Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová tatrovka je nejlepší nákladní teréňák

Kopřivnická Tatra získala mezinárodní uznání za svůj nový vůz Phoenix. V soutěži Truck of the Year se tatrovka stala nejlépe hodnoceným plněpohonným vozem na světě; v celkovém hodnocení skončila druhá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mi_golem

už aby natrhla zadek všem

Kamazům, mercedesům,  ...... na DAKARU !! Chtěl bych mít osobák, s podvozkem  ála Tatra, pořádným výkonem, krouťákem, kvalitou a spolehlivostí,jako třeba SUBARU, ale za české peníze, které do toho mohu vrazit.

0/0
29.11.2011 14:46

WIFI

Re: už aby natrhla zadek všem

tak toho se asi nedočkáme. Spolehlivost a kvalita už nikdy nebude nikdy jak na dřívějších Tatrovkách. Důvod je prostý - dříve se musela dělat auta, co jsou jednoduchý, spolehlivý, protože socialistický průmysl si nemohl dovolit pořád něco opravovat a dodávat díly. A jaký jsou auta dnes (nejen náklaďáky, ale i osobáky) ? Jsou spotřebním zbožím, za pár se to začne postupně sypat a za 15 let některý náhradní díly se ani neseženou. Dalším důvodem, že Tatra část věcí přejímá, nakupuje (motory, kabiny atd.), takže těžko tam může ovlivnit kvalitu,

0/0
30.11.2011 11:55

blb

Rusko

Proč má Tatra 111 v Rusku pomníky? Protože pomáhala při osvojování přírodního bohatství Sibiře. A proč zrovna Tatra? Protože, kromě vyníkající terénní průchodnosti byla jednoduchá pro obsluhu. Ono když udeří 50stupňové mrazy a v motoru máte řídký Fridex, tak si s vodou chlazeným motorem moc nezajezdíte.

0/0
29.11.2011 12:59

zrušený3x

TATRA je nejlepší

jen aby se prodávala.

0/0
29.11.2011 8:02

katano

DAF-Tatra až druhý ............

Tatra dopadne jako Liaz, Škoda, nebo Avia. Bude se v Kopřivnici montovat €uro-produkt na kterém zbyde z českého umu, pouze to LOGO a práce montážníků.

           PS : to je - REALITA. :-P

0/0
28.11.2011 23:49

Fungy

Re: DAF-Tatra až druhý ............

no a? tak šetři, třeba jí příště koupíš ty:-P

0/0
29.11.2011 0:07

WIFI

Re: DAF-Tatra až druhý ............

už má nakročeno. Kabina nevypadá tatrovácky, motor taky převzatý, žádný vzduchem chlazený.

0/0
29.11.2011 6:46

stefi_ul

Re: DAF-Tatra až druhý ............

jenze to je to, co ji prave zachranilo...

TATRAKONCEPT ale zustava a to je terenni trumf Tatrovky. Je 21. stoleti a i ridici na celodenni sichtu si zaslouzi trochu normalni pracovni podminky.

0/0
29.11.2011 7:18

WIFI

Re: DAF-Tatra až druhý ............

Dobře, dejme tomu v případě kabiny, ale proč se zbavovat vlastních motorů ?

0/0
29.11.2011 9:23

celim

Re: DAF-Tatra až druhý ............

No ale pokud je mi známo, tak pod kapotou bude takový motor o jaký bude mít zákazník zájem, tedy třeba i ten vzduchem chlazený, který je v některých končinách světa výhodný.

0/0
29.11.2011 10:55

radik

Re: DAF-Tatra až druhý ............

proč asi... zastaralé, neplní EU normy...

0/0
29.11.2011 10:55

wr42

Re: DAF-Tatra až druhý ............

Jsou tak zastarale, ze Tatra ma odbrzdeny vzduchem chlazeny motor splnujici EURO 6 ;-)

0/0
29.11.2011 19:24

ladasan

Re: DAF-Tatra až druhý ............

Protože o ně není zájem. V nabídce stále budou, ale musí se nabídnout i alternativa. Na vývoj vlastních teď bohužel nejsou peníze, takže tohle je ideální řešení.

0/0
29.11.2011 12:10

radik

Re: DAF-Tatra až druhý ............

