Diskuze

V Londýně připravují velký test bezdrátového dobíjení elektromobilů

Velký praktický test bezdrátového dobíjení elektromobilů připravuje na začátek příštího roku společnost Qualcomm ve spolupráci s londýnskou radnicí a londýnským dopravním podnikem. Do ulic vyjede až 50 aut, která budou testována v každodenním provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rafaelou

28. 11. 2011 6:25
další hloupost na světě.....

Pominu li skutečnou ekonomickou a ekologickou hodnotu elektromobilů tak tohle je další nesmysl.Každý odborník ví,že všechny bezdrátové technologie mají menší účinost než klasické vodivé spojení.Bude to tedy jen neefektivní plýtvání energií.Navíc tento systém tvořený vysoce kvalitní indukční smyčkou bude docela slušně nákladný.Aby byl schopný přenést co největší proud musí být s co nejkvalitnějšího materiálu,tedy mědi.To znamená jednak kila navíc a jednak v dnešní době další použití silně strategické suroviny jako je měď.Čím menší bude přesnost najetí nad cívku ve vozovce,tím větší ztráty budou.To už by bylo lepší použít robotické rameno schopné během okamžiku napojit kabel do zdířky na vozidle a uskutečnit tak propojení.Stejně si myslím,že elektromobil v klasickém provedení s akumulátory stejně jako hybryd je slepá vývojová cesta.

4 0
možnosti

Hellmoon

28. 11. 2011 7:01
Re: další hloupost na světě.....

nejde o ztráty , ale o pohodlí ;-), jen bych nechtěl být v autě při nabíjení.

0 0
možnosti

ucetni54

28. 11. 2011 1:32
A elektřinu

budou brát z předražených solárních zdrojů;-D

0 0
možnosti

Hellmoon

28. 11. 2011 7:03
Re: A elektřinu

Proč ne? Na ropě je  vysoká daň a ta solární je srovnatelná ;-)

0 0
možnosti

lynxxx

28. 11. 2011 0:09
No nechápu proč

Když už s tím autem musím stát, tak už tam ten kabl taky zastrčím. Měli by vymyslet dobíjení za jízdy.

Mimochodem jsem koukal na tramvaje v Bordeaux, které jezdí v centru bez drátů. Prý čerpají elektřinu indukcí ze zdroje mezi kolejemi.. To by mě zajímaly ty ztráty. Ale vypadá to dobře.

0 0
možnosti

honzasl

28. 11. 2011 7:37
Re: No nechápu proč

Hloupost, tramvaje v Bordaux mají pohon třetí kolejnicí, které je rozdělená na úseky a pod napětím je pouze úsek pod tramvají...

0 0
možnosti