Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celohliníkové tělo nového mercedesu funguje jako reproduktor

Mercedes se pochlubil, že téměř celá karoserie chystaného kupé SL bude z hliníku. V závislosti na provedení tak ušetří na hmotnosti až 140 kilogramů. Do hliníkové karoserie se přestěhují i basové reproduktory. Ta pak poslouží i jako ozvučnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bimek

zbytecnej clanek i diskuze

mam ve svem SL63 radio i televizi, ale nepouzivam je - neexistuje lepsi koncert nez ten, ktery pripravi motor V8 spolecne s AMG vyfuky.. to se opravdu soudruhum z nemecka povedlo ;-)

0/0
9.12.2011 13:00

Modrý a zelený blesk

Re: zbytecnej clanek i diskuze

To je fakt, pro některé jednodušší mozky je vrchol umění řev motoru a vejfuku.

0/0
12.12.2011 10:22

Krycyptoris

No hlavně že už i u Mercedesu pochopili, že BOSE do tohoto

segmentu trhu nepatří. Možná tak do korejských aut, ale v luxusních vozech nemá co dělat plastové pseudoaudio. Dřívejší modely Mercedesu měly vyloženě tragický zvuk. Stejně tak BMW. Prostě do tohoto segmentu patří kvalitní výrobky. Jako např. Mark Levinson (Lexus), Burmester (Porsche Panamera),..apod. :-)

0/0
7.12.2011 12:08

bitkar

audio

no 950W na 12 reproduktoru mi neprijde zase tak moc uctyhodny :) Ale teda rad bych to slysel, jak jim tyhle reseni vyjdou.

0/0
6.12.2011 12:23

Inkvizitor Johny

Re: audio

Neblbněte. To je výkon na ozvučení rock klubu. Nesmíte tak baštit ten marketing, kde kdejaká firma uvádí naprosto haluzní hodnoty.

0/0
6.12.2011 14:24

bitkar

Re: audio

to je prave tim, ze to je nejakej spickovej vykon. Tyhle hodnoty jsou dost zavadejici a navic kdyz si je rozpocitate mezi 12 repraku, tak vam vyjde, ze jeden reprak bude mit uplne prumerny vykon. A cim vic repraku, tim vic adidas :)

Ja prave ten marketing nebastim.

0/0
6.12.2011 15:27

stefi_ul

Re: audio

Jenze repraky samy nedelaji HUDEBNI VYKON. Ten musi byt neco schopno taky vyprodukovat. Pokud udavaji 950W HUDEBNIHO VYKONU bude nekde na 1300-1400W bezne udavanych a to uz je proste namakana soustava.

0/0
6.12.2011 16:50

bitkar

Re: audio

to je otazkou jak to je, ten audiosystem neni v clanku zrovna dobre popsany.

0/0
7.12.2011 11:58

Rafaelou

Re: audio

Co je to prosím "hudební výkon".Tento pojem mi nic neříká a moc by mě zajímalo s čeho je odvozený a jak se vypočítá.Vím co je to výkon jako takový,vím co je to dynamický tlak ale hudební výkon ...:-(

0/0
7.12.2011 14:26

WoCoGo.v2

Re: audio

co jsem se ja kdysi ucil,tak hudebni vykone je NEMERITELNY,takze si tam clovek muze napsat x tisic wattu je to sumak (ostatne se tak u nas porad prodavaly magnetaky s vykon 1200W apod. srandy);-D

0/0
12.12.2011 10:16

mmachtri

Re: audio

Ono je v celku jedno, jaký výkon reprodukotry budou mít. To jak hrajou záleží hlavně na citlivosti.

0/0
7.12.2011 17:33

Kekenious

Re: audio

Popravdě ano, čím výc repráků, tím víc adidas... čím je větší počet repráků, tím se zvíší plocha reproduktorů (2x osmipalec je lepší, než 1x desetipalec), také se při stejném výkonu sníží zatížení každého reproduktoru, takže se zamezuje ukřičenosti reprosoustavy, která se v autě, s takhle složitým ozvučením, nedá vyřešit jednoduchou výhybkou, ale složitými audioprocesory a nakonec ano baštíte ten marketing, protože kdyby ne, tak byste věděl, že udavané výkony reproduktorů pro caraudio, jsou kupa absolutních nesmyslů, rukou mi prošlo spousty reproduktorů do auta a po změrění v LspLABu jsem zjistil, že výkon není 350W, ale 45W a citlivost činí směšných 81dB/1w, to je o cca 8dB/1w méně než u starých Tesel, k tomu ještě rezonančka byla na 60Hz, což je u 10palce do subwooferu, ketrý má hrát od 25Hz, vada dosti podstatná a ekvivalentní objem činil 200 l, to odpvída 120 l ozvučnici s bassreflexem nebo pasivním zářičem a to si rozhodně normální člověk nemůže v autě dovolit zabít ozvučnicí.

