Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault plánuje uvést na trh auto za 64 000 Kč

Francouzská automobilka Renault pracuje podle informací ze zákulisí na levném malém autě, které by stálo pouze 2 500 eur, což je asi 64 000 Kč. Informoval o tom francouzský list La Tribune.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medved.m

To jenom přecení nějakou tu svoji "opravdovou limuzínu", ne?

Stejně za víc nestojí.

0/0
27.11.2011 1:28

bezdukátů II

tak

to bude až kurz eura a koruny bude 1:1

0/0
24.11.2011 22:03

Benjout

co řešíte

za 64 000.- máte nový auto a servis na 2-3 roky zadarmo. Když lidi mohli dovážet z bodu A do bodu B favority který rezli a mlátili sme se hlavama do stropu z toho jak jsme v tom skákali, tak proč by nás nemohli dovézt rozumě vypadající vozy, ve kterejch skákat nebudeme narozdíl od těch fáček

+3/0
24.11.2011 16:14

S.O.B je zpátky!

To bude ten Koleos, ne?

Co nám 10x za večer přeruší Expozituru

0/0
24.11.2011 15:03

Modrý a zelený blesk

Re: To bude ten Koleos, ne?

To je jedno, co přeruší, ale hlavně je to asi o 20dB hlasitější, než jakýkoliv jiný program, takže si pokojně klimbám a najednou ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ řev jak na lesy.

Už jen proto je naprosto vyloučeno, abych něco takovýho koupil.

0/0
24.11.2011 15:44

Pavel_N

Re: To bude ten Koleos, ne?

... pokud koukáš na "expozitůru" tak důkladně, že u toho usneš, tak si nezasloužíš nic jiného než aby, tě probudili "pouštní šelmy zvané surikat" v reklamě na Koleose (o 20 dB hlasitějš! , aby jsi se opravdu vzbudil a mohl sledovat dál svůj oblíbený pořad) ... reklama na Thalii by na to asi nestačila.

0/0
30.11.2011 18:59

littlemoon

Renault

Ranault máme v rodině jako druhé auto.Zatím bez jediné závady a motůrky mají celkem povedené. Předtím pozici druhého auta zastávala Fabia která byla velikým zklamáním. Neskutečně poruchové s líné auto.Tkže si Ranaulta pomlouvejte jak chcete ale já ho ze svých zkušeností budu chválit R^

+2/0
24.11.2011 13:12

MaC707

hmm

žádný Renault by neměl mít vyšší cenu

0/0
24.11.2011 12:51

ertz

Renault

Vždycky jsem říkla, že Renaulta nikdy. A letos jsme koupil Lagunu...

Když vydím jak je známým sere WV, Ford tak myslím, že už je to jedno...

Všechno jsou to stejné křápy...

Jo Suberb je asi lepší Laguna, ale minimálně o 150 tisíc dražší s menší výbavou...Takže mě zbylo 150 tisíc na opravy...

0/0
24.11.2011 10:58

S.O.B je zpátky!

Re: Renault

a ještě si z těch 150 tis. zaplať kurs češtiny!

+1/0
24.11.2011 15:04

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Ono se snad dočkáme

za pár let obyčejného hranatého auta za pár tisíc:-)

Nicméně popravdě, 95% moderních vymožeností zvyšuje cenu a k jízdě moc potřeba nejsou, jo komfort je v autě vyšší, ale imho často za příplatek nestojí, rozhodně ne, pokud člověk nebude v autě trávit několik hodin denně. A má si koupit nějakou nespolehlivou ojetinu nebo nové jednoduché auto?

0/0
24.11.2011 7:45

Modrý a zelený blesk

Re: Ono se snad dočkáme

Nebo spolehlivou ojetinu.

0/0
24.11.2011 10:30

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: Ono se snad dočkáme

A tu seženeš kde, když každé auto bude nacpané elektronikou a milionem systémů, které se mohou porouchat (ABS (ESP) počínaje a vyhřívanými sedačkami konče; parkovací asistent, turbo, klimatizace, elektrické stahování oken, airbagy, tempomat, automatické stěrače, to vše jsou systémy se spoustou drátu a součátek, které se mohou porouchat, většinou se nemusí pak hned do servisu, navíc mají určitou hmotnost atd. Prostě čím jednodušší auto, tím lepší, tedy na krátké ježdění, zrovna třeba za ESP bych si asi připlatil, ale klimatizaci, parkovací asistent a další vychytávky do druhého auta nepotřebuji, jsou drahé a čím víc větší, tím větší iziko, že ěco z toho odejde.

