Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda 3 je tajný tip pro nadšené řidiče

Mazda 3, to je auto pro nadšené řidiče ze staré školy, kteří si řízení užívají. A nepotřebují k tomu kupu elektronických udělátek, která nakonec stejně nikdo nepotřebuje. U trojky máte stále ještě pocit, že řídíte auto, ne PlayStation. Nejdůležitější model japonské značky se dočkal faceliftu, změny ale postřehne jen kovaný mazdolog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ČtenářXYZ

Panove, neni nad stary dobry Volvo V70...

muj kombik je sice uz 14 let starej, ale mista jak v obyvaku, spolehlivej, rez nema sanci, mam ho predelanej na LPG, to se to setri!

0/0
14.11.2011 23:59

katano

Re: Panove, neni nad stary dobry Volvo V70...

Není nad starý dobrý Renault 25 Nevada. Místa jak v kinosále, pozink kastle, spolehlivý a mám tam klasický 3.0 benzín bez turba. :-P

0/0
15.11.2011 0:20

anncz

Re: Panove, neni nad stary dobry Volvo V70...

Si predstav, ze nekteri lidi nemaji u auta hodne vysoko prioritu, aby to uvezlo prase a aby se dalo vrtat koleno.

+1/0
15.11.2011 1:57

Rubik1

Re: Panove, neni nad stary dobry Volvo V70...

R^

0/0
15.11.2011 5:23

deVito

kvalita a netuctové auto

No nevím....vlastním Mazdu 3 sedana.Nádherný auto,obzvlášť když zaparkuju vedle německého auta škoda Fabia zvaného pařez,je vidět,že rozhodující pro koupi většiny z vás jsou jen nákupní ceny.A jsem rád,že Mazda není masová záležitost.Nerad nosím stejnou kravatu jako moji kolegové,u auta to platí dvojnásobně.A proč jsem si koupil Mazdu 3...vlastně kvůli kvalitě,neotřelosti,jízdním vlastnostem.ANi nechci,aby si každý taky koupil Mazdu 3.Servisy musí přeci také z něčeho žít.-)))Já je ale platit delší dobu nebudu.Jinak-v testu spolehlivosti na 100 tisíc km mělo jediné auto 0 závad.Mazda 6 (Autobild)Druhé místo drží Mazda 5 a třetí Mazda 3.Na chvostu francouzi-kolem 3o ti závad,Poslední místo vW Sharan-dokázal nadělat přes60 poruch při ujetí 100.000 km.A to je tak všechno,co jsem k Mazdě chtěl napsat.Není to jediné dobré auto,samozřejmě.Musíte si v něm projet,aby jste porovnali rozdíl.Focus je taky skvělý,stejně tak Golf.

+1/0
14.11.2011 23:57

Kert

Re: kvalita a netuctové auto

Též mam Mazdu 3, po 5ti letech bez závady (kromě xenonů předělaných na neustálé svícení odešla serva pro nastavení výšky). Jen se začal bez důvodu loupat lak, začaly se objevovat puchýře a celý spodek je rezavý jako liška. Když srovnám s o rok starším Yarisem musím říct, Mazdu už NIKDY. (Co jsem koukal na internetu, nejsem jediný komu to takhle brzo rezne.)

0/0
15.11.2011 8:25

HrubesaMares

Re: kvalita a netuctové auto

no, kdyz se tak na to podivam - podvozek Focus, motor Focus...kde je ten zasadni rozdil? ;-)

0/0
15.11.2011 10:25

deVito

Re: kvalita a netuctové auto

Rozdíl je především v kvalitě výroby,motor focus tam není.Podvozek je s focusem společný.Nicméně příští rok bude pro Mazdu přelomový-konečně pecka s technologií sky active www.mazdacx5.cz

0/0
15.11.2011 13:38

HrubesaMares

Re: kvalita a netuctové auto

ta 1.6 mi pripada hodne podobna tomu z Focusu, 2.0 ma taky nebezpecne malo rozdilu. Za ty penize uz radeji Volvo 40kove rady - taky Focus, ale s podstatne lepsim image ;-)

0/0
15.11.2011 22:24

Drussbarb

Re: kvalita a netuctové auto

Mne se Mazdy libi velmi, ale byl jsem velmi neprijemne prekvapen vnitrnim prostorem nove Mazdy3, kde je o poznani MIN mista nez v Mazde323 z 1996. To neprekousnu, a ze jsem o ni premyslel ... :-(

0/0
16.11.2011 12:45

damianx

:-)

Super kára,ale radši bych Focuse RS v zelené metalíze :-)

0/0
14.11.2011 18:51

KarelV

Zatímco Mercedez, BMW a VW dělají vozy hezčí a hezčí

Škoda, Peugeot a Mazda naopak škaredší a škaredší... :-/ ... apoň mi to tak připadá...

