Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zdrsnění terénní dacie: z dusteru je off-road

Německá firma Travec odstrojila Dacii Duster, vyrobila novou karoserii z plastů a výtvor pojmenovala Tecdrah. Malý teréňák připomíná starší off-roady od Suzuki, Mercedesu nebo Land Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hynek Vilém Jarmila reloaded

slušný

Po ukončení výroby aut jako Suzuki Jimny je tenhle segment trhu dost prázdnej. Levné, lehké, jednoduché užitkové terénní vozítko. Škoda, že to nemá redukci a manuální přepojování 4x2/4. Věřím, že lesáci, lidi a podnikatelé z hor, silničáři a spousta jiných uživatelů si k tomuhle cestu najdou.

0/0
28.12.2011 21:56

hafusak2

Tohle je nádhera,

tímhle se mi naprosto přesně trefili do vkusu R^R^R^

0/0
23.12.2011 15:31

zorro_rojo

Proc ne

Klidne bych do toho sel.

0/0
19.12.2011 19:38

chacharostravsky

že by další ARO???

8-o:-);-)

0/0
19.12.2011 19:35

Fungy

Re: že by další ARO???

takovy standardizovany design tj. isuzu, toyota, jeep, atd.

0/0
19.12.2011 21:09

jisi258

Re: že by další ARO???

Dalo by se to s trochou dobre vule prekarosovat na Mercedes Benz G a dat na to nalepku 500 AMG :)

A samozrejme velkou hvezdu pres celou kapotu :D

0/0
20.12.2011 14:12

Teletabis

V česku se Dacia nepovažuje za auto

ale v německu i jinde na západě je to hit. Dokonce na ně jsou dlouhé čekací lhůty.

A já co by socka to mám taky. A řeknu vám, je to auto!

+3/0
19.12.2011 18:10

old-fashioned Kokodák

Re: V česku se Dacia nepovažuje za auto

;-D;-D;-D

0/0
19.12.2011 19:32

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: V česku se Dacia nepovažuje za auto

Kamarád říkal, jak se ve vedení českého zastoupení jednoho německého koncernu smáli, když tu Dacia začínala. Už se nesmějí.

0/0
28.12.2011 21:58

Fungy

no

divím se,  že tady ještě není žádný článek o Havlovi, třeba jaký měl auta ;-):-P

0/0
19.12.2011 15:52

JeFFik

Re: no

běž kydat svůj hnůj jinam

+1/0
19.12.2011 16:05

Fungy

Re: no

13minut nic moc

0/0
19.12.2011 16:07

Fungy

Re: no

já v tom hnůj nevidím, ale když myslíš

0/0
20.12.2011 22:46

Teletabis

Re: no

Tady se vedou vážné diskuse a ne nějaké tlachy.;-D

0/0
19.12.2011 18:11

Fungy

Re: no

prave, jeste ze tak... nic proti nemu nemam, ale diky idnes na nej budu mit fobii

0/0
19.12.2011 18:48

xs123

Připomíná mi to ruský

Gaz nebo Vaz nebo jak se to jmenovalo.

0/0
19.12.2011 13:04

Tom Hagen

Re: Připomíná mi to ruský

UAZ

0/0
19.12.2011 21:36

ertz

Pěkné

Líbí semi, ale nevěřím, že to bude za 340 000,- Kč8-o Za ty prachy bych do toho šel

0/0
19.12.2011 12:43

JeFFik

Re: Pěkné

no když tak ta dvoukolka a to je pro off-road v praxi nepoužitelná koncepce

0/0
19.12.2011 12:57

Modrý a zelený blesk

Re: Pěkné

JJ, to škodofka má super off roady 4x8 ;-D

0/0
20.12.2011 9:04

cassul

Re: Pěkné

Vydržím, dokud nebude cena za čtyřkolu se sedmnáctistovkou dieselem. A docela se obávám, že to bude nereálně drahé... Ve dvoukole je to k ničemu...

0/0
19.12.2011 13:09

ajsmen

Re: Pěkné

To asi bude cena té přestavby, ne? Koupíte si dustera a za 340k vám z toho udělají tuhle nádheru...

0/0
19.12.2011 13:48

Kocour-mikes

Re: Pěkné

A zadara si pak dáš "fajslem" do čela sám;-D;-D;-D

0/0
19.12.2011 16:06

xs123

Zdrsnění!!!

To udělali jak? Brusným papírem nebo nějakým kotoučem nebo jak?

0/0
19.12.2011 12:37

chechtin

Fotografie

Prohlížím fotografie a marně hledám povinné zadní mlhové světlo. Kdepak se asi ukrývá?

0/0
19.12.2011 10:16

Kocour-mikes

Re: Fotografie

Pokud nebude sdružená např. s jedním brzdovým světlem,tak jim chybí, stejně jako 3. brzdové světlo, ale možná to Němcům nevadí:-/

0/0
19.12.2011 11:52

Kocour-mikes

Re: Fotografie

... jen by mne ještě zajímalo, zda-li ten maník na druhý fotce je takovej mrňous, nebo zda-li mají ty nízko položené sedačky nějaký účel.8-o

0/0
19.12.2011 12:05

habr

Re: Fotografie

Limit pro manželky a malé pány. Neuvidí, nebudou kupovat. U pánů navíc nebudou velkým autem si světšovat své malé ego.

