Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britové nekupují renaulty, velká část nabídky se stahuje z trhu

Francouzská automobilka Renault stáhne z britského trhu šest modelů a sníží počet britských autorizovaných prodejců zhruba o třetinu ze současných 190. Firma tak reaguje na pokles prodeje a slabší kurz britské libry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ertz

Renault Laguna III

To je tady zase expertů, kteří Lagunou nikdy  nejezdili, ale krituzují ji(Nepetr a podobní). Já jsem si ji koupil - mám najeto 20 000 km za čtyři měsíce - a koupil bych si ji znovu. Jinak srovnání s Oktávkou je namístě, protože Laguna vyjde na podobné peníze, i když je o třídu výš a s daleko lepší výbavou.

Vůbec nechápu kecy o gumovém řízení apod. nic takového nepozoruji(před tím jsem měl Mini Cooper).

Rozhodně si nemyslím, že je Laguna lepší než Mondeo, Pasat, Suberb. Ale rozhodl jsem se pro ni, protože jsem chtěl silný diesel za půl mega se zárukou 150 000 km. Konkurence byla o cca o 150 000 Kč drařší a Oktávku nechci(podle mě je předražená)

Kdybych se nedíval na peníze, tak jdu asi do japonce(Honda, Subaru,Toytota).

Jak jsem napsal, šel bych do Laguna znovu.

0/0
27.12.2011 21:13

bk89322

Re: Renault Laguna III

S novym autem je vzdy kazdej spokojenej. Nikdo si prece nepripusti, ze prave vyhodil pul mega za krap ...

0/0
2.1.2012 18:18

Modrý a zelený blesk

Re: Renault Laguna III

Naopak, nevím o tom, že by někdo byl s novým autem absolutně spokojenej.

0/0
2.1.2012 19:42

nepetr

Re: Renault Laguna III

Jestli chceš srovnávat auta podle cen a né podle tířd tak taky blbě někecej trotle ;-D

0/0
3.1.2012 7:28

Huckelberry Švédd 7

kdo by chtěl auto s ...

pičóóó  ( to je hanácky ) ;-D

0/0
24.12.2011 22:38

ertz

Všechny auta jsou v podstatě stejné

Doba, kdy Vám auto vadrželo bez problému půl mega km je pryč. Ve všech autech jsou v podstatě stejné komponenty od subdodavatelů a v kvalitě se příliž neliší.

Jo Renault to někdy přehání s elektronikou, která je zdrojem potenciálních poruch.

Ale jinak Vám motor VW, Fordu apod. nevydrží více než motor Renaultu

0/0
23.12.2011 13:41

akro

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

A tos vzal kde? Zatímco motory VW/Ford, Opel a dnes už dokonce i Fiatu jsou po 300 tis. km (pokud je neprovozuje de..l) v kondici, u Renaultu ještě pořád nepochopili, že vydrbaná vačka ve 140tis. km a šály na klice sedřené na staniol ještě dříve, by neměl být normální stav. O spolehlivosti francouzské elektroniky už raděli vůbec nemluvit....

0/0
25.12.2011 9:22

ertz

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Nemáš pravdu. Koupil jsem si nového Focuse v roce 2008 ve 145 000 km mi začla mlátit klika- výměna motoru.

Auta jsem se zbavil. Mám kamaráda, který opravuje Fordy a turba, setrvačníky, vstřiky se s...u stejně jako u jiných značek. Pak mám dost známých, co mají nové Pasaty, Multivany, Tiguany a ty auta nejsou tak kvalitní jak se říká.

Otec musel do servisu z Tiguanem po 250 km - nejel. Kamarád zůstal viset s Pasatem na D1 po 30 000 km.