0/0
8.12.2011 3:59

the doctor

a po havárce se to auto

rovnou vyhodí, protože servisy neumí hliníkový díly opravit a každej trošku promáčknutej hliníkovej díl hned mění

0/0
6.12.2011 10:46

radaumacher

Re: a po havárce se to auto

To někoho, kdo si pořídí auto v této cenové kategorii skutečně nenechá spát..

+2/0
6.12.2011 11:54

f0rr35t

Re: a po havárce se to auto

Nějakej turek to na dvorku opraví a střelí ve svým bazaru. Alespoň se dostanou SL i do lidových vrstev ;-D

0/0
6.12.2011 12:32

prezdiv.ka

Re: a po havárce se to auto

;-D;-D;-DR^

0/0
6.12.2011 13:12

petrisch

Trochu pozadu !

Mám Jaguara XK z roku 2008  a má hliníkovou karoserii. Takže Mercedes trochu spinkal.

0/0
6.12.2011 9:25

Modrý a zelený blesk

Re: Trochu pozadu !

;-D A to si jako myslíš, že s tím Jaguar přišel první? ;-D

+3/0
6.12.2011 9:40

bitkar

Re: Trochu pozadu !

kvizova otazka - kdo udelal prvni celohlinikovou kastli a u jakyho auta? zkuste nepouzivat google ;)

0/0
6.12.2011 12:24

Štvavá vysílačka

Re: Trochu pozadu !

Řekl bych, že Audi A8

0/0
6.12.2011 13:19

inosh

Re: Trochu pozadu !

Me taky hned napadla A8. Znamej - drozkar - na to nemohl dat magnety... Vsechno musel nalepit...

0/0
6.12.2011 13:25

bitkar

Re: Trochu pozadu !

no vidite to a ja bych rekl ze to byla HONDA NSX ;) tusim, ze se zacli delat cca 1992.

0/0
6.12.2011 13:35

majpa

Re: Trochu pozadu !

pánové, obávám se, že budete vyvedeni z omylu. První auto z hliníkové karoserie bylo vyrobené v Tatrovce a to už ve 40-50 létech minulého století...Tatraplán

0/0
6.12.2011 16:24

Praotec

Re: Trochu pozadu !

1957 Ferrari 250 Testa Rossa toto bylo celkem prvni v hliniku.!!!!

0/0
6.12.2011 17:56

bitkar

Re: Trochu pozadu !

a byla to produkcni verze nebo jen nejaky zavodak?

0/0
7.12.2011 12:00

Highdriver

Tak ošklivý rádio jsem dlouho neviděl :)

Ale jako auto to možná ujde.

+3/0
6.12.2011 8:52

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Radio

Poslouchani radia pri rizeni rozptyluje ridice a meli by ho zakazat:-P

0/0
6.12.2011 8:00

branik80

Re: Radio

mozno tak staru babu co si spravila vodicak cerstvo po 50ke

0/0
6.12.2011 12:51

bitkar

Re: Radio

meli by zakazat i spolujezdce, ten taky rozptyluje :) povinne delat auta pro jednoho cloveka

0/0
6.12.2011 13:36

libedejroznec

to bude

..něco na naše nasolené silnice..

0/0
6.12.2011 7:38

HrubesaMares

Re: to bude

vzniknuvsi elektricky clanek bude auto vyuzivat k nabijeni baterie, takze v zime z nej bude hybrid ;-)

0/0
6.12.2011 12:16

PiPiiiiiK

:)

takže až v něm pojedu a někdo klepne do karoserie, tak se mi rozdrnčí srdíčko...prima :).

Jen aby to nedopadlo jako s těma hlníkovejma nápravama od VW. To je fakt libůstka, ale jen tak do 120tis. km.

0/0
6.12.2011 0:33

Praotec

Re: :)

Normalni labuznici automobilu v VW nejezdi tak zde nebrec.Jinak to bude jako kdysi Ferrari v hliniku pochoutka na silnici.Preci ty nemci umi.............R^V

0/0
6.12.2011 3:43

Modrý a zelený blesk

Re: :)

VW nejsou němci?

+1/0
6.12.2011 9:41

21century_schizoid_man

Re: :)

Turci!

0/0
6.12.2011 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.