Lepší než nic.... to je realita :-P

0/0
29.11.2011 10:54

celim

Re: DAF-Tatra až druhý ............

Popravdě řečeno, je mi ukradený, jestli Tatra bude axistovat, nebo ne, ale důležité je, že fabrika zaměstná lidi a bude odvádět daně! Jinak na Tatře je nejdůležitější podvozek a to je hlavní deviza značky a ten bude určitě zachován, protože doplní portofolio firmy DAF, kteráje tuším pětinovým vlastníkem Tatry. A to je důvod, proč nedopadne jako Liaz, který ve svém oboru měl příliš velkou a lepší konkurenci. Škoda se stále dělá anení to jen montovna, protože má vlastní vývoj a i motorárnu, která vyváží motory i do jiných koncernových závodů. No a Avie se stále vyrábí. Nebo snad již ne?

0/0
29.11.2011 11:08

B-25

Tatra

Staré tatrovky také dobré - http://youtu.be/9kSK7f5mnnc Moje upravené video

0/0
28.11.2011 22:08

Své dukáty věnuji na chudé psy

Gratulace!

Dobrých zpráv máme v čechystánu jak šafránu - takže vydržet, ať máme občas nějaké radosti R^

0/0
28.11.2011 19:20

habr

Re: Gratulace!

Není Tatra DAF?

+1/0
28.11.2011 21:08

hrcprcsalala2

Re: Gratulace!

Není

0/0
28.11.2011 21:21

antaran

Re: Gratulace!

kabina je DAF, a mmch už to tu bylo ;-)

0/0
28.11.2011 22:46

Jean-Luc Picard

Tatrovky byla vždy skvělá

jen ji málem zabila privatizace. Zhraniční management o firmě neměl ani zdání, jen ji pěkně utlumil ve prospěch konkurence, vytuneloval a vyplatil si zlaté padáky.

Tatrovka to naštěstí přežila. Spousta jiných podniků ale to štěstí neměla.

0/0
28.11.2011 18:55

jenik221

Nádhernej stroj!

Přeju Tatrovce, ať jí tahle mašina pozvedne z bahna natolik aby zase začala vyrábět i osobní auta!

A vyhrajte s ní Dakar! R^[>-]

+1/0
28.11.2011 18:48

wrah

Re: Nádhernej stroj!

Ten XY násobně vyhraný Dakar je patrně to jediné, co Tatře zachránilo existenci. Jinak mohla skončit mezi spoustou výborných továren někde v šupleti. Ale těch několik výher a současné vyrovnané souboje s Kamazy (které ale mají doslova celonárodní podporu) je dobrou značkou. A pravda, po světě jsou tisíce podniků té velikosti, že nepotřebují megaobří dampery, ale ocení dobrý a levný teréní náklaďák.

0/0
28.11.2011 20:04

hrcprcsalala2

Re: Nádhernej stroj!

Obávám se, že doba vyrovnaných soubojů mezi Kamazy a Tatrovkama je už minulostí... :-/

0/0
28.11.2011 20:12

stagger

Re: Nádhernej stroj!

stejně tam byly původní tak akorát nápisy... vše ostatní poskládané od kdekoho...je to jen plezír...Ta soutěž by měla bejt = přepadovka ve fabrice, na konci linky zabavit náklaďák, zapečetit a odvézt... pak by to možná byla nějaká soutěž... speciály ať si soutěžej v jiný kategoriiR^

0/0
28.11.2011 20:35

hives

Re: Nádhernej stroj!

To si ale můžeš stěžovat třeba i u WRC aut... Takhle se na to podle mě nedá koukat. Sériovka přece není vyvíjená pro závody. Spíš je to o umu lidí, co ta auta dávají dohromady a ladí a to jsou většinou odchovanci automobilky.

0/0
28.11.2011 23:14

karelka k

Re: Nádhernej stroj!

přesně tak! Auto z linky, zajet  a na závod! Nějaký náklad by neškodil. A ukažte, co v něm je! Speciály mě neberou, to už je naprosto jiné auto.R^

0/0
29.11.2011 0:11

wr42

Re: Nádhernej stroj!

A to jeste povazme, ze to neni oficialni Tatra team. S Alesem Lopraizem konstrukcne a podobne spolupracuji, ale AL to plati :-)

0/0
28.11.2011 20:34

katano

Re: Nádhernej stroj!

