Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky zlevňují: octavia s fabií nejlevnější v historii

Největší tuzemská automobilka Škoda Auto zlevnila své dva hlavní modely, octavii a fabii, na historicky nejnižší úroveň. Cena Octavie Tour nyní začíná na čtvrt milionu, fabie stojí od 189 900 Kč. Škoda bude v rámci akčních nabídek vyprodávat skladové vozy, ale i nová auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scifi

Oktavie

Ahoj, jsem Jarda z horni Dolni, našetřil sem veškere finance a koupil si skodi Oktavii, v zakladu necelych 200 tisic mne to stalo, mam to hozene pred barakem, ad vseci vidi ze na to mam:-) konecne jsem po felicii stredni trida, sousede zavidi :-) zdravim vespolek, skoda ze tech 54kW moc nestiha, ale mam aspon slusnou kastli.

skodawagen ?[>-]RvV!!

0/0
23.12.2011 23:48

TVK

Je treba taky priznat

Oktavka je uz tezce za zenitem, protoze se vyrabi od 2004 a dvojkova Fabia nebyt srotovneho v Nemecku byl prusvih jednoznacne uz od zacatku.

0/0
23.12.2011 23:38

Return

Budou zase příplatky ?

I za barvu ? Za "přípravu" na rádio ? Chybí jen příplatek za volant a pedály ! Mám getze v plné výbavě,za cenu podstatně nižší než nejlevnější fabie ! O Škodě už nechci slyšet,ať žijí Nošovice ,ať žije Hyundai !R^;-D

+1/0
23.12.2011 18:20

scifi

Re: Budou zase příplatky ?

Taky mam auto z made in nosovice (i30) shade bych take nechtel, ale vyhra to neni, jsou to auta s rozdilnym zamerenim bevim jak Getz/ fobie ale mam zkusenosti i30/ ochcavie, kazde auto ma sve, Oktavie sluzebak, i30 soukromak, skoda je takova laxni, nic nenadchne nic nezkazi. i30 nadchne ale i zkazi, kazdopadne, kdy s e cchi projet beru 1.4 80kW a to i ted tu predokolku na naledi, ma to caharakter :-)V

0/0
23.12.2011 23:52

Strnisko

Re: Budou zase příplatky ?

Tak to si gratuluj. Getz byl největší průšvih Hyundaie. Se podívej kolik se jich na internetu "válí" na prodej.

0/0
25.12.2011 21:53

werox

Re: Budou zase příplatky ?

no co se koukám na hyunshit i20 tak, žádná sláva v porovnání s fóbíí, kterou jsem si teď koupil v nejvyšší výbavě za 260k...mimochodem kdy jste zmínil příplatkovou výbavu,tak 1500 za komfortní blikání je docela síla

0/0
28.12.2011 3:32

jamjes

no nekupto, když je to tak výhodný!!!

auto, který má kola, sedadla a další spoustu věcí jako jsou skla, dveře, kapota, motor, výfuk o 5 tisíc levnější???  to je bomba, to chci!!!

0/0
22.12.2011 16:46

ryccardo

Fabia

Do teď jsem jejich cenovou politiku chápal. Ovšem teď mi prijde, že si trochu střílí do vlastních řad. Konkrétně do Goučka, který se tím pádem stalo cenově dost nevýhodný.

0/0
21.12.2011 15:41

mi_golem

nechť si každý koupí, co potřebuje

Je sice milé, že "Škodovky zlevňují"  , ale právě díky nesmyslné cenové politice, mě přestala zajímat. A když máte nakoupeno a funguje to, tak proč to měnit ?

0/0
21.12.2011 13:20

examinor1

to je zase retardovaná diskuze

brečíte nad cenou? tak si to nekupujte, kupte si korejce, nebo číňany.

škoda není nejlepší auto na světě, ale je solidní. mám O2 už šest let, přes sto tisíc najeto a neměnil jsem nic. ani na garančky nejezdím. jen tu klasickou údržbu - olej, brzdy, klima a pod. mám motor 1,6 FSI, takže údržba až po 200.000 km..

je pravda, že mě na ní se*e tisíc a jedna věcí, ale nic zásadního.. je pohodlná, tichá, má rozumné náklady a hodně uveze.

takže kdo má na škodu averzi, tak si kupte jinou značku. ale prodeje ukazují, že škoda je dost oblíbená a nejen proto, že jsme češi..

a s tou cenou je to tak, až budou auta vyrábět na lince kdesi v asii za pár šupů tak jistě budou levnější, ale chtěli byste to? já tedy ne.

