Diskuze

Kdo se bojí po dvou, může zkusit čtyřkolový skútr

Na dvou kolech jde v městském provozu často o život. Mnohem bezpečnější je to na dvojnásobném počtu kol. K hejnu klasických a pár tříkolovým skútrům teď na českém trhu přibyly stroje značky Quadro. Na první pohled komplikovaná záležitost není nijak složitá a jízda na ní je hodně zajímavým zážitkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

katano

14. 1. 2012 17:17
divné vozítko pro PUBESCENTY, nic víc

Nechápu toho, kdo si tu čtyřkolku KOUPÍ.

         PS : to je - REALITA. :-P

0 0
možnosti

TýpekzPostalu

14. 1. 2012 17:25
Re: divné vozítko pro PUBESCENTY, nic víc

neboj, z toho vyrosteš :-)

0 0
možnosti

Quasi

14. 1. 2012 14:27
pecka

Tak to je opravdu pecka. Kdo si tento nesmysl koupi? Tento hybrid ztraci vyhodu skutru se protahnout v zacpe mezi autama a tim si urychlit pohyb po meste. O parkovani nemluve. Rv

1 0
možnosti

Salada

14. 1. 2012 18:45
Re: pecka

V tom, kudy projedu mě omezuje především šířka řidítek. Šířka tohohle skůtru je naprosto stejná jako normálních stejné kategorie.

2 0
možnosti

TýpekzPostalu

14. 1. 2012 14:20
Huš zpátečníci

To jsou zase perly v diskuzi. Jeden tvrdí, že je to stejně velký jak auto, druhý tvrdí že mezi 2 koly a 4 není rozdíl.

Samozřejmě, že na tom nikdo neseděl a viděl to pouze zde na videu, ale těch mouder, to žasnu :-P

0 0
možnosti

Quasi

14. 1. 2012 14:28
Re: Huš zpátečníci

at je to jak chce, sirsi nez skutr to rozhodne je. Uz te vidim jak se s timto protahujes u krizovatky na ctyrproudovce mezi autama.

0 0
možnosti

Obludni_K

14. 1. 2012 13:30
Čtyřkolky

nejhorší možná kombinace. Průjezdnost zácpami a parkovací schopnost tak špatná jako v autě, průjezdnost zatáček mnohem horší než u aut a motorek, bezpečí řidiče veškeré žádné, ochrana před počasím zrovna tak. Z obou krajních ožností - tj. motorka vs auto - si čtyřkolka vybírá vždy to horší. Ale hlavně že se to prodává, to je základ :-)

0 0
možnosti

KOMON

14. 1. 2012 15:27
Re: Čtyřkolky

to není čtyřkolka,naklání se to jako motorka,ale proč ti to píšu stejně neumíš evidentně číst :-)

2 0
možnosti

Schluker

14. 1. 2012 13:14
Variabilita

Muze mi, prosim, nekdo vysvetlit v cem spociva variabilita skutru, potazmo tohohle nesmyslu? At premejslim jak premejslim, tak me nic nenapadaX Taky by me docela zajialo, jak je na tom tenhle vymysl s manevrovatelnosti.. pochybuju, ze se v mestskem provozu muze rovnat normalnimu skutr...

0 0
možnosti

Tomash

14. 1. 2012 9:25
Prej bezpecnejsi

Od kdy sou ctyrkolky bezpecnejsi nez skutr?

0 0
možnosti

znám 008 dívku, nemá dukáty

14. 1. 2012 6:16
dvojnásobná trakce

"... na kluzké nebo mokré vozovce, kde vás dvojnásobná trakce oproti klasickému skútru podrží" - to je fyzikální blbost, pane redaktore:

1. Koeficient tření bude u každé ze čtyř pneumatiky (čtyřkolový skůtr) zhruba stejný, jako u každé ze dvou pneumatik (dvoukolový skůtr).

2. Zatížení každé ze čtveřice pneumatik (čtyřkolový skůtr) bude zhruba poloviční oproti každé ze dvou pneumatik (dvoukolový skůtr).

3. Trakce, čili třecí síla, je součinem koeficientu tření s přítlačnou silou, v tomto případě se zatížením. Součin čtyř čtvrtin je stejný jako součin dvou polovin (zjednodušeně řečeno pro případ, že zatížení přední i zadní "náparavy je shodné; ale platí to obecně, i pokud shodné nebude).

4. Jediný rozdíl v trakci bude tedy dán pouze tím, že čtyřkolový skůtr zřejmě bude o něco (cca 20 %?) těžší. Aby ale platil blábol z článku, musel by být těžší dvojnásobně.

0 0
možnosti

kvedlal

14. 1. 2012 8:33
Re: dvojnásobná trakce

Skvělý postup, studente. A nyní sdělte výsledek, tedy o kolik % je trakce čtyřkolového skútru vyšší, než u dvoustopého. ;-)

0 0
možnosti

old-fashioned Kokodák

14. 1. 2012 0:55
lepší bude asi Smart, tohle je xmíchu

:-)

0 0
možnosti

kajak v zakoně

14. 1. 2012 0:49
děláte si srandu......?

8-o

0 0
možnosti

old-fashioned Kokodák

14. 1. 2012 0:55
Re: děláte si srandu......?

tady se víc věcí myslí fakt vážně;-D

0 0
možnosti

pepanescu

14. 1. 2012 0:40
Úžasná pitomost

Jestli někdo neudrží rovnováhu na normální motorce/skútru a myslí si že na tomhle nemusí umět vůbec nic tak to se dost plete. Všechny tyhle čtyřkolky jsou záludnější než klasický jednostopý vozidlo.

1 0
možnosti