Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová raketa země-země v akci: superrychlý luxus Audi S8

I když umí tenhle šílený stroj vypínat polovinu válců, ještě nikdy jsem číslo 35 udávající průměrnou spotřebu na palubním počítači neviděl. Stejných čtyřicet kilometrů ale někdo zajel za osm a půl, a tak manažerům nezbývá než si pořádně hlídat, jak s touto raketou zacházet. I když, těm je to asi jedno...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

j-a-r-d-a

Krásné, moc krásné

ale uvnitř je stále jetště výbušný motor, že ?

(starej vtip od Jiránka :-)

0/0
5.1.2012 9:53

zabijack

to je moje auti

pral bych vam videt, jak se zvysil zajem o mou osobu. clovek, aby si ted daval pozor na zlatokopky;-D

0/0
5.1.2012 0:28

shr3k

Perpetuum mobile ještě nikdo nevymyslel

Na to asi František Dvořák zapomíná. Spalovací motor je stále tepelný stroj s nějakou účinností, který musí rozhýbat nějakých dva a půl tuny na nějakou rychlost, přičemž musí překonat nejen třecí síly celého mechanismu, ale i odporovou sílu vzduchu, kterou definoval tuším už pan Newton a která narůstá s kvadrátem rychlosti.

Kdyby tím autem měla hýbat atmosféra s nepřímým vstřikem, byla by spotřeba paliva ještě větší.

0/0
3.1.2012 13:35

BlackAnonym

bože bože

co to je zase za článek? Proč recenzuje Audi S8 člověk, kterej "nikdy neviděl 35l/100km"? A určitě to není člověk, který by na to auto měl. I můj podělanej Renault Safrane V6(1993) žere v plný rychlosti třeba 25l/100km. Možná kdyby tendle národ Fábiářů rozuměl autům, tak se tady pořád nebaví někdo o spotřebě. Je zajmavý, že nejvíc šetří ty co nejhloupějš utrácej - za spotřební věci jako TV, žrádlo, pívo, idiotský iPody, zdechlý odjetý auta, který pak stojej víc opravit než je pořizovací cena....já vlastně ani nevim, proč to pořád řešim a nesmířim se s ovčím národem,kterej zachraňuje životy 50kmh rychlostí....:-(

0/0
3.1.2012 10:13

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: bože bože

No 35 l/100 km na normální silnici je už opravdu hodně. S atmosfericky plněným motorem z běžné produkce to nejde dosáhnout ani na závodním okruhu, více než 30 l/100 km se "nedá" udělat snad ani s Ferrari. To prostě umí jen Audi ... aneb náskok díky technice :-)

0/0
3.1.2012 10:49

0xf

Re: bože bože

nevim muj rekord s atmosferou je  41,7  a dovedu si predstavit ze nejaka starsi amerika v karburatoru si vezme i daleko vic

0/0
3.1.2012 12:23

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: bože bože

Tak u té staré ameriky to je jasné, ty žerou 20 "jako základ". Mám na mysli moderní auto s elektronicky řízeným vstřikováním z poslední dekády.

0/0
3.1.2012 12:46

0xf

Re: bože bože

no u motoru 6,1 nebo 6,4 hemi dostanete v pres 40 v klidu a to je to pomerne moderni motor

0/0
3.1.2012 13:20

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: bože bože

V osobním autě ? Nebo v nějaké Jeepu ?

0/0
3.1.2012 17:15

kibl96

v CR neprodejne

kdyz to neni v dizlu tak si to nekoupi. podivejte se na auta co jezdi v CR a vsechno to je s motorem z traktoru az na par vyjimek

0/0
2.1.2012 21:07

nove.kostatko

Re: v CR neprodejne

Tohle auto neni pro masy, ale právě pro pár vyjímek a hlavně do USA

0/0
2.1.2012 22:14

REN_STIMPY

Pracovna vypada krasne :-)

0/0
2.1.2012 20:21

Marqar007

K čemu je to dobrý?

Policie, GI, celní správa, a další kdejakej otravnej šulin, radary, omezení a hlavně zvlněný dálnice, díry, výmoly, uzavírky, kolony, ........ , takže k čemu takovou "raketu"? Ideální auto do Čech je Hummer H1!!!

0/0
2.1.2012 20:18

Rubik1

Re: K čemu je to dobrý?

