Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na povinné STK má policie začít posílat vraky v únoru

Policie bude moci s největší pravděpodobností od února příštího roku posílat auta na technickou kontrolu. Umožnit jí to má dosud chybějící vyhláška ministerstva dopravy, jejíž návrh byl zveřejněn na vládním webu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavlik12

Tech 70% at plati policista

Krom do nebe volajiciho nesmyslu - ze ministerstvo predem pocita ze 2/3 lidi tam pojede zbytecne - bych uz snad automaticky predpokladal, ze pokud mne tam policista posle a nic nebude nalezeno, tak vsechny naklady (STK, moji cestu, usly zisk...) zaplati prave ON.

Rozhodne nechci aby se jeho chyby platily z mych dani (statniho rozpoctu).

0/0
25.12.2011 11:47

Fonon

a velkej techničák

nebude k takové prohlídce potřeba? Vždyť ho nikdo u sebe nevozí a někdo ho ani nemá, protože je v depozitu, pokud je auto na leasing/úvěr.

0/0
20.12.2011 15:24

koudý

Smutná relita..

Mám auto r.v. 2011. Předtím jsem měl auto r.v. 1991.  Bohužel musím konstatovat, že to starší bylo po všech směrech lepší...  Nové auto má katalyzátor jeden, staré mělo 4.... prodal jsem jej jen a pouze z důvodu legislativních problémů se starším vozem (stk, ceny dílů, jeich dostupnost)...  Ano, takto podpoříme jen a pouze konzumní styl a zaneřádímě přírodu jak zbytečnou výrobou nových a nekvalitních aut, tak nahromaždováním odpadu z těch zbytečně odstavených...  to jsme to teda dopracovali !!!

0/0
20.12.2011 15:19

přezdívka není potřeba

Re: Smutná relita..

Nepleteš si katalizátor s něčím jiným?

0/0
21.12.2011 11:31

Fair-Play

Nový

megabuzerační nástroj v rukách policie Rv

0/0
20.12.2011 9:19

mamsrb

Doufám, že jen té státní.

Těch naštěstí moc není a stále ubývají. Hlavně aby tu pravomoc nedostaly městské opice.

+1/0
20.12.2011 13:49

Ládin

Díky

za každý nástroj, který snad pomůže v boji proti silničním vagabundům. otázka je, jestli policie bude nástroj využívat, protože např měření rychlosti na bezpečných úsecích, kde je nesmyslně omezena rychlost je mnohem pohodlnější.

0/0
20.12.2011 8:22

Xladi

A kdo zaplatí cestu k STK?

Píšou 8km zajížďka, aby se to dobře počítalo 10kč za kilometr takže až 160 a co když pojedu služebním vozem? Zaplatí stát ušlý zisk nebo prostoje? Nebo si to zaměstnanec bude muset nadělat zadarmo?;-€. Je to buzerace auta neschopná provozu se mají vyřazovat na běžné STK a ne že tam budou policajti posílat auta ze silnice. Ale to by se nemělo podvádět znám i případy kdy dali za STK až 5000 místo aby těch 5000 investovali do opravy

0/0
20.12.2011 7:56

Doktor_z_údolí

Mamutí nástroj buzerace a bezedný zdroj korupce...

Na druhé straně je fakt, že extrémmně zatmavená okna a ťamanské xenony bych nejraději bral na místě páčidlem...

0/0
20.12.2011 7:37

Modrý a zelený blesk

Re: Mamutí nástroj buzerace a bezedný zdroj korupce...

Okna vám jako vadí proč?

0/0
20.12.2011 8:55

Muroň

Dopak na obědnané prohlídky

Mám spíš obavi že na to doplatí standartní zákazníci STK který tam jsou obědnaní. Najednou tam přijede policajt s autem že hned musí na prohlídku ať si počkaj. Já třeba osobně jsem učitel češtiny na soukromém gimnáziu a SZK si viřizuju o velké přestávce. Takhle v čase mého obědnání vemou někoho jiného a příjdu pozdě na víuku.