0/0
14.11.2011 14:25

sincos

Re: Zatímco Mercedez, BMW a VW dělají vozy hezčí a hezčí

Je to věc názoru, mně zase Passat - ten o něco starší - připadá zezadu, jako stará, elektrická lokomotiva s kulatými světly, co ještě někdy tahá nákladní vlaky. Každopádně kvalita bude asi rozdílná ve prospěch Mazdy - měl jsem kdysi najednou novější Vento a hodně starou Mazdu 323, obě auta jezdila pracovně, Vento věčně v servisu a Mazda bez jakýchkoliv potíží... Ovládání Venta - to byla taková kovářská práce, velký rozdíl oproti 323, kde byla jízda, jako procházka s baletkou, vše šlo neskutečně jemně a přesně. Mazda byla pecka auto, jak je to dnes, nevím, ale Passatem jsem jel a nevešel jsem se moc dobře s nohou vedle "tunelu" s řadící pákou, bylo to hodně nepohodlné - mám 2 metry. U Passatů se taky asi dost špatně ovládají blinkry, nebo se porouchávají - velká část uživatelů je nepoužívá...;-) Z Mercedesů zase často teče olej... Německá kvalita podle mě neexistuje, jen se to tluče do hlav.

0/0
14.11.2011 17:29

PreplnimeZaveryXV.Sjezdu

Re: Zatímco Mercedez, BMW a VW dělají vozy hezčí a hezčí

Ja mam uz nekolikateho Passata a naprosto bez problemu. Nemuzu si toto auto vynachvalit, hlavne co se tyka spolehlivosti, takze zrejme jste mel jen smulu, protoze Passat je stale skvele auto, i kdyz je pravda, ze ty novejsi modely uz podle me nejsou tak spolehlive jako ty starsi. A pokud jste se nevesel do Passatu tak to byste si s Mazdou moc nepomohl.;-D (Vim ze zkusenosti jednoho meho kamarada, ktery je take vyssich rozmeru a drive jezdil v Mazde)

0/0
14.11.2011 18:51

sincos

Re: Zatímco Mercedez, BMW a VW dělají vozy hezčí a hezčí

:-) Asi jsem měl smůlu docela pořádnou, protože druhý VW, kterého jsem měl, jako pracovní auto, se porouchával se stejnou oblibou, jako ten první. Kromě toho byl hodně drahý servis. Taky záleží na tom, kolik km se najezdí ročně, u mě je to asi 50 tis., což jistě není extrém, ale auto se otestuje. Pokud někdo jezdí průměrně těch 10 - 12 tis. km ročně, jak to bývá, může si koupit cokoliv a asi mu to vydrží. Do Mazdy 6 jsem se vešel bez potíží, když jsem to zkusil, máme je ve firmě a prostě jezdí.... Tak ať Vám vydrží Passat, pokud jste spokojený, je to fajn, já už si nic od této značky nekoupím, dvojitá špatná zkušenost mě o tom přesvědčila.

0/0
15.11.2011 0:09

Gilth

Neni na trhu auto...

... s lepsim podvozkem a razenim... Design je osobita vec kazdeho z nas, motory bohuzel zaspaly dobu...

0/0
14.11.2011 12:46

anncz

Re: Neni na trhu auto...

eh, zase neprehanej, je to jen lepsi Ford Focus/Volvo. BMW ma treba lepsi razeni, podvozek i motor....

0/0
14.11.2011 15:22

pettyo

Re: Neni na trhu auto...

No ty jsi dobrý. Focus má dlouhodobě jeden z nejlepších, ne-li nejlepší podvozek mezi všemi auty. Rovná se mu jen BMW.

0/0
14.11.2011 16:25

Andee in Red Book

Re: Neni na trhu auto...

dobrej fór ;-D;-D;-D

0/0
14.11.2011 19:45

anncz

Re: Neni na trhu auto...

Jinak to neni tim, ze by zaspaly dobu, spis se jim nechce investovat tolik do evropskych regulacnich mastrurbaci... V USA do Mazda 3 davaj 2,5L 180 koni, to je jine svezeni.

0/0
14.11.2011 15:26

Inkvizitor Johny

Re: Neni na trhu auto...

Mnojo. RX-8 si v EU už taky nekoupíme :-/ Ne, že bych ho chtěl. Mně se zdá babský. Ale autíčko je to dobrý.