0/0
21.12.2011 11:56

Modrý a zelený blesk

Re: to je zase retardovaná diskuze

Pohodlná a tichá ;-DR^

Jinak souhlasím. Nechci "slevu" "zadarmo," tj. sice koupím levněj, ale zato soused přijde o práci a budu ho muset živit na dávkách. A netýká se to jenom aut.

0/0
21.12.2011 13:18

scifi

Re: to je zase retardovaná diskuze

mám jižní koreu

vice o statu zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Jižní_Korea

automobilka hyundai zde : http://cs.wikipedia.org/wiki/Hyundai

POSTUJI NAPROSTY ZAKLAD PRO NEVIDOMÉ :-) nad cenou nebrečim, poskytuje mi pro mne hodně hravy motor, neotrely design, tzv. není to každé druhé auto, jako černé ochcavie, a mám docela solidní výkon na hraní ve své třídě 80kW, 1,4l motor v benzinu.

Ale o tom asi traktoraře v TDičku nepresvedcim :-) tam kde tobě otačky konči, mi začinaji :-) V

0/0
24.12.2011 0:00

examinor1

Re: to je zase retardovaná diskuze

váš příspěvek nemá moc hlavu a patu. srovnávat 1.6 FSI a 1.4 od hyundaje byste neměl když ani nevíte, že 1.6 FSI je benzín na bázi přímého vstřiku do válců. výkon 85 KW při 6000 ot a krouták 155nm při 4.000 ot. nevím jaké specifikace je ta vaše 1.4, ale rozhodně s ním nebude větší zábava než s mým. navíc 1.6 je o dost technicky pokročilejší.. tak nepindejte..

užijte si svojí koreu, ale škodovka je o dost hezčí, má kvalitnější materiály, má nižší sestup hodnoty a dílenské zpracování je také na vyšší úrovni. (a tohle vím z vlastní zkušenosti - při koupi škodovky jsem oblezl i hyundaje.)

0/0
24.12.2011 8:13

File not found

IMHO LOL

Ja teda nevim, ale jak tak projizdim ty ceniky a konfiguratory ... ja bych si snad ani auto nekoupil, i kdybych na to mel. Kdyz chci nove auto co ma stejnou vybavu (nekteri to maji v zakladu), stejne prostorne (to je dost problem) a porovnatelny motor (atm benzin nad dva litry) jako mam ted (rv 95'), tak sem u vsech automobilek nad cenou 600k. U nekterych dokonce ani nenajdu srovnatelny motor v nabidce anebo naopak je tam pak trilitr a vyssi, coz uz je zase moc. A kdyz chci zadohrab, jako mam ted, tak mi zbyvaji vicemene jen dve moznosti ... a tam jsou ceny lehce mimo.

0/0
21.12.2011 11:08

Politicky nekorektni Artaban v01

Ac fanda Skodovek,...

Jako fanda Skodovek, muzu k tomu rici jen, ze pristi rok prijde na trh Skoda Right Edition za 99.000 Kc. Priplatkova vybava v Primeros paketu: lak, zataceni i vlevo, volant, sedacka misto stokrlete na miste ridice za pouhych 149.999 Kc.

+4/0
21.12.2011 9:30

Petosh

Central

Všichni tady pláčou nad centrálem, a přitom jej to auto má. To jen redaktor neumí přepsat ceník. ;-D

0/0
21.12.2011 9:01

lojzicekodvedle

Re: Central

pred 2 roky jsem cetl reklamu na Fabii a v casopise bylo napsano, ze auto ma ocelova kola a rucni stahovani okenek;-D.

0/0
21.12.2011 15:16

Škubi

Re: Central

Plecháče a rádia z Áček je to jediný, co se na autech nekrade, takže je to vlastně výhoda ;-)

0/0
22.12.2011 13:44

nakej_nick

elektricky ovládaná okna

to mě přesvědčilo, jdu do toho ;-D

+1/0
21.12.2011 0:38

Qíteček

Re: elektricky ovládaná okna

Opravdu úžasný. To si v 21. století fakt dělaj <pííp>.

