- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.... tlustohovadní smějící se bestii s psychodementní volodroidskou bradkou ? !
protože mají chlapi stále kratší pindíky. Přímá úměra
A co takhle naopak? Působit výchovně až aktivně. Vetší část obézních osob si za svůj stav může více či méně sama. Co tedy v případě, že hmotností čidlo v sedačce zaznamená větší zátěž, třeba o něco snížit účinnost například posilovače řízení nebo lehce (!) ztížit chod pedálů apod. Aby si taky trochu zacvičili a třeba i shodili pár deka.
mám lepší řešení , obézáci by měli chodit pěšky a tak by auto po zjištění nadlimitní hmotnosti vůbec nemělo nastartovat
Auta jsou stále větší, protože se zvyšují bezpečnostní požadavky na jejich konstrukci. Auta "tloustnou", protože deformační zóny jsou stále větší. Při zachování stejných rozměrů je tak pro cestující místa mnohem méně.
Důsledek toho ale je, že třídy automobilů jsou degradovány.
To co dříve bylo auto pro rodinu označené jako nižší střední třída, je dnes v podstatě malé auto pro rodinu tak tak, byť stále v té samé třídě. Pro rodinu se už počítá například s MPV.
ale uvnitř se moc nezvětšují
ve starý fiestě se dá krásně rozvalit zatímco v novějších rozměrově větších autech si člověk připadá mnohdy jak sardinka
tak třeba budou muset všude pěšky a zhubnou Sice je to asi nereálný, ale tímto směrem by se měli výrobci ubírat. Ne stavět větší a větší, aby všichni mohli bez problémů kynout a kynout.
Tobě asi nějak nedochází, že výrobci automobilů nejsou nějaká odtučňovací agentura. Je jim celkem fuk jak vypadáš, chtějí jen tvoje prašule. Proto se musí přizpůsobovat většině, aby si jejich výrobek mohlo koupit co nejvíce lidí. Neděláš někde ve fabrice na výrobu obuvi? Jestli ano, tak věřím, že by se ti politika automobilek kterou navrhuješ mohla hodit.
Me napriklad sirka vozu typu BMW5 vyhovuje , ale proc sakra nikdo neuvazoval a prodlouzene verze . Mista na zadnich sedeckach je stale malo ...
Kdo by pak kupovak BMW 7 ?
Takže kvůli lidem, co nejsou schopní uhlídat si normální váhu, se budou rozšiřovat sedačky a všechno možné. Budou se ale tyto sedačky nějak upravit, abych v nich pak "nelítala"? Nebude to na úkor bezpečnosti nás menších? Nejsem totiž sama, kdo nevyrostl příliš do výšky a ani do šířky moc místa nezabírá. Máme být proto mimo zájem prodejců? Vím, že existují nejrůznější malá auta, ale ta jsou leda tak do města nebo na cestu na chalupu po okresce. Vjet s tím na dálnici je však poněkud risk.
Při slušném tvarování může i drobná osoba sedět ve větší sedačce pevně a bezpečně, to je snadno řešitelné. Namluvě o možmosti všemožného nastavení. Naopak to ale nelze.
... tak teda moje nejpohodlnejsi svezeni co se tyce volnosti a moznosti se rozvalit za volantem bylo v pomerne hodne starem aute - W123. Volant nenastavitelny ani v jednom smeru, sedak mel zarezle kolejnicky, takze prakticky taky pouze jedna poloha, jedna obrovska packa pod volantem vlevo, jeden cudl na svetla, parkovaci brzda byla slapak, takze na stredovem tunelu nic netrcelo a ja si tam moh' dat 2x velkej hemburgr a velky piti z drajv-thru, do prostoru nohou nezasahoval zadnej podbeh, proste tak nejak se v tom dalo jet z Praglu do Warszawy na jeden zatah, pokud tedo clovek nepotreboval curat nebo nedosla nafta.
To je vidět, že tady nikdo nejezdil ve staré Volze 21
Ať jdou tlusťoši k..., nechci mít kuli nim v budoucnu šišatej volant a platit za nesmyslnýho parkovacího asistenta, kvůli tomu že se půlka lidí neumí v autě otočit aby se podívali kam couvaj. Se.u na to na všechno!
Kdo se ještě dnes otáčí v autě při couvání? To jsi někde urazil zrcátka?