Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hlas ze záhrobí: první skica nového saabu

Švédská značka už dobrý půlrok nevyrábí. Šance Saabu na přežití ale stouply, automobilka má podepsanou předběžnou smlouvu s čínskými zájemci. V Trollhättanu už tedy začínají spřádat plány. Nový Saab 9-3 má být podle prvních zpráv nečekaně malý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mysak_25

Volvo a Saab

Kvalita Opel, cena BMW !!!!!!

0/0
4.11.2011 20:27

Antonín, topič

Re: Volvo a Saab

Mysak_25, felda v garáži, kecy za Ferrari.

0/0
5.11.2011 10:24

mysak_25

Re: Volvo a Saab

V garazi seat, mysleni felda, jsem skromny,mit penize na poradnou karu,nebudu tak blbej,abych kupoval vyse uvedene...

0/0
5.11.2011 18:49

Antonín, topič

Re: Volvo a Saab

Tyhlety teoretiky žeru.

0/0
6.11.2011 20:19

barokna

GM

hlavně když už se nebudou pokoušet vymejšlet nové (=levné) materiály pro konstrukci motorů... aby se jim ty motory nekroutily jako u 2.3T...

0/0
3.11.2011 21:49

Antonín, topič

--

GM specialisté jsou historie. S 2.3T se dá jezdit i bez kroucení (jaksi mohu potvrdit), zejména u modelů 2004+

Ale je fakt, že těmi problémy si hodně uškodili.

+1/0
3.11.2011 22:01

radik

Re: --

Uškodili? Dovedlo je to do hrobu...

0/0
3.11.2011 22:26

Antonín, topič

Re: --

Tak toho bylo víc. Žádný malý auto. Pozdní nasazení dieselů. Pozdní nasazení 4x4. A vůbec utlumenej vývoj. A marketing.

0/0
3.11.2011 22:33

radik

Re: --

ano... a kdo za většinu toho může? GM

+1/0
3.11.2011 22:51

Antonín, topič

Re: --

No určitě, ale je potřeba vědět, že v době, kdy GM SAAB kupovalo, tak se prodával docela (!) dobře, přesto byl v červenejch. Není to tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Auta nejsou mobily.

0/0
4.11.2011 7:00

radik

Re: --

To ano

0/0
4.11.2011 8:29

Antonín, topič

Re: --

Dokonce jsem zaslechl názor, že naprosto nezvládli přechod od velmi kvalitních vozů za vysokou cenu k sice méně, ale stále dostatečně kvalitním vozům za přijatelnou cenu. Napřed tedy byli dražší, než srovnatelná konkurence (= propad prodeje), potom to zase přepískli s nekvalitou (= propad prodeje).

Že by se pod čínskou kuratelou mohli zvetit? Těžko říct. Možná, možná ne.

0/0
4.11.2011 10:51

radik

Re: --

já toho zaslechl.... ;-D jedna pani povídala... mam pokračovat? radši ne...

0/0
4.11.2011 12:22

Antonín, topič

Re: --,

Jenže ono to docela dobře zapadá do známých faktů, víme?

0/0
4.11.2011 14:22

radik

Re: --,

;-D ano... většina konspiračních teorií, je založená na nějakých faktech...

0/0
7.11.2011 13:31

Antonín, topič

Re: --

Hm a co se ti na týhle teorii nezdá?

0/0
7.11.2011 20:58

radik

Re: --

Nic.... je to jen teorie... zkrátka jak sem říkal... jedna pani povídala. Nic víc... že to zapadá do spousty faktů? Ano, jako spousta dalších konspiračních teorií (právě na takovym základě je totiž lidi vymejšlí).

0/0
8.11.2011 10:14

citizen of Czech Banana republic

standard

aspoň dvoulitrovej Saab vždy byl, je a bude znakem vybroušeného a vyzrálého životního stylu R^

+1/0
3.11.2011 20:54

Antonín, topič

Re: standard

Yep, však taky dřív menší motory nedělali. To je až dnešní móda, která nahrává do karet tradičním výrobcům pidiaut.

0/0
3.11.2011 22:00

JeFFik

Re: standard

Samozřejmě, že DŘÍV menší motory dělali!

Ale já vím, ty napíšeš "DŘÍV" ale nemyslíš slovem "DŘÍV" to co já hloupej, omezenej škodovkář, že?

Saab 96, výroba 1960-1980, motor postupně 841ccm! - 1498 ccm - 1700 ccm.

Saab pro pravověrnýho "chytrýho" fandu byla vždycky superkára od dvouliru výš, že? Přece Saab by se nikdy nemohl snížit k něčemu takovému, co se dělá dnes u pidiaut, k nějakému motůrku do sekačky.

Přece není možné, aby "DŘÍV" SAAB dělal motor o stejném, nedej bože i menším objemu jako ve stejné době vyráběné Škodovky! A nedej bože, aby to byl ještě tříválec...;-D

0/0
6.11.2011 8:02

Děda Lebeda

Nějvětším problémem Saabu je design...

všechny ty jejich popelnice hlavně vypadají, jako popelnice. Pokaždé, když na cestě potkám tuhle obludu s chromy kolem světel: http://www.autospecifications.org/car-reviews/wp-content/uploads/saab-9-5-2.jpg , tak mám co dělat, abych nestrhnul řízení do škarpy, jak mě to auto děsí.

