Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krabice, která vás okouzlí. Klasické Volvo 960 v akci

Usednete, jemně se zhoupne, zaklapnete dveře a ozve se tlumené cvaknutí. Taková auta už se dnes nestaví, řekne vyznavač klasické švédské oceli. Vzhled inspirovaný krabicí od bot má své charisma, stejně jako plavná jízda. Seznamte se, Volvo 960 se valí...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

to byly spolehlivé auta

a zlaté krabice oproti dnešní extra zakulaceninám. To je vláda měla před nebo po revoluci?

0/0
4.12.2011 20:35

medick

misto volva Scorpio...

vyjma rzi bych s prihlenutim na vsechny aspekty levnych ojetin doporucoval misto Volva Ford Scorpio... rocniky 1990-1993 sezenete za 300 euro, pohodli je stejne ne-li vetsi nez u volva, perovani, vytlumeni a komfort jizdy je obrovsky, v kufru odvezete i pionyrsky tabor vcetne vedoucich a dvoulitrovy DOHC benzinak dokaze najet pulmilionu kilometru za 7-8 litru na sto kilo. Jen kdyby to tak nerezlo - z osobni zkusenosti jsem na Scorpiu 1986 odjezdil 2002-2005 stotisic kilometru a 2005-2008 Scorpio 1990 dalsich stotisic km. Za tu dobu zadna starost, zadny pruser na silnici, menil se provozni kapaliny, svicky, zarovky, tlumice (prece jen to vazi kapku vic nez Fabie). Pruser je, kdyz pak sednete do jakehokoliv dalsiho auta, krome A6, BMW a MB od E Klasse se vam budou zdat vsechna auta hrozne sracky....

0/0
1.12.2011 11:19

PetrRi

Re: misto volva Scorpio...

Presne, mel jsem Scorpio rv 1989 a to nebylo auto. To byl pojizdnej tank. Schopen opravdu odvezt celej tabor. Prostorne, pohodlne, neskutecne prostorne, bytelne auto.

0/0
2.12.2011 7:42

Modrý a zelený blesk

Re: misto volva Scorpio...

Hoši, tak ve škopku jsme měli celkem pohodlnou party pro 5 lidí, ale tábor to neodveze.

0/0
2.12.2011 8:30

Chytry.Levicak

Re: misto volva Scorpio...

přitom scorpio nebyl z vlajkových značek v česku nikdy oblíben. stejně jako třena renault safrane.

0/0
4.12.2011 20:37

Highdriver

18 let venku? Opravdu?

Vím taky o nějakém starším Volvu podobného vzhledu a ty roky jsou na něm vidět na první pohled. Koroze je víc než znát, světlomety už jsou pořádně zažloutlé a plasty už taky nevypadají vábně. Každopádně majitel s tím stále jezdí, což je pro něj asi to nejdůležitější. Omlouvá to leda ten nájezd, který je u toho víc než dvojnásobný :) Každopádně současná Volva jsou plechovky na stejné kvalitativní úrovni jako ostatní značky, osobně jsem se o tom přesvědčil i u Toyoty. Japonská kvalita už taky není co bývala :))

0/0
30.11.2011 16:38

clive240

Volvo 900

Mel jsem Volvo 940 se sestivalcovym radovym dieselem vyrabenym ve spolupraci s AUDI/VW. D24TiC.

Auto bylo 14 let stare ale v perfektnim stavu. Melo bufik (original Volvo) a vsechno co maji dnes jiz sice auta ve standardu, ale v dobe kdy se vyrabelo to musel byt opravdovy exot.

Nestastne srovnani v krash testu s Modusem mi sice trochu znechutilo jednu cestu z prace, ale porad te oceli belo okolo me vic nez dost tak jsem na to za chvili zapomel. Nicmene to asi meli srovnat s renaultem 5 nebo treba 21 srovnatelneho stari. Milovnici starych aut na toto asi nemuzou moc hledet, protoze kdo by jinak sedl treba do Favorita, nebo Felicie...

0/0
30.11.2011 9:49

katano

960 je ošklivý PEKÁČ

To si koupil a koupí, jen NECHYTRÝ člověk.

PS : ještě že Volvo koupili ČÍŇANI a snad to Volvo zachrání a konečně z Volva udělají kvalitní značku. :-P

0/0
30.11.2011 0:36

Jan9002

Re: 960 je ošklivý PEKÁČ

Takže inteligence se měří tím, co má člověk v garáži? Děkui za poučení, budu si to pamatovat.

