- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a zlaté krabice oproti dnešní extra zakulaceninám. To je vláda měla před nebo po revoluci?
vyjma rzi bych s prihlenutim na vsechny aspekty levnych ojetin doporucoval misto Volva Ford Scorpio... rocniky 1990-1993 sezenete za 300 euro, pohodli je stejne ne-li vetsi nez u volva, perovani, vytlumeni a komfort jizdy je obrovsky, v kufru odvezete i pionyrsky tabor vcetne vedoucich a dvoulitrovy DOHC benzinak dokaze najet pulmilionu kilometru za 7-8 litru na sto kilo. Jen kdyby to tak nerezlo - z osobni zkusenosti jsem na Scorpiu 1986 odjezdil 2002-2005 stotisic kilometru a 2005-2008 Scorpio 1990 dalsich stotisic km. Za tu dobu zadna starost, zadny pruser na silnici, menil se provozni kapaliny, svicky, zarovky, tlumice (prece jen to vazi kapku vic nez Fabie). Pruser je, kdyz pak sednete do jakehokoliv dalsiho auta, krome A6, BMW a MB od E Klasse se vam budou zdat vsechna auta hrozne sracky....
Presne, mel jsem Scorpio rv 1989 a to nebylo auto. To byl pojizdnej tank. Schopen opravdu odvezt celej tabor. Prostorne, pohodlne, neskutecne prostorne, bytelne auto.
Vím taky o nějakém starším Volvu podobného vzhledu a ty roky jsou na něm vidět na první pohled. Koroze je víc než znát, světlomety už jsou pořádně zažloutlé a plasty už taky nevypadají vábně. Každopádně majitel s tím stále jezdí, což je pro něj asi to nejdůležitější. Omlouvá to leda ten nájezd, který je u toho víc než dvojnásobný :) Každopádně současná Volva jsou plechovky na stejné kvalitativní úrovni jako ostatní značky, osobně jsem se o tom přesvědčil i u Toyoty. Japonská kvalita už taky není co bývala :))
Mel jsem Volvo 940 se sestivalcovym radovym dieselem vyrabenym ve spolupraci s AUDI/VW. D24TiC.
Auto bylo 14 let stare ale v perfektnim stavu. Melo bufik (original Volvo) a vsechno co maji dnes jiz sice auta ve standardu, ale v dobe kdy se vyrabelo to musel byt opravdovy exot.
Nestastne srovnani v krash testu s Modusem mi sice trochu znechutilo jednu cestu z prace, ale porad te oceli belo okolo me vic nez dost tak jsem na to za chvili zapomel. Nicmene to asi meli srovnat s renaultem 5 nebo treba 21 srovnatelneho stari. Milovnici starych aut na toto asi nemuzou moc hledet, protoze kdo by jinak sedl treba do Favorita, nebo Felicie...
To si koupil a koupí, jen NECHYTRÝ člověk.
PS : ještě že Volvo koupili ČÍŇANI a snad to Volvo zachrání a konečně z Volva udělají kvalitní značku.
Takže inteligence se měří tím, co má člověk v garáži? Děkui za poučení, budu si to pamatovat.
s60 je daleko hezčí (nejhezčí volvo vůbec?)
mám rád hranatý tvary ale starý volva už jsou příliš i na mě
bmw nebo ford v tý době dělali hezčí auta
tyhle auto neco vydrzej, ted mam 1991 volvo 240 , mam najeto pres 400 tisic a porad pohoda, sice proti 960 to nema takovej vykon
ale 4 valec motor se snad neda znicit kdyz se o to trochu staras /olej, coolant../, ale hlavne je to porad nejbezbecnejsi auto na silnice , proste tank
Jistě, je nejbezpečnější a ještě takovejch sedumnáct let určitě bude
Dnes sednete do moderního auta za osmsettisíc, zaklapnete dveře a ozve se zvuk jako když praštíte do plechovky a všechen ten tenounký plech se rozdrnčí.....
A nebude to tím, že auto za 800 tisíc v roce 2011 je logicky něco podstatně jiného, než auto za 1500 tisíc v roce 1993?