0/0
20.12.2011 7:36

Doktor_z_údolí

Re: Dopak na obědnané prohlídky

Tak si kup malí auto a STK si můžeš viřýdit o malé přestáfce...

0/0
20.12.2011 7:40

moje.maličkost

Re: Dopak na obědnané prohlídky

učitel češtiny???

No to snad ne

0/0
20.12.2011 10:42

Dvorin

Re: Dopak na obědnané prohlídky

To musí být nějaká provokace...

0/0
8.1.2012 21:08

Hroznej_puberťák

Re: Dopak na obědnané prohlídky

Ty jo, já jsem dostal hlad.

0/0
20.12.2011 14:18

přezdívka není potřeba

Re: Dopak na obědnané prohlídky

Jasně, víuko!   ;-D

0/0
21.12.2011 11:34

Sir Humphrey Appleby

:))

oni jako rovnou počítají s tím že 2/3 lidí tam pošlou neprávem? (bude za ně platit stát)

 

to je hezký odhad ;-D

0/0
19.12.2011 17:15

809.KocuR

Re: :))

Zarážející je ovšem je to, že zdůvodnění zákona je provedeno předpokládaným počtem jeho porušení. Tedy zároveň se zavedením zákona je přímo dáno kolikrát musí být nalezeno jeho porušení. Tímto je mimojiné definován politický systém zvaný fašismus.

0/0
19.12.2011 17:33

Dewils1

!?!?

Dejme tomu že najdou závadu, ja automaticky řeknu, že nemám prachy, to budou dělat STK na dluh, nebo jak ???

0/0
19.12.2011 16:13

809.KocuR

Re: !?!?

Zadrží automobil na místě, případně (pro lepší vývar) bude odvezen na hlídané parkoviště. STAČÍ? Policajtovi nikdy nedokážete, že Vám dal PŘÍKAZ to auto přeparkovat. Ovšem policie velice lehce dokáže že jste ŘÍDIL vůz na kterém byly na STK nalezeny vážné nedostatky.

A že se policista nemůže dopustit tretné činnosti mi netvrďte. JEDEN Kotrouš stačil ne?

+1/0
19.12.2011 17:37

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: !?!?

to byl měšťák a ještě ke všemu kancelářská krysa

0/0
21.12.2011 14:48

Olds

Dohoda mezi policisty a spřátelenou místní STK

bude jednoduchá.

My vám tam budeme posílat zákazníky a vy se za to budete za každou cenu snažit něco na autě najít, aby to nemusel platit daňový poplatník a my proto neměli potíže s tím, že lidi buzerujeme.

Jednoduché, elegantní a ještě s provizí pro policisty.

+2/0
19.12.2011 13:03

Hroznej_puberťák

Re: Dohoda mezi policisty a spřátelenou místní STK

No a vzhledem k tomu, kolik věcí ze seznamu závisí pouze na posouzení technika, není problém i na zánovním autě něco označit jako B...

0/0
19.12.2011 15:44

navstevak nakopne socana

Re: Dohoda mezi policisty a spřátelenou místní STK

;-D nicmene porad ti zbyva pravni postup odmitnout uznat prestupek.

0/0
19.12.2011 19:57

MartyKO

STK

Takže už teď předpokládají, že v 70% případu půjde pouze o buzeraci. Auta mám dvě, obě od novýho teď starý dva roky, technicky naprosto OK. Když se blbě podívám na policistu tak mě pošle na STK s tím, že se mu něco nezdá... A pokud bude (jako že by být asi měla) prohlídka prodloužená o ty dva roky tak budou rodiny policistů jezdit na STK na úhrady daňových poplatníků. To je zase skvělej paskvil...