0/0
14.11.2011 16:21

Yzzy

Re: Neni na trhu auto...

V US mas tri verze. 2.0l, 2.5l a pro Mazdaspeed 3  2.3l. Ta 2.5l nema 180k ale neco over 160k. Nejsilnejsi samozrejme turbo 2.3 s 263k. Osobne sem se vozil v Mazdaspeed 6 a rychlejsi auto sem neridil.

0/0
14.11.2011 16:26

anncz

Re: Neni na trhu auto...

2010 verze ma 168 koni, 2011+  se daji koupit s upravou na 175 primo u prodejce.

0/0
14.11.2011 20:06

nosalis

Re: Neni na trhu auto...

to mi chcete nekdo rict, ze tohle je lepsi svezeni (ridicske auto) nez BMW m3?? ..asi ne pane, asi ne

0/0
14.11.2011 19:54

Drussbarb

Re: Neni na trhu auto...

Mno, to asi ne. Kolik stoji M3?:-)

0/0
16.11.2011 12:29

nosalis

Re: Neni na trhu auto...

ale o cene se nikdo nebavi .. nebo teda ja vetu " neni na trhu auto " .. chapu tak, ze neni nic co by sis mohl koupit co by bylo lepsiho

mazda3 mps je urcite dobra , ale stejne tak jak je MPS performance car od mazdy, tak divize M je performance car od BMW .. takze proc je nesrovnat? ... a obavam se ze BMW je uplne nekde jine .. a standart BMW bude taky jinde nez standart Mazda3

ano .. je to lepsi auto nez treba Fabie (pro pocit z jizdy) .. ale zase bych z toho nedelal formuli

0/0
16.11.2011 19:09

truthspeaker

hlavně bezvadný podvozek

jezdil sem a jezdím hodně aut, ale na předchozí generaci mazdy3 rád vzpomínám, jako na auto s fantastickým podvozkem, který umožnil opravdu fajn svezení a pak na její spotřebu, která byla v diesel verzi hodně HODNÉ dobrá.

0/0
14.11.2011 12:12

bitkar

vypada dobre

skoda ze nedelaj mps v sedanu. Nebo jeste lip liftback. Taky skoda ze MPS je 2.3ka. Ten vykon je na predokolku moc a pak je zbytecne tezkej motor vpredu. Diky bohu ze LSD, ale i tak by bylo lepsi, kdyby udelali treba 1.8 nebo 2.0 MPS a nejakych 230 koni. Davalo by to vetsi smysl a mozna i ta spotreba by klesla.

0/0
14.11.2011 11:33

katano

Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

A navíc je ta Mazda 3 pěkně PŘEDRAŽENÁ. :-P

0/0
14.11.2011 10:03

Inkvizitor Johny

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Mazda je hlavně převlečenej Focus (Megane je převlečenej Focus? Všichni jsou převlečenej Focus nebo Golf? :)) ). Předražená je. Ale asi to bude tím, že na rozdíl od Korejců není smlouva o volném obchodu s Japonskem. Na druhou stranu ... za 600 tisíc dostanete ten přeplňovanej, 230 koňovej trhač asfaltu. Takovej malej bratranec Imprezi nebo EVO. A to je už dobrá koupě. Hlavně pro tchyni s vysokou životní pojistkou ;-D

+1/0
14.11.2011 10:20

niccots

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

3ka je z Jap, ale Japonci vyrabi i v UK a jsou predrazeni. Korejci na CZ/SK, co je jeste levnejsi.

0/0
14.11.2011 10:30

skipp

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Nevím jak u m3, ale m6 se vyrábí v Japonsku a do evropy se dováží, myslím že v Belgii se akorát domontují nějaké doplňky.

0/0
14.11.2011 14:14

lidr

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Spíše naopak. V době, kdy Mazda přišla s novou 3, začaly ostatní automobilky jao KIA, Hyundai atd. napodobovat tvary trojky (viz. sloupek u zadník dveří). A nyní i Renault, který je levný, ale to je jediná výhoda oproti Mazdě.

+2/0
14.11.2011 10:43

f0rr35t

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Poslední dobou si všímám takové nové české vlastnosti: vše, co má vyšší cenu než low end, je předražené ;-D

+1/0
14.11.2011 12:50

jurneff

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Nesrovnávejte auto se žaboužroutským pozlátkem. Frantíci nikdy neuměli kvalitní auta. Megane a Laguna jsou toho důkazem. Navrch huj, vespod fuj. ;-D

0/0
14.11.2011 13:27

katano

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Nikdy ? ? ?