0/0
21.12.2011 2:11

jan.banos

Re: elektricky ovládaná okna

a nejen okna R^

0/0
21.12.2011 2:48

scifi

Re: elektricky ovládaná okna

ale jen vepředu ;-) vzadu máte švihadka, ale co hlavně že to táhne VODspodu :D

0/0
21.12.2011 17:31

nakej_nick

Re: elektricky ovládaná okna

mno, to by mi nevadilo, volant mám stejně jen vpředu :-)

+1/0
21.12.2011 18:02

scifi

Re: elektricky ovládaná okna

ano a od příštího roku bude akce přímo pro vas, škoda oktavie za 199 000Kč, bez zadních sedaček, bez možnosti otevření okna, u spolujezdca švihadlo :-) ale tak co, hlavně že to má v základu aspon ten volant :-)

0/0
24.12.2011 10:53

Škubi

Re: elektricky ovládaná okna

Čím míň elektroniky, tím líp - okna na pevno a jen takový to šoupací ala rally ;-)

0/0
22.12.2011 13:45

Kilimanjaro

a co modely 2012?

Maji leštěné hliníkové kryty kol, vevnitř se nacházi lepší čalounění

sedadel, bezpečnostní strop prošívaný s polyuretanovou vložkou, podlaha

dostala textilní koberce, clona proti slunci u spolujezdce obsahovala

zrcátko. Zvnějšku lze také poznat podle nápisu DeLuxe na přídi.

+1/0
20.12.2011 23:19

JeFFik

Re: a co modely 2012?

to sis přečetl prospekt na Favorita nebo 120-ku?

0/0
20.12.2011 23:22

PiPiiiiiK

Re: a co modely 2012?

ale byla to verze LX

0/0
20.12.2011 23:23

Kilimanjaro

Re: a co modely 2012?

stodesitka  elko;-D

0/0
20.12.2011 23:32

PiPiiiiiK

Re: a co modely 2012?

Náhodou kámoš má 120L a nedá na ní dopustit...pěknou vlnu na sedačkách s takovejma dřevěnejma kuličkama ;-D...na to, že bydlí v Praze a mohl by si koupit z fleku takových 120cítek dvacet a vůbec s ní nejezdí si jí moc pochvaluje.

0/0
20.12.2011 23:57

Modrý a zelený blesk

Re: a co modely 2012?

Však ono by ho to přešlo, kdyby s ní jezdil.

0/0
21.12.2011 10:48

Stoura

Re: a co modely 2012?

A co Skoda Henlain?

http://www.youtube.com/watch?v=dyb8NMw2Noo

+1/0
21.12.2011 0:26

Škubi

Re: a co modely 2012?

Vůz je vybaven přímým spalováním... ;-D

0/0
22.12.2011 13:47

bulictom

Cena

Me proste bavi, jak si hodne lidi stezuje, ze je skoda draha atd. Kdyz ma nekdo skoromonopol na auta a vi, ze si to auto lidi koupi ikdyz bude stat milion, tak ty ceny necha. Kdo nezamrznul v minulym rezimu musi tohle chapat.

0/0
20.12.2011 23:17

JeFFik

Re: Cena

čemu říkáš "skoromonopol"? Co to podle tebe znamená?

0/0
20.12.2011 23:24

Stephane Margelle

Re: Cena

Mas pocit, ze nejprodavanejsim ceskym autem je Mazda? Nejvetsi podil majitelů vozů Skoda jsou Ti, kteri si toto auto koupi jen pro to, ze je to Skodovka. To je hlavni argument. Tim nechci rict, ze Skodovky jsou spatne. Jen ty jejich způsoby jsou trochu ujete...kdyz se vyjimecne zadaril model Octavia (platforma r.v.1998), tak ho budem sekat 12 let jen faceliftem. Potrebujem vydelat, tak zakladni vybava bude zahrnovat paty rychlostni stupen a otackomer.

0/0
20.12.2011 23:36

JeFFik

Re: Cena

Vysoký podíl Škody ale přece nezávisí na nějakém "monopolu" (tj jediné možnosti volby) ani na nějakém "pepíkovském přístupu čecháčků" já tu mnozí diskutéři proklamují. Ano ceny jsou dány poptávkou a nabídkou a jelikož Škoda zákazníky za svou cenu "většinou" uspokojí, tak nemají důvod cokoliv řešit....

0/0
20.12.2011 23:49

Bob-an

Re: Cena

Ceny jsou +- stejne jako v zahranici a tam rozhodne takova situace jako u nas neni (ta doba kdy byly u nas skodovky o kus drazsi byla jen chvili hned se to srovnalo, ted to vychazi +- par korun, spis patrime ke tem levnejsim). Jinak skodovky jsou pomerne drahe, ale taky jsou i kvalitou trochu vys nez treba srovnatelni korejci nebo francouzi, otazka je jestli cenovy rozdil stoji za to - novou bych si skodu asi nekoupil, ale u ojetin koupim radsi starou oktavku nez jine auto z te doby.