0/0
25.12.2011 9:35

akro

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Assembly problém je problém kusu, může nastat u jakékoli značky, ať je to klika u focusu apropos, jaký tam byl olej a kdy se měnil?, servis starý olej vypouštěl nebo odsával?), špatně zacvaknutý konektor u Tiguanu nebo třeba studený spoj v ŘJ BMW. Problém renaultu je kvalita a životnost drtivé části (pokud neřeknu rovnou 100%)produkce.

0/0
25.12.2011 9:59

ertz

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Focus byl nový - olej se měnil ve Fordu Rašino. KOupil jsem novou Lagunu(150 000 km záruka pak jde pryč).

Zatím jsem spokojený(najeto za 5 měsíců 20 000 km), ale třeba ti dám za tři roky zapravdu.

Laguna diesel 110 kW mě vyšla na stejné prachy jak Focus 1,6 benzin. Laguna je daleko lépe vybavená a hlavně má šestku(s Focusem na dalnici jen spětkou to nejde).

0/0
25.12.2011 10:09

ertz

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Když se mrknu na moje.auto.cz, tak jsou uživatelé Lagun spokojeni? To všichni lžou? Já jsem taky spokojený?

No uvidím, až bude mít auto 100 000km?

0/0
25.12.2011 10:11

nepetr

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Myslíte recenze typu:

Klasický Francouz, hezký ale už ho nikdy nechci!

Kvá Kvá kvalita

Jednou a dost!

Jsou tam samozřejmě i lichotivé rcenze jako. Stále líbící se vůz. Za málo peněz hodně muziky hold český přístupRv když je toho hodně "zdarma" nevadí že je to v nekvalitní schránce musí to být dobré.;-D

0/0
26.12.2011 18:41

Modrý a zelený blesk

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Hele je jasný, že máš nad postelí plakát se superbem, ale tak nech každýmu to jeho a neměj z toho mindráčky.

0/0
2.1.2012 19:41

Hroznej_puberťák

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Nebyl ten motor náhodou 1,6TDCI?

0/0
25.12.2011 16:50

nepetr

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

"Vymlácené" klika klasický obrázek - studený motor do vysokých otáček. Co se týče servisování u autorizace není to zárukou kvality BOHUŽEL :( Není vyjímku že mechanik aby si přividěla Váš nový olej stopí a nechá v autě starý, platy v autorizacích jsou mizerné na to jaké rakety se tam platí. V žádném případě takové jednání neobhajuji. Pokud chcete mít jistotu dělejte výměnu tam kde vás u výměny nechají přihlížet a udělají vám jí na počkání.

0/0
26.12.2011 18:46

Modrý a zelený blesk

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

Děs běs ta tvoje čeština. Viděl jsi někdy alespoň cizí maturitní vysvědčení?

0/0
2.1.2012 19:42

Modrý a zelený blesk

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

"Francouzská elektronika"

;-D;-D;-D;-D

0/0
25.12.2011 13:39

Hroznej_puberťák

Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné

No samozřejmě, francouzský Bosch a francouzský Siemens :-P

0/0
25.12.2011 16:41

nepetr

Britové

Mají totiž rozum proto je nekupují;-D

0/0
23.12.2011 11:50

ertz

Re: Britové

Nesmysl. Podívejte se jak dopadli britské automobilky...Dlouhodobě se daří v podstatě jen německým automobilkám. Proč na to ať si každý odpoví sám. Já německý vůz nechci...

0/0
23.12.2011 13:43

nepetr

Re: Britové

Nikdo vám ho nenutí. Pokud vám nevadí jezdit rádoby autem je to vaše věc. Chceme li se bavit o aute dotažených do detailů mluvíme o koncernu VW. Né jen proto je jeho postavení na automobilovém trhu jaké je.

0/0
23.12.2011 15:08

Hroznej_puberťák

Re: Britové

Dotažených do detailů? Tak že by teda ještě dotáhli do detailů nějaký komfortnější podvozek, místo těch udrnacných krámů, a nějaké pohodlnější sedačky, místo těch trestných lavic. Do detailů mají dotaženou tak akorát "ymydž".

