- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale dávat tohoto soudruha za příklad podnikatele?To už je trochu moc.Za komančů si tento pán účtoval za každou škodovku 4 - 10tis úplatek.A to v době,kdy pivo stálo 1,70 - 2,50 kč a výplaty byly 1200,- až 2500,-. Nevím kolik se denně prodávalo škodovek,ale ikdyby jich bylo jen 5 - 10ks denně.... to se to pak podnikalo,když bylo na komoře a pozemky za hubičku. Patří do stejného pytle s Čubou,Charouzem atd.
Souhlasil bych s Vámi až na toho Čubu. Jméno Samohýl mám totiž v hlavě jako synonymum ke slovům šizuňk a vydřiduch. A platí to dodnes.
... jako zástupce protikorupčního MORu by si měl především zjistit, jak Samohýl k majetku přišel ...ostatně ví to celý Zlín a okolí, protože za bolševika u tohoto zkorumpovaného vyžírky ty auta "s příplatkem" museli kupovat !!!
MOR má jen protikorupční přívlastek...........
ovšem prototypu veksláka a podvodníka, který POUZE A VÝHRADNĚ ZA ÚPLATEK prodával za bolševika tehdy nedostatková auta zájemcům ....
Dobrý finanční začátek do pozdějšího kapitalismu.
Je to tak. Ale nechápu ty smajlíky.
V panoptiku čecháčkovských šmelinářů a vyžírků bude opravdový podnikatel typu pana Samohýla chybět. Škoda, že media informují pouze o prvně zmiňovaných, potom má půlka národa pocit, že co podnikatel, to zbohatlík a tunelář. Pan Samohýl je zářným příkladem, že to jde i slušně a poctivě. Dej mu Pámbu věčnou slávu.
Jistě, z vlastní zkušenosti: Když jsme chtěli v roce 1979 koupit s rodiči Škodu 120, která tehdy stála 59 000 Kčs, abychom ji dostali, museli jsme zaplatit 65 000. A to jsme si nevybírali barvu, to by bylo dalších 5 000. Tak jsme se nakonec spokojili s kanárkově žlutou. Bohužel.