Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Insomnia bike: stylové české motokolo pro motorkářský dorost

Kolo s motorem, za kterým se každý ohlédne, přijíždí od Jeseníků. Není na něj třeba řidičák a postaví ho podle vašeho gusta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IJP

Jsou originální řešwní

Posuďte nabízené řešení na stránkách www.motorova-kola.cz

0/0
2.12.2011 12:06

Lev__z-__-Rožmitálu

kravina

ostatně jako všechno "stylové"Rv

0/0
30.11.2011 22:10

hrabje_olaf

Re: kravina

souhlas - ...a první na výměnu jsou "stylová"řidítka - na tomhle 200kiláků - no potěš...

0/0
1.12.2011 0:14

Knedlor

Re: kravina

jj, takyV souhlas

0/0
20.12.2011 10:07

JeFFik

Když motokolo

tak dnes už asi jen elektrický

0/0
30.11.2011 11:11

cassul

Re: Když motokolo

Mě se zase mnohem víc líbí benzín, přece jen ten dojezd je úplně jinde, nestarat se o dobíjení, vyrazit na dovolenou na "kole" pod stan... Pokud je to rozumně tiché...

0/0
30.11.2011 11:59

duch zavražděného iuose

hmm

"nestarat se o dobíjení" je sice fajn, ale není na údržbu jednodušší elektromotor? O hluku a zasvinění olejem ani nemluvě.

A tohle asi nebude vyloženě na puťák

já bych to taky bral jako elektrokolo - hodit do garáže, vytáhnout baterku a tu doma dobít a pár dní s tím zase jezdit do práce

0/0
30.11.2011 13:04

cassul

Re: hmm

Na údržbu jistě je lepší elektromotor, bez debat. Nicméně, vlastníma rukama jsem zrenovoval a udržuju několik veteránských motorek, takže nějaká občasná kontrola a dolití oleje pro mne osobně nehraje roli, ten motůrek ze sekačky bude primitivní, takže údržbu klidně vezmu a při slušné průbežné udržbe nebude kolem ani moc oleje. Výfuk nevím, ale pokud by to bylo solidně udělané, bude hlučnost minimální, ani v tom nevidím problém.

Elektrokola se mi líbí, ale právě to dobíjení je kámen úrazu. Na každodenní jízdu do práce dobrý, ale to odšlapu i bez motorku, mě právě lákají ty delší, třeba vícedenní výlety, kde bych podle mě ten motorek využil nejvíc... A tam jsem s baterkou v háji...

0/0
30.11.2011 13:22

jondad

Re: hmm

Pár dní ? Běžné elektrokolo má dojezd na jedno nabití max 25 km....

0/0
3.1.2012 16:53

bull003@seznam.cz

Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

Já znám jenom ty u nás na Moravě.

0/0
30.11.2011 10:37

radik

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

české motokolo... neznamená že je z Čech... ale z Česka (kam patří i Morava)... ;-)

0/0
30.11.2011 10:44

bull001@seznam.cz

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

Ale tam není napsáno v Česku, ale v Čechách, což beru, že je území za vrchovinou ;-)

0/0
30.11.2011 11:31

radik

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

Teď sem si toho všim... myslel sem že narážíš na titulek. :-)

0/0
30.11.2011 11:37

hrabje_olaf

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

:-) aha - protektorát - čechy a morava...hmm... :-) i když stále říkám, že jsem čech, a ne czeck...;-D

0/0
1.12.2011 0:17

centos

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

Co chcete říct tím protektorátem?

0/0
1.12.2011 20:25

centos

Re: Kde máte u vás v Čechách Jeseníky?

Třeba je to kolo ze Slezska.

0/0
1.12.2011 20:25

cenzore_zdar

Kdyz uz nemotorku

Tak motokolobezku od NitroScooters. To je aspon skladny.

0/0
30.11.2011 9:14

cenzore_zdar

Za 40 klacku

Mam nepreberne mnozstvi Skutru. Nejen ze to rychlejc pojede ale i ten komfort bude vetsi. Ridicak A1 stoji par tisic.

0/0
30.11.2011 9:07

jondad

Re: Za 40 klacku

ale A1 si neudělá 14 letej fracek....

0/0
3.1.2012 16:55

cassul

To se mi líbí

Cena je OK, jen ty řídítka bych dal jiné, ale to je věc vkusu každého soudruha. Celkově bych si to upravil víc do užitkova, třeba bych přidal nosič a blatníky, takže by se to dalo používat i k dojíždění, proč ne? Akorát mám obavy z toho otevřeného primárního převodu, není to nebezpečné?