To není Tatra = to je DAF. :-P

0/0
28.11.2011 23:50

ladasan

Re: Nádhernej stroj!

Pěkná blbost.

0/0
29.11.2011 12:08

LaHa1

O tatru byl zájem i jinde ve světě,ale protože neměla všude

servisní síť,nebyl nikdy uzavřen žádný kontrakt.Ale zájem byl v mnoha státech severní Afriky,Mexicu,Brazílii,Chile i na blízkém východě.Zájem byl i v západní Evropě,ale tam zase nebyl zájem velkých výrobců o dalšího konkurenta.Teď po spojení s DAFem by to mělo být lepší.

0/0
28.11.2011 18:18

sámvelkýmao

no

zlatá tatra 805, stará dobrá kačena...........

0/0
28.11.2011 18:17

vetchý stařík

Re: no

jóóóóó.....  R^R^R^

0/0
28.11.2011 18:37

B-25

Re: no

S motorem ze šestsettrojky..R^

0/0
28.11.2011 22:04

karelka k

Re: no

na vojně jsme jezdili s kačenou za tankama, nepřevrhli jsme se, málem jsem si cvrnkl do trenclí, pak jsem si zvyknul.;-)R^

0/0
29.11.2011 0:15

Ardan

Hm, zajímavé.

DAF zatlačil, otevřel kešení  a Tatra nám hned vítězí v jaksi pofidérní anketě.

0/0
28.11.2011 18:13

stefi_ul

Re: Hm, zajímavé.

pofiderni rikas ty... odbornici to vidi jinak. Nevim, kdo se na tebe bude ohlizet.

0/0
29.11.2011 7:20

Ardan

Re: Hm, zajímavé.

Jaký odborníci? Kde najdu jmenný seznam členů poroty? Nikde. Vypatlanci co si říkají že jsou tzv. motorištičtí novináři a myslí si že sežrali všechnu moudrost světa?

0/0
29.11.2011 9:47

celim

Re: Hm, zajímavé.

No jsou to sice jen novináři, ale vytvářejí veřejné mínění! A to je z marketingového hlediska nedocenitelné.

0/0
29.11.2011 10:59

wr42

Re: Hm, zajímavé.

5s google:

http://www.truck-of-the-year.com/jury.html

Ale chapu, ze mas vetsi erudici jak tech 22 vypatlancu, jak rikas. Skoda, ze nejlepsi odbornici sedi v hospode, nebo u netovych diskuzi a nevenuji svuj talent na to, aby neco dokazali ;-D

+2/0
29.11.2011 16:28

someone_else

Jenom blbě kecáte.

Za jinou odpověď to nestojí.

0/0
30.11.2011 12:39

Fred2

Akcie nahoru!Huráááááá

Gratuluji!

0/0
28.11.2011 17:59

xychteen

Re: Akcie nahoru!Huráááááá

Jo, taky bych se měl povohlídnout, kam jsem je po tom děsivým pádu zásluhou emeryckejch supermanagorů zahrabal :-)

0/0
28.11.2011 18:14

Fred2

Re: Akcie nahoru!Huráááááá

jak si je mohl zahrabat,když je máš zaknihované na centrálním depozitáři?!Rada pro všechny,nakupovat,šup šup!Jedna stojí zatím 118 kč!!!!R^

0/0
28.11.2011 18:47

Praotec

Konecne

zapadni mozky a technologie postrci toto auto na trhu.V[>-];-)

+1/0
28.11.2011 17:58

Return

Olej už z ní asi tolik neteče...

;-D

0/0
28.11.2011 17:54

karelka k

Re: Olej už z ní asi tolik neteče...

počkáme jak bude dojit po třech ,,generálkach,,.;-D nejhorší byly ty blbý gumy!  bléééééEU

0/0
29.11.2011 0:18

Darik H

Hmmmmmmmm

Pekne PR !!!

0/0
28.11.2011 17:53

Duke._._Nukem

gratulujeme MANu "B"

za kvalitni umisteni..:-P

0/0
28.11.2011 17:48

Kilimanjaro

Re: gratulujeme MANu

mnohy truckery uz vedia, ze nova tatra je daf a tatra;-D

0/0
28.11.2011 17:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.