Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zima začíná, je nejvyšší čas vybírat kabriolet. Třeba nový mercedes

Ač se to u sportovního auta s velkoobjemovými motory může zdát bláznivé, nový kupé-kabriolet Mercedes SL se veze na úsporné vlně. Výrobce spořil na hmotnosti, ladil motory a výsledkem je lepší dynamika při nižší spotřebě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PiPiiiiiK

moc pěkný autíčko

Jenom nechápu tu spotřebu 7 litrů...můj mazel má poloviční výkon, poloviční motor a spotřeba zhruba stejná...a to se krotím :-(

0/0
18.12.2011 22:39

Honza Pálený

SL je pěkný auto:)

0/0
17.12.2011 18:52

ProMoDro

Mercedes

je pro prďoly !

0/0
17.12.2011 1:22

Achille Volfoni

exkluzivní kousek

MercedesVVV

0/0
16.12.2011 22:16

reformníejakulace

Hned si pro něj běžím

do oddělení hraček v Globusu, je ihned k odběru, i bez objednávky a navíc ekologické a velmi úsporné;-D

0/0
16.12.2011 17:47

katano

konečně pěkné AUTO

Den co den se zde objevují zrůdnosti z koncernu VW, naposledy Škoda UP vyráběná v Bratislavě.

          PS : kdybych byl mladší, tak by si ten Mercedesa KOUPIL.  :-P

0/0
16.12.2011 17:15

radaumacher

Re: konečně pěkné AUTO

V modelu 1:24

0/0
16.12.2011 19:10

katano

Re: konečně pěkné AUTO

PROČ  ? ? ? :-P

0/0
16.12.2011 19:37

Gandalf007

Není co bývalo

Pro řadu SL jsem měl vždy slabost, zejména co se designu týká. Nová řada vůbec není špatná, ale žezlo bych tentokrát předal BMW řady 6.

0/0
16.12.2011 17:01

Enejdý

Re: Není co bývalo

...šestkový BMW je ale úplně jiná kategorie auta, panáčku, srovnatelná spíš s éčkem kupé...

0/0
16.12.2011 18:27

hives

Re: Není co bývalo

Ono k SL hlavně BMW nemá konkurenta, takže těžko srovnávat. Šestku bych ale řadil spíš jako konkurenci CL, i když by se o tom dalo pohádat, když rozvorem patří šestka přesně mezi E coupe a CL...

0/0
16.12.2011 19:22

Tom Hagen

Re: Není co bývalo

BMW Z4

0/0
17.12.2011 17:38

hives

Re: Není co bývalo

Neeee, to je prcek. Tomu konkuruje Mercedes SLK, ne SL.

0/0
17.12.2011 18:26

Tom Hagen

Re: Není co bývalo

Řešíš u kabrioletu velikost?  8-o8-o

0/0
18.12.2011 8:12

hives

Re: Není co bývalo

Nechápu. Proč bych neměl u kabrioletu řešit velikost?

0/0
18.12.2011 19:41

Tom Hagen

Re: Není co bývalo

Chápu řešit velikost auta při nákupu rodinného vanu nebo při nákupu auta pro nákupy či ježdění na víkend. A u pracovního auta.

Ale u auta pro radost - tam rozhoduje srdce, velikost nezajímá.  :-/

0/0
18.12.2011 23:47

hives

Re: Není co bývalo

Mercedes SLK a SL jako auta pro radost? Pro radost z nebe nad hlavou určitě. S přimhouřením očí možná ve verzi AMG také. Tohle jsou ale spíš luxusní auta pro každý den než sportovní a u nich je prestiž (velikost) až na prvním místě:-) Když budu hledat konkurenta k SL, budu přemýšlet třeba o Ferrari California, určitě ne o Z4. A pod kabrioletem pro radost si spíš představím Caterham nebo KTM X-Bow.

0/0
19.12.2011 22:11

Tom Hagen

Re: Není co bývalo

Já bych tu velikost moc neřešil, když bych chtěl takovéhle nějaké auto, řešil bych to, jak mne to auto osloví (hlavně mé srdce), ne to, jak je veliké.

0/0
21.12.2011 6:54

Enejdý

Re: Není co bývalo

...no ono hodně zjednodušeně je CLko v podstatě "třídvéřová S-Klasse"...a jenom krátce k tý 6ce Bavoráku - měl jsem možnost v tom jet (635i a zároveň o pár dnů později v SL350) a 6ka je proti SLku takovej "tlustej lenoch", se sportovní jízdou (narozdíl od SL) to IMHO nemá absolutně co do činění...možná s 5 litrovým motorem by to jelo líp, ale stejně - ten podvozek a celkově koncepce auta je spíš "dálniční cestovatel"

0/0
18.12.2011 22:00

hives

Re: Není co bývalo

Jo a šestka je zase zjednodušeně třídveřová sedmička;-) Pro mě je i SL hlavně dálniční cestovatel nebo v létě loď na klidné proplouvání po kvalitních silnicích druhé třídy se střechou dole. I přes neoddiskutovatelně vysoké výkony vyšších verzi si nedokážu moc představit, jak s ním lítám po okruhu a bavím se o něm jako o vyloženě sportovním autě.

0/0
19.12.2011 22:28

Gandalf007

Re: Není co bývalo

S tím se nedá jednoznačně souhlasit. Netvrdím, že se tyto modely typově zcela překrývají, SL má jen dvě sedadla, ale obě jsou označena jako sportovní kupé a rozměrově nebo cenově jsou velmi blízko. BMW nemá v nabídce dvojici odpovídající CL a SL, ale o to v mém příspěvku ani nejde. Jde čistě o to, že z hlediska designu exteriéru je v mých očích mnohem vydařenější současná řada 6 než nové SL(i CL), i když při dřívějších modelech bych vždy upřednostnil Mercedes. Je to subjektivní individuální hodnocení, nic víc, nic míň.

0/0
18.12.2011 18:02

bitkar

elektronicky udelatko

je dobre popsany - system, ktery varuje pred necekanou udalosti na silnici. Takze to necekane zapipe a necekanym pipanim to bude upozornovat, ze se deje neco necekanyho?

0/0
16.12.2011 15:51

bron-yr-aur

No, úplně zle nevypadá,

ale daleko nejhezčím SL, které mercedes vyrobil, zůstane navždy R129 V S pětilitrovým osmiválcem je to nepřekonatelná kombinace R^

0/0
16.12.2011 13:26

natvrdlý

SUPER!

"Zima začíná, je nejvyšší čas vybírat kabriolet".

To je fakt, už začíná sněžit a brzy přijdou mrazy, tak je na čase koupit kabrio...

;-DR^

0/0
16.12.2011 12:15

T.Lojza

Re: SUPER!

To je fakt, nez nam ho dodaji site na miru, bude krasne leto.

+2/0
16.12.2011 12:31

martasex

Re: SUPER!

no v zimě mají kabria logicky nejnižší cenu (aspoň ty jetý) a na jaře ji mají zase nej.... poškejte si,....vyšší, nejvyšší. True story!

0/0
16.12.2011 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.