- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu toho, kdo si tu čtyřkolku KOUPÍ.
PS : to je - REALITA.
neboj, z toho vyrosteš
Tak to je opravdu pecka. Kdo si tento nesmysl koupi? Tento hybrid ztraci vyhodu skutru se protahnout v zacpe mezi autama a tim si urychlit pohyb po meste. O parkovani nemluve.
V tom, kudy projedu mě omezuje především šířka řidítek. Šířka tohohle skůtru je naprosto stejná jako normálních stejné kategorie.
To jsou zase perly v diskuzi. Jeden tvrdí, že je to stejně velký jak auto, druhý tvrdí že mezi 2 koly a 4 není rozdíl.
Samozřejmě, že na tom nikdo neseděl a viděl to pouze zde na videu, ale těch mouder, to žasnu
at je to jak chce, sirsi nez skutr to rozhodne je. Uz te vidim jak se s timto protahujes u krizovatky na ctyrproudovce mezi autama.
nejhorší možná kombinace. Průjezdnost zácpami a parkovací schopnost tak špatná jako v autě, průjezdnost zatáček mnohem horší než u aut a motorek, bezpečí řidiče veškeré žádné, ochrana před počasím zrovna tak. Z obou krajních ožností - tj. motorka vs auto - si čtyřkolka vybírá vždy to horší. Ale hlavně že se to prodává, to je základ :-)
to není čtyřkolka,naklání se to jako motorka,ale proč ti to píšu stejně neumíš evidentně číst
Muze mi, prosim, nekdo vysvetlit v cem spociva variabilita skutru, potazmo tohohle nesmyslu? At premejslim jak premejslim, tak me nic nenapada Taky by me docela zajialo, jak je na tom tenhle vymysl s manevrovatelnosti.. pochybuju, ze se v mestskem provozu muze rovnat normalnimu skutr...
"... na kluzké nebo mokré vozovce, kde vás dvojnásobná trakce oproti klasickému skútru podrží" - to je fyzikální blbost, pane redaktore:
1. Koeficient tření bude u každé ze čtyř pneumatiky (čtyřkolový skůtr) zhruba stejný, jako u každé ze dvou pneumatik (dvoukolový skůtr).
2. Zatížení každé ze čtveřice pneumatik (čtyřkolový skůtr) bude zhruba poloviční oproti každé ze dvou pneumatik (dvoukolový skůtr).
3. Trakce, čili třecí síla, je součinem koeficientu tření s přítlačnou silou, v tomto případě se zatížením. Součin čtyř čtvrtin je stejný jako součin dvou polovin (zjednodušeně řečeno pro případ, že zatížení přední i zadní "náparavy je shodné; ale platí to obecně, i pokud shodné nebude).
4. Jediný rozdíl v trakci bude tedy dán pouze tím, že čtyřkolový skůtr zřejmě bude o něco (cca 20 %?) těžší. Aby ale platil blábol z článku, musel by být těžší dvojnásobně.
Skvělý postup, studente. A nyní sdělte výsledek, tedy o kolik % je trakce čtyřkolového skútru vyšší, než u dvoustopého.
tady se víc věcí myslí fakt vážně
Jestli někdo neudrží rovnováhu na normální motorce/skútru a myslí si že na tomhle nemusí umět vůbec nic tak to se dost plete. Všechny tyhle čtyřkolky jsou záludnější než klasický jednostopý vozidlo.