Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Panda půjde po krku malé škodovce. Ale až v březnu

Zatímco se třetí generace Fiatu Panda vyhřívala ve světlech reflektorů na letošním frankfurtském autosalonu, malá Škoda Citigo se ještě pečlivě ukrývala za branami bratislavské továrny...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxx! - verze 1.1

PANDA 2 byla v pohodě auto už a nyní?

To vypadá, že Škodovka se může bodnout po všech stránkách, design, cena, praktičnost atd.

0/0
16.12.2011 17:28

politicky nekorektní trolejbus

Tak schválně.

Jak dlouho po uvedení Pandy 3 vydrží na CityGo cenovka 185.000 za social Edition?

Jak znám Mladoboleslavský, pětidvířko CityGo bude minimálně za 200.000 ...;-D.

Panda 3 se mi líbí víc, má lepší motor a určitě bude lacinější...

0/0
29.11.2011 18:14

JMorous

Čím víc, tím líp.

Čím větší bude výběr mezi těmito prcky, tím větší bude boj o zákazníka. No a logicky by se to mělo projevit na ceně. Takže se můžeme těšit  !;-)

0/0
23.11.2011 8:11

zrušený3x

Fakt šikovné autíčko

Moc povedené. R^

0/0
23.11.2011 7:58

Milenius

Panda vs. Citigo

Ať se na mne Škodovka nezlobí, ale tohle vypadá opravdu o dost líp než Citigo nebo Up. Navíc to má o 2 dveře víc, na stahování okénka spolujezdce se není třeba natahovat přes celé auto a nabídka motorů je také větší, ne jen jeden motor, případně čipnutý na vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Nehledě na to, že Citigo ani nemá očalouněný celý kufr a koukají tam plechy, zadní plato se samo nezvedá, asi už nezbylo na ty dva provázky k víku kufru, cestující vzadu ani nemají úchyt, až polezou předními dveřmi ven, tak polezou jako jezevčík, háček na tašku to nespasí, po pravdě si moc nedovedu představit, že se mi před nohama celou jízdu bimbá taška a mlátí mne do kolen. A co ta přístrojovka, tak nudnou nemá snad ani Dacia.

0/0
23.11.2011 7:04

Milenius

Re: Panda vs. Citigo

Škodovce nahrává jen mediální masáž, kterou VW umí dokonale. Přijde s něčím, to ostatní už prodávají desítky let a dělá z toho událost století.  Jen by se měl naučit dělat malá auta, protože tam jde o něco jiného než o chromovanou lištu kolem oken. O citigo/Up vychází všude tak 2 články do týdne už půl roku, o Pandě tak 2 články za půl roku. Dobře to mají u VW manažaři zmáknutý, když už jim chybí invence. A že sem Panda přijde až v březnu? Ono to zase tolik vadit nebude, Citigo se taky zatím v levnější verzi neprodává.

+1/0
23.11.2011 7:05

Ardan

Re: Panda vs. Citigo

Jo,jo pravdu díš. Neb z posledního čísla Světa motorů se mi chce hodně ale opravdu blinkat blinkat. Takové analní lezectví se jen tak nevidí. Připomnělo mi to časy kdy šly na trh Š 105/120 a Favorit. To se SM taky mohl přetrhnout i když to bylo zřejmě i z jiných důvodů.

0/0
23.11.2011 9:56

JeFFik

Re: Panda vs. Citigo

Proboha, jak se může někdo divit či jakoby "kritizovat" nějaké počty článků o čemkoliv? Tak se máte tam na marketingu FIATU více snažit! Pečení holuby vám sami lítat do huby nebudou. A články o Fiatech samy od sebe taky nevycházet nebudou...;-)

+1/0
23.11.2011 13:31

zoxi

Furt čekám autíčko

co ujede prvních 20 km na elektriku a nicRv

0/0
22.11.2011 23:49

Hynek Vilém Jarmila reloaded

řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

Tohle si kupují lidi, kteří se pak na silnici chovají naprosto nevypočitatelně. Jestli by někoho měli benga podrobně sledovat, tak jsou to řidiči těchhle vozítek. Svoji nejistotu řeší nákupem slabého a co nejměnšího auta a pak se na silnici chovají, jako by ani neřídili. Někde jsem četl, že si nechávají mentalitu chodců, že se nechovají jako za volantem, že jejich mozek ty situace nerozlišuje.