+2/0
19.12.2011 12:22

HrubesaMares

To je zase novinka

brat technicaky (tohle je jenom slozitejsi ekvivalent tehoz) mohla uz VB, misto stipani kuponu je dneska daleko slozitejsi bodovy system...aneb jak se co nejsloziteji dostat tam kde uz jsme byli ;-)

0/0
19.12.2011 12:22

Muroň

Re: To je zase novinka

Ano, SNB mé DKW si stoplo na TK. Mé DKW SPZ ABT-25-50 musí teďka na GO do ČSAO.

0/0
20.12.2011 7:39

Dukátštan

poznámka

Mějte auta v pořádku a nebrblejte furt.:-/

0/0
19.12.2011 12:13

honza - octavia

Re: poznámka

to ja mam, ale kdo mi zaruci ze me policajt neposle bezduvodne jen pro to aby ukazal kdo je na silnici panem... to zdrzeni me muze stat tisice

+1/0
19.12.2011 12:20

AAA2

Re: poznámka

ses si fakt jistej ze mas auto v poradku? ja myslim ze kdyby se na nej na STK _poradne_ podivali, ono uz by se neco naslo.

teda pokud nejaky vubec mas, ze....

0/0
19.12.2011 13:07

ryccardo

Re: poznámka

Jistej si asi je, ale možná by ho z toho omylu na STK vyvedli ;-D

0/0
19.12.2011 15:37

809.KocuR

Re: poznámka

Si asi nedostal pokutu za nezapnuté pásy v autě, ve kterém žádné pásy nejsou a ani je tam nelze namontovat, ikdyby náhodou pro něj byly dodatečně schválené. Zn. veterán na veteránských značkách.

+1/0
19.12.2011 17:41

f0rr35t

Re: poznámka

njn, volové jsou na obou stranách... a v tom je ten největší háček. Nezodpovědného řidiče se známým na STK nenapadne, že až způsobí s tou svojí plechovkou nehodu, tak ho může protistrana zažalovat o poslední korunu. On prostě jezdí, doufá a všem se směje.

0/0
20.12.2011 0:47

Modrý a zelený blesk

Re: poznámka

Moment, vy jste dostal pokutu ve správním řízení?

0/0
20.12.2011 8:57

mamsrb

Ale pane Dukátštan,

Vám nefungují brzdy rovnoměrně a také máte vadné tlumiče. To nemluvím o emisích. Mažte na technickou. Však se nějaká kapka pod autem najde:-P

0/0
20.12.2011 13:55

Jabadů

No,

Kterej vyčůraný blbec tohle vymyslel? Slušný nástroj neúplatné policii..:-P

0/0
19.12.2011 11:47

Rambo-x

To znamená

70% všech aut,zdaleka to nejsou jen staré 120tky,favority a auta této kategorie........třeba ta firemní auta malých stavebních firem,většinou francouzké renaulty,jsou třeba 5 let staré,a myslím že podle všeliajkých zvuků co se z toho ozívají jsou na tom hůře než když vyjede děda se škodou 100 na hřbitov

A zajímalo by mě,já se teda o svoje auta starám jak to jde,ale jestli když se něco panu policistovi nebude zdát,pošle mě na STK,nezjistí mě nic jestli pak mi zaplatí i nějakou časovou náhradu kdybych něco důležitého promeškal

0/0
19.12.2011 11:29

chechtin

STK

A kdyz se zjisti, ze je auto v poradku, prodlouzi mi platnost na dalsi dva roky?

+2/0
19.12.2011 11:21

Antonek1

Re: STK

Těžko, to by bylo další papírování a bylo by to na náklady státu, navíc by to stálo 800 a ne těch 400 co stát plánuje že to bude stát.

0/0
19.12.2011 18:35

moje.maličkost

.

Takže když pojedu na odpolední, tak budu mít po prémiích protože jsem bez ohlášení nedojela, třeba jen kvůli toho, že se policistovi bude zdát, že mám špatně seřízené světla. Dojedu na STK, počkám si, pak zjistí, že je vše OK a pošlou mě pryč. Stát zaplatí kontrolu a pán ze STK se podělí o tuto odměnu s pánem policistou, který mě tam poslal.

