- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, že bylo o čem psát
to znamena ze ted by se mely alarmovat pojistovny, aby zvedly pojisteni osobam mensiho vzrustu a zenam vsem. a zaroven vyrobcum automobilu naridit, aby byly instalovany dodatecne mechanizmy, ktere by v pripade nehody bez zraneni prumerneho ridice tohoto ridice alespon priskrtily, nebo zlomily ninimalne jednu koncetinu. jinak se te diskriminace nezbavime.
kdo chce hledat problem jen aby mel o cem psat, ten ho vzdycky najde...
A proto jezdeme vsichni jako prasata, po dalnicich alespon 200km/h, abychom zamezili diskriminaci zen, neb pri vyssich rychlostech maji nehody vysledky obdobne.
Hlavně v nastavení sedaček a volantů. Jako automechanik si sednu za rok do X aut a řidičky kolikrát vysoké jako Já 177 cm né li vyšší sedí nalepené na volantu se sedačkou co nejvíc zvedlou. Něco jiného je to u lidí kolem 150 cm
sem autoelektrikař a zaživam ty samy problemy :) lidi třeba skoro stejně vysoky jako ja seděj uplně nalepeny na volantu a palubce, že ja se tam bez posunu sedačky nemužu ani nasoukat :) Jinak tu sedařku maj obvykle nejvic zvednutou lidi co maj dlouhy nohy ale kratkej trup, treba jeden muj znamej ma skoro dva metry ale sedačku ma zvedlou tak že ja bych při každym retarderu mlatil hlavou o strop :) a ja mam o 10-15 čisel mín ...
S tím jsem smířená, že při svých 156 cm a 47 kg dopadnu při případné nehodě s dolámanýma nohama, protože sedačku mám úúúúplně vepředu, jinak bych nevymáčkla spojku
"Statistika nuda je, má však cenné údaje." Zaplatil novinář autorovi? Pokud vím, tak v poslední odbě pár lidí soudy s texty "mají si kde hrát" a "Upeč třeba zeď" prohrálo...
Jinak, že starší řidičky jsou lepší než teenageři je fajn, ale znamená to, že zatímco z teenagerů budou super řidiči, tak z příšerných teenagerek se stanou "jen" špatné řidičky:-))
"V prvním seděla za volantem figurína, která reprezentovala průměrně vzrostlého řidiče. Z čelního nárazu v padesátikilometrové rychlosti vyvázla bez větších zranění.V druhém testu bourala se starým Opelem Corsa metr a půl vysoká řidička"
A ta první figurína bourala v jakém autě? Jestli v novém SUV, tak výsledky chápu:)
Ale vážně, důvody, proč se víc žen zraní jsou zřejmé, sedí časěji přilepené na volantu a nemají žádný prostor, který by je po nárazu chránil...kromě toho mají o málo, ale přece slabší postavu a ke zranění jim stačí menší působící síly.
Jestli to měřili na figurínách, pak asi posez za volantem byl plusmínus stejný.
se zraní díky tomu, že za volantem dělá hovadiny.
Myslím, že o hodnotě závěrů průzkumu (a tohoto článku) vypovídá nejlépe věta: "ženy se totiž při nehodách častěji zraní, ale muži častěji zemřou."
vyznělo to tak.
Ono to bude ale trochu jinak. Když chlap nabourá, většinou "pořádně" (strom ve 150 a tak)
Auta jsou stavěná na lidi větší postavy? A kde proboha? V Asii? Měřím cca 190 cm a co se komfortu týče, rozhodně s tím nemůžu souhlasit. To bych si musel pořídit sedmičkový BMW, abych si v autě připadal stejně, jako normovaný 175 cm vysoký a 70 kg vážící "typický Evropan" v Octavii