+1/0
3.11.2011 19:49

loogieboy

Re: Nějvětším problémem Saabu je design...

;-D;-D;-D

0/0
3.11.2011 20:26

Antonín, topič

---

To je fakt, pro tupou masu je třeba něco více chromovaného, třeba passat.;-DR^

+2/0
3.11.2011 20:41

saabunderground

Re: Nějvětším problémem Saabu je design...

hlavne, ze jsi nam ¨ventiloval sve dulezite pocity. uz je ti lepe?;-)

+1/0
3.11.2011 20:59

T.Lojza

NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Vypada to jako fabka?

0/0
3.11.2011 17:43

Antonín, topič

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Hmmm... ne.

+1/0
3.11.2011 18:39

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Hmmm .... ja bych rekl, ze jo, alespon ta skica. V prvni chili jsem si myslel, ze je to nejaka nova TuningFabka

0/0
3.11.2011 20:10

Antonín, topič

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

To je ale tvůj problém.

0/0
3.11.2011 20:41

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Hmmm .... ne - jen konstatuji.

0/0
4.11.2011 9:33

Antonín, topič

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

No dobře, ale kde jste viděl u Fabie vystouplý zadní blatník???

0/0
4.11.2011 10:53

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Odmyslim-li zadek, kola a predni svetla, zadivam-li se na krivky strechy, celniho okna a predni kapoty -> budi to u mne dojem fabie. Ostatne, nez jsem si vubec precetl nadpis a cast clanku, myslel jsem si, ze pujde o novou fabii.

0/0
4.11.2011 13:08

Antonín, topič

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Jo aha, tak to pak vysvětluje všechno.

0/0
4.11.2011 14:23

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Taky si myslim a hlavne take to, ze to vypada jak fabka.

0/0
4.11.2011 15:45

Antonín, topič

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Ano, vypadá to sice úplně jinak, ale když vezmeme, že to má taky dopředu se svažující kapotu, že to má přední sklo pod určitým náklonem a že to má střechu, tak je to celá fábka.

0/0
4.11.2011 16:00

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

No vidite. R^ Jsem spokojeny, ze jsme se alespon nejak shodli tesne pred koncem pracovni doby. Preji prijemny zbytek dne a zase nekdy nashle pri dalsi plodne diskusi.

0/0
4.11.2011 16:30

Star25

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

To snad ne...

0/0
3.11.2011 20:47

JeFFik

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Fabka je mnohem menší, nemá kola a strká se do ní klíč ;-)

0/0
3.11.2011 21:03

radik

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

;-D

0/0
3.11.2011 22:25

Fungy

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

sedan fabka jo?;-D

0/0
3.11.2011 20:52

loogieboy

YES!!!

Saab nikdy nebyl pro chudaky, ty at si tu klidne breci... ale bude-li to jako 900 ovsem s novymi technologiemi jake jsou v nove 9-5, tak ji CHCI!!!

+1/0
3.11.2011 17:00

radik

Re: YES!!!

;-D hlavně že většina SAABistů jezdí strýma plečkama z bazaru... (nic proti těm autum jako takovejm)

0/0
3.11.2011 17:27

Antonín, topič

Re: YES!!!

Hm, ale to jezdí většina škodovkářů, bmwistů, renaultistů, meďouristů...

+1/0
3.11.2011 18:38

radik

Re: YES!!!

jooo, ale u těhle značek se najde dost těch co koupí nový... nebo snad maj taky problémy jako SAAB? ;-D

0/0
3.11.2011 19:19

Modrý a zelený blesk

Re: YES!!!

Nemaj. A?

0/0
3.11.2011 19:39

JeFFik

Re: YES!!!

A? A Saab je na bankrot, nechápeš ten malej rozdíl?

0/0
3.11.2011 21:06

Antonín, topič

Re: YES!!!

No a co?

0/0
3.11.2011 21:57

radik

Re: YES!!!

;-D

0/0
3.11.2011 22:24

Antonín, topič

Re: YES!!!

Čemu se řehníš?

0/0
3.11.2011 22:34

radik

Re: YES!!!

přijde mi to vtipný... SAABisti nový nekupujou (to by takhle SAAB nedopad) a hlavně že na mě reaguješ, že ty starý plečky z bazaru kupujou i Škodovkáři, bmwisti, renaultisti, meďouristi který se ale prodávaj... No a co? Nic... přijde mi to vtipný... a jak se pěkně divíš čemu se řehnim mi přijde možná ještě vtipnější ;-D:-P

0/0
3.11.2011 22:44

Antonín, topič

Re: YES!!!

No jo, pokud máš pocit, že je to tak jednoduché, jak jsi tu napsal, tak prosím.

0/0
4.11.2011 6:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.