0/0
24.11.2011 10:55

pesimita-optimista

Re: Ono se snad dočkáme

Vždycky se může něco porouchat, to bys nemohl kupovat vůbec, ale vůbec nic...

0/0
24.11.2011 12:16

Modrý a zelený blesk

Re: Ono se snad dočkáme

Normálně, dojedu do servisu a zeptám se, jestli není k mání něco jako blablabla a oni řeknou jo je, ten a ten prodává to a to. Nebo se chvílu čeká. Ale vždycky se to dá domluvit. V servisu ty auta znají, tak není moc co pokazit, když má auto 200tkm a původní turbo, tak se dá čekat, že se bude měnit, to samé u jiné spotřebky. Pokud vás děsí porucha stěračů, stahování oken, parkovacího asistenta, tak si prostě kupte auto bez toho.

0/0
24.11.2011 15:47

nameless_one

Re: Ono se snad dočkáme

To mate pravdu, pred dvouma rokama sem mel Pegeot 306... 1,4 55kW, bez klimy, melo to jen elektricke okna vepredu a elektricky sibr a stacilo to bohate. Na popojizdeni par kilometru sem a tam super. Ale kdyz clovek jede v lete 200km+ po dalnici a nema aspon manualni klimu, tak je to k zblazneni. Dneska mam Citroen C4 1,6 HDi 80kW a nemenil bych. Chybi mi jen 6st. prevodovka na dalnici. Ale i tak se na te dalnici pri 130 vejdu do 5 a pul litru na 100 pri jakekoli zatezi. Mam jen obavu, co bude za rok, protoze francouzske auta nejsou spatne, kdyz si koupite zakladni verzi, ale cim vic elektroniky, tim vetsi sance na problem. Treba Laguny jsou v tomhle legendarni - elektronika se s*re porad. Clio v zakladu je spolehlive auto, dejte si tam nake elektronicke vymozenosti a mate zadelano na problem.

0/0
24.11.2011 10:31

Homer _5

Re: Ono se snad dočkáme

Nesmysl. Laguny se sypaly zpočátku v generaci LII, tzn. r.v. 2000-2001. Pak výrazný nárůst spolehlivosti. LII z konce výroby (2006-2007) jsou již úplně v pohodě a LIII taktéž.

Nepapouškuj tady ten nesmysl o Lagunách, je to totální blbost, nikoli "legendární" vlastnost jak píšeš. Pohnojili si to tím ročníkem který uvádím. Pak se z toho vylízali. Na špičku ve spolehlivosti nepatří, ale jiné ročníky LII byly opravdu v klidu. Já na LII/2006 najel skoro 150.000,- 50% Praha / 50% dálnice a mimoměsto a dal jsem tam jen nové rozvody a 2x brzdové destičky. Jinak 1-2x ročně olej, atd... po najetí 15.000,-km. Motoricky 1.9dCi ve verzi 130 koní bohatě na běžnou jízdu stačilo a v pohodlnějším autě jsem jel málokdy. A mimochodem - LII má jen DVA typy kabeláže na elektroniku. Pro nevybavené a vybavené verze. Liší se to pak jen koncovým osazením.

0/0
25.11.2011 17:19

Homer _5

Re: Ono se snad dočkáme

A těch málo vybavených je minimum, v drtivé většině se jednalo o

nabušené konfigurace. Bylo to způsobeno tím, že díky nevalné pověsti

kvůli vysoké zmetkovitosti v oněch letech 2000-2001 prodejci podkuřovali

zákazníkům výbavou aby rozhýbali prodeje které silně klesly.

0/0
25.11.2011 17:20

duch zavražděného iuose

hmm

tady je zase chytrolínů ;-D;-D

myslím, že je to jedině dobrý krok - na popojíždění to bude bohatě stačit a navíc budou ostatní automobilky jít s cenama dolů

