- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro přítele jsem hledal auto se 7 sedadly. V úvahu přišel Ford Galaxy, VW Sharan, Citroen C8, Peugeot . Peníze stačily tak na pětileté auto. Ve Vilshofenu jsme se byli podívat na pětiletého Forda. Zvenku nafintěný, ale měli jsme sebou zrcádko a pohled zezdola byl hrůzný. Takovou korozi jsem ještě na pětiletém autě neviděl. Takže jsme se vrátili a vyjeli o týden později do Dederónie, tam byl k mání Fiat Ulysse 2. Ten vypadal perfektně nejenom zvenku, ale i pohled zrcádkem ukázal podvozek, jaký se vidí třeba u Oktávie. Ani stopa koroze. Přivezli, přihlásili a opravdu, na voze nebyla chybička.
Může být, že motor od Peugeota bude trochu méně spolehlivý, než Škoda, ale pro délesloužící rodinný vůz je největším nepřítelem koroze- a tu Fiat zvládl!
jel jsem jednou aktuální...teď již druhou nejmladší. Řeknu Vám na rovinu, že lepší jízdní vlastnosti měl můj kočárek (později jsem z něho udělal asi v 9 letech závodní kárů ). Navíc si tam člověk připadal jak nahý ve výkladní skříni, jelikož průsvitnost vozu a na pocit tenká karosérie dělá své. Vůbec nechci hodnotit nudný interiér a nekvalitní plasty...
Novější verze vypadá super, navíc podle redaktora se dá i řídit !!! ... tak snad budu mít zase tu šanci se v ní svést
Vždy mě dokáží rozesmát lidé, co očekávají od 3,5m dlouhého auta za 170 tisíc, že to bude mít jízdní vlastnosti formule a interiér Rols-Royce
jsem tu chybu udělal a koupil si Fiat UNO , od té doby Fiata nikdy. Jediné plus bylo že jsem poznal mnoho servisů po celé ČR.
jednou jsem udelal tu chybu a koupil volvo, 2x menena pulka motoru a stejne olej stale prubyval (nekudy se tam dostavala nafta) tak se vratilo zpet
mame i pandu a po 60000km v mestkem provozu jen benzin:)
srovnavat dnesni produkci se sto let olitanym unem je k smichu
Páni redaktoři by se měli stydět za fotky.To město je nádherný,byl jsem tam několikrát a v Itálii asi 50x.Proto nenechám na Italy dopustit.Jsou oproti nám velice pracovití a hodní.Před dvaceti lety jsem dojel s Fiatem Cromou 2,5 td na Sicílii.To auto byl obejvák v plné výbavě.Jsem nadšenej ze současnejch Alf a Lancií.Kolega si letos pořídil Lancii HF integrale z roku 1991.Má 280 koní na 900 kilo váhy.Také letos koupil novou Lancii deltu ve výbavě platino.To je prostě klenot,kterej ještě dotoho jede.Italové mají tradici výroby aut jak nikdo.
Fotit nové auto mezi odpadkama je pro Fiat příznačné. Asi ho chtějí prodávat cikánům.
as hnete zadkem z rodne vesnicky tak zjistrite, ze neapol proste takova je:)
...ale bohužel ne do ČR, kde jde na silnicích o holý život v záplavě arogantních debilů či cucáků s mokrým řidičákem. Já sám teď jezdím malým vozem (Corsa) a za sebe říkám: UŽ NIKDY! Moje další auto (již brzy) bude pokud možno co největší a nejtěžší, abych ochránil sebe a svojí rodinu. Ostatní je mi fuk. Ať si to žere třeba 15 litrů na sto. Za ten pocit bezpečí to stojí.
Takže Panda je ve třicítce, ale zaujal mě Ford T, to je úctyhodné číslo za dvacet let výroby na samém začátku 20. století
1. Toyota Corolla 32 miliónů
2. Ford F-Series 30 miliónů
3. VW Golf 25 miliónů
4. VW Brouk 22,5 miliónu
5. Ford Escort 20 miliónů
6. Honda Civic 18 miliónů
7. Ford T 16,5 miliónu (v letech 1908-1927!!!!)
8. Honda Accord 16 milónů
9. VW Passat 14,5 miliónu
10. Chevrolet Impala 14 miliónů
V naší vesnici měl kdysi majitel licenčního Fiatu 125P pod zadním oknem sešit,na jehož deskách bylo napsáno.Jízdy,rodina B........, nejlepší auto v dědině. Skoro měl pravdu,jenom kdyby náhodou někdo nevěděl!?
125 byla klasika, Rusáci udělali podle něj žigulíky... ale ty už tak dobrý ani kvalitní nebyly
A proto si Pandu asi koupim. Jen doufam, ze nebude o moc drazsi, nez ta soucasna. Lepsi jezdit s malym autem, nez vlastnit velke a nejezdit vubec, kvuli cenam benzinu ! Vsimli jste si nekdy, kolik malych pidiaut jezdi v Rakousku ??
Spotřeba? Zanedbatelná položka v nákladech na kilometr. Když si spočítáte na kolik vyjde provoz auta, tak zjistíte, že pořizovací cena a servisní náklady šroubují cenu daleko víc, než palivo.