0/0
30.11.2011 8:11

JeFFik

Re: To se mi líbí

to si piš, že je, stačí delší plášť a kroužíš na poli (na parkovišti) dokud ti nedojde benzín ;-)

+1/0
30.11.2011 11:14

Meddy009

Re: To se mi líbí

Ad otevreny primarni prevod: kdybyste si ten clanek, ktery komentujete, precetl alespon jednou cely, tak by Vam jiste neuniklo, ze vyfoceny stroj je, stejne jako ostatni, postaveny podle prani zakaznika, ktery toto reseni vyslovene pozadoval.

0/0
30.11.2011 13:55

cassul

Re: To se mi líbí

Budiž, ale to je fuk. Komentuju co vidím a nesejde mi na tom, do kterého bodu je to dílo konstruktéra nebo už individuální požadavek zákazníka, zařízení hodnotím takové, jaké je jako celek. Já bych si to objednal jinak, pokud to není problém, tím lépe.

0/0
30.11.2011 15:47

Já to nebyl, já to nebil!

A ve výsledku je ten prskolet co? Kolo nebo moped?

Rozhodně se "těším", až tento zbytečný zdroj hluku potkám na pěší zóně, nebo někde v přírodě :-P

+1/0
30.11.2011 8:09

Bubrak

Re: A ve výsledku je ten prskolet co? Kolo nebo moped?

jojo nedej boze potkat v prirode treba slona co zatroubi ;-D

0/0
30.11.2011 16:25

deméter

cena je OK

40 tisic stoji normalni horsky kolo bez motoru a to jeste stredni trida, zadnej zazrak..

0/0
30.11.2011 7:04

Rafaelou

perpeťák....

Po té co se mi rozpadly plasty na motorové pile a zbyl s ní docela zachovalý motor postavil jsem něco podobného.Řve to jako kráva díky absenci pořádného výfuku,za mnou je modro jako za trabantem,ale jede to no jako pila.Dle tacho na kole to po rovince udělá i 70km/hod.Věřte,že není hlava která by se za mnou neotočila.A cena?No nebudu li počítat svou práci tak pár korun za doplňkové komponenty.Pro radost a srandu dobré jinak když kolo tak normální a když motorka tak opět klasická.....;-D

0/0
30.11.2011 6:30

teplýbonz

Re: perpeťák....

Chápu, že píšeš, že buď kolo, nebo motorka. Ale motokolo má své výhody. Dělám mmj. údržbu chráněných území a nesmím tam ani na motorce, ani autem. Motokolo je potom dobrou volbou. Neboť běhat celej den po lese a potom ještě šlapat na kole domů,nemám občas náladu. A když jedu zákazníkům na zahrádky, tak ho někdy šoupnu do metra a dostanu se přes Prahu taky docela ryhle. Je přece jen pořád kolo. Mohl bych s tím i do vlaku.

0/0
30.11.2011 6:42

cenzore_zdar

Re: perpeťák....

Na kole se jezdi a ne se to taha v mhd nebo vlaku!!

0/0
30.11.2011 9:10

3ska

podoba ciste nahodna?

http://www.restorationhardware.com/catalog/product/product.jsp?productId=prod1770010

0/0
30.11.2011 6:13

teplýbonz

motokolo

Já si před léty koupil přes internet motor a sadu dalších součástek za 7000kč a naplácal to na kolo z bazaru za 3500kč. Po rovině jedu téměř padesát.

Té ceně okolo čtyřiceti tisíc ale rozumím. Kdo jezdí, tak ví že kvalitní komponenty zadarmo nejsou. Navíc je vzhled kola vyloženě pěknej. Což se také platí. Nádrž je suprovej nápad. Ta moje je náchylná na posunutí sice nepatně ale přece. A než jsem vymyslel, jak ji pořádně uchytit, tak mne jednou upadla. Tohle uchycení je dokonalé. Odkrytý převod ale nechápu.

Upřímě řečeno, svez bych se na něm rád.

0/0
30.11.2011 5:23

lopenik III - duveryhodny ctenar

ty jo...

jeseniky v cechach je stejny nesmysl jako idnes duveryhodny denik... ;-DRv

+1/0
30.11.2011 3:55

hit

Re: ty jo...

například brňáci mají běžně občanky moravské republiky.;-)

0/0
30.11.2011 10:00

bull003@seznam.cz

Re: ty jo...