+2/0
24.11.2011 7:34

Achille Volfoni

Re: hmm

přesně....na popojíždění do servisu je to ideální

0/0
24.11.2011 8:03

mahony3307

Re: hmm

Proč myslíš?To si teď ulít.Právě že v servisu jsou nejčastějc ty nejvybavenější a nejdražší auta.Čim jednoduší to auto je tim míň se toho sere a lip a levněji se závada odstraní.Dneska nejčastější závady jsou elektronika a multiplex systémy a je to drahej špás.Já mam v autě 9 počítačů co mi bylo řečeno,docela se děsim dne až se ty "kompjůtry" mezi sebou začnou hádat.Výbava jak kráva ale jediný co tak nějak využiju je klima a někdy tempomat,ostatní je tam na parádu a někdy spíš k vzteku(třeba rádio který si nemůžu vyměnit,je to součást multiplexu a ovládaj se přes něj funkce auta) Rozhodně fandim takovejm jednoduchejm vozejkům,na poskakování po městech a obouchávání dveřma u supermarketů to úplně stačí

+6/0
24.11.2011 9:49

Homer _5

Re: hmm

Přesně jak říkám, na nenáročné a krátké jízdy do a z práce mezi vesnicemi a na příměstskou dopravu do centra velkých měst bohatě postačí manuální klimatizace a nějaká nenáročná motorizace (víc od toho ani nechci). A menší kola... Ono pak lze auto komplet obout za cenu jedné značkové pneu typu 225/45/17 apod... A myslím že low end gumy Barum na taková auta a pro takový provoz bohatě vyhoví.

0/0
25.11.2011 17:09

Achille Volfoni

ten desing je hrozný

+1/0
24.11.2011 7:03

Homer _5

Re: ten desing je hrozný

desing nebo dressing? :-P

0/0
25.11.2011 17:23

deméter

podle me

stoji 64 tisic celkem dobry horsky kolo....R^

+1/0
23.11.2011 22:10

katano

než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

:::::::::::::: to si raději koupím Škodu Fábii za 200.000,- Kč.

                         PS : za 64.000,- Kč není ve Škodovce, ani motor 1.2 HTP  ! ! ! :-P

0/0
23.11.2011 20:26

jesterkasploutvema

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

za 2.500 EUR se to v EU prodavat nebude ani nahodou

0/0
23.11.2011 20:29

mogul666

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

Nejhorší motor je od škody ono HTP! Mám to doma,najeto  18000km a už třetí porucha! Možná jen špatnej kus, ale fakt osobně mě moc zklamal! Rv

0/0
23.11.2011 20:48

Homer _4

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

Promiň, ale tento "motor" si koupí jenom blázen nebo blondýna... Kdo při poměrně citelné investici (a tím investice do auta je...) nečte hodnocení, recenze, diskuse uživatelů, atd... je sám proti sobě. A dá to max. hodinku na webu aby člověk zjistil, že kupovat auto s tímto "motorem" je opravdu harakiri akce.

+2/0
23.11.2011 22:04

JeFFik

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

hmm na internetu se toho dočteš..... průměrná skutečnost ale je poněkud jiná.... rozhodně ne taková, že HTP mají 3 závady na 20 tisíc km.

0/0
23.11.2011 23:32

Homer _5

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

Mě bohatě stačilo, co mi povyprávěl můj servisák, u kterého k max. spokojenosti nechávám opravovat/udržovat svoje auta už přes 10 let. Ale pokus si libuješ v slaboučkém motoru, který se odmění městskou spotřebou jako cca 2x silnější konkurenční motory, tak proč ne. Tvoje volba.

A mimochodem - co se týká spolehlivosti tak to vážně není zázrak...

0/0
25.11.2011 16:55

yrral

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

hlavně hodnocení odborníků zde v diskuzi ;-D

0/0
24.11.2011 10:20

borilon

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

Motor na Fábku stojí kolem 95 000, takže si říkám co to může být u Renaultu za kvalitu..Ale na popojíždění si ho klidně koupím..Radší než 8 let starou Škodovku..

0/0
24.11.2011 7:56

Homer _5

Re: než Renaulta za 64.000,- Kč ::::::::::::::::

Odvolávání se na komerční koncovou cenu motoru nedává smysl. Je přece známo, že VŠECHNY automobilky mají takovou cenovou politiku náhradních dílů, že auto z nich komplet postavené stojí 3x tolik co nové z výrobního pásu.