0/0
21.12.2011 0:01

Honza25

Re: Cena

No zrovna podle poslednich statistik TUV je na tom Fobie stejne jako korejci. Jenze ta zaruka je trochu jinde...

0/0
21.12.2011 10:00

Bob-an

Re: Cena

Nejde jen poruchovost. Ale proste dilenske zpracovani mi u skody pripada o dost lepsi (pocit z interieru nepr v oktavce mam mnohem lepsi nez v ceedu). A treba kdyz ma auto najeto 200 000 kilaku tak oktavky mi pripadaji ze jsou dost v pohode (v ramci moznosti samozrejme), korejci jsou na tom hure.

Ale jak jsem pral predtim, noveho bych koupil korejce (dobra cena, dlouha zaruka), u bazarovky bych sel do skody.

0/0
21.12.2011 15:24

Xladi

Re: Cena

Bejvávalo teď jsou u nás auta pomalu nejlevnější z celé EU ale moc to neužijeme, protože se většina u nás prodaných aut prodává cizincům, což je na jednu stranu dobře ale náš vozový park stále stárne.

0/0
21.12.2011 6:46

PiPiiiiiK

Je mi z některých smutno

"Neznalost neomlouvá"... takto by měly být nadepsány všechny místní diskuze.

Pane bože proč remcáte nad centrálem a CD? Škoda je auto pro...když to řeknu ošklivě "socky" (tam kam se řadí rozhoduje VW). A čím taková "socka" může na autě ušetřit? 1. Centrál 2. CD přehrávač (nepotřebné věci pro jízdu).

Tak takhle asi přemýšleli normální lidé, když vymýšleli strategii pro prodej...

Omlouvám se, že jsem použil ostřejší jazyk, ale výmysly některých diskutérů mi připomínají redaktory časopisu BLESK "za každou cenu senzaci".

(také nesouhlasím s vysokou cenou za Škodovku a mám jiné auto...ale co jsem míval Oktávu, tak to bylo moje zlatíčko)

0/0
20.12.2011 23:13

Stephane Margelle

Re: Je mi z některých smutno

Pred 25 lety, bylo elektricke ovladani oken u Skodovek nepredstavitelny (neli nemozny) luxus. Klima bylo v Mlade Boleslavi cizi slovo. Proc v roce 2011 nabizet auto napr. bez centralu? To je jako nabizet horsky kolo s jednim tacem a trikoleckem na zadni prehazce. Snizovat naklady dokaze automobilka efektivne na jinych mistech. Tohle je jen marketing po cesku.

0/0
20.12.2011 23:45

JeFFik

Re: Je mi z některých smutno

už jsem to napsal jednou níže, ale konkurence ještě prodává i auta bez posilovače řízení. A ten se lze využít mnohem častěji něž nějaký centrál....

Kdo chce centrál tak si připlatí, kdo ho nechce tak ušetří, já nevím, proč v tom vidí někdo nějaký "neřešitelný problém....

0/0
20.12.2011 23:58

praptak

Re: Je mi z některých smutno

Až na to, že Octavia Tour, popisovaná v článku, centrální zamykání a rádio s CD obsahuje.;-)

0/0
21.12.2011 0:03

praptak

Re: Je mi z některých smutno

Ještě malá poznámka, lidé věří všemu, co si přečtou. I faktickým chybám v článku ohledně výbav.

0/0
21.12.2011 0:09

Bariq

Hmm..., jak je možné,

že ceny jdou až pod avizované dno, od kterého se měly odrazit a stoupat? Trhy jsou nasyceny a tak ceny klesat dále budou až do krachu některých automobilek. A to teprve bude u nás v ČR krize !!!

0/0
20.12.2011 23:08

chel

Re: Hmm..., jak je možné,

počkej v lednu nebo unoru bude článeč že ceny bytů a realit jsou už na dně a ted už pujdou nahoru ...

0/0
20.12.2011 23:43

burcak vypity

Sleva k zasmání

Ti kdo mají třeba korejce v plné výbavě vědí proč je Škoda směšná.

+2/0
20.12.2011 23:01

Stephane Margelle

Re: Sleva k zasmání

Jak jsem jiz nize psal...vybava skody je opravdu diletanstvi, ale na druhou stranu je otazka zda mit auto nebo parodii na auto (i kdyz s vybavou - vyhrivany sedaky u nepojizdneho auta zas tak moc ke slovu neprijdou) ;-)

+1/0
20.12.2011 23:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.