Diskuze
Citroën DS5: pro dokonalý luxus berte hybrid
Děkujeme za pochopení.
chicocheco
Pro dokonalý luxus sháním nějakej youngtimer
no ale jediné, co jsem si z tohoto článku odnesl je, že už na první pohled nejde rozeznat italskou a francouzskou espézetku... že by další krok k regionalizaci Evropy?
chicocheco
Re: Pro dokonalý luxus sháním nějakej youngtimer
Mimochodem, stejné rozložení znaků mají i Slováci a Poláci.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
jsem Citroenář, ale ..
Design je moc prima, ale mám výhrady:
- proč DS5, když to nemá odpovídající rozvor?
- kde je HydroActiv? Kvůli němu si Citroen kupuju, ne?
- co ten tlustej tunel mezi řidičem a spolujezdcem, proč ubírat místo na koleno?
Takže jinými slovy, honem rychle pro současnou C5
JavorMagor
Toto je rubrika Auto, ne elektromobil a hybrid
Nevim jak vy, ale rad bych si pocetl o autech, tzn o necem co jezdi na benzin, umi to 0-100 pod pet sekund a nemusi to oslnovat tim, ze to sice nejede, ale je to eko. V 80 letech se vyvoj auta zasekl. Rychlejsi, zabavnejsi a peknejsi auta s dobrymi jizdnimi vlastnostmi se uz nedarila. Tak se to zacalo hrat na bezpecnost. Jeden Airbag, dva airbagy. sest aibagu,. NCAP a hvezdicky a co dal ? Po dvaceti letech se potencial bezpecnosti vycerpal, tak se to zacalo hrat na spotrebu. Era 1.9Tdi opet zarizla technickemu vyvoji tipec. Pod 5l to v realu nejde. Tak co dal ? "EKOLOGIE". Emisni normy, Euro 123456... vitejte v soucasnosti. Za nejakych 10 let budou 3/4 ceny auta delat zbytecne agregaty jako filtry pevnych castic, pumpa vhanejici vzduch do vyfuku, nadrze na mocovinu, elektromotory, baterky a rekuperacni zarizeni.
JavorMagor
Re: Toto je rubrika Auto, ne elektromobil a hybrid
Kdyby sel vyvoj RACIONALNIM smerem, mame tu lehkou kastli z 80 let z vysokopevnostnich materialu, v nich klon bezporuchoveho 1.9Tdi s nejakymi zakladnimi katy a 4 airbagy. Levne, lehke, ovladatelne,ekologicke, obratne auto bez poruchove elektroniky, jak to koupite z autosalonu, tak muzete dat ruku do ohne ze to najede 500tis kilometru za 4.5l na sto. Proc se to teda nedela ? Protoze na takovem aute se neda delat byznys, kdyz si koupite jedno za 10 let a vyvoj je ukoncen a umi to kdejakej jouda v indii udelat....
Chapu, ze to lobby vyrobcu aut neleze pod fousy, chapu ze IDNES je placena z EU aby delala klamavou reklamu na to, jak jsou hybridy a elektromobily super, ale ceho je moc, toho je prilis.
PROSIM UBERTE, NEDA SE TO TU CIST
OndraTM
Dokonalý paskvil, zajímavý hybrid
Tak DS5 se mi nelíbí ani trochu, to taky nemá stahovací zadní okna jako DS4? ..No prostě design pro mě přeplácaný, interier odporný. Obyčejná C5 by mi dávala víc smyslu, ale jen v kombi. Bohužel neznám osobně nikoho, kdo by s touto značkou neměl problémy. Má osobní nedobrovolná zkušenost byla s Xsarou Picasso 2.0 HDI 66kW, ale nic tak otřesného už nikdy zažít nechci, dál pak s předchozí C5, což bylo velmi podobné. Co se mi ale líbí, tak spojení hybridu s dieselem, čas však ukáže nakolik je technika Citroenu spolehlivá. Co kdby tak byl ještě vůz koncepce Chevy Volt, ale s dieselem? To by se mi líbilo ještě víc.
Dix
Robotizovaná převodovka
Jezdil jsem s ní v P 508 a Citroenu C4 a u obou to řazení bylo hrozné.Bylo cítit každé přeřazení.Pokud se řadilo pádlama,tak to bylo plynulé. Nebrat.To 6.st. Asin u P 508 SW GT,to bylo jiná jízda.Že to řadí,o tom ani nevíte.
krok_original
Nemá hydru
DS-5 bez hydrauliky , to nebude nástupce mého současného citronu.
BlkRider
Re: Nemá hydru
Presne. Tim ze nepouzili podvozek z C5 to pro mne zabili a takovy pekny auto to je jinak... fakt nechapu...
avaya
Frankfurt 2011
viděl jsem to na výstavě a moc se mi to líbilo. společně s hyundai i30 jsem to šacoval na nejhezčí překvapení výstavy
FastDriver
Tohle mi přijde
jako naprostá designova slátanina. Jak kdyby to kreslil pejsek s kocickou. Méně je někdy holt více...
václav xxl
Re: Tohle mi přijde
A co máš ty? předpokládám designově užasně nadčasovou fobii 2.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...