- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak se k Zastavě tady vyjadřují lidé,kteří ji možná dnes viděli poprvé.Já jsem ji koupil novou v r.1977 a byl jsem s ní nadmíru spokojený.V té době u nás moc velký a dostupný výběr nebyl a na tehdejší dobu byla Zastava velmi slušné auto.Měl jsem ji dva roky a ujel jsem s ní 35000 kmbe z problémů a závad.
měl jsem 105 šáde, pak mirafiory a to bylo skvělý. Mirafu se mi podařilo velice slušně prodat, tak jsem zase jezdil šádinou a nedám na ni dopustit i když už je dávno na pravdě boží.
to jsi musel být za totality v ksč na nějaké vysoké fuknci,že jsi měl fiata
myslíš svůj barák
... ještě prosím článek o Záporožci Toho už jsem taky 25 let neviděl... Děkuju
taky jsme měli jednu, šlapala jak hodinky, člověk ocenil hlavně ten kufr. Proti těm idiotským "škodověnkám", co tehdy řvaly na silnicích s nesmyslným kufříčkem vpředu to byl dotek luxusu
Upřímně,nic proti zastavám nemám,to vůbec ne,ale už od pohledu se mi ten kufr o moc větší než ve škodovce nezdá,možná s jediným rozdílem že ve škodovce je umístěn horizontálně,zatímco tady vertikálně,ale na objem to o moc větší sláva nebude.......325L objemu kufru při nezklopených sedačkách vs 280L objemu kufru ve škodě 120,a škoda 120 má ještě příruční 180L zavazadlový prostor za zadními sedadly+ když se sedačky sklopí tak vznikne ve škodovce vzadu taktéž hodně místa
A navíc když chce člověk vozit velké náklady tak je naloží na vozík,a ne aby to cpal do auta
tohle auto je jedním z mnoha názorných příkladů, jak socialismus nebyl stavu přijít s nějakou vlastní myšlenkou. Všechno se kopírovalo nebo v lepším případě licencovalo ze západu. Pak se to jaksi sbouchalo dohromady a prodávalo v otřesné kvalitě, která měla k originálu na míle daleko.
Zatímco ve strojírenství se ještě úplně neztratila stopa, elektronika to úplně zařízla. Co taky víc od soudruhů čekat.
Ať si ideologové vyprávějí, co chtějí, konkurence skutečně technický pokrok urychluje.
jen bez těch mlhovek vepředu. Bylo to na svou dobu suprovní auto. Mělo svoje mouchy, ale vzpomínám na něj rád. Děkuji za hezký článek.
Si představte, že ten originál byl ještě mnohem lepší a v konečném důsledku možná i levnější. A to se bavíme o Fiatu...