Čechy a Česko je snad rozdíl ne?

0/0
30.11.2011 10:36

hit

Re: ty jo...

Brno tedy není druným největším městem Čech, ale Česka?

0/0
1.12.2011 8:54

opuštěná struna noci za 14.90,-

45.000,- kč

K čemu je to dobré? To už je pro děcka lepší tohle http://www.sachs-bikes.cz/katalog/madass/madass-50/

0/0
30.11.2011 3:31

dodo-dodo

Re: 45.000,- kč

staci trochu cist, to co uvadite je normalni moto, musite mit ridicak na moto a dle toho se taky chovat, to z jeseniku je kolo, nahlizi se na to jako na kolo a diky tomu to ma sve vyhody

0/0
30.11.2011 8:23

Uphillman

"...projekt, který vznikl a byl realizován v Čechách."

Odkdy jsou Jeseníky v Čechách, ignoratni, ignorantští. Ach jo.

0/0
30.11.2011 3:28

cassul

Re:

Jednou jsem byl v soukromém veteránmuzeu a byly tam cedulky typu Tatra 11, Kopřivnice, Čechy. Mírně jsem majitele upozornil, že až se tam objeví nějaký správný Valach - patriot, tak za to může dostat přes ústa :-)

0/0
30.11.2011 8:14

Orthodox

Re:

Ano, to jediné jde Valachům opravdu dobře ... :-P

0/0
30.11.2011 8:20

hit

Re:

Od té doby, co tam lidé dostávají občanky Česká republika, nebo se pletu?;-)

0/0
30.11.2011 10:05

Labia Majora Zemanová

Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

40k ;-D;-D;-D vtipalci

0/0
30.11.2011 0:51

Mr. Dreamer

nespavost

Co má to kolo společného s nespavostí? Až budu chít motokolo, tak si zase koupím malé CBR.

0/0
30.11.2011 0:46

katano

další český ŠMEJD

To si koupí opravdu jen NEZNÁLEK. :-P

0/0
30.11.2011 0:44

Své dukáty věnuji na chudé psy

Re: další český ŠMEJD

Milý katano, jsem nerad poslem špatných zpráv, ale musím ti to říct:

Lepší už to s tebou nebude, bohužel umřeš hloupej ;-(

+1/0
30.11.2011 8:27

habr

´"Kde jsou mé blatníky" - praví se v české filmové klasice.

Je to hezká myšlenka, ale obávám se, že zůstane jen u kusové výroby, tedy i u vyšší ceny za kusovku. Když pominu blatníky (té jezdkyni bych jízdu v mokru nepřál), tak kryt na řemen bych rozhodně dával standardně. I kdyby by byl z nějaké sítě, či průhledný aby byl převod viditelný, tak pokud by takové kolo měl využívat dorost, kryt by tam měl být v každém případě.  Všichni víme, co jsme jako puberťáci dělali, kam všude jsme u motorek a dalších strojů strkali prsty, abychom si mašinu prohlédli apod.

0/0
30.11.2011 0:40

Mr. Dreamer

Re: ´

Co prsty, ale ten bordel od oleje v padesátce. Když si vemu, že mám vždy prvních 50km po mazání totálně zaprasený ráfek a kyvku, tak toto nebude o moc lepší...

0/0
30.11.2011 0:48

Bosá Noha

4 litre na 200 km ???

4 litre na 200 km ??? Teda 2l/100km ? To je veľa na taký stroj !!!

Motorové bicykle VeloSolex (mal som jeden aj ja veľa rokov) majú pod 1l/100km !

Ten môj VeloSolex žral na rovine 6 deci na 100 km !!!

A nemal tú hroznú hornú rúru, bol "dámskej" konštrukcie, takže sa dalo normálne nasadať a zosadať, aj na nákup bolo na nosiči miesto ...

Teraz už ale jazdím na elektrinu ...

0/0
30.11.2011 0:35

jondad

Re: 4 litre na 200 km ???

Nejsi nějakej zšenštilej ?

0/0
3.1.2012 17:00

Bosá Noha

Re: 4 litre na 200 km ???

Na tzv. "dámsky" bicykel sa nasadá (aj zosadá) oveľa ľahšie, ako keď tam je hore tá tyč ...

0/0
3.1.2012 22:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.