Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Driftování pro každého: nasadíte dvě obruče a už se kloužete

Americká firma Easy Drift vymyslela způsob, jak si se svým autem můžete lehce vyzkoušet jízdu ve smyku. S pomocí nasazovacích obručí k tomu totiž nepotřebujete ani kluzký povrch, ani rychlé auto. Jejich výhody už využívají američtí policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzore_zdar

Nechapu

Kdyz to pak nejde z kola sundat, proc se to vyrabi jako obruc?! Proc to neni rovnou kolo? Chapu ale ze takhle to je levnejsi a univerzalnejsi, jen to vypada jak pat a mat:-D

0/0
28.1.2012 13:16

other_side

vzorová diskuse

Na této diskusi je jasně vidět povaha našeho národa. To je zase chytráků co vědí všechno nejlíp :)

0/0
27.1.2012 20:39

PiPiiiiiK

Re: vzorová diskuse

tjn, tak má někdo na zadní 270koní...ale vsadím se, že pořádnej powerslide s tím stejnak neudělá a jediný závod co umí je drag-race (od semaforu k semaforu). A Proč? Protože si to neměl kde vyzkoušet.

Ti co ho budou v Americe dělat v běžném provozu (policie) si to prostě musejí někde natrénovat. Chtěl bych takový chytrolíny vidět jak projedou ve 140 zatáčku dveřmi napřed na první pokus. Podle mě je to ve 40ce super v tom, že by to zvládla i moje máma:-)

0/0
30.1.2012 13:28

moje.maličkost

nototo

V Evropě firma zatím působí ve Francii, ale vše je zjevně zatím v počátcích, protože počet fanoušků na facebookových profilech je zatím minimální.

No tož to je měřítko kvality firmy

0/0
27.1.2012 19:50

My.WinCleaner

Re: nototo

Vše je zatím v počátcích, protože jejich web je nedokončený. Já tam čtu především tohle. Jestli ti pochopit text dělá problém, bude zřejmě chyba na tvé straně.

0/0
27.1.2012 21:55

moje.maličkost

Re: nototo

tut část věty jsem záměrně vynechala protože to nebyla ta část co mě udivila

0/0
27.1.2012 22:42

Achille Volfoni

Re: nototo

"fanoušci" kolem 16i let věku,********* nad tuzerskými výtvory

0/0
28.1.2012 8:19

Lukke-Luk

Re: nototo

16ti? 2ma? 1ním? 8-o

0/0
30.1.2012 13:24

Milinex

:D

Myslim že dobrá věc na rozsekání auta :D dle videa bych typoval ze ostrejsi zatacku s tim nejde projet :DRv

0/0
27.1.2012 16:08

nosalis

Re: :D

to jste prave asi absolutne nepochopil o co jde ..tam nejde a rychle a ostre projizdeni zatacek .. ale o driftovani v malych rychlostech ... takze i ostra zatacka nebude problem, clovek proste zpomali jeste vic

akorat mne nejde dohlavy, jestli to tak hrozne klouze .. jak to bude fungovat na RWD, jestli ty kola vubec dokazi auto rozjdet a nebo se to bude na miste protacet

0/0
27.1.2012 18:55

ununun

tady by to každej kupoval

ale skutečnost, že se ty obruče dají koupit pouze s kurzem nikomu nevadí :-)))

0/0
27.1.2012 15:00

Občan svobodný

Odkaz na video

Je super dát video z yotube a dát před to reklamu, ale nemáte někdo odkaz na to video?

0/0
27.1.2012 11:46

petrolhead

Re: Odkaz na video

Ještě víc super je když reklama jde a video ne.

.

Nainstalujte Adblock pro Firefox nebo Operu a je vymalováno.

0/0
27.1.2012 12:40

Věra Pohlová Jr.

Re: Odkaz na video

AdBlock pro Firefox nebo Operu je k ničemu, když používám Google Chrome :-)

0/0
27.1.2012 21:13

Falewick

Re: Odkaz na video

Tak to ti není pomoci..