Takže těch 95.000 které uvádíš je irelevantní hodnota (navíc, nikdo neví kdo a jak si ji vycucal z prstu). Jediné číslo které zde má cenu uvádět, jsou skutečné výrobní náklady na jeden motor při nějaké rozumně odhadnuté sérii motorů, dejme tomu 250-500.000 kusů ročně po dobu dejme tomu 5-10 let. Pak by bylo jasněji, jestli se lze do té ceny vejít nebo ne. Podle mě ano. Celé to ale směřuje k minimálně trvanlivým vozům - spotřebce. Bude čím dál složitější a dražší udržet auto v rozumné technické kondici po dobu 10 let. Nejen technicky (bude se na tom rozpadat vše, na co se člověk podívá) ale hlavně finančně. Pokud nechce člověk skončit tak, že bude mít za 10 let doa auto komplet poskládané z polského aušusu který je u nás často vydáván za "náhradní díl - eurokvalita".

0/0
25.11.2011 17:04

bla23bla

Francouzská auta?

Měli jsme ve firmě 38 ks peugeot 306 kombi, většinou 1,6i 8V. Super spolehlivé vozy, na silnici se zastavil jeden 2,0 hdi, protože odešlo čerpadlo. Auta se prodávala s najetými cca 150 000 km. Takže jedno zastavení na 5,5 mil km!! To není špatný výsledek. Samozřejmě pravidelný servis u autorizovaných odborníků a nejlepší byli v Pardubicích, vyřešili i problémy, kde jiní pohořeli. Motory 8 ventilů jednoduché a nepřeplácané elektronikou. Jedna skupina měla problém - ohýbala se páka spojky. Ale dojelo to!!;-D;-D

0/0
23.11.2011 19:44

jesterkasploutvema

Re: Francouzská auta?

Tomu nerozumím. Tak buďto jste byli psokojeni a vše bylo bez problémů, nebo jste měli problémy takového rázu, že je vyřešil je servis v Pardubicích?

Nikdy jsem neměl Renaulta s takovým vysokým nájezdem, takže nemohu soudit, ale kolegova Laguna měla problémy několikrát, včetně problému s čerpadlem.

Na druhé straně máme nyní již řadu let, do nájezdu 120-150.000 km, Škodovky a vždy bez jediné poruchy, nebo opravy.

+1/0
23.11.2011 20:27

katano

Re: Francouzská auta?

Souhlas. Než francouzský auta nebo Fiata , VW, Dacii, Ford nebo Opla, to raději Škodu Fábii. :-P

0/0
23.11.2011 20:28

sincos

Re: Francouzská auta?

No, s tehdy novým Fiatem Ducato jsem najel za 5 let 260 tis. km, často byl dost naložený, vozím těžké věci, porucha u motoru nastala při asi 230 tis. km, odešlo nějaké gufero na turbu, ne turbo, oprava - repas turba - takže výsledek stejný, jako by odešlo turbo celé :-), asi za 10 tis. kč. To mi nepřipadá, jako špatné auto. Jinak asi 3 čepy kolem tisícovky každý, zadní listové pero ještě v záruce, jeden vnitřní větrák, oprava 7 min. a nějaká kódovací krabička ke startování při asi 250 tis. km a to je vše, mimo garančky co 30 tis. km. Kromě předních halogenů H7 vydržely i všechny žárovky původní. Tak proč ne Fiat, když běžný motorista s osobákem, který ho nemá jako pracovní auto, tyhle kilometry najede tak za 17 let... Pokud se ovšem dodávky nedělají odolnější, to nevím.

0/0
29.11.2011 0:55

Výstřik do tmy VII.

Bude to za tu cenu i s motorem?

0/0
23.11.2011 19:16

katano

Re: Bude to za tu cenu i s motorem?

64.000,- Kč  stojí ve slušném autě navigace, nebo automatická převodovka. 

          PS : auto za 64.000,- Kč - NEBRAT ! ! ! :-P

0/0
23.11.2011 20:29

RBrider

na jezdeni do mnesta

ta thalia ma pytel motor pas a do mnesta nebo nekomu na zacatek je tech 109 krasna cena ... za nove ....

z tou 1.2jkou co tam davaji clovek do sveta diru neudela ale da se to srovnat z fabii v zakladu a ta je o skoro 91 tisic darzsi ( mozna vic .. cenu si cucam z prstu ) , a kvalitativne ne lepsi ...... takze proti gustu

ted mam toyotu  a pudu zase asi do japonce .... mozna accord sport tourer mne zlaka ........ nicmene za 109k na to nemuzu rict jedine spatne slovo ... kupa lidi ma kolem mne rencky a jsou spokojeni tak co !!!!!!

i kdyz za 64??? no sem zvedav co z toho vyleze, to pujdou zas ceny malych aut v bazarech dolu xDR^

0/0
23.11.2011 18:48

islandan

Re: na jezdeni do mnesta

Pokud by nízké ceny těchto levných aut způsobily zlevnění ostatních i nových (mimo bazar), bylo by to fajn. Moc tomu ale nevěřím:-/

0/0
23.11.2011 19:04

JeFFik

Re: na jezdeni do mnesta

problém je v tom, že 109 tisíc je leasingová cena na oblbnutí těch co neumějí spočítat celkovou hodnotu splátek.