0/0
22.11.2011 22:23

oldie

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

Na rovinu: Jaký máte problém?

+1/0
22.11.2011 22:49

Andee in Red Book

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

Drze před ním jedou rychlostí o pět kilometrů nižší, než je nejvyšší povolená ;-) Na tohle vážně nemá smysl reagovat...

0/0
22.11.2011 23:02

computer

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

No měří okolo 160 a proto si musel koupit velké auto. A na kole nedošlápne.

0/0
23.11.2011 9:27

cenzore_zdar

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

To je urcite borec, co jezdi v nejaky Limo ala Superb nebo ochcafka a v kolone pred sebou nechava 3,5m dlouhou diru a pak kdyz se mu tam zaradi clovek s pidi autem z vedlejsiho pruhu tak div nepukne vzteky :-D

0/0
23.11.2011 8:24

martasex

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

vy dva si asi podejte ruku. Pokud se s pidi autem vmáčkne do mezery 3,5m tak omezil a ohrozil. Prostě to chce jen trochu tolerance.

0/0
23.11.2011 9:18

cenzore_zdar

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

A to je prave nazor vsech velkovozaru. O zadne omezeni a ohrozeni nejde. Dira je dost velka na normalni plynule zarazeni maleho auta. Pokud se navic zarazuji s blinkrem pres prerusovanou caru a clovek za mnou pridava nesmyslne plyn abych se tam nevesel namisto prudkeho brzdeni ( klasicky pripad ohrozeni) pak ten clovek ohrozuje mne, pac i on pri zapocatem manevru mi nesmi branit akceleraci ho dokoncit

0/0
23.11.2011 10:03

Modrý a zelený blesk

Re: řidičů v mikroautech se bojím víc než Laciny

Nastudujte si zákon o provozu na silničních komunikacích, oddíl "Jízda v jízdních pruzích."

0/0
24.11.2011 10:25

Tom Hagen

Panda

Ta současná hranatější Panda byla docela hezká, tohleto nové je vyloženě ošklivé.  Rv

0/0
22.11.2011 21:53

Paveljan

Re: Panda

Taky se mi zdá.

0/0
1.12.2011 21:20

honzasl

Přesun výroby do Itálie je krok špatným směrem

Panda z Polska je v Itálii strašně populární, jezdí jich tam mraky. Bavil jsem se o tom s Italem a ten mi povídá: "Je to výborné auto, protože se vyrábí v Polsku. Bohužel, nový model se bude vyrábět u Neapole a to je konec dobrému autu - naši lidi ho tak dobře nikdy nevyrobí."

Po třech měsících v Neapoli mu dávám za pravdu. Potraviny tam mají skvělé, výborně tam vaří, ale průmyslové výrobky bych si od nich nekoupil....

0/0
22.11.2011 21:38

cenzore_zdar

Re: Přesun výroby do Itálie je krok špatným směrem

Italove jsou laxni, co se tyka vyroby cehokoliv technickeho.

0/0
24.11.2011 8:15

honzasl

Re: Přesun výroby do Itálie je krok špatným směrem

Říká se, že velký rozdil mezi severem a jihem, ostatně, sevěřani by se rádi od jihu trhli. Ta fabrika na jihu je spíše politické dílo, na jihu je velká nezaměstnanost, ale z logistických důvodů je to naprd - je to k zákazníkům v Evropě daleko. Polsko má výhodu právě v napojení na železnice a dálnice do celé Evropy. 

Výrobky ze severu na tom zas tak špatně nejsou, naše pendolíno posledních pár let jezdí jako ďábel....

0/0
24.11.2011 8:28

Will83

Design interiéru

je spíš pro ženy a ten volant na mě působí dojmem gumový hadice. Jinak ok, fiata bych se nebál.

+1/0
22.11.2011 18:29

luban12

Re: Design interiéru

Fiata si každý koupí jen jednou,i já jsem si jednou koupil auto roku a když jsem to prodával po roce se ztrátou 150tis. ,tak se mi ulevilo.