0/0
27.1.2012 22:11

petrolhead

remcalové když na to nemáte nekupujte

To je přece jasný že to bude dražší než nové pneu. Já bych to k vánocům bral. Nebo si koupit jedny s pár kamarády odhromady. Sranda s tím bude..

0/0
27.1.2012 11:21

radik

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

Co je na tom jasnýho že to bude dražší? Podle mě to je úplně zbytečně předražený... neznám sice materiály a technologii výroby, ale mam takovej pocit že na tomhle budou rejžovat hodně slušně... jestli někdo nemá problém vyhodit přes dvacet tisíc oknem za "speciální" obuče ikdyž by mu skoro stejnou službu odvedli starý sjetý zimáky, který ti daj všude zadarmo tak prosim... já se tomu můžu tak akorát smát.

+1/0
27.1.2012 11:45

petrolhead

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

Patent je patent, mělo to napadnout vás. Sjetý zimáky by požadovaly o dost větší trápení auta, obzvlášť s předokolkou.

0/0
27.1.2012 12:39

radik

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

Co furt máte s tou předokolkou... by mě zajímalo jak s tim chcete driftovat... to se chcete jen tak klouzat poo předu bez možnosti ovládání auta? Jak se prosim vás driftuje s předokolkou, když zapomenu na ručku?

0/0
27.1.2012 12:43

JavorMagor

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

no prave... bude to neco jako jet  s permanentne  zatazenou ruckou...

Pokud mate modelove RC auto se 4x4 tak to je fakt narez, muzete svistet dverma napred dle libosti... tadyhle to vypada, ze  permanentne utika prdel po tecne ven ze zatacky kdyz predni kola zustanou normalni.. trochu malo informaci je v tom clanku...

0/0
27.1.2012 13:39

BlkRider

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

S predokolkou se samozrejme da driftovat, ale je to uplne neco jinyho nez se zadokolkou nebo ctyrkolkou. A rucku k tomu opravdu potreba neni :). Staci jet tahlou zatackou dostatecne rychle a mit pretacive nastavenej podvozek a rozlozeni vahy. S tema obrucema by to do toho driftu slo samozrejme taky v mnohem nizsi rychlosti.

+1/0
27.1.2012 14:01

oykaxpoi

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

Pánové pozor,

jak píše kolega někde níže, cituji: "S předokolkou řízený smyk zadní nápravy nikdy nedosáhneš... můžeš tahat za ručku a utrhnout to, ale to neni řízený smyk, to je prostě uměle vyvolanej smyk kterej pak srovnáváš... "

Tak se my s předokolkama budeme JEN klouzat..

A o to více by nás to určitě bude bavit ;-D

0/0
27.1.2012 14:46

BlkRider

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

Ne, jde to i bez rucky a da se to plynem a volantem ridit. Ale ta technika je samozrejme uplne jina. S upravenym Peugeotem 206 sem se takhle skvele vyblbnul hlavne na snehu samozrejme. Tam je to snazsi a levnejsi :).

0/0
28.1.2012 13:38

Falewick

Re: remcalové když na to nemáte nekupujte

S predokolkou se driftovat da krasne. Treti odstavec v clanku.

http://www.autoweb.cz/amater-cup-stante-se-sampionem/

0/0
27.1.2012 17:01

radik

Levné??

Autore, děláte si srandu?? Neni nad to sehnat starý nebo sjetý gumy na plecháčích a jen je během pěti minut přehodit za ty s kterýma jezdim normálně.... na co kupovat nějaký speciální obruče, který jsou dražší než samotný nový gumy...

0/0
27.1.2012 11:08

oykaxpoi

Re: Levné??

no jo, ale u těchto obručí si nemusíš "kroutit" auto a zbytečně vytáčet a honit, abys se s normální gumou na asfaltu "urval".. Víš? Proto.

A jak autor píše, v nižší (=bezpečnější) rychlosti..

0/0
27.1.2012 11:14

radik

Re: Levné??

ja mam na zadní nápravě 270 koní a auto má necelejch 1200 kg... věř mi, ani na suchu při 30 km/h nemam problém utrhnout to...  a že to musim vytočit? Ten řadovej šestivál má tak krásnej zvuk že ho vytočim rád... ;-D ale hlavně mě dostalo slovo LEVNÝ... za to bych koupil celou sadu NOVEJCH gum na driftování, který vydrží nejspíš o něco víc než tyhle předražený obruče...

