- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To vypadá, že Škodovka se může bodnout po všech stránkách, design, cena, praktičnost atd.
Jak dlouho po uvedení Pandy 3 vydrží na CityGo cenovka 185.000 za social Edition?
Jak znám Mladoboleslavský, pětidvířko CityGo bude minimálně za 200.000 ....
Panda 3 se mi líbí víc, má lepší motor a určitě bude lacinější...
Čím větší bude výběr mezi těmito prcky, tím větší bude boj o zákazníka. No a logicky by se to mělo projevit na ceně. Takže se můžeme těšit !
Ať se na mne Škodovka nezlobí, ale tohle vypadá opravdu o dost líp než Citigo nebo Up. Navíc to má o 2 dveře víc, na stahování okénka spolujezdce se není třeba natahovat přes celé auto a nabídka motorů je také větší, ne jen jeden motor, případně čipnutý na vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Nehledě na to, že Citigo ani nemá očalouněný celý kufr a koukají tam plechy, zadní plato se samo nezvedá, asi už nezbylo na ty dva provázky k víku kufru, cestující vzadu ani nemají úchyt, až polezou předními dveřmi ven, tak polezou jako jezevčík, háček na tašku to nespasí, po pravdě si moc nedovedu představit, že se mi před nohama celou jízdu bimbá taška a mlátí mne do kolen. A co ta přístrojovka, tak nudnou nemá snad ani Dacia.
Škodovce nahrává jen mediální masáž, kterou VW umí dokonale. Přijde s něčím, to ostatní už prodávají desítky let a dělá z toho událost století. Jen by se měl naučit dělat malá auta, protože tam jde o něco jiného než o chromovanou lištu kolem oken. O citigo/Up vychází všude tak 2 články do týdne už půl roku, o Pandě tak 2 články za půl roku. Dobře to mají u VW manažaři zmáknutý, když už jim chybí invence. A že sem Panda přijde až v březnu? Ono to zase tolik vadit nebude, Citigo se taky zatím v levnější verzi neprodává.
Tohle si kupují lidi, kteří se pak na silnici chovají naprosto nevypočitatelně. Jestli by někoho měli benga podrobně sledovat, tak jsou to řidiči těchhle vozítek. Svoji nejistotu řeší nákupem slabého a co nejměnšího auta a pak se na silnici chovají, jako by ani neřídili. Někde jsem četl, že si nechávají mentalitu chodců, že se nechovají jako za volantem, že jejich mozek ty situace nerozlišuje.
Na rovinu: Jaký máte problém
Ta současná hranatější Panda byla docela hezká, tohleto nové je vyloženě ošklivé.
Panda z Polska je v Itálii strašně populární, jezdí jich tam mraky. Bavil jsem se o tom s Italem a ten mi povídá: "Je to výborné auto, protože se vyrábí v Polsku. Bohužel, nový model se bude vyrábět u Neapole a to je konec dobrému autu - naši lidi ho tak dobře nikdy nevyrobí."
Po třech měsících v Neapoli mu dávám za pravdu. Potraviny tam mají skvělé, výborně tam vaří, ale průmyslové výrobky bych si od nich nekoupil....
Italove jsou laxni, co se tyka vyroby cehokoliv technickeho.
je spíš pro ženy a ten volant na mě působí dojmem gumový hadice. Jinak ok, fiata bych se nebál.
Fiata si každý koupí jen jednou,i já jsem si jednou koupil auto roku a když jsem to prodával po roce se ztrátou 150tis. ,tak se mi ulevilo.