- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam ve svem SL63 radio i televizi, ale nepouzivam je - neexistuje lepsi koncert nez ten, ktery pripravi motor V8 spolecne s AMG vyfuky.. to se opravdu soudruhum z nemecka povedlo ;-)
To je fakt, pro některé jednodušší mozky je vrchol umění řev motoru a vejfuku.
segmentu trhu nepatří. Možná tak do korejských aut, ale v luxusních vozech nemá co dělat plastové pseudoaudio. Dřívejší modely Mercedesu měly vyloženě tragický zvuk. Stejně tak BMW. Prostě do tohoto segmentu patří kvalitní výrobky. Jako např. Mark Levinson (Lexus), Burmester (Porsche Panamera),..apod.
no 950W na 12 reproduktoru mi neprijde zase tak moc uctyhodny :) Ale teda rad bych to slysel, jak jim tyhle reseni vyjdou.
Neblbněte. To je výkon na ozvučení rock klubu. Nesmíte tak baštit ten marketing, kde kdejaká firma uvádí naprosto haluzní hodnoty.
rovnou vyhodí, protože servisy neumí hliníkový díly opravit a každej trošku promáčknutej hliníkovej díl hned mění
To někoho, kdo si pořídí auto v této cenové kategorii skutečně nenechá spát..
Mám Jaguara XK z roku 2008 a má hliníkovou karoserii. Takže Mercedes trochu spinkal.
A to si jako myslíš, že s tím Jaguar přišel první?
Ale jako auto to možná ujde.
Poslouchani radia pri rizeni rozptyluje ridice a meli by ho zakazat
mozno tak staru babu co si spravila vodicak cerstvo po 50ke
vzniknuvsi elektricky clanek bude auto vyuzivat k nabijeni baterie, takze v zime z nej bude hybrid
takže až v něm pojedu a někdo klepne do karoserie, tak se mi rozdrnčí srdíčko...prima :).
Jen aby to nedopadlo jako s těma hlníkovejma nápravama od VW. To je fakt libůstka, ale jen tak do 120tis. km.
Normalni labuznici automobilu v VW nejezdi tak zde nebrec.Jinak to bude jako kdysi Ferrari v hliniku pochoutka na silnici.Preci ty nemci umi.............