Je to černý scénář, ale věřím tomu, že to někdo tak udělá.

0/0
19.12.2011 11:11

Kazeasch

Re: .

Pokud se do práce nedostavíte vinnou policie, záchrané služby nebo hasičů. Náleží vám náhrasdy mzdy v plné výši. Tedy pokud vás pošlou na STK a závada se nenajde, náleží vám náhrada mzdy. Pokud se závada najde. Je to váš problém.

0/0
19.12.2011 11:15

honza - octavia

Re: .

a kdo to zaplati me kdyz jsem OSVC budu mit auto v poradku zdrzi me to x hodin neztihnu schuzku prijdu o x desitek tisic na kom to muzu treba i soudne vymahat

0/0
19.12.2011 11:19

Kazeasch

Re: .

Tohle už je blbá situace. Bylo by potřeba se kouknout do zákoníku ale to se mi teď nechce. Ale tuším že to ručí složka která zdržení způsobila. Je tam ale myslím i to, že pokud zmeškáte různá jednání apod, je druhá strana v takovém případě povinna toto zohlednit a stanovit nový termín. Ale těžko říct jak to funguje v praxi. Každopádně týká se to i jiných situací, jako různé nehody, požáry apod.

0/0
19.12.2011 11:26

S-Tony

Re: .

Pokud is OSVČ a né podnikatel nebo businessman, tak to nevím kde si vzal peníze na auto. Jak je známo OSVČ mají tak malé příjmy, že prakticky neplatí žádné daně. Kromě sociálního a zdravotního pojištění. ;-D

0/0
19.12.2011 14:17

honza - octavia

Re: .

cekal jsem kterej blbec neco takoveho napise. a nejlepsi je "jak je znamo" takze mluvis jen o necem o cem vubec nic nevis.

+1/0
19.12.2011 15:03

S-Tony

Re: .

Já jsem byl OSVČ 4 roky, takže vím o čem mluvím. ;-)

0/0
19.12.2011 20:17

honza - octavia

Re: .

Byl? a proc uz nejsi? ono to tak ruzove jak si vsichni mysli neni co? on pokud je clovek OSVC tak musi fakt neco delat a ne se jen flakat nekde v kanclu kde si si odsedi svych 8.5 h dene a jde bez starosti domu

0/0
20.12.2011 8:59

809.KocuR

Re: .

No a protože si pán policajt může zasednout stejně, jako si může zasednout na žáka učitelka, tak vás bude stavět třeba i vícekrát za měsíc. Třikrát přijdete pozdě do kuchyně, hospodský nebude mít včas uvařeno a je vymalováno. Domáhejte se potom u soudu toho, že díky opakované policejní kontrole jste přišla o práci (kdyby vás hospodský nevyměnil, tak s prázdnou restaurací přijdete o práci všichni, což je pro Vás z bláta do louže) a že žádáte uhrazení ušlé mzdy za X měsíců...

0/0
19.12.2011 17:31

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: .

příliš hysterická reakce. už dneska tě mohou podrobit kontrole tak, že ti rupnou nervy a budeš sedět dva dny v cele předběžnýho zadržení, než se vyjasní, jestli si spáchala útok na veřejného činitele nebo ne ;-)

0/0
21.12.2011 14:51

honza - octavia

je to jen dalsi nastroj jak muze policista buzerovat

je to jen dalsi nastroj jak muze policista buzerovat slusne obcany co nemaji na nove auto. Mam auto v poradku ale co kdyz se nahodou policistovi nebude neco libit (nemyslim na aute ale treba na me) tak me posle na STK kterou bez problemu projdu, kdo mi ji zaplati a kdo mi zaplati usli zisk za cas ztraveny na STK (nejedna se o minuty ale hodiny) v mem pripade to muze udelat i nekolik tisic korun

+1/0
19.12.2011 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.