0/0
22.11.2011 20:13

jjxing

Re: Design interiéru

Aha? Zato kdybyste si kupoval BMW tak vám po roce zaplatí více než jste dal za nové 8-o

0/0
22.11.2011 20:51

computer

Re: Design interiéru

Příspěvek s nulovou hodnotou.

0/0
22.11.2011 20:52

zrušený3x

Re: Design interiéru

A co jsi chtěl vlatně říct, můžeš to vysvětlit nám hloupějším?

0/0
23.11.2011 7:57

aifel

Zkušenost

Teď jsem jí měl půjčenou, úprava na plyn, a v pohodě. Není to žádnej extra kočár, ale dovezla nás (3 lidi + zavazadla), kam jsme potřebovali. Najel jsem přes 700 km a náklady na palivo 0,80 Kč na kilometr ...

0/0
22.11.2011 17:20

Bereniké

Re: Zkušenost

Fakt žere tak málo? To bych brala, máme v rodině dvě auta a už potřebuju obměnit vozový park, ta moje chudinka Punto už dosluhuje, přece jen má najeto hodně. Byl to ale držák, problémy s ním skoro nebyly, až na nějaké výměny opotřebených dílů, proto Fiat je jedna ze značek, o kterých uvažujeme. Rozhodně chci něco malého, protože s tím jezdím jen po okolí - s dětmi do školy, na nákupy a tak, na delší cesty máme velké auto.

0/0
22.11.2011 17:34

Bereniké

Re: Zkušenost

Aha, vy píšete o plynu - ale i tak, předpokládám, že i benzín by byl při současných cenách pod 2 Kč/km.

0/0
22.11.2011 17:36

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Fiat maloobjemové motory uměl vždycky. Už první generace měla nejlepší motory ve své třídě, horší to tenkrát bylo s tím zbytkem ;-)

0/0
22.11.2011 17:44

machomen

Re: Zkušenost

Uměl malé motory? Kde, jak?

Doteď montují konstrukčně třicet let starý motor, který na to, jak je malý a nevýkonný, tak žere neskutečně moc. Má jen jednu "výhodu", je konstrukčně relativně jednoduchý.

0/0
22.11.2011 19:15

pragmatic

Re: Zkušenost

http://www.autorevue.cz/fiat-twinair-nejlepsi-motor-roku-2011

nesmíš věřit všemu, co povídal táta v roce 1992, když přišel večer z hospy...:-P

0/0
22.11.2011 19:47

machomen

Re: Zkušenost

Andee píše že uměl, což jsem vyvrátil a nový TwinAir je ukázkou žravosti a nekultivovanosti a technické složitosti.

Že mu někdo taltitul motor roku, vůbec nic neznamená.

0/0
22.11.2011 19:57

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Proto byl FIRE 20 let nejlepší maloobjem a dodnes jeho odvozeniny používá kromě Fiatu také Opel, Ford a Renault ;-D;-D;-D To nakousnuté jablko v tvé hlavě je slušná diagnóza.

0/0
22.11.2011 20:08

machomen

Re: Zkušenost

Že jsou ty motory užrané a nevýkonné a ještě k tomu staré, to je prostě fakt. Škodovka taky používala starou OHV asi padesát let a co?

Měl bys psát na základě znalostí a ne, jako obvykle, tvých domněnek.

0/0
22.11.2011 20:17

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Třeba taková 1.2 OHC nebo DOHC jsou ve své velikosti vzhledem k ploché křivce průběhu točícího momentu jedny z nejúspornějších motorů. S koncernovým třícylindrem nebo zoufale nenažranou konkurencí Hyundai aspol. je to nesrovnatelné. Proto ji Opel dával (možná ještě dává) do Corsy. Jediná srovnatelná varianta jsou motory Toyoty a Hondy s proměnlivým časováním, ale to už jsme s výrobní cenou poněkud dál.

0/0
22.11.2011 20:31

machomen

Re: Zkušenost

Právě z Japonska pocházejí opravdu ty nejlepší maloobjemové motory. Žádný Fiat.