0/0
30.11.2011 15:16

Tom Hagen

Re: 960 je ošklivý PEKÁČ

Číňani už nikdy nebudou schopni vytvořit něco kvalitního  RvRv:-P

0/0
8.12.2011 18:01

Lev__z-__-Rožmitálu

mně se to nelíbí

s60 je daleko hezčí (nejhezčí volvo vůbec?)

mám rád hranatý tvary ale starý volva už jsou příliš i na mě

bmw nebo ford v tý době dělali hezčí auta

0/0
29.11.2011 23:01

krakra

http://www.planes.cz/cs/photo/1020796/tu104a-ok-lda-czechosl

http://www.planes.cz/cs/photo/1020796/tu104a-ok-lda-czechoslovak-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/

0/0
29.11.2011 22:27

persona-non-grata 2

Jó, to ještě nevypadala auta jak z čínské tržnice

;-)

+1/0
29.11.2011 20:41

svejkus

volvo

tyhle auto neco vydrzej, ted mam 1991 volvo 240 , mam najeto pres 400 tisic a porad pohoda, sice proti 960 to nema takovej vykon

ale 4 valec motor se snad neda znicit kdyz se o to trochu staras /olej, coolant../, ale hlavne je to porad nejbezbecnejsi auto na silnice , proste tank

+1/0
29.11.2011 20:17

BOP B 3AKOHE

Re: volvo

Jistě, je nejbezpečnější a ještě takovejch sedumnáct let určitě bude :-P

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

0/0
29.11.2011 21:50

ryccardo

Re: volvo

A co jako? Myslíš, že je kvůli tomu teď všichni majitelé vyhoděj do šrotu? Myslíš, že takovej Modus bude po 20 letech provozu ještě držet pohromadě a jezdit?

0/0
29.11.2011 22:15

radaumacher

Re: volvo

Ten příspěvek ale narážel na tvrzení o bezpečnosti Volva v porovnání s dnešními vozy a v tomto bodě trefil hřebík na hlavičku. Ostatní fakta nijak nekomentoval. Dětinský útok Vás činí poněkud méně vážným...

0/0
29.11.2011 22:52

ryccardo

Re: volvo

No nechápu co to má za význam zkoušet 20 let starý auto, jehož karoserie už dávno nedrží pohromadě tak jako když bylo nové, v narazovém testu a pak se divit jak se krásně rozpláclo.

0/0
30.11.2011 8:43

Modrý a zelený blesk

Re: volvo

Žádnej, ale když nějakej švejkus bude tvrdit, že je to nejbezpečnější na silnici, tak se to hodí jako důkaz, že se má probrat.

0/0
2.12.2011 8:32

jurneff

Jo, pravda

Dnes sednete do moderního auta za osmsettisíc, zaklapnete dveře a ozve se zvuk jako když praštíte do plechovky a všechen ten tenounký plech se rozdrnčí.....

0/0
29.11.2011 18:09

hrcprcsalala2

Re: Jo, pravda

A nebude to tím, že auto za 800 tisíc v roce 2011 je logicky něco podstatně jiného, než auto za 1500 tisíc v roce 1993? :-P

0/0
29.11.2011 20:03

Modrý a zelený blesk

Re: Jo, pravda

Taky bych řek. Moje bejvalý auto taky stálo v 1990 kolem 40000 DM, tak je to asi něco jinýho, než auta tenkrát za polovic.

0/0
29.11.2011 21:47

Chrochtadlo

Mé srdce je také hranaté,

proto dávám přednost švédskému funkcionalismu před německou bezpohlavností.

0/0
29.11.2011 17:43

JeFFik

Re: Mé srdce je také hranaté,

a ten tvůj funkcionalismus je jakého pohlaví?

0/0
29.11.2011 22:43

Chrochtadlo

Re: Mé srdce je také hranaté,

stačí se podívat na logo ;-D

0/0
29.11.2011 23:02

Benjout

U mě určitě hlavní přednost

u mě určitě hlavní přednost u auta je vzhled auta. Design a výstřednost nebo elegance auta je pro mě důležitá. Dnes je moderní kulatý tvar a protažená světla skoro až k zrcátkům a v tom chci jezdit, toto je dobré tak do muzea nebo když jede děda na houby. Autem musíte zaujmout okolí. Když zaparkujete lidi musej koukat nebo alespoň si vás všimnout. O tom je výběr auta!!! Jezdit to bude vždycky a je jedno jestli to udělá z 0 na 100 za nevim kolik sekund

0/0
29.11.2011 16:53

Tom Hagen

Re: U mě určitě hlavní přednost

Přesně. A právě takovéhle Volvo 960 to širé okolí zaujme.  ;-);-)

0/0
29.11.2011 17:09

já George XVII

Re: U mě určitě hlavní přednost

že já se jen tak za nějakým autem neotočím, tak nedávno jsem viděl naprosto luxusně zrenovovanýho Malucha s dokonalým perleťovým lakem a 16" hliníkovými koly. Zaujalo mne to daleko víc, než ten Cayenne za x milionů co jel předemnou.

+1/0
29.11.2011 17:22

Hroznej_puberťák

Re: U mě určitě hlavní přednost

Taky jsem měl kdysi zrenovovaného veterána, za kterým se každý otáčel a občas se někdo ptal, jestli není na prodej. Dával jsem jej dohromady přes půl roku... a to byl výchozí stav ještě hodně dobrý. Kde je mu dneska konec...

