Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën DS5: pro dokonalý luxus berte hybrid

Můžete jej klidně považovat za přerostlý hatchback nebo stylové kombi, jasno v tom nemá ani jeho výrobce, který o něm jinak hovoří jen v superlativech. Největší z rodiny DS přijíždí lákat rozmazlenou klientelu své kategorie stylovým designem, luxusním interiérem a hybridní technologií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chicocheco

Pro dokonalý luxus sháním nějakej youngtimer

no ale jediné, co jsem si z tohoto článku odnesl je, že už na první pohled nejde rozeznat italskou a francouzskou espézetku... že by další krok k regionalizaci Evropy? 8-o

0/0
28.1.2012 17:43

chicocheco

Re: Pro dokonalý luxus sháním nějakej youngtimer

Mimochodem, stejné rozložení znaků mají i Slováci a Poláci.

0/0
28.1.2012 17:44

bezdukátů II

pro

dokonalý luxus neberte citroen

0/0
27.1.2012 19:34

Hynek Vilém Jarmila reloaded

jsem Citroenář, ale ..

Design je moc prima, ale mám výhrady:

- proč DS5, když to nemá odpovídající rozvor?

- kde je HydroActiv? Kvůli němu si Citroen kupuju, ne?

- co ten tlustej tunel mezi řidičem a spolujezdcem, proč ubírat místo na koleno?

Takže jinými slovy, honem rychle pro současnou C5!!

0/0
25.1.2012 16:50

JavorMagor

Toto je rubrika Auto, ne elektromobil a hybrid

Nevim jak vy, ale rad bych si pocetl o autech, tzn o necem co jezdi na benzin, umi to 0-100 pod pet sekund a nemusi to oslnovat tim, ze to sice nejede, ale je to eko.  V 80 letech se vyvoj auta zasekl. Rychlejsi, zabavnejsi a peknejsi auta s dobrymi jizdnimi vlastnostmi se uz nedarila. Tak se to zacalo hrat na bezpecnost. Jeden Airbag, dva airbagy. sest aibagu,. NCAP a hvezdicky a co dal ? Po dvaceti letech se potencial bezpecnosti vycerpal, tak se to zacalo hrat na spotrebu. Era 1.9Tdi opet zarizla technickemu vyvoji tipec. Pod 5l to v realu nejde. Tak co dal ? "EKOLOGIE". Emisni normy, Euro 123456... vitejte v soucasnosti. Za nejakych 10 let budou 3/4 ceny auta delat zbytecne agregaty jako filtry pevnych castic, pumpa vhanejici vzduch do vyfuku, nadrze na mocovinu, elektromotory, baterky a rekuperacni zarizeni.

0/0
25.1.2012 9:34

JavorMagor

Re: Toto je rubrika Auto, ne elektromobil a hybrid

Kdyby sel vyvoj RACIONALNIM smerem, mame tu lehkou kastli z 80 let z vysokopevnostnich materialu, v nich klon bezporuchoveho 1.9Tdi s nejakymi zakladnimi katy a 4 airbagy.  Levne, lehke, ovladatelne,ekologicke, obratne auto bez poruchove elektroniky, jak to koupite z autosalonu, tak muzete dat ruku do ohne ze to najede 500tis kilometru za 4.5l na sto. Proc se to teda nedela ? Protoze na takovem aute se neda delat byznys, kdyz si koupite jedno za 10 let a vyvoj je ukoncen a umi to kdejakej jouda v indii udelat....

Chapu, ze to lobby vyrobcu aut neleze pod fousy, chapu ze IDNES je placena z EU aby delala klamavou reklamu na to, jak jsou hybridy a elektromobily super, ale ceho je moc, toho je prilis.