0/0
22.11.2011 20:38

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Ale? To je zajímavý, multiair ti nevoní proto, že je složitý a obhajuješ motory s proměnlivým časováním ventilů? Které jsou podobně drahé a složité jako mutliair? ;-D

0/0
22.11.2011 20:52

machomen

Re: Zkušenost

Ten Multiair má turbo. Tročku složitější a nepoměrně citlivější zařízení, než léty osvědčené japonské dvě vačky. Nepiš o něčem v čem se nevyznáš.

0/0
22.11.2011 20:54

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Vím moc dobře o čem mluvím. Měl jsem chvíli motor 2.4 VTEC, což je totéž ve větším. O spolehlivosti Hondy mě tedy přesvědčovat nemusíš. Nicméně ta údajná "citlivost" turbo motorů je k smíchu. Pokud budeš mít stejně výkonný multiair, vydrží +/- stejně jako VTEC nebo VVTi. Problém s životností u těhle maloobjemů nastává ve chvíli, kdy jsou naladěné hodně přes 100 koní. Tam pak, zcela pochopitelně, turbo a další části dostávají mnohem víc zabrat. Ale takový motor nemůžeš srovnávat s atmosférickým, který má poloviční výkon Rv

0/0
22.11.2011 20:59

machomen

Re: Zkušenost

Japonský maloobjemový motor je a vždy byl lepší, než nějaká evropská alternativa. Turbomotory bych sem vůbec netahal, ty jsou ze své konstrukční podstaty zcela mimo (malý vyhoněný objem, vysoká citlivost na olej, chlazení, palivo).

Stejně se v tom nevyznáš. Rv

0/0
22.11.2011 21:04

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

srovnávej srovnatelné, tj. OHC v. OHC, DOHC v. DOHC, motory s proměnlivým časováním ventilů opět proti sobě a turbomotory také. Každý z těch typů má své výhody a nevýhody. Mezi klasickými maloobjemovými motory s jednoduchým rozvodem (OHC) byly motory F.I.R.E. dvě desetiletí naprostá špička. Maloobjemové motory s proměnlivým časováním ventilů přišly až 15 let po F.I.R.E. A když už chceš machrovat s japonskými motory na Evropu, pak bys měl vědět, že první VVT motor postavilo evropské BMW ;-)

0/0
22.11.2011 21:16

machomen

Re: Zkušenost

První "evropské VVT" postavila Alfa Romeo.

Seš prostě mimo. Rv

0/0
22.11.2011 21:22

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Alfa byla první automobilka, která to použila v sériové výrobě. Porsche a BMW měli patenty už někdy 30 let před tím... zkus diskutovat a nesnaž jen mít pravdu za každou cenu Rv

0/0
22.11.2011 22:00

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

*měly

0/0
22.11.2011 22:03

machomen

Re: Zkušenost

Ti dlouho trvalo, než si něco našel na Googlu.

Ale bohužel, že jsi mimo a nic o tom nevíš, stále paltí. 

Najdi si, na co to tvoje BMW a Porsche mělo patenty. Výmýšlíš si nesmysly a zase lžeš. Rv

0/0
22.11.2011 22:07

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Já nic nehledal ty trdlo... nesedím tu u diskuze, až ty milostivě napíšeš nějakou nesmyslnou urážku. Najdi si o tom něco, než začneš dělat chtrýho. Koukám, že už se ti tu smějí i jiní ;-D

0/0
22.11.2011 22:10

machomen

Re: Zkušenost

Klidně sem postni linky a podpoř své nesmysly.

Ale chápu, raději mě označíš ua "trdlo" a budeš si mlet svoje.

Mě osobně je to jedno, že si obyčejný trulant, který se montuje do všeho, aniž by měl nějaké relavantní znalosti bez Googlu, je mi jasné už dávno.

Tady to opět projíždíš. Rv

0/0
22.11.2011 22:13

Andee in Red Book

Re: Zkušenost

Takže už sis to našel a seš bílej vzteky, že nemáš pravdu...

Proč ti smazali ty urážky na mobilu? ;-D;-D;-D

0/0
22.11.2011 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.