To je pro ty, co pro ně radary a omezení neplatí. A finančně jsou omezení jen tím, kolik daní se vybere.

0/0
2.1.2012 23:55

Zase pro pravdu smazany kritik

Libi, moc libi

Budu muset za nejakym tim politikem, treba za Dolejsem nebo za Grossem, jestli by pro mne nemeli nejakou brigadu, kde bych si na to auto za par dni vydelal.

+1/0
2.1.2012 20:17

drexa

TO je vsechno,

krasne napsany,jak je i tato sportovni limuzina usporna,a ze je tam 4-litrovy motor ,ale 8-valecProboha vzdyt takova auta byla vzdy delana na vykon,kde se nehledelo na spotrebu ale prave na vykon a pohodli za jakychkoliv podminek, a hlavne to vzdy byla jakasi VYTRINA automobilky.Neni nad starsi typy audi s8,rs4 rs6,bmw m3,m5 atd.A je jasne,ze kdyz tento osmivalcovy motor "osolite" na dalnici ,tak vam sezere aji patniky,Nevim,ale nejak mi tam chybi jakasi brutalita onech starsich verzi.Jasne chapu,ze je krize.Ale i  v tehle dobe si takova auta nekupuji lide kteri nejak hledi na spotrebu.Za dva roky se doctu,ze tam montuji 2,5-ovy sestivalec a me "jebne".Ja osobne bych dal prednost  dvanactivalcove A8.

0/0
2.1.2012 18:08

JavorMagor

Re: TO je vsechno,

Vitrina , ne vytryna, je to od vitro - sklo, ne vytrit si .. zadni cast tela

jinak souhlas. ale chapej, tem lidem co si to kupuji nejde o spotrebu, ale o image, ze si kupuji neco eko.

To je ten problem. Kdyby to melo vetsi objem a nemelo to tolik elektroniky a ta turba, a plno zbytecnych asistentu a o 500 kilo hmotnosti min, dostal bys A8 v duchu 90tych let s podobnym vykonem, o chlup vetsi prumernou spotrebou a o ctvrtinu mensi spotrebou pri razantnejsim stylu jizdy.

Cele to EKO je jenom nalepka a ideologie, v tomto pripade postavena na hlavu Ten kdo si to koupi bude nestastny, protoze tohle auto bude semeniste poruch a problemu, se kterymi si ani inzenyri u Audi nebudou vedet rady.

By me zajimalo, kolik z tech 3kkk prodejni ceny padne na zarucni opravy ;-D

+1/0
2.1.2012 18:31

Crocodylus anthropophagus

Re: TO je vsechno,

No tak dej, nikdo ti nebrání. A8 L W12 se vyrábí.

0/0
2.1.2012 20:47

free Morava

Hodily by se nějaké sním z té klikaté okresky.

Jestli jste teda nezapomněli, cestou do hispánie, vzít foťák.

0/0
2.1.2012 18:07

katano

auto od koncernu VW, bych si NIKDY nekoupil

Audi je navíc předražené auto, které je složeno z dílů, které jsou běžně v Seatu, VW, Škoda :-P

+2/0
2.1.2012 18:03

Crocodylus anthropophagus

Re: auto od koncernu VW, bych si NIKDY nekoupil

Jo hlavně ta esosma. Tam bude minimálně 80% dílů z oktávky a kličky na stahováních zadních oken z fábie. Navíc to ani není RS... :-P

0/0
2.1.2012 20:52

frahta

Re: auto od koncernu VW, bych si NIKDY nekoupil

Naprostý souhlas.Před týdnem jsem se měl možnost se svést v úplně nové A8,Všechno v interieru je dělaný jen tak na oko,příšerné podsvícení v interieru leddiodami-působí to chladně a lacině.Jezdím často ve dvouletém MB S600 long AMG.To je vše jinak.Nejhorší na tom je,že Audi ,VW a ty koktávie jsou v důsledku dvakrát dražší.

0/0
3.1.2012 22:34

ricpic3

Re: auto od koncernu VW, bych si NIKDY nekoupil

Jezdíš MB S600 Pullman AMG, jo? A že neumíš napsat ani správnej název toho auta....

0/0
5.1.2012 14:54

Jana Turlich

Neználku...

Do modelu A4 opravdu má stejné díly od celého koncernu ale A6,A7 a A8 jsou samostatné kapitoly, které s koncernem VW nemají nic společného....