PROSIM UBERTE, NEDA SE TO TU CIST

0/0
25.1.2012 9:35

Hagenbaden

Re: Toto je rubrika Auto, ne elektromobil a hybrid

Az na ten 1.9 TDi (to bych blil, velebnosti!!!) s tebou musim ve vsem souhlasit. To TDi ale fakt stoji za prd. Rozhodne tim stovku za 5s nedosahnes. ;-)

0/0
25.1.2012 22:10

OndraTM

Dokonalý paskvil, zajímavý hybrid

Tak DS5 se mi nelíbí ani trochu, to taky nemá stahovací zadní okna jako DS4? ..No prostě design pro mě přeplácaný, interier odporný. Obyčejná C5 by mi dávala víc smyslu, ale jen v kombi. Bohužel neznám osobně nikoho, kdo by s touto značkou neměl problémy. Má osobní nedobrovolná zkušenost byla s Xsarou Picasso 2.0 HDI 66kW, ale nic tak otřesného už nikdy zažít nechci, dál pak s předchozí C5, což bylo velmi podobné. Co se mi ale líbí, tak spojení hybridu s dieselem, čas však ukáže nakolik je technika Citroenu spolehlivá. Co kdby tak byl ještě vůz koncepce Chevy Volt, ale s dieselem? To by se mi líbilo ještě víc.

0/0
24.1.2012 20:12

MF DNES to jediná hraje s náma

a jak dlouho trvá vyměnit žárovku?

0/0
24.1.2012 17:02

Dix

Robotizovaná převodovka

Jezdil jsem s ní v P 508 a Citroenu C4 a u obou to řazení bylo hrozné.Bylo cítit každé přeřazení.Pokud se řadilo pádlama,tak to bylo plynulé. Nebrat.To 6.st. Asin u P 508 SW GT,to bylo jiná jízda.Že to řadí,o tom ani nevíte.

0/0
24.1.2012 16:53

krok_original

Nemá hydru

DS-5 bez hydrauliky ;-( , to nebude nástupce mého současného citronu.

0/0
24.1.2012 15:39

BlkRider

Re: Nemá hydru

Presne. Tim ze nepouzili podvozek z C5 to pro mne zabili a takovy pekny auto to je jinak... fakt nechapu...

0/0
24.1.2012 16:23

avaya

Frankfurt 2011

viděl jsem to na výstavě a moc se mi to líbilo. společně s hyundai i30 jsem to šacoval na nejhezčí překvapení výstavy

0/0
24.1.2012 11:57

FastDriver

Tohle mi přijde

jako naprostá designova slátanina. Jak kdyby to kreslil pejsek s kocickou. Méně je někdy holt více...

+2/0
24.1.2012 11:15

václav xxl

Re: Tohle mi přijde

A co máš ty? předpokládám designově užasně nadčasovou fobii 2.

+1/0
24.1.2012 13:00

FastDriver

Re: Tohle mi přijde

nevím jak tvuj dotaz souvisi s mym nazorem na design toho auta, ale kdyz ti to pomuze, jezdim Audi.

0/0
24.1.2012 13:27

RBrider

Re: Tohle mi přijde

Takže mega tuctovka která nikoho neohromí, a už vůbec né vzhledem :P prý Audi xD

0/0
24.1.2012 13:38

FastDriver

Re: Tohle mi přijde

když ti RS přijde jako megatuctovka prosím, ale já autem raději jezdím než abych ho měl furt v servisu.

0/0
24.1.2012 14:05

BlkRider

Re: Tohle mi přijde

No vidis to, to my majitele Citroenu resesime, ze by sme radeji jezdili, protoze my opravdu jezdime misto aby sme meli furt auto v servisu :). Asi sis mel koupit neco spolehlivejsiho, kdyz mas takovy problemy ;).

0/0
24.1.2012 16:27

václav xxl

Re: Tohle mi přijde

to by odpovídalo, v audi nikdo normální nejezdí.

0/0
24.1.2012 16:51

KivH

Re: Tohle mi přijde

tak to s Tebou souhlasím. Připomíná mi to větu jednoho "šikovného" truhláře "tam kde dřevo nestačí, tam sa kytu natlačí".

