Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda má Volkswagen popostrčit na místo největší automobilky světa

Volkswagen se chce stát do roku 2018 největším světovým výrobcem aut. Už letos hodlá předstihnout americký koncern General Motors a jedním z klíčových prvků úspěchu má být automobilka Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wraith.d

...

ten indický rapid vypadá dost dobře R^ dlouho se mi žádná škodovwka nelíbila od dob první octavie

0/0
7.12.2011 10:16

tajny agent

Drzim palce socialistickemu Volkswagenu

R^.

0/0
6.12.2011 23:50

fantozzi sk

SKODOVKA je dnes jednicka

myslim,ze dnes nema dizajn skodoviek minimalne v ramci koncernu konkurenciu..je jasne,ze si pani z Wolfsburgu nenechaju dceru prerast cez hlavu,ale napriek tomu je to velmi dobre..Skoda sa stava dolezitejsou,ako sa zda..bodaj by vsetky dizajnove prototypy dosli do vyroby..R^

0/0
6.12.2011 19:31

lol

Re: SKODOVKA je dnes jednicka

;-DR^

0/0
6.12.2011 20:01

mogul666

Re: SKODOVKA je dnes jednicka

Naše vláda je plná jedniček R^ Škodovka je už na druhém místě Rv

0/0
6.12.2011 21:43

katano

to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

Jediné co je Škoda, je pouze ten znak Škodovky.

         PS : to je - REALITA :-P

+4/0
6.12.2011 17:01

Trupman

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

;-D Rv

0/0
6.12.2011 18:22

Fungy

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

místní diskutér, ty ho ještě neznáš? ;-D

0/0
6.12.2011 18:41

Trupman

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

Znám z vyprávění. To s tou realitou píše všude? :-)

0/0
6.12.2011 18:56

Fungy

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

píše i jiný šílenosti, ale to PS je jeho poznávací znamení

0/0
6.12.2011 19:49

Stork.

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

toho člověka neznám, ale v tomhle má snad pravdu, nebo ne? A pokud ne, tak proč?

0/0
7.12.2011 7:57

JeFFik

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

a čo si Kefalín predstavujetě pod takým "čistokrevný výrobek VW"?

0/0
7.12.2011 11:12

RicnySysel

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

Je rozdíl mezi VW a VAG ;-):-P

+1/0
6.12.2011 18:59

McTuzemák

Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

A čo to také Ford, to je americké, anglické nebo über alles vehykel, Kefalín?

0/0
6.12.2011 19:13

krllo1

A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

VW?

0/0
6.12.2011 16:59

Fungy

Re: A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

a ne?

0/0
6.12.2011 18:49

Andee

No...

Tak to chci vidět... kolik momentálně Škodovka ročně prodává? V roce 2010 - 750 tisíc vozů. To jako půjdou ze dne na den na čtyřnásobek? Protože jinak VW tu ztrátu nedožene, jestli spoléhá na Škodovku.... Vsadím se, že to ve VW řekli úplně jinak... tipuju, že zaznělo, že svou roli v tom sehrají i menší značky koncernu, ale naši bulvární pisálci z toho musí udělat bulvární téma :-PRv

+1/0
6.12.2011 16:11

pettyo

Re: No...

Ze dne na den to nejde, ale z roku na rok ano. Pokud otevřou novou fabriku v Indii.

0/0
6.12.2011 16:31

Andee

Re: No...

Fakt věříš tomu, že Škodovka najednou prodá 4x tolik aut? ;-D Díky fabrice v Indii se zvedne tak někam k miliónu, ale ne na 2,5 mega, aby díky ní VW někam poskočil ;-)

0/0
6.12.2011 16:37

pettyo

Re: No...

Já tam nikde nevidím najednou. Hned na začátku je napsáno jako cíl do roku 2018, tj. nějakých 6-7 let. A ty tady argumentuješ, že to ze dne na den nejde. Škoda je celkem populární v Číně, pokud se jí to povede i v Indii tak to máš trh pro 2,5 mld. lidí.

0/0
6.12.2011 16:43

Andee

Re: No...

To je blbost. Jednak tam jdou všichni a ono tam zas tolik lidí s financemi na zakoupení nového auta není. Vždyť tam lidi nemají ani na Tatu Nano v brutálně očesané verzi pod 2000 EUR.

0/0
6.12.2011 16:45

pettyo

Re: No...