0/0
3.1.2012 1:51

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Neználku...

No když může mít Lamborghini (taky patří do koncernu VW) stejné zámky dvěří jako Škoda Fabia, tak nevěřím, že Audi nemají žádné společné díly :-)

+1/0
3.1.2012 7:57

Crocodylus anthropophagus

Re: Neználku...

Ale jistě že mají. A co ti na tom vlastně vadí? Nepřekousneš, že máš v autě za dvě mega stejné plastové nýty v nárazníku jako Golf? :-P

0/0
3.1.2012 8:23

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Neználku...

No mě je to jedno, já si auto za dva miliony nikdy nekoupím ... jen polemizuju s názorem předchozího diskutéra :-)

0/0
3.1.2012 8:28

Ric-pic

Re: auto od koncernu VW, bych si NIKDY nekoupil

Majitelé škodovek mají většinou tu smůlu, že nikdy neseděli v kvalitním autě jako např. Audi. Soudí jen podle toho , co slyšeli u piva a co se dočetli ve Světě motorů. Jezdíval jsem v A6, A4 v různých motorových verzích (vč. 4x4) a sám řídím A3. Proto by mě v životě nenapadlo psát sem takové koniny. Je to prostě rozdíl třídy. VŽDYCKY dám přednost 5 let staré A4 před nejnovější Octávií i když bude mít sebelepší (příšerný) motor. Audi, BMW a Mercedes jsou prémiové značky s vynikající technikou a kvalitou a zbytek světa se na ně dívá s odstupem a tichou závistí. Neberu v potaz samozřejmě superznačky jako Ferarri....

0/0
5.1.2012 10:00

damianx

...

Dávat tři mega za auto s omezovačem.

0/0
2.1.2012 17:47

hives

Re: ...

BMW i Mercedes tě ho většinou rádi zbaví (samozřejmě ne zadarmo). Překvapilo by mě, kdyby to nešlo zařídit i u Audi...

0/0
2.1.2012 18:28

venecek.nebo.rakvicku

Řidiče těchto vozů....

....bych automaticky stavěl a bez jakéhokoliv pardonu krutě pokutoval. V případě soukromého vlastnictví by ještě následovalo rozsáhlé prošetření majetkových vztahů v celé rodině + preventivní velmi vysoká pokuta. V případě firemního vlastnictví by následovala hloubková kontrola celého podniku a samozřejmě velmi vysoká preventivní pokuta. Řidič by zcela automaticky musel na povinné psychologické a psychiatrické vyšetření a byl by zanesen do přísně sledovaného registru potenciálních silničních pirátů. Já bych to tu srovnal.

+2/0
2.1.2012 17:18

FastDriver

Re: Řidiče těchto vozů....

kup si letenku do Severní Koreje, tam uděláš velkou kariéru :-P

+1/0
2.1.2012 17:21

venecek.nebo.rakvicku

Re: Řidiče těchto vozů....

Nevidím důvod, proč zpanštělé řidiče luxusních vozů preventivně krutě nedojit. Ke svým penězům jistě poctivě či legálně nepřišli, to musí být každému jasné. Stejně tak společnosti, které si takové vozy kupují jako služební. Přirozeně jejich majetkové poměry prošetřit, a prokáže-li se, že si na vůz vydělali poctivou a prospěšnou prací za průměrnou mzdu, tak je vše v nejlepším pořádku.

0/0
2.1.2012 17:26

deméter

Re: Řidiče těchto vozů....

takze podle tebe kdo ma vic nez prumernou mzdu krade?

0/0
2.1.2012 17:29

FastDriver

Re: Řidiče těchto vozů....

vaše myšlení je velmi komunistické, kdokoli má peníze je zloděj nebo rovnou vrah a ideál hledáte v průměrnosti. To už se několikrát neosvědčilo....

+1/0
2.1.2012 17:29

venecek.nebo.rakvicku

Re: Řidiče těchto vozů....

Ale vůbec ne... pokud má někdo hodně peněz a vykonává nějakou prospěšnou a nadprůměrnou činnost, tak takovému člověku bych ještě přidal a jeho prostředky mu vysloveně přeji! Ale na druhé straně tu máme různé zlodějíčky, šmelináře, spekulanty a "majitele". Různé "kamarády kamarádů" a podobnou svoloč. A ti rozhodně nic záslužného nedělají. A takových je mezi majiteli luxusních vozů drtivá většina.