0/0
24.1.2012 13:01

duch zavražděného iuose

hmm

a mně se to zase naopak líbí. Přijde mi to zajímavější než většina nudných vozítek

+1/0
24.1.2012 14:45

Rokba

Nemá Hydractive :(

Pěkný to je, ale jak to nemá Hydractive, tak to není Citröen. Takže škoda, ale nechtěl bych ho.;-(

0/0
24.1.2012 11:11

machina

Re: Nemá Hydractive :(

Jo, todle taky nějak nedokážu pochopit.

0/0
24.1.2012 12:20

legnaw

dvakrat je malo, jeste jednou:

Můžete jej klidně považovat za přerostlý hatchback nebo stylové kombi, jasno v tom nemá ani jeho výrobce, který o něm jinak hovoří jen v superlativech. Největší z rodiny DS přijíždí lákat rozmazlenou klientelu své kategorie stylovým designem a hybridní technologii.

;-D;-D;-D

0/0
24.1.2012 7:44

grekus1987

Re: dvakrat je malo, jeste jednou:

take jsem se u tohoto odstavce krasne pobavil, na tom idnesu je to jedna perla za druhou:)

0/0
3.2.2012 21:43

Mražená spermie

***

to S v logu vypadá jako runa. Takže nedoporučuji kupovat a jezdit v ČR, protože tady za to hrozí tak 8 let vězení.

+2/0
24.1.2012 7:27

legnaw

Re: ***

pak vsechny DS3 a DS4 ktere uz po cestach jezdi maji utrum? si zajdi k ocnimu...;-D

0/0
24.1.2012 7:45

akleen

Chjo

Jak uz tu nekdo napsal, hybridni reseni je jen kombinaci spatnych reseni. Proste kockopes.

0/0
24.1.2012 7:22

Crocodylus anthropophagus

Úsměvná recenze...

Sice se na začátku nenápadně dozvíme, že se s tím mizerně jezdí, ale to ve finále nevadí, protože tu bídu luxusně navoněli. ;-D

+1/0
24.1.2012 6:38

katano

Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

PS : to je - REALITA :-P

0/0
24.1.2012 0:11

Perucini

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

akorát, že je dvakrát tak drahý, že značka již téměř neexistuje a že SAAB je v zásadě OPEL!! 8-o

+3/0
24.1.2012 6:15

Cukino

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

SAABa bych si dneska nekoupil ani kdyby byl o 250% lepší než kterékoliv jiné auto. Když už dneska lze s určitou pravděpodobností předpokládat, že SAAB zbankrotuje, kdo ví jestli za 4 roky ještě vůbec seženu nějaké náhradní díly. A když skutečně automobilka krachne, tak ojeté auto už buď vůbec neprodám anebo za naprosto směšnou částku. A na tom nic nezmění ani tvých 160% ! ! ! :-P

0/0
24.1.2012 8:28

Kilimanjaro

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

to neznas katana....;-D.......chce koupit neco ze saabovskyho muzea, ale neumi dobre svedsky, takze na nej zbyde asi jen tahle 9-5 http://www.ebay.co.uk/itm/2011-11-Saab-9-5-2-0-TTiD-Aero-diesel-/270894241556?pt=Automobiles_UK&hash=item3f128e1714 .....ma to stesti, ze si vsechny dily vyrobi doma sam v kuchyni, koupi na to i ohybacku plechu....katano je nejvetsi kamos sobu co znam a to jezdim se saabem uz roky a saabistu znam mraky

0/0
24.1.2012 23:23

RBrider

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

http://www.autosystem.cz/infiniti-g-37-3-7-v6-235-kw-at-c72330?utm_source=ekonomika.idnes.cz&utm_medium=banner&utm_campaign=idnes&ostrov=ekonomika&sps=5540

0/0
24.1.2012 8:49

katano

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

:-P

0/0
24.1.2012 23:49

quagaar

Re: Saab 9-5 XWD je o 160 % lepší, než Citroën DS5 ! ! !

trollol, olol.

0/0
24.1.2012 9:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.