0/0
23.12.2011 18:03

nepetr

Re: Britové

Jeslti se budeme bavit o podvozku neznám žádný např. Francouzký který by opravdu seděl a to že je měkkej jak ho.no je mi tak nějak k ničemu pokud nejezdím převážně po dálnici denně 300 km. Jeslti chcete vážně komfortní auto ve všech směrech musíte koupit Volvo, ale na to naprostá většina znás nemá. Co se týče až protivně měkkých sedaček třeba v Renoltech né děkuji, nedokáží podržet tělo a sedět v ních třeba 300km je za trest. Málokteré auto vás dokáže uspokojit ve všech směrech a když už takové najdu stojí nesmysl. Stejně jako že každý má jiný vkus chvála bohu, nikomu nic neupírám jen ať nazívá věci pravými jmeny;-D a neříká Frantíkům auta.

0/0
24.12.2011 10:11

Daňový soumar

Re: Britové

Po 12 hodinách jízdy v Laguně pocitově i fyziologicky naprosto v pohodě. Nic mně nebolelo a to mám záda načatý (z koncernových aut) a hodně citlivý. V pohodě jsem vyložil auto, spal a druhý den bez problému fungoval. Po 6 hodinách jízdy v Ochcávce jsem se pravidelně musel 2 dny rovnat a kňučel jsem bolestí. Abych tě uklidnil, nebylo to jen sedačkama, ale i tou parodií na podvozek platformy VW Golf... Tak tolik z letitých osobních zkušeností. Další story o koncernových "autech" by vydaly na knihu, sem se nevejdou.

0/0
24.12.2011 10:31

nepetr

Re: Britové

Pokud máte záda fuč je jesný že potřebujete pohodlí. To však neznamená že to vyhovuje každému. Mimochodem ukažte mi francouzkej podvozek který bude stíhat jak vy říkáte letitému od VW. Pokud to tedy nebude odladěná verze např. 206 RC atd.

0/0
24.12.2011 11:41

Modrý a zelený blesk

Re: Britové

Vy si zřejmě pletete silnice se závodní drahou, že?

0/0
25.12.2011 13:41

nepetr

Re: Britové

Ne to ne, ale k tomu aby jste jezdil bezpečně potřebujete podovzek který vás podrží na sinicic za každé situace a né "gumu" která vás z ní vystřelí. Hlaně na českých silnicích s českými rádoby řidiči kteří si pletou cestu autem s obývákem;-D

0/0
26.12.2011 12:33

Modrý a zelený blesk

Re: Britové

Opravdu si pletete silnici se závodním okruhem, prosím, jezděte co nejméně. Nerad bych byl u toho, až se zabijete.

0/0
27.12.2011 15:19

nepetr

Re: Britové

Zabíjení je tady pro blbísky kteří si myslí že jsou nesmrtelní a jejih "kára" dokáže vše. Jelikož mají ABS, ESP, EBD, ASR. Přitom neví co který systém znamená co dokáže zvládnout a co už né. Já jen chci auto které dokáže zvládnout situaci např. že mi někdo vjede do protisměru a "já" se zvládnu bezpečně vyhnout. Nic jinýho nepotřebuju.

0/0
27.12.2011 15:31

Modrý a zelený blesk

Re: Britové

Tak proč máte takové puberťácké pindy?

0/0
2.1.2012 19:36

Daňový soumar

Re: Britové

4Control.

Btw. opět z vlastní zkušenosti: obyčejná Laguna III má lehce lepší podvozek než Mondeo III a to mělo velmi výrazně lepší podvozek než Ochcávka I.

0/0
26.12.2011 11:09

nepetr

Re: Britové

Tak s vámi nemá smyls se bavit. jeslti chcete srovnávat podovozek Mondea a Octavky dvou různých tříd;-D Tato diskuze nikam nevede. Jestli je pro vás podvozek Laguny dobrý taktéž není o če se bavit, tupé řízení a velmi špatné brzdyRv

0/0
26.12.2011 12:39

Daňový soumar

Re: Britové

Nevede. Memám pravděpodobně ještě najeto ani milion km a jen asi ve dvou desítkách aut.