0/0
19.12.2011 12:58

Kocour-mikes

Re: Fotografie

Toto je smutné konstatování: co nemá 1m, to přes kapotu neuvidí , ale pod kola se vejde (proto 40cm světlá výška);-D

Jinak, za ty prachy, se mi líbíR^

0/0
19.12.2011 16:04

Duke._.Nukem

nejak nechapu,

jak se na tu cenu chteji dostat,kdyz tolik stoji ten duster sam o sobe.a pochybuju,ze jim bude automobilka dodavat podvozky a motory a nebo jim da licenci k pouziti,kdyby si to treba objednali jako nahradni dily...8-o

0/0
19.12.2011 9:42

Radek101

Brrr

Je to hnusný a ještě ke všemu Dacia.

+1/0
19.12.2011 9:20

habr

Re: Brrr

Je to Renaut. A hnusný? - k čemu leštěnku, když potřebuji mezi stromy, do křoví podél lesních a polních cest a na pařaey když z lesa odvážím jelena o kterém hajný neví, že mu po lese už běhat nebude.

+2/0
19.12.2011 13:01

Škubi

Re: Brrr

Přesně tak! Defender nebo Mercedes G taky nejsou žádný krasavci a do terénu je máloco lepšího... R^

0/0
19.12.2011 13:40

Tom Hagen

Re: Brrr

Do terénu nikdy nebude nic lepšího než Defender, Mercedes G nebo HumVee.

Možná ještě ta věc od Steyr-Puch.

0/0
19.12.2011 21:34

Lex Luttor vladce Australie

Re: Brrr

No právě, je to Renault...

0/0
19.12.2011 18:24

ondreej

redukce?

Všechno to je jistě super, ale jestli to nema redukci, tak to neni terenak, ale spise SUV :(

0/0
19.12.2011 9:15

bitkar

Re: redukce?

S velkou světlou výškou i přechodovými úhly nabízí Dacia Duster

schopnosti pravého terénního vozu. Ve verzi 4x4 je Duster vybaven novou

manuální šestistupňovou převodovkou s velmi krátkým prvním převodem a jednoduchým, intuitivním ovládáním pohonu všech kol. Dacia Duster je

kompaktní a vzhledem ke svým vnějším rozměrům i lehký vůz, což se

pozitivně odráží na jeho obratnosti a snadné ovladatelnosti.

0/0
19.12.2011 10:16

bitkar

Re: redukce?

a jen SUV to asi neni. Ja bych origo dustera bral kdybych potreboval offroad delnika hned. viz videa:

http://www.dacia.cz/modelova-rada/duster/videa/

0/0
19.12.2011 10:17

věrný člen Řádu ozubeného kola

Re: redukce?

čekal jsem video, kde bude lítat bahno nebo šplh po skalách a ona je to jen opatrná jízda po lepší polňačce a jeden průjezd potokem. Rv

0/0
19.12.2011 10:33

bitkar

Re: redukce?

tak se podivejte na ty testy odolnosti.... a na cely video. je tam par zaberu, kde se to hrabe celkem slusnym bahnem. A ty nabezny uhly to taky nema uplne zly. Dle me dobry auto za ty prachy, do terenu super a nemusi se clovek bat to skrabnout - precijen to neni auto za 3/4 mega.

0/0
19.12.2011 12:06

Fungy

Re: redukce?

no jo, ale to by potom nestalo 340tis.

0/0
19.12.2011 16:10

tamys

no já jsem nadšený!!

Konečně něco normálního funkčního a jednoduchého za dobrou cenu a nevypadá vůbec zle....Žádné blbosti, elektronika. Tleskám.R^

+3/0
19.12.2011 8:19

zlobil

terenák patří do terénu

konečně něco co vypadá, že bude funkční ne jako ty debilní pseudo SUV tereňáky na dálnici. dobrá práce

+2/0
19.12.2011 7:38

Dlakodlak

Re: terenák patří do terénu

Poučte nás. Co je to "Pseudo SUV teréňák" ?

0/0
19.12.2011 8:53

habr

Pokud to bude opravitelné kladivem

a kleštěmi, tak se dá říci, že by to mohl být nástupce Nivy,a podobných aut (ARO, GAZ, ...) pro lidi kteří pracuji v terénu, ale jejich výdělky nejsou tak vysoké aby si koupili nové auto okolo 1/2-3/4 miliónu.

0/0
19.12.2011 0:30

cassul

Re: Pokud to bude opravitelné kladivem

Ono ale nejde o prachy, spíš o vydrž a vlastnosti. Tohle kupují i lidé /firmy/, kteří by měli snadno milion na auto, jenže ví, že když tím budou jezdit po lese nebo v bahně, tak to auto stejně za chvíli zničí. A proč ničit auto za milion, když mi auto za 300 000 udělá úplně stejnou službu?

0/0
19.12.2011 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.