Třeba Renault Marshal z roku 1908 byl super. Co vyráběla Mazda v roce 1908, nebo v roce 1920, nebo 1930 ? ? ?:-P

0/0
15.11.2011 0:23

Inkvizitor Johny

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

Japonsko bylo izolováno. Až teprve po druhé světové válce se to tam rozjelo díky pomoci USA. A to začal vznikat teprve export. A že byl extra dobrý, víme všichni. ... Takže argumentovat žabožroutama je správné, ale trochu zavádějící. Je to jako říkat, že Československo byl lídr za první republiky. Pravda, ale o ničem.

0/0
15.11.2011 18:01

Drussbarb

Re: Mazda 3 je nepovedená KOPIE nového Renaultu Megane

:-) Ja nevedel, ze jsi krome sportu znalec i pres auta ... Vlastne jsem spis rad, ze tobe se Mazda zda spatna, protoze kdyby se ti libila, zacal bych se o Mazdu bat ;-)

0/0
16.11.2011 12:30

Highdriver

To nadšení brzy opadne :)

Jezdil jsem chvíli s Mazdou 3, 1.6l a docela zklamání. Motor byl výkonově nepřesvědčivý a baštil kolem 9l/100km. Už jsem jezdil s výkonnějšími 1.6l se kterými nebyl problém dlouhodobý průměr 6,3l/100km. Jinak podvozek a ovládání je za jedna, na interiér se dá brzy zvyknout. Málo místa na zadních sedadlech, problémy s vodou v prostoru za stěrači a občasné pohvizdování motoru (rozvody) může celkový dojem dost pokazit. Jinak u našeho kusu se pořád jezdily reklamovat přední světla s čočkou, buď se po pár tisících km zevnitř zaprášily a vlivem tepla se prach připekl nebo pro změnu popraskal krycí plast světla.

0/0
14.11.2011 8:56

Inkvizitor Johny

Re: To nadšení brzy opadne :)

Já bych dal jízdním vlastnostem za 1. Žabákovský exteriér za 2 (líbí se babám). Interiéru ala "útok vražedného plastu" za 3. Výbava za 4. A faktor srandy bych viděl na 5.

+1/0
14.11.2011 9:59

niccots

Re: To nadšení brzy opadne :)

Ktera 1.6ka to byla?

0/0
14.11.2011 10:21

Nahlas se ti směju 2

Re: To nadšení brzy opadne :)

Každá atmosférická 1.6 bude v podobně velkém / těžkém autě výkonově nepřesvědčivá.

0/0
14.11.2011 10:23

Marek71cz

Re: To nadšení brzy opadne :)

Já měl tu předchozí generaci:

http://www.mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php?/category/82

Ten motor 2.0i byl úplně úžasný, do toho auta seděl perfektně. Krásně se točil až přes 7000 a táhl krásně a lineárně. Jedinou nevýhodou byla jenom 5-stupňová převodovka, po faceliftu tam dali 6st. JInak, ty stupně byly naskládané perfektně, akcelerace byla výborná, jen pak na dálnici už to točilo moc.

Spotřebu jsem měl stejnou jako teď s Octávkou 1.6 MPi, podle stylu jízdy se dalo po okreskách jezdit v pohode kolem 6 l/100, když jsem tomu přitlačil lna dálnici, tak kolem 9-10 l/100. Ale komfort jízdy a dynamika s Octávkou nesrovnatelná, samozřejmě :-)

0/0
14.11.2011 22:28

Chosé nepřijel...

Mazdy jsou skvělé auta!

Když auto, tak Japonce R^

+4/0
14.11.2011 8:50

BOP B 3AKOHE

Re: Mazdy jsou skvělé auta!

Mají ale jeden takový ošklivý nepěknou věc ;-D;-D;-D

+2/0
14.11.2011 9:36

New York New York

Re: Mazdy jsou skvělé auta!

Co se směješ blbe?8-o

0/0
14.11.2011 23:26

Banjo Banjo

Pětikvalt

Nojo, svezení hezké. Ale základní 1,6 je jenom pětikvalt, což je na dálnici trochu handicap.

A taky v ceníku neuvádějí těch 299 999 korun, ale cca o 80 000 víc.

Ta vámi uváděná cena je nejspíš za starší typ, myslím že sleva  na skladovky nebo tak něco.

0/0
14.11.2011 7:53

Drussbarb

Re: Pětikvalt

To jsou ceny za naprosto zakladni vybavu, vetsinou to ani nemaji skladem ...

0/0
16.11.2011 12:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.