Podvozek a brzdy na Laguně III jsou naprosto vyhovující. Brzdy ostrý, s rychlým nástupem a silným účinkem, ale pořád čitelný a nevadnou. Řízení je přesný, kam to pošlu, tam to jede v každý rychlosti, s volantem se nemusím prát v žádný situaci, plný auto odřídím jedním prstem na parkovišti, na dálnici i na šotolině. Podvozek pohodlný, na český cestý perfektní, přitom drží jak židovská víra, bez výrazných slabin. To přesně potřebuju. Lepší jsem doposud nejezdil.

0/0
26.12.2011 16:48

nepetr

Re: Britové

Jste první kdo popisuje podvozek Renault tak jako Vy. Francouzká auta jsou známé svým mdlým řízením, nepřesným řazením a brzdami i když s ostrým nástupem velmi špatnými. Musíte být importér této značky, sklamaný zákaznk který to teš s Renckem musí nějak přetrpět a není schopen si přiznat přehmat nebo jste nejezdil v ničem jiném než v Renoltech jinak nevím;-D.

0/0
26.12.2011 17:01

Daňový soumar

Re: Britové

Moje první zkušenost a můj první Rencek. Mám ho rok a jen porovnávám s tím, s čím jsem jezdil. Nepapouškuju cizí názory, recenze, výkřiky do diskuzí. Laguna má svoje mouchy, jako úplně každý auto, ale absolutně vůbec ne ty zmíněný a v podstatě jsou to nepodstatný drobnosti třeba proti tomu, co jsem zažil s VW Ochcávkou.

0/0
26.12.2011 19:50

nepetr

Re: Britové

Proč  všichni zmiňijí Octávku? Leží vám tolik v žaludku pro svůj úspěch který má a mít bude? Vaše názory se jen těžkou berou vážně když porovnáváte auta o dvě třídy rozdílná. To samé můžete napsat o Cliu že má horší pdovozek a komfort jízdy než třeba Opel Vectra;-D. Zkuste se svézt například s Passatem A6 nebo Superbem mimochodem Superb už hodně dlouho kraluje mezi vozi této třídy a to né jen v ČR.  Můžete mi ještě napsat jaké útrapy jste prožívál s OCTAVII?

0/0
26.12.2011 19:59

Modrý a zelený blesk

Re: Britové

Superb je laciná náhražka opravdovýho auta. Ostatně byl donedávna řazenej jako "large family car"

0/0
27.12.2011 15:22

nepetr

Re: Britové

Asi proto se prodává víc než předražená náhražka auta jako Mondeo, Passsat, A6, Laguna, 607/508 doufám že jsem na nějakej sráč nezapoměl ;-)

0/0
27.12.2011 15:34

Modrý a zelený blesk

Re: Britové

Ano, A6 a Superb jsou naprosto srovnatelné vozy.;-D;-D;-D;-D;-D chudáčku...

0/0
2.1.2012 19:38

nepetr

Re: Britové

Ano A6, suprb a Passat jaou naprosto srovnatelné vozi to máte pravdu. První generace superbu měla však delší rozvor náprav tudíž více prostoru v podélném směru. chudáčku, njdřív je otřeba o tom něco vědět a pak blbě kecat;-D;-D;-D

0/0
3.1.2012 7:26

Hroznej_puberťák

Re: Britové

On někoho, kdo údajně "má servis" bych nečekal tak neuvěřitelně hloupé zkratky, jako že to co drncá "sedí" a to ostatní ne. Jinak na to, aby mě drncající a poskakující (ano, NESEDÍCÍ) octávka lezla na nervy nemusím jet 300km po dálnici, na to mi bohatě stačí přejezd Prahy.