Žiješ v českých počtech. My se bavíme o trhu, který má skoro 4x tolik lidí než USA a EU dohromady.

0/0
6.12.2011 16:50

Andee

Re: No...

Ale 90% v Indii je rádo, že maj co do huby :-P

0/0
6.12.2011 19:06

tripik

Re: No...

no rekneme ze tam je cca 2,5 az 3 mld lidi....10 je 300 mega lidi...tj je americky trh a to uy se vzplati ne? obzvlaste kdyz bude chudoba klesat...:)

0/0
7.12.2011 9:33

all_the_way

Re: No...

Žiješ v 80-letech a nemáš ponětí, jaká je současná kupní síla v Indii a Číně. Vyhledej si kolik mají Indie a Čína dohromady dolarových milionářů a kolik obyvatel na úrovni západoevropské střední třídy. Pokud vím, jen v Číně je to něco kolem 80-90 miliónů lidí. To je trh jako Francie a británie dohromady (ne každý Francouz a Brit je příslušníkem střední třídy). Ten stereotyp otrhanejch a chudejch Číňanů a Indů je tak něco trapnýho, zvlášť od nás Čechů, kteří jsme sto let za opicema. Indie je dnes naprosto soběstačný trh schopný žít z vlastní spotřeby. Zajeď si do Šanghaje, nebo Šenzenu, projeď se maglevem a budeš si připadat jako ve hvězdnejch válkách. Pak se vrať do ČR a srovnej si to s hlavákem a zbudou ti jen oči pro pláč. Tenhle postoj s pohledem skrz prsty na někoho, kdo je o světelný roky před náma, to je něco co nepochopím...

+3/0
6.12.2011 17:06

Fungy

Re: No...

R^

0/0
6.12.2011 18:51

Andee

Re: No...

Já v Indii, narozdíl od vás dvou, loni byl. Tak mi tu nevyprávějte blbosti. Drtivá většina tam nemá ani na hnusnou ojetinu, kecalové Rv

0/0
6.12.2011 19:05

Fungy

Re: No...

A drtivá většina je kolik?

0/0
6.12.2011 19:49

f0rr35t

Re: No...

Já tam teda nebyl, ale myslím si, že pravdu máte oba ;-D Indie i Čína jsou totiž strašně obrovské a strašně zalidněné země (mimochodem to jsou dvě nejlidnatější země na světě, dohromady mají přes 2,5 miliardy obyvatel). Kupců se tam jistě najde dost... ikdyby to bylo jen pár procent obyvatel, pořád to jsou obrovská čísla.

0/0
6.12.2011 21:17

f0rr35t

Re: No...

Komu se to špatně představuje, tak jedno procento obyvatel těchto zemí dělá 25 000 000 lidí. Ikdyby si jen jedno pouhopouhé procento tamnějších obyvatel mohlo koupit nějaké auto koncernu VW, pořád to dělá mnohem větší čísla, než kdyby si každej Čech koupil VW ;-)

0/0
6.12.2011 21:24

Tristran

Re: No...

Nauč se odezírat. Ne 2,5M, ale o milion méně. Vzhledem k meziročním nárůstům prodejů je to reálný plán i v případě globální hospodářský krize, protože růst táhne především Čína a teď už desetitisíce ročně přidává i Indie a Rusko.

0/0
6.12.2011 18:59

Andee

Re: No...

Hele, ty počtáři, pokud chybí 1,5 Mio, tak za sedm let bude asi chybět krapet víc, že? Jestli jsou ty trhy v Asii tak hrozně dynamicky rostoucí... On ale v reálu roste jen ten čínský, Indie je zatím dost o ničem.

0/0
6.12.2011 19:09

Tristran

Re: No...

1) Nechybí 1,5M. 1,5M je cíl. To znamená z nynějších 900k zhruba +600k do roku 2018.

2) Indický trh byl v roce 2006 milion osobních vozů. Letos to bude 2,2M. Jinak řečeno, za 5 let se víc než zdvojnásobil.

3) Nehádej se, dělám na plánování ;-)

0/0
6.12.2011 19:17

Andee in Red Book

Re: No...

nehádám se... krom toho pointa je stejná - škodovka to nezachrání ;-)

0/0
6.12.2011 22:12

CYnikCYnik

Rapid

Jen doufám, že ten evropský model bude mít víc evropský "kukuč". Tohle je takový asijský design ze začátku tisíciletí (stejně jako fabia nebo roomster).

