Diskuze

Nová raketa země-země v akci: superrychlý luxus Audi S8

I když umí tenhle šílený stroj vypínat polovinu válců, ještě nikdy jsem číslo 35 udávající průměrnou spotřebu na palubním počítači neviděl. Stejných čtyřicet kilometrů ale někdo zajel za osm a půl, a tak manažerům nezbývá než si pořádně hlídat, jak s touto raketou zacházet. I když, těm je to asi jedno...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

j-a-r-d-a

5. 1. 2012 9:53
Krásné, moc krásné

ale uvnitř je stále jetště výbušný motor, že ?

(starej vtip od Jiránka :-)

0 0
možnosti
Z

zabijack

5. 1. 2012 0:28
to je moje auti

pral bych vam videt, jak se zvysil zajem o mou osobu. clovek, aby si ted daval pozor na zlatokopky;-D

0 0
možnosti
MK

shr3k

3. 1. 2012 13:35
Perpetuum mobile ještě nikdo nevymyslel

Na to asi František Dvořák zapomíná. Spalovací motor je stále tepelný stroj s nějakou účinností, který musí rozhýbat nějakých dva a půl tuny na nějakou rychlost, přičemž musí překonat nejen třecí síly celého mechanismu, ale i odporovou sílu vzduchu, kterou definoval tuším už pan Newton a která narůstá s kvadrátem rychlosti.

Kdyby tím autem měla hýbat atmosféra s nepřímým vstřikem, byla by spotřeba paliva ještě větší.

0 0
možnosti
MM

BlackAnonym

3. 1. 2012 10:13
bože bože

co to je zase za článek? Proč recenzuje Audi S8 člověk, kterej "nikdy neviděl 35l/100km"? A určitě to není člověk, který by na to auto měl. I můj podělanej Renault Safrane V6(1993) žere v plný rychlosti třeba 25l/100km. Možná kdyby tendle národ Fábiářů rozuměl autům, tak se tady pořád nebaví někdo o spotřebě. Je zajmavý, že nejvíc šetří ty co nejhloupějš utrácej - za spotřební věci jako TV, žrádlo, pívo, idiotský iPody, zdechlý odjetý auta, který pak stojej víc opravit než je pořizovací cena....já vlastně ani nevim, proč to pořád řešim a nesmířim se s ovčím národem,kterej zachraňuje životy 50kmh rychlostí....:-(

0 0
možnosti
ČOS

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

3. 1. 2012 10:49
Re: bože bože

No 35 l/100 km na normální silnici je už opravdu hodně. S atmosfericky plněným motorem z běžné produkce to nejde dosáhnout ani na závodním okruhu, více než 30 l/100 km se "nedá" udělat snad ani s Ferrari. To prostě umí jen Audi ... aneb náskok díky technice :-)

0 0
možnosti
NE

kibl96

2. 1. 2012 21:07
v CR neprodejne

kdyz to neni v dizlu tak si to nekoupi. podivejte se na auta co jezdi v CR a vsechno to je s motorem z traktoru az na par vyjimek

0 0
možnosti
N

nove.kostatko

2. 1. 2012 22:14
Re: v CR neprodejne

Tohle auto neni pro masy, ale právě pro pár vyjímek a hlavně do USA

0 0
možnosti
JH

REN_STIMPY

2. 1. 2012 20:21
Pracovna vypada krasne :-)

0 0
možnosti
MV

Marqar007

2. 1. 2012 20:18
K čemu je to dobrý?

Policie, GI, celní správa, a další kdejakej otravnej šulin, radary, omezení a hlavně zvlněný dálnice, díry, výmoly, uzavírky, kolony, ........ , takže k čemu takovou "raketu"? Ideální auto do Čech je Hummer H1!!!

0 0
možnosti
MG

Rubik1

2. 1. 2012 23:55
Re: K čemu je to dobrý?

To je pro ty, co pro ně radary a omezení neplatí. A finančně jsou omezení jen tím, kolik daní se vybere.

0 0
možnosti
ZPPSK

Zase pro pravdu smazany kritik

2. 1. 2012 20:17
Libi, moc libi

Budu muset za nejakym tim politikem, treba za Dolejsem nebo za Grossem, jestli by pro mne nemeli nejakou brigadu, kde bych si na to auto za par dni vydelal.

1 0
možnosti
JD

drexa

2. 1. 2012 18:08
TO je vsechno,

krasne napsany,jak je i tato sportovni limuzina usporna,a ze je tam 4-litrovy motor ,ale 8-valecProboha vzdyt takova auta byla vzdy delana na vykon,kde se nehledelo na spotrebu ale prave na vykon a pohodli za jakychkoliv podminek, a hlavne to vzdy byla jakasi VYTRINA automobilky.Neni nad starsi typy audi s8,rs4 rs6,bmw m3,m5 atd.A je jasne,ze kdyz tento osmivalcovy motor "osolite" na dalnici ,tak vam sezere aji patniky,Nevim,ale nejak mi tam chybi jakasi brutalita onech starsich verzi.Jasne chapu,ze je krize.Ale i  v tehle dobe si takova auta nekupuji lide kteri nejak hledi na spotrebu.Za dva roky se doctu,ze tam montuji 2,5-ovy sestivalec a me "jebne".Ja osobne bych dal prednost  dvanactivalcove A8.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

2. 1. 2012 18:31
Re: TO je vsechno,

Vitrina , ne vytryna, je to od vitro - sklo, ne vytrit si .. zadni cast tela

jinak souhlas. ale chapej, tem lidem co si to kupuji nejde o spotrebu, ale o image, ze si kupuji neco eko.

To je ten problem. Kdyby to melo vetsi objem a nemelo to tolik elektroniky a ta turba, a plno zbytecnych asistentu a o 500 kilo hmotnosti min, dostal bys A8 v duchu 90tych let s podobnym vykonem, o chlup vetsi prumernou spotrebou a o ctvrtinu mensi spotrebou pri razantnejsim stylu jizdy.

Cele to EKO je jenom nalepka a ideologie, v tomto pripade postavena na hlavu Ten kdo si to koupi bude nestastny, protoze tohle auto bude semeniste poruch a problemu, se kterymi si ani inzenyri u Audi nebudou vedet rady.

By me zajimalo, kolik z tech 3kkk prodejni ceny padne na zarucni opravy ;-D

1 0
možnosti
RM

free Morava

2. 1. 2012 18:07
Hodily by se nějaké sním z té klikaté okresky.

Jestli jste teda nezapomněli, cestou do hispánie, vzít foťák.

0 0
možnosti