0/0
27.1.2012 11:32

oykaxpoi

Re: Levné??

bohužel každej si takovou srandu jako ty nemůže dovolit.

Určitě je tady pár příznivců i mezi předokolkami.. A ti to, jak určitě víš, neutrhnou, max tak projednou zatáčku řízeným smykem, tak jim to dopřejme.. S tvým autem bych ty obruče odsoudil taky.. ty je nevyužiješ..

0/0
27.1.2012 12:31

radik

Re: Levné??

Prvně by si to chtělo ujasnit co je smyk a co řízený smyk (drift). S předokolkou řízený smyk zadní nápravy nikdy nedosáhneš... můžeš tahat za ručku a utrhnout to, ale to neni řízený smyk, to je prostě uměle vyvolanej smyk kterej pak srovnáváš... a jestli někoho baví klouzat se popředu... nevim nevim :-/

0/0
27.1.2012 12:40

oykaxpoi

Re: Levné??

tak hlavně oba víme, jakej je mezi tím rozdíl..

vzhledlem k tomu, že mám taky předokolku, to může být zábava tak jako tak..

0/0
27.1.2012 14:39

já George XVII

Re: Levné??

já mám raději čistou stopu. Je to rychlejší

0/0
28.1.2012 1:35

petr_kkk

Re: Levné??

Evidentně jste špatný řidič, či čtenář, když nedokážete pochopit na co ty obruče jsou. Staré či sjeté pneumatiky nemají vůbec nic společného s tím na co jsou ty obruče určené.

Cílem je především razantně snižit tření. Stará pneumatika má stále vysoké tření. Starou se starou pneumatikou můžete blbnout do té doby dokud vám nepraskne a i těsně před prasknutím bude mít dobrou přilnavost.

Nejde o to vyblbnout se s autem, ale naučit se jízdě ve smyku.

PS: K výuce jízdy ve smyku se takté využívalo to, že se zadní kola dala na desky s kolečkama jako u židle, které jeli kam chtěli. Šlo pouze o to naučit se správně reagovat volantem, tak aby auto jelo dopředu a nikoli aby se točilo.

0/0
27.1.2012 21:07

bitkar

levne! a snadne drifovani

no... moc levny to asi neni.. 1 400usd za par = 26 000kc. Za to by bylo pneumatik. A jeslti tu vec jde ojezdit za den jezdeni.... no nevim no.

0/0
27.1.2012 9:06

JavorMagor

Re: levne! a snadne drifovani

no , jednak budes potrebovat ctyri, takze si to klidne ponasob dvema.

ale 52tis je porad good, kdyz vemes, ze neresis uz zadne dalsi naklady.

U folie tam je vzdycky jen par metru trate a musi se to hlidat at to nekdo necorne a jeste sprchovat vodou. Tak pak to stoji radove 5tisic na den.

Tohle by mohlo byt na kazdem slusnem placku.

0/0
27.1.2012 9:40

bitkar

Re: levne! a snadne drifovani

covece ty ses fakt mimo....

0/0
27.1.2012 10:18

oykaxpoi

Re: levne! a snadne drifovani

nechci rýpat, ale mám dojem, že auta ve videu mají tyto obruče právě jen na zadní nápravě..

např to policejní auto se při obratu "kouslo" přední nápravou a  u toho posledního auta je jasně vidět při otočce modrý dým vycházející jen od přední nápravy..

kdyby měly ty obruče na všech kolech, to by neuřídili nic..

sranda drahá, to ano, ale osobně bych si to někdě na okruhu rád vyzkoušel..