0/0
2.1.2012 17:35

JavorMagor

Re: Řidiče těchto vozů....

venecek.nebo.rakvicku zastava evidentne jakykoliv nazor, kterym ostatni provokuje, takovych tu je dnes a denne tisic, nic noveho;-D

+1/0
2.1.2012 17:45

lojzicekodvedle

Re: Řidiče těchto vozů....

myslim, ze na vysetreni by si mel jit ty z preventivnich duvodu a velke zavisti.Pokud je vas prispevek for,tak to beru;-D

0/0
2.1.2012 21:25

truthspeaker

Re: Řidiče těchto vozů....

Je třeba hlavně udělat revizi volebních práv, nebo nás lidi jako ty stáhnou do p***e. Rv

0/0
2.1.2012 21:44

nove.kostatko

Re: Řidiče těchto vozů....

Vychazi mi z toho, ze ridice Ferrari nebo Lamba rovnou odstrelit

0/0
2.1.2012 22:17

venecek.nebo.rakvicku

Re: Řidiče těchto vozů....

Nikoliv, ale jejich majetek podrobit rozsáhlé hloubkové kontrole a pokud se prokáže, že si auto koupili za peníze, které nevydělali slušnou a prospěšnou prací, tak samosebou ihned zabavit a jedince velmi přísně pokutovat.

0/0
3.1.2012 6:21

nove.kostatko

Re: Řidiče těchto vozů....

A ty kontroly a úředníky byste chtěl platit? A je Vám jasné, že to je dokonalá živná půda pro korupci? Takže další úředníky, co budou tyhle úředníky kontrolovat, jestli nejsou korumpováni?

0/0
3.1.2012 8:20

RayPall

Re: Řidiče těchto vozů....

Takže ten kdo má silné auto je automaticky grázl, zloděj a podvodník a měl by se oškubat o poslední halíř? Snad každého věc, co si koupí za auto, ne? To, co jste popsal, za to by se nemuselo ani to gestapo stydět. Buď jste skutečně hloupý závistivec, co se užírá závistí že si takové auto v životě nemůže dovolit, nebo jste jen provokatér. Doufám v to druhé ;-)

0/0
4.1.2012 14:00

RuTracker

Schöne Wagen

R^

0/0
2.1.2012 16:40

old-fashioned Kokodák

Re: Schöne Wagen

ale který z nich tedy?;-D;-D

0/0
2.1.2012 22:39

DonZewl

Audi

Pár let zpátky se mi strašně líbily..teď ten jejich design jaksi usnul na vavřínech

0/0
2.1.2012 15:32

smvoj

audina se stává tuctovou...

interiér , exteriér, vše jako by kopírovalo škodovku, asi šli kluci po slevě....

+1/0
2.1.2012 15:16

hives

Re: audina se stává tuctovou...

Naopak. Škodovka jde designově po Audině;-)

0/0
2.1.2012 18:32

jisi258

ta spotreba 35l na 100km je cajk

protoze to je presny obraz dnesni zvracene doby.

Kdyby se nedelaly EKO koko*iny jako vypinani valcu, turba a vsechny ty nesmysly aby to uhrali na eurotesty, sice by na to nemohli povesit visacku vybajenych 10.5l /100. Ale nemuseli by se taky propadat hanbou ve srovnani s 40 let starou technikou - prvnimi strikackami v osmivalcich z 70tych let s prumerem 13l na sto ale s maximem spotreby nejakych 20l. 35l je vysledek  uplne mimo misu. Jakkoliv ty dnesni motory jsou nesrovnatelne vykonnejsi a cistsi a vlaceji sebou mnohem vice balastu v podobe luxusni vybavy a bezpecnostnich prvku.

Ale koneckoncu, ono to je jedno. U auta za 3kk je rocni amortizace vetsi naklad nez palivo, takze v cem je problem.

Koneckoncu USA bratrsky navstivili Afghanistan, Irak a Libyi, takze ropa bude. Jen at tomu proboha nerikaji, ze to je eko. Uz vidim, jak jen ty soucastky pro aktivni zaveseni motoru 4x obletely svet, nez se dostaly do autosalonu k zakaznikovi.

0/0
2.1.2012 14:49

tuan4

ŇAM.......................................................!!

0/0
2.1.2012 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.