0/0
23.11.2011 20:48

pesimita-optimista

Re: na jezdeni do mnesta

Jaký problém? Jaké oblbnutí? Zřejmě si to neumíš spočítat Ty. Při podpisu leasingové smlouvy každý vidí, kolik nakonec zaplatí... a ve většině případů přeplatek nebude vyšší než 35 000, což je bonus leasingovky (leda při nejnižší akontaci a nejdelší době splácení), naopak při rozumném nastavení vyjde cena lépe než při nákupu v hotovosti. A je v tom zahrnuto i pojištění řekněme na 3 roky...

0/0
23.11.2011 21:30

JeFFik

Re: na jezdeni do mnesta

já si to ani teď nemůžu spočítat, protože na webu Renaultu jsou uvedeny jen "výhody" o velikosti splátek tak není ani slovo, bohužel, to dotyčný asi uvidí, jak píšeš, až v předložené smlouvě, pokud si toho vůbec všimne. O výhodnosti oproti nákupu za hotové se tu můžeme tedy jen teoreticky dohadovat. Ale celková konečná cena pro kupujícího rozhodně nebude 109.000. Takže tvrzení, že to auto má nějakou slevu při financování třetí stranou je prostě oblbování.

+1/0
24.11.2011 0:27

pesimita-optimista

Re: na jezdeni do mesta

109 000 určitě ne, to nikdo netvrdí. Ale: v hotovosti platíš 144k, s leasingem 109k + navýšení. Je pravda, že nevím, jak velké je to navýšení, ale když si vezmu mou zkušenost, kdy u auta za 300k s 3-letým leasingem mám konečnou cenu nějakých 325k, tak u té Thalie soudím, že lze dosáhnout navýšení nějakých 15k, takže celková cena by mohla být okolo 125k. No, každý nechť si spočítá a rozhodne, co mu lépe vyhovuje... Škoda, že už financování nejde nasimulovat na jejich webu, ale je možné zaslat dotaz a zjistit přesně podmínky.

0/0
24.11.2011 9:33

Homer _5

Re: na jezdeni do mnesta

Dobrá, mám volbu:

a) vylepím na dřevo 144.000,-Kč a odjedu tím vehiklem ihned, nebo:

b) vylepím akontaci třeba 30.000,-Kč + 1. splátku a na koncovou cenu dejme tomu 145-150.000 (109.000 + úroky) se splácením dostanu až za 3-5 let

Čili vysolím v obou případech cca stejně (peníze na stromech opravdu nerostou..., perpetuum mobile na ně taky neexistuje a zadara vám nikdo opravdu nic nedá).

V čem je tedy problém??? Nechápu. Pak je lepší platit tu samou celkovou cenu postupně než najednou. A ano, 109.000 je opravdu jen líbivá cenovka. Ale té se chytne jen totální hlupák, každému je přece jasné že úvěr zadara není.

0/0
25.11.2011 17:31

Homer _5

Re: na jezdeni do mnesta

A pro ty, co si to chtejí spočítat do haléře - pokud je to na splátky, tak 4 roky platí povinné ručení (píší, že je v ceně). Ono to za ty 4 roky nějakou kačku taky dá...

0/0
25.11.2011 17:45

islandan

Prodávám,

jak jsem koupil: dal jsem řeč s chlapíkem, který měl Logana MPV, údajně najeto 90k km a tvtrdil, že za celou tu dobu měl jedinou závadu - ucpaný filtr palivového čerpadla. Možná, že mě vodil za nos (ale proč by to dělal?), odpovídá tomu ale to, že v Německu se Logany dobře prodávají. Renault jako Renault, jen trochu jiný.

0/0
23.11.2011 18:45

nepetr

Re: Prodávám,

Ucpaný palivový filtr svědčí spíš o kvalitě servisu. ;-)

0/0
23.11.2011 18:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.