- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale kdybych na ni měl, šel bych si koupit jiné auto.
Bude jen vzkvétat. Vydržte.
Radsi sesrotovat nez to prodat za pulku :-D
když se topí obilím a ještě se to nazve EKOLOGICKY, tak co se divíš
Alfu jako takovou nemusím ale tohle je prostě disgnově čisté krásné auto. Jen se nechápu italy proč to vystaví jako koncept se 400 koni pod kapotou - díky tomu získají obrovský ohlas na základě kterého to začnou vyrábět ale místo slibovaného motoru tam dají motor z lepší zahradní sekačky a pak se diví že prodejní úspěch se jaksi nedostaví. Tohle mi hlava opravdu nebere.
JJ, slíbí hřebce, dodaj valacha a diví se, že ho nikdo nechce.
To jsou holt ti západní manažeři, stroje na rozhodování, jak je včera definoval 1 rakouský penzista (http://finance.idnes.cz/era-kdy-vsichni-sedeli-v-kancelari-konci-pro-firmy-je-to-drahe-p5a-/viteze.aspx?c=A111101_1677483_viteze_sov)
Jsou sice krasne auta, ale uprimne - za 1 milion si muzete vybirat a dejte ruku na srdce - koupili byste si za to Alfu Romeo nebo Mercedes ci BMW ?
jn, to bude asi ten zásadní problém, proč se to neprodalo. Já osobně bych do toho nešel. Ať to vypadá jak to vypadá, je to pořád jen rozpláclý třídvéřový hatch za cenu sportovního sedanu/kupé.
Kupujte korejské vozy a tím si šrot zakoupíte. Nemusíte nic šrotovat
Tohle platilo tak před 10 lety
Kdyz ctu nektere diskuse, kde se rozebira Alfa, tak mne musim rict zarazi, kolik lidi bez znalosti veci pouze papouskuje ruzne povery...Je pravda, ze Alfa v 90.letech si pokrivila povest, ktera se spatne napravuje...Ale jako majitel 2 novych Alf, ktere jsem jezdil mohu rici, ze tyto vozy nepotkalo nic zasadnejsiho nez vetsinu ostatnich aut...Mel jsem Alfu GT 3,2 V6 BUSSO, krasny vuz a krasny zvuk morotu a Alfu 159 SW... jedine u GT se menil xenon v zaruce a byl trochu problem s alternatorem... U 159 nebyl zadny problem, jen mne vadily sedaky, kde jsem se nemohl nejak pohodlne usadit... Ale to je subjektivni pocit..Ale mohu posoudit napr. s BMW M3 E46, kde jsem menil po 50tisic loziska zadnich kol, bezramova okna drncela ve dverich a neslo to opravit... U VOLVA S80 mne zase jednou nahrali novej software a ja zusta trcet na silnici, protoze se cele auto prepnulo do rezimu zastavit... Jinak 159 je kvalitne udelane auto..
Jo kamaráde... já alfu neměl ale kanmarád dve 156 a GTV... u 156 mu praskla hlava a u GTV dvakrát odešla elektronika... (o zoxidovanym motoru u GTV ani nemluvim) Ja mam e46 coupe.... bezrámová okna nedrnčí a vsechno v naprostym poradku (jen jednou problem s altikem, ale za to mohla jen remenice)... loziska ani nezahuci narozdil od Volva XC-60 se kterym sem se taky dost najezdil, ma 130 tisic, cca pri 70.ti meneny a uz zase huci...
mne se Alfy libi (mito a hlavne nova giulietta jsou krasne kusy), ale jsem nerad stredem pozornosti - takze Alfa neni znacka pro me. a take to neni uplne levna znacka, ze. takze souhlasim co bylo napsano v uvodu clanku - alfy se libi mnoha lidem, ti si ale pak koupi skodum nebo renaulta.
Vsetci su tu mudri, aka je Alfa nespolahliva, lebo bratovho kamarata stryko si kupil 15-rocnu ojazdenu Alfu 146 od nejakeho Turka z Bavorska....... Kolko z tych co tu nadavaju na Alfu v nej vobec sedeli alebo ju riadili? Mam par znamych co maju Alfy (hlavne Spider a 159) a nemam pocit, ze by boli z nej frustrovani.
Ked chces krasnu a charmatnu zenu, nemusi to byt hned spickova gazdina co odnesie vsetky nakupy.....
Koncem osmdesátých let jsem si pořídil ojetou Giuliettu. 1.8l 120 PS Na český poměry v tý době naprosto neuvěřitelný auto. Mě se to zdálo tenkrát jako absolutně nedostižnej výkřik techniky. Ale z odstupem času a zkušenostma s jinýma značkama musím říct, že to byla celkem kraksna. A to říkám přesto, že jsem tu Alfu miloval a měl ji skoro 10.let. Pak jsem ještě přišel do styku s novýmaAlfama když jsem dělal na přelomu století v půjčovně aut. Furt to byla pro mě srdeční záležitost, ale s mýma tehdejšíma zkušenostma s autam už jsem se na to díval střízlivě a viděl, že to fakt není nic moc. Mám tu značku rád, ale nešel bych do toho.
než to zlevnit na 500 000 tak to radši sešrotujeme!
Presne tak!!! I kdyz je mi tech aut lito, tak jsem pro - je to dobre rozhodnuti. Rozhodne lepsi, nez z toho udelat auto pro s....í skupinu!