Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test „rakví“ na auto dokázal, že ty nejhorší na střeše nedrží

Na lyžovačku vyráží stále více řidičů se střešním boxem. Ani na pohled obyčejné krabice z umělé hmoty ale nejsou stejné. Zaměřil se na ně německý autoklub ADAC. Většina boxů z testu je k mání i na českém trhu. Vyhrál výrobek renomované značky Thule, který ovšem stojí kolem 13 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

řešení

Thule?

Není to tak dávno, co thule a jejich systém připevnění na příčníky naprosto propadl, protože se utrhával.

Holt jak kdo kdy zaplatí za "test". :-/

+1/0
14.12.2011 18:02

BobPigeon

Asi jsem hodnocení trochu nepochopil...

V textu je napsáno: "Thule Dynamic 800... ...v disciplínách bezpečností a obsluhy exceloval, špatně si nevedl

ani v crashtestu, úplně ale propadnul v parametru "provedení"... a v tabulce na konci článku pak vidím hodnocení, kde tento box dostal za crashtest známku 3,5 a za provedení 3,0 ?!?

0/0
14.12.2011 10:16

entony13

Není náhodou Jetbag ve vlastnictví Thule?

Já si myslím, že je to levnější varianta od Thule. Mám od nich nosič na kola, oproti Thule za půlku, ale provedení je jednodušší, ale držák na kouli je Thule :-), zbytek udělaný někde ve Švédsku

0/0
13.12.2011 20:39

dodo-dodo

Re: Není náhodou Jetbag ve vlastnictví Thule?

je to takova odnoz, vybehove modely s malinko horsim uzivatelskym komfortem prodava thule pod touto znackou

0/0
14.12.2011 7:30

hrabe_von_de_rejpal

to má

i své výhody. Rovnou rakev sklouzne do díry v zemi a jen se hrob

zasype.

0/0
13.12.2011 18:54

Santa1

Podle mě je celý test poněkud relativní.

Je otázka, jestli by v testovaných situacích neuletěl dřív střešní nosič nebo hagusy. Když se dívám na ty lešeňovky, na kterých to měli při testu přidělané, to asi nikdo na střeše nemá. Žádná rakev není ani nemůže být trezor, nakonec ani v autě si nemůžete nic nechat. Z uživatelského hlediska moje bezpečnostní požadavky to splňuje, pokud to má homologaci.

0/0
13.12.2011 18:13

fatmike

Tak rozhodně je to lepší než narvat věci dovnitř auta..

To je jako jezdit se špičkou nože v zádech....

+1/0
13.12.2011 17:45

Stone_Pilot

Oboustranné otevírání

umí i Hakr a je za polovinu. A nářadí na montáž taky nepotřebuju. Mám ho 5 let a požívám jak v zimě, tak v létě. zatím nepraskl.

+1/0
13.12.2011 17:12

pavelthelong

na jedne strane se lidi brani cejchovani a predpisum

na druhe strane spousta vyrobku by mela mit cejchy statnich zkuseben. Nejedna se treba jenom o stresni boxy, ale o helmy na kolo a na lyze, jine sportovni predmety . Treba typicky je priklad byvaleho ceskeho cyklisty (tusim triathlonisty) kteremu pri treninku na kole praskla sedlova trubka a pahylem trubky si prorazil tluste strevo. Clovek ma pouze minimalni moznost si nejak rozume overit, ze vyrobek skutecne plni svoji funkci - nejhorsi je to u vyrobku pro male deti

0/0
13.12.2011 15:35

Štěpán Binko

Thule

Nosiče Thule mají jednu zásadní nevýhodu. Party zlodějů už mají klíče od každého jejich zámku a ti magoři jim to ještě usnadňují číslem vyraženým na vnější straně každého z nich. Když jsem kupoval druhé nosiče na kola, dostalo se mi rady, abych vzal pilník a vypiloval je. Super rada u nejdražšího, co v dané oblasti vůbec je....... Jinak jejich rakve super. Měl jsem dvě a nemají chybu. Primitivní upevnění, otvírání z obou stran, všechny velikosti.....

R^R^R^

0/0
13.12.2011 15:32

pavelthelong

Re: Thule

lankovy cislicovy zamek se prodava pod 500 CZK. Vzhledem k tomu, ze otevrit box nebo auto trva zhruba stejne dlouho (nekolik desitek vterin) je lankovy zamek  navic docela vhodny. Nicmene zlodeje se stipackami asi neodradi, amatera ano. Ale zase mate dokument pro pojistovnu, ze byl prekonan zamek......

