- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nové vozy mohou býti pohodlné, velké a patřičně hmotné, ale s motory, které dostačují pro nové vozidla rychlost max 230 km/h a přitom mají nižší obsah a menší spotřebu paliv. Paliv, která budou v budoucnosti stále více ceněná a bude jich ubývat...
Od kdy má kupé čtyři dveře,já jsem vždy myslel že kupé má dveře dvě
To máte tak..., čím víc dveří, tím víc kupé!:-)
je najdolezitejsi parameter objem kufra po sklopeni zadnych sedadiel.
Jasně že je... až si v tom povezeš staré kanape na chatu, co budeš dělat když se ti tam nevejde?
1900kg těžké auto bude jezdit za 5.5l/100km...
Buďto uvádějte reálné hodnoty (ne ty vylhané podle pokroucených metodik ušitých na míru automobilkám tak, aby splňovaly ty jejich stupidní fleet CO2 emise) nebo se na to raději vykašlete.
Spotřeba na volnoběh nikoho nezajímá.
i kdyby to jezdilo třeba za 15 l, ten kdo si to koupí,to rozhodně řešit nebude
Hm, to už je víc kupé tatra 815.
Připadá mi že se automobilky předhánějí kolik bude mít která modelů.Např. tohle auto (že se mi nelíbí je můj subjektivní pohled) moc nechápu. Buď bych si pořídil klasický dvoudveř 6, anebo pak třídu 7.
To pak ale nemůžeš chápat ani Mercedes CSL a Passat CC, ne?:-) Já to beru tak, že si ho koupí člověk, co chce luxusní koráb na dálniční přesuny, chce si ho řídit sám a kupé nechce buď kvůli designu nebo protože potřebuje občas svézt i děcka.