- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z těch dle TÜV prvních nejkvalitnějších aut je více než polovička japonských aut, cca čtvrtina německých a pár Fordů mezi nimi je většinou vyrobených v Německu. A Corolla co mám nyní je také jenom auto, ale v jednom kuse se nesype jako Renault před ní a nerezne jako předtím několik Oplů. Ale ať si každý koupí co chce. ...
Já bych ty kontroly zrušil. Jejich přínos neodpovídá celkovým nákladům.
že nikdo tu neprotestuje proti tomu, že "evropská komise příživníků" zakázala ty nesmyslný konstrukce, kdy při výměně žárovky, bylo nutné demontovat polovinu příslušenství motoru....
chyba, to je za rok 2011, ne za rok 2012, ale i tak vyhrál prius..
...něco na těch výsledkách bude! Doma máme Carinu r.v. 1997 najeto 200tisíc z toho 75tisíc osobně a musím říct že to auto je absolutně bezporuchový. V TUV testech se umísťovala stejně jako teď Prius. Jen škoda že neměla už tehdy šestku ( kvalty jsou šíleně lehce zpřevodovany, ve 130 jsou nutný takový ty sluchátka jak měl Otík jinak by člověk ohluchl).
policejníma statistikama, který nezachycujou skutečný esa své branže, ale pouze druhou a třetí třídu, tedy zločince, kteří již byli dopadeni.
Auta se skutečně vážnou závadou totiž ve statistice TÜV podchycený taky být nemůžou, pač prostě k té kontrole ani nedojedou. Prostě to nezvládnou.
Naopak, ve statistice se nejvíc promítá nevyhovující osvětlení, který nejenže nijak neovlivňuje jízdní vlastnosti nebo bezpečnost vlastního vozu, ale často (možná i většinou) je důsledkem zásahu/nezásahu majitele/servisu.
Stejně tak možná celá statistika spíš než o spolehlivosti jednotlivých modelů/značek vypovídá o pečlivosti a odpovědnosti skupiny lidí, kteří jsou typickými kupci danýho vozu. Pečlivější člověk totiž před technickou auto minimálně běžně zkontroluje, pokud ho nedá rovnou do servisu.
Přesně... ono je to jenom o tom jak se majitelé konkrétní značky připraví na STK... o ničem jinym, proto mi sou nějaký statistiky z technickejch kontrol akorát pro smích.
zanovni Folksfagen passat 1 majitel, nemecky duchodce, stari 7 let, najeto 49 999,99 km, servisni knizka, spousty doplnku, destnik, klobouk, perfektni stav, nove pneu, jako nove, cena dohodou, nebo vymenim za novejsi polo
Nemci objevili Ameriku..... V USA je Honda a Toyota poslednich 10 let o parnik pred vsema. V Nemecku si to konecne zacinaji priznavat.
Po pravde, este som nepocul ze BMW alebo VW sa zasekol kobercek do plnoveho pedalu.... okrem toho vodici toyoty alebo hondy su uplne odlisny ako vodici napr. BMW alebo Audi. ktosi tu uz pisal, ze tieto statistiky bez uvedenie najazdenych kilometrov nemaju vypovednu hodnotu.
TUV je len jedna organizacia, ktora vydava osvedcenia o Hauptuntersuchung/Abgasuntersuchung (HU/AU). HU/AU je ekvivalent STK. TUV sice ma dominatne postavenie na trhu ale nie su jediny. TUV ma okrem toho rozne vetvy Sud, Nord,.. okrem nich su to este GTU alebo Dekra. Takze nie vsetko co hovori TUV plati celoplosne.
v mnoznom cisle sa pise jedini, nie jediny!!! Ale inak mas pravdu, Dekra je aj tu v Prahe na Chodove oproti Mercedesu.
"Vzhledem ke stále složitější výměně žárovek byli v roce 2006 výrobci zavázáni k tomu, aby osvětlovací zařízení konstruovali tak, že žárovky dokáže vyměnit každý bez speciálního nářadí" = Policie se bála poklesu z příjmů, kdyby nemohla pokutovat nepřítomnost náhradních žárovek v autě.
Tak přítomnost nebyla vázána na SCHOPNOST či reálnou PROVEDITELNOST výměny přímo v terénu. Váš příspěvek je přinejmenším směšný.