdí na plyn. Toho se nikdy žádné elpégéčko nezbavíRv

0/0
21.12.2011 13:45

f0rr35t

Re: LPG ve porťáku?

Možná mám jen méně citlivý nos. Jde taky o to, jestli myslíš auto typu Felicia na plyn, nebo třeba nejmodernější systém v Porsche Cayenne. Spousta lidí si (protiprávně) nedává na plynový auto nálepku a plnící ventil mají dobře schovaný, takže na LPG jezdí i auta, u kterých by to většina lidí rozhodně nečekala. S tím Porsche nepřeháním, to je realita.

0/0
21.12.2011 16:32

nepetr

Re: LPG ve porťáku?

Mám na myslí Infinity FX 35, Grandvoyager rok. 2009. Obě auta smrdí plynem jen kolem nih projdu. Ono utěsnit spoj na hadici který tvoří pouze páska nelze a jiný než takový jsem ještě neviděl. Až bude přestavba LPG vypadat jako CNG pak se můžeme bavit že to nesmrdí.

0/0
22.12.2011 7:34

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Teda nevim co to je za fusery co to tam montovali, ale ja mam na aute vsechny spoje a trubky Cu ci jiny kov. Zadny hadice!!! Samotny propan butan nesmrdi, ale smrdi ta primichana slozka, ktera tam je kvuli tomu aby se dal po cichu zjistit unik. Pokud studene auto smrdi, pak plyn unika. Vyjimku tvori prehrati LPG nadrze ( v lete) pak se aktivuje sam tlakovy ventil a upsoukne si.

0/0
22.12.2011 8:52

f0rr35t

Re: LPG ve porťáku?

Nedokážu si to vysvětlit, žádné moje auto zatím plynem nesmrdělo (nečuchal jsem k tomu schválně, ale když jdu okolo, tak mě to rozhodně nepraští přes nos). Už jsem viděl pár smrdících aut, ale to byly starý vykopávky (možná i s plynem z druhé ruky).

0/0
22.12.2011 9:24

nepetr

Re: LPG ve porťáku?

Pokud parkujete na otevřeném prostranství jak by jste s LPG měl. Tak to lze cítit max. v létě když je vážně vedro. Když postavite auto do garáže, na dílnu do servise je o cítit hodně. Ještě ani neotevřu kapotu a už vím že je to LPG. U CNG nic takového neznám.

0/0
22.12.2011 9:28

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Jak jsem psal vyse. LPG auto ma pretlakovej ventil. Pokud se prehreje LPG nadrz, v lete nic prekvapujiciho, tak si nadrz upsoukne. Proto citite LPG!!! Jak to ma presne CNG nevim, ale divil bych, ze by tam nebyl pretlakovej ventil.

0/0
24.12.2011 12:10

nepetr

Re: LPG ve porťáku?

Tak to ten přetlakový ventil pšouká asi imrvére když jsem u auta na LPG a je jedo u jakého. CNG má také přetlakový ventil jen plyn není cítit kdykoliv kdy k autu přijdu;-).

0/0
24.12.2011 12:32

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Cng zastavba je cahove tezsi nez lpg

0/0
22.12.2011 8:43

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Vahove

0/0
22.12.2011 8:45

nepetr

Re: LPG ve porťáku?

8-o?

0/0
22.12.2011 8:48

cenzore_zdar

Re: LPG ve porťáku?

Tak v LPG aute je JEDNA bomba v CNG aute jsou minimalne 3. Takze si to zvaste na vaze. Zbytecny kila ve sportaku navicRv

0/0
23.12.2011 19:12

věrný člen Řádu ozubeného kola

Velkou raritou je nabídka výrobce na přestavbu motorů na LPG pohon

Velkou raritou by bylo, kdyby to dělali v naftě.

0/0
21.12.2011 7:20

abraxas97

Ty zrychlení mě nijak neohromují

od té doby co sem si přečetl že rekord dragsterů z 0 na 600 je 2.7s ;-D

+1/0
21.12.2011 7:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.