0/0
13.12.2011 15:47

Štěpán Binko

Re: Thule

Problém je, že komplikace se zámky "trápí" i příčníky a profíci to sundavají komplet. Naposledy se zloději samozřejmě neobtěžovali demontáží čtyř nosičů na kola, ale přehodili si to právě i s příčníky ;-);-D.

Pravdou ale je, že zkušeného zloděje neodradí vůbec nic a poradí si s jakoukoli sebesofistikovanější překážkou. Od alarmů až po lokalizátory. Nejlepší je, nemít na dveřích zámky vůbec a na oknech fólie nebo skla, která vyžadují hodně úsilí k rozbití.....

0/0
13.12.2011 16:03

Své dukáty věnuji na chudé psy

Ten Thule jsem měl 2x půjčený,

a fakt nemá chybu - potřeboval jsem o něco větší objem, než má moje vlastní bedna, ale co se do týhle všechno vešelo, to jsem žasnul.

A hlavně to upevnění na nosič je v porovnání se šroubováním těch obvyklých třmenů fakt geniální.

O otevírání z obou stran nemluvím - neocenitelné hlavně proto, že máme vysoké auto a docela blbě by se do toho lezlo  R^R^R^

0/0
13.12.2011 15:19

net.Xtreme proti diskriminaci

Proč "rakev"?

Proč ne střešní box?

+3/0
13.12.2011 14:21

Gilth

Re: Proč

Protoze se tomu tak rika, vime?

+2/0
13.12.2011 14:50

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

Re: Proč

Politikům lidi taky říkají zloději, ale v článcích se tak o nich nepíše, víme?

+3/0
13.12.2011 14:54

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Proč

Protože se tomu tak říká, tak jsou tam uvozovky, mimochodem v nadpisu správně provedené, ale měl jsem za to, že pokud nejde o blogýsek, diskuzi nebo fórum, hovorové výrazy se užívají zřídka a s mírou, podle mě by stačil jeden na článek, se správnými uvozovkami a jinak se držet zavedené terminologie. Představa, že na financích budu číst článek o nejvýhodnější hypotéce na dva „melouny“ mě trochu znervózňuje.

+1/0
13.12.2011 15:02

BOP B 3AKOHE

Re: Proč

Když se doktor ptá na stolici, proč se nezeptá tak jak se tomu říká? :-P

+2/0
13.12.2011 15:03

Dr.Onufrakova

Už to napadlo aj Nemcov

Namiesto die Dachbox budú mať der Sarg. Je to článok prebraný z Nemecka. Skús si to tam takto vypýtať, aby si videl predĺžený ksicht nevedomého. Slovo der Friedhof si v reakcii predavača vôbec nevšímaj.

0/0
13.12.2011 15:14

duch zavražděného iuose

hmm

možná sis toho nevšiml, ale tady nejsme v Německu a proto neříkáme "dachbox", ale rakev (případně střešní nosič). Předpokládám, že kaluvajti mají taky spousty vlastních názvů pro věci, kterým říkáme "pravým jménem"

0/0
13.12.2011 21:20

Rosomak

A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

I když to se dnes už nevidí...

0/0
13.12.2011 13:13

Thegrid89

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

copak to, mě by zajímaly lyže uvnitř při nárazu Rv

0/0
13.12.2011 13:32

dodo-dodo

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

ono hodne zalezi, jestli dbate doporuceni vyrobce-manualu a ty predmety v boxu privazete ke dnu boxu vestavnym popruhem nebo na to jako 99% lidi kaslete a lyze tam jen "hodite";-D

0/0
13.12.2011 13:34

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

To záleží, jestli jedu z Prahy do Alp nebo z horské chaty na parkoviště pod lanovkou, na ty dva kilometry a rychlost do 50km/h to jen hodím, tím spíš po lyžovačce.

0/0
13.12.2011 14:22

Andee in Red Book

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

A dítě taky nedáš do sedačky? Rv

0/0
13.12.2011 20:21

KuzmaKuzmic

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

tady jsou lyže v unitř

http://auto.idnes.cz/lyze-jsou-vrazedni-spolucestujici-ulozte-je-radeji-do-rakve-prz-/automoto.aspx?c=A091207_084032_automoto_fdv

0/0
13.12.2011 13:38

Andee in Red Book

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

Pokud je dáš do díry v zadním opěradle správným způsobem, nic se ti nestane. Chce to jenom dbát pokynů výrobce vozu, převážet lyže svázané a nejlépe ve fusaku tak, aby se při případném pohybu dovnitř zasekly o vázání.

0/0
13.12.2011 20:23

HERO in

Re: A jak dopadly samotné lyže připnuté na nosiče?

na magnetické jsou k vidění... stačí koukat   ;-)

0/0
13.12.2011 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.