0/0
29.11.2011 17:27

sun.alex

Re: U mě určitě hlavní přednost

Já dneska viděl malucha sice ne nijak vzorně udržovaného, ale tohle autíčko táhlo tak naložený přívěs se dřevem, že jsem se divil, že to vůbec utáhne...A jak to pak ubrzdí, ani nemluvě...8-o

0/0
29.11.2011 17:59

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: U mě určitě hlavní přednost

bože starej šrot s perletovou metalízou a 16 hlínama

to mysel bejt pohled...na poblitíRv

0/0
29.11.2011 23:05

jurneff

Re: U mě určitě hlavní přednost

Tak si pořiď  žabožrouta, ty maj světla protažený nejvíc ze všech a nepruď tady mezi milovníky opravdových aut.

+2/0
29.11.2011 18:11

krakra

Re: U mě určitě hlavní přednost

Pokud na to máš, tak OK.

0/0
29.11.2011 22:11

ujko.straka

Re: U mě určitě hlavní přednost

Bože tolik ....... v jednom příspěvku. Auto musí být v první řadě pohodlné a prostorné, pak je na řadě výbava a až úplně nakonci nějaký vzhled aneb krásné koncept bez motoru k ničemu není ale jakkoli starý pojízdný křáp ano.

0/0
30.11.2011 9:20

bitkar

pekny

ale mame v rodine hondu accord 1994 a vybava je dost podobna a spotreba a spolehlivost lepsi. Motor nejde slyset, jede to lehce s 2.0L motorem (136koni) a zere to do 10ti.

0/0
29.11.2011 15:46

já George XVII

Re: pekny

ale to je taky o kus menší, méně robustné a hlavně konstrukčně mladší auto. Ta vaše Honda by možná snesla srovnání s Volvem 850. A tam už si nejsem jist, jestli by ten Accord vyhrál.

0/0
29.11.2011 16:19

akaša

Je to takhle

Když nechceš auto- kup si BMW!!!!!!!!!!

+1/0
29.11.2011 14:36

B_B_Lobo

Re: Je to takhle

aha, tak to radsi co? dacii, skodu, kiu, hyundai?

0/0
29.11.2011 14:42

Kilimanjaro

Re: Je to takhle

nekde ti daji i to s 2 kolama a pridaji boxera, aby ses nebal

0/0
29.11.2011 14:46

Kilimanjaro

mam svedske vozy rad

pravda je, ze novejsi volvase uz maji takovej asijskej design, ale to je veci zvyku, sam mam saaba a nedam na nej dopustit, 6let stary auto a nikdy jsem nemel problem, jisty je jedno u Svedu bych rad zustal, ale az cas ukaze, nakolik budou drive svedske automobilky svedske a nakolik cinske:)

0/0
29.11.2011 14:23

já George XVII

Re: mam svedske vozy rad

ten divnej asijskej design mají poslední 2-3 roky. To předtím (včetně S80, XC90, V70) jsou auta ovlivněná hlavně evropským a americkým stylem.

0/0
29.11.2011 16:21

vtech

Nejlepsi auto na svete!

Od ty doby uz se zadny pekny auto nevyrobilo. Howgh!

+2/0
29.11.2011 14:16

ujko.straka

Hezké

Ale  podélné uložení motoru není úplně nejideálnější z hlediska bezpečnosti viz. http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs. Pro mne je nej 850 kombi - poměr bezpečnost vs kufr je nepřekonatelný

0/0
29.11.2011 13:48

vtech

Re: Hezké

ale nejezdi to tak pekne

0/0
29.11.2011 14:15

Kilimanjaro

Re: Hezké

peknej crash test

0/0
29.11.2011 14:24

OK313

Re: Hezké

No jo, ale pak to auto může mít slušnej rejd. U S60 s pětiválcem napříč je ten rejd zoufalej. Zaparkovat kolmo k ulici na jeden zátah je prakticky nemožný a vjet do nějakýho podzemního parkoviště s pravoúhlejma zatáčkama, to je horor. Svezení ale parádní. Po 1000 km jízdy ani náznak únavy.

0/0
29.11.2011 14:41

sun.alex

Re: Hezké

1000 kilometrů je asi lepší letěti letadlem, ne? :-P

0/0
29.11.2011 18:01

slava kunst

Re: Hezké

když nepilotuješ tak ne. 1000km ve slušném autě je zábava, v neslušném dobrodružství.:-)

0/0
29.11.2011 22:53

prying

Re: Hezké

No nevím. Podle mě je podélně uložený motor rozhodně bezpečnější. Tohle "videjko" je hezký, ale ukazuje spíš 20let vývoje v pasivní bezpečnosti než vliv koncepce.

0/0
29.11.2011 14:42

já George XVII

Re: Hezké

podélně uložený motor při nehodě rád uhýbá a dává tak prostor cizímu tělesu(sloup, strom, nosník jiného auta) vniknout do kabiny. To se u příčně uloženého motoru nestane, resp. ta pravděpodobnost uhnutí je menší. Navíc se aktivně podílí na deformační zóně. Pohlcená energie potřebná na jeho rozdrcení se hodí.

0/0
29.11.2011 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.