Co člověk to názor, ale mě se pořád nejvíc líbí první generace octavií.

0/0
6.12.2011 15:45

cubebike

Re: Rapid

Ani první, ani poslední. Je to taková konzerva. Bez ducha. Žádné emoce. Možná kvalitní ale nehezká.

0/0
6.12.2011 16:11

radaumacher

Re: Rapid

Na které univerzitě a které fakultě jste studoval automobilový design, že jste asijským charakterem designu tak jistý, že ani nepovažujete za nutné uvést argumenty? BTW bohužel nejste rozhodně sám, ale rád se nechám poučit. Zajisté to nebude stylem "vypadá to přece jako hundaj, tak to je šikmovoký a basta..."

0/0
6.12.2011 17:52

CYnikCYnik

Re: Rapid

Sorry, nevěděl jsem, že k vyjádření názoru musím mít diplom z designu. :-/

Prostě mi to připomíná korejce tak 3-4 generace zpátky a nelíbí se mi to. Aktualní korejské modely jsou pro mne hezčí než škodovka.

0/0
6.12.2011 19:20

Duke._._Nukem

Re: Rapid

obavam se,ze nejen pro tebe...:-)

0/0
6.12.2011 19:26

tripik

Re: Rapid

problem je v tom ze ten navrhar musi myslet na masovost a ne na sebe aby se to prodavalo.......pze jsme  pepici kteri tomu nerozumi ale mame svuj pohled a kazdy si chce vybrat dle toho co se kumu libi a ne dle toho co se libi navrhari

0/0
7.12.2011 9:38

sixpounder

Re: Rapid

Mohu vás ujistit že evropský Rapid (jméno bude 100% jiné) nebude mít s tím indickým kromě platformy nic společného. Nechte se překvapit, po designové stránce vypadá velice sexy.

0/0
7.12.2011 9:54

lekaj

budme radi

Ze VW pomohl vybudovat ze Skoda-Auto dnes uz pomerne dobre zavedenou globalni trademark. Co by za to jine zeme nasi velikosti a ze socialistickeho bloku daly....

0/0
6.12.2011 15:13

rebbe

Re: budme radi

Škoda byla v Indii známá značka už 1932. Samozřejmě jí pomáhá i druhé oddělení Škody, které v Asii budovalo už tenkrát cukrovary a pivovary. Tímto způsobem známá značka odráží i na auta, je to zkrátka důvěryhodná firma.

Nakonec patří Škoda k nejstarším automobilkám vůbec, je pokračovatelkou rakouské firmy Laurin a Klement.

Také značka Praga bývala kdysi slavná, škoda, že se jí nikdo neujal.V

0/0
6.12.2011 15:20

stranis1

Re: budme radi

když už tak Rakousko Uherská firma Laurin a Klement;-)

+1/0
6.12.2011 15:45

krllo1

Mlíčňáku,České králoství trvalo až do roku 1918.

Takže časká firma......;-D

0/0
6.12.2011 17:02

CYnikCYnik

Re: budme radi

Buďme rádi, že ji privatizovala česká vláda pod vedením Pitharta a že ji pan Klaus nemohl přenechat jako ostatní podniky tzv kapitánům českého průmyslu. :-/

0/0
6.12.2011 15:38

wenous

Re: budme radi

Skodu privatizoval Klausuv pobocnik Dlouhy. Skoda mela jasne, ze bude prodana do sveta otazka znema jen jestli VW nebo Renaultu.

0/0
6.12.2011 17:25

romank3

hyundai

me teda hlavne vyrazil dech hyundai na ctvrtem miste pred fordem. to bych necekal

0/0
6.12.2011 15:10

rebbe

Re: hyundai

Hyundai rezaví dost zřetelně pomaleji, než třeba Ford. U Forda je třeba rozlišovat- vozy vyráběné v Německu, v Leverkusenu, jsou o třídu lepší, než třeba ty anglické. Pokud jde o techniku, pomáhají si Korejci vzájemně , mnoho dílů mají třeba Kia  a Hyundai společných.

0/0
6.12.2011 15:28

Andee

Re: hyundai

Zatímco Škoda, Seat a VW žádné společné díly nemají ;-DRv

0/0
6.12.2011 16:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.