0/0
27.1.2012 10:31

JavorMagor

Re: levne! a snadne drifovani

nvm, co se vam na tom zda drahe....

jen tak namatkou ...

vstupenka na okruh tusim stoji 500Kc/ 25 min pokud to nezdrahlo, k tomu si vemte cestu do brna na okruh tam a zpatky, amortizaci pneu, ztratu casu...

http://www.youtube.com/watch?v=K_eJ8eDX_uA&feature=related

tak bych si zajel na prvni polygon, pucil od nejakeho deduly 4 kola a za hodinu se vyblbl do aleluja.. mi to prijde jako dobry napad. A nemusim na to zrovna mit BMW M3jku...

0/0
27.1.2012 10:49

JavorMagor

Re: levne! a snadne drifovani

anebo rovnou tohle ;-D

http://www.youtube.com/watch?v=43oe_foDTXk&feature=related

0/0
27.1.2012 11:00

oykaxpoi

Re: levne! a snadne drifovani

souhlasím, ale vy si půjčujete, zatímco já kupuji..

Pokud si těch kol koupím více, nasadím je na nějaká stará kola (aby je nemusel sundávat a měl k dispozici na více roztečích) a případnému zájemci pouze tyto kola přešroubuji na zadní nápravu, a za domluvenou úplatu mu dovolím si s nima zablobnout někde na letišti, či polygonu, jak píšete, příjde mi to jako docela fajn podnikatelský záměr..

to bych si je půjčil taky.. a dal bych za to i tu pětistovku..

0/0
27.1.2012 11:04

JavorMagor

Re: levne! a snadne drifovani

kupovat to jen pro sebe je samozrejme nesmysl ;)

0/0
27.1.2012 11:06

Lenhii

a k čemu to vše v Evropě?

na všech nových autech už má být ESP, což si myslím může výrazně změnit podmínky a zájem na trhu

0/0
27.1.2012 8:46

JavorMagor

Re: a k čemu to vše v Evropě?

A vite proc tam to ESP je ?

Zaprve aby se mohly flaknout do vyroby cim dal tim levnejsi a technicky hur odladene podvozky

Zadruhe aby byl zas nejaky novy duvod, proc se na trh nepustit auta z ciny a indie (patent ma Bosh)

Nejaky kaprik a odkloneny melounek do Bruselu se automobilove lobby  urcite brzo vrati

+3/0
27.1.2012 8:50

bitkar

Re: a k čemu to vše v Evropě?

ESP je povinne... EU uz stabilizaci naridila vyrobcum. Navic za ESP dostavaj body od EuroNCAP. Ale to, ze to "zlepsi" spatny podvozek je pravda.

0/0
27.1.2012 9:08

quagaar

Re: a k čemu to vše v Evropě?

no a co to teda udělá s dobrým podvozkem? ;-)

0/0
27.1.2012 9:56

bitkar

Re: a k čemu to vše v Evropě?

dobrej podovzek to spis omezuje, na limitu. nebo si to nemyslis?

0/0
27.1.2012 10:19

radik

Re: a k čemu to vše v Evropě?

R^

0/0
27.1.2012 11:12

Lenhii

Re: a k čemu to vše v Evropě?

chápu Vaše připomínky, ale mým příspěvkem jsem nemyslel, k čemu je ESP, ale k čemu by byly takové super drift pneu v Evropě, když je někdo předběhl z povinným ESP. prakticky jsem tím chtěl říct, že se nemůžeme divit, že v Evropě to zatím prakticky neseženete...

0/0
27.1.2012 9:57

mike_c

Re: a k čemu to vše v Evropě?

A tím jste chtěl říct co? Jako že s ESP se už nesklouznete? To jste to asi nikdy nezkusil. Když vám auto cukne do cca 10 stupnu, ještě to ESP zvládne, ale jak se vám začne točit více, už to bez reakce rukou nezvládnete. Na autodromu v Mostě jsme zkoušeli ESP vypnuté (kde to šlo) i zapnuté a jediný rozdíl byl v tom, že když už jsem zvládl rukama velký smyk a auto už se jen trochu naklánělo, ESP to dorovnalo.

0/0
27.1.2012 10:31

petrolhead

Re: a k čemu to vše v Evropě?

Lze ho v "nových" autech vypnout?

0/0
27.1.2012 11:22

bitkar

Re: a k čemu to vše v Evropě?

jak v kterych...

0/0
27.1.2012 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.