- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak chlapče, stačily dva dny a ohledně ceny BRZ STI je jasněji. Včera uveřejnila Toyota cenu svojí GT-86, která má začínat na 30.000 liber. Protože BRZ STI má být podle Toyoty i Subaru umístěno nad vrcholový model GT-86, měl bys ty svoje představy o laciném sportovním autě asi ještě přehodnotit, ne?
mno .. tak prvně musím říct, že jsem tu nemluvil a neodhadoval cenu na BRZ STI , ale na BRZ ... jestli vůbec někdy přijde verze STI , tak pak ano, tam bude cenovka jinde. Avšak v tuto chvíli je aktuální debata o BRZ jako takovém ( 200 hřebců, atmosférickej dvoulitr atd. ). Tam se s cenovkou nechme překvapit, ale uvidíš, že to rozhodně nebude milion . A jen tak pro info .. četl jsi nejnovější zveřejněné údaje? Kdo měl pravdu ? Auto váží 1220 kilo - 164 koní / tuna ( nekdě níže si dedukoval o dost víc a rozporoval můj názor ), auto je 2+2 místné ( taky někde níže jsi uváděl, že to bude dvoumístné ) , dle zvěřejněných obrázků a videa je jasný, že to bude "menší" sportovní kupé ... Dle mého názoru se do Evropy nebude dovážet jen "nadřená" vrcholová verze , ale i tzv. základní verze s cenovkou někde okolo 700 tis. Kč - ale předem tu říkám, je to má spekulace, není ničím podložená a netýká se verze STI ( vozu laděného Subaru Tecnica International )
Slabej motor? Záleží dost na hmotnosti a jejím rozložení.
Tento se koncept se mně velice zalíbil. Poslední generace Imprezy mi vůbec nic neříkaly, ale BRZ se jim fakt povedlo.
není motor "boxer", ale motor s protilehlými válci. Motor "boxer" se nikdy neujal. Vyznačoval se tím že tlak v pracovním prostoru motoru vytvářely dva písty stlačující proti sobě vzduch. Motor měl dva klikové hřídele. A právě pro pohyb pístu proti sobě se nazýval "boxerem". Firma Subaru používá vždy a jedině motor s válci do V s úhlem náklonu 180stupňů. Stejně jako v celém i-dnes, tak i tady šíříte bludy!!
No máš pravdu. Nicméně to, že pro motor s protilehlými válci je zažité označení boxer je pravda taky. S tím se tady čílíš naprosto zbytečně ;-)
ale s pohonem jedne napravy to nikdy nebude to prave subaru. Subaru melo 2 neskutecne vyhody proti konkurenci a to BOXER motor (nizke teziste celeho vozu) a neprekonatelny sistem pohonu vsech kol hlavne u verzi STI od r 2004 kde byl predni i zadni diferencial samosvorny a mezinapravovy s promnenou svornosti.
Tyto dve vyhody delaly subaru vyjimecne jestli z toho udelaji opravdu jen zadohrab tak se sklouznou mezi tuctovky.
Vsak tohle neni Subaru, ale Toyota prodavana pod znackou subaru ;)
Subaru je nejlepší. Můžete o tom vést spory, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
"má pohon jen zadních kol"...
které se mi opravdu líbí. Velký pokrok kupředu v designu spolu s tradičně dobrými jízdními vlastnostmi je opravdu skvělá kombinace. Nissan resp. Mitsubishi mají teď slušnou konkurenci.
Jen pohon zadních kol? Moje Astra má sice náhon na předek, ale k tomu i dveře, okna a další bohatou výbavu..
Hanba tomu, kdo tenhle nadpis napsal