- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...že tenhle asketa a dobrodruh je svojí cenou zcela mimo možnosti běžných, slušně pracujících lidí či mladých rodin. Je dobrý možná tak pro důchodce nad hrobem, který celý život spořil a 5 let před smrtí si to pořídí.
Jsme "mladá rodina", ale po tomhle aute fakt netouzíme :-)
Paskvil je nejvýstižnější slovo pro tohle auto. Velké těžké auto se slabým motorem za velké peníze. Na to brzo nebudou ani náradní díly, protože ho budou muset brzo přestat vyrábět pro nezájem.
Najprv by si sa musel vyznať do aut ,toto auto patrí do určitej triedy a v nej je na vrchole v prevedení diesel 4x4 vo výbave Intense nemá chybu 1,8 DI-D DPF má 110 kW,150 k a priemernú spotrebu 5,7 ako druhé auto v rodine na lyžovačku nemá chybu porovnaj si konkurenciu.....ale proti gustu žiaden diškutát.....!!!
Možná bude lepší na stejném podvozku a se stejným motorem příští rok na jaře nový Citroen Aircross nebo Peugeot 4008, třeba budou i odhlučněné
Ale trochu vyšší cena, Suzuki SX4 udělá podobnou službu za menší peníze. Navíc můžu potvrdit, že SX4ka je docela odolný a spolehlivý auto (5.rok 70tkm bez závad, nikde nic neklepe, jen se lije benzín a olej, ale uznávám, že jsou i pohodlnější auta) .
SX4 není špatná, motorově je na tom podobně. Taky bych ji radši než ASX, i když ASX je vážně pěkný.
Díky tomu není auto moc do terénu. Takže takový pseudo SUV na silnice s 4x2.
docela to tam takňák i píšou. tys to nečet? a SUV je podle tebe do terénu nebo do "terénu"?
V úplném základu za 480tis? A pokud chcete mít z výroby parkovací senzory vzadu (dost nutnost při tak vysokém voze) za skoro 600tis?
Nedovedu si představit, že když bych se potřeboval rozjet z bahnité cesty nebo 20cm vrstvy sněhu, tak bych to musel nejdřív roztočit na 4000rpm a pak pustit spojku, načež by mi to při nedostatku plynu chcíplo nebo by začaly kola hrabat na místě.
Dobrej motor vytáhne auto z louže i pod otáčkama volnoběhu.
bych nerek, ze je to tak tragicky jak popisujete.
Mohl by mi někdo prosím vysvětlit smysl těch benzínových 1.6tek?
Beru to tak, že kdo nechce výkon a chce malý motor tak má možnost přeci od 1.0 do 1.4, kde se dá očekávat menší spotřeba a přijatelný výkon na klasické ježdění do práce, nákupy atd.
Tak kdo má rád silnější, tak si koupí 1.8T a vyšší....
Ale nechápu smysl 1.6ky co má ta micka. Malý výkon a vysoká spotřeba...podle mě třeba takhle naprosto zničili Mazdu 3.
Raději ani nekomentuji to, že to není všehrab
Můžu potvrdit, že 1.6 v Mazdě 3 je tragédie.
...jak mají některé SUV vzhledem k vnějším rozměrům malý zavazadlový prostor. Ideální je tak 600l při nesklopených sedadlech, aby člověk nemusel při plném obsazení nákladem omezovat cestující, nebo používat nějaké střešní nosiče. Např. s VW Golf nebo Fábií bych asi musel jezdit asi na dvakrát i na nákup, a to jsme v domácnosti 2lidi :)
Ten kufr se dá při nesklopených sedadlech zvětšit až na 488litrů a to je objem pod roletkou. Takže až ke stropu to těch 600litrů bude.