0/0
25.12.2011 16:48

nepetr

Re: Britové

a Vy se živíte čím experte na sedačky?

0/0
26.12.2011 12:35

ertz

Re: Britové

Můj otec si koupil nového Tiguana a po 250 kilometrech musel do servisu auto nejelo. Známý má Miltivana a po 200 tisících km oprava motoru 65 000 km,  ve 120 tisících km rozsypaná převodovka. Další známý nový pasat - 33 tisíc km závada na motoru - zůstal stát na D1. To jsou ty detaily???

0/0
23.12.2011 18:32

nepetr

Re: Britové

Jako majitel autoservisu a odtahové služby vám můžu říct že se odtahují všechny auta a to že jde více o koncern je to taky tím že koncernových aut jezdí nejvíc tak to je. Toyot, Mazd, Subaru jsme odtáhli samozřejmě nejmíň jelikož na každím parkovišti jih napočítáte max. na prstech dvou ruk. Pravděpodobnost že na silnicích potkáte koncernoý vůz VW je stejně vysoká jako že v ČR potkáte Čecha. "Druhá" nejvíce poruchová značka je Opel v závěsu je Renault následuje Ford. Jestli se na motoru objeví mechanická závada v 90% je to zásluhou špatné údržby, výměny olejů a palivových filtrů. Sám Multivana mám rok 2007 má najeto cca 236tkm 2,5 TDI Motion který také občas táhne plaťák s autem když je zrovna odtah plný a nemám s ním jediný problém. Jde jen o to o auto pečovat a né jen koupit a jezdit, jenže tahle slova jsou v ČR zbytečná. Co se týče "Nových" cca 5 letých motoru ať už Nafta mebo Bnezín neznám žádný spolehlivý. není to však vinou výrobců, ale neustále nesmyslně přísnějších Euro norem.

0/0
24.12.2011 10:03

Daňový soumar

Re: Britové

Zkušenost ze života:

4,5 roku Ochcávka: 140 000Kč do oprav, 3x odtah, 3x fatální závada na brzdách, 5x další závada, která musela být okamžitě řešena v servisu. Další konstrukční a výrobní vady se sem ani nevejdou. Kvalitu Škodifkových servisů nekomentuju, protože žádná není.

6 roků Mondeo: koupeno jako 2,5 roku stará ojetina. Po koupi opravy klimatizace a výměna destiček. Jinak jen běžná údržba a jedna výměna rádia. Před prodejem po 150kkm výměna brzd. Servisy - v Praze loterie, mimo Prahu spokojenost.

0/0
24.12.2011 10:39

nepetr

Re: Britové

No vidíte Octavia 1,8 Turbo jeden z prvníh kousků najeto 360tkm jednou výměna turba, jinak běžná udržba. Podotýkám první majitel. Víte je to jen o té udržbě o ničem jiném ;-). Až se s těmi samýmy problémy setkáte u další a další Octávky můžete kritizovat. Já bych si technicky 10 let zastaraelé auto jako je ford nekoupil, leda že by stály o 100 000,- méně a to ještě možná.

0/0
24.12.2011 11:46

Daňový soumar

Re: Britové

Já dávám přednost "technicky zastaralým" autům. Jsou odzkoušené a tím pádem výrazně spolehlivější. Chci dojet a ne dělal někomu za nekřeťanský peníze morče.

0/0
26.12.2011 11:06

Hroznej_puberťák

Re: Britové

Slušný blábol. Tak copak měl za zadní nápravu ten technicky 10 let zastaralý Focus, když se začal vyrábět, a co že v tu dobu měla za zadní nápravu ta úžasná Octávka, hm? Nebylo to v tu dobu takhle náhodou přesně naopak, s tou zastaralostí? Někomu takovému fakt budu věřit, jak "má" servis, nedivím se, že je u nás kvalita servisů tak mizerná, když z údajných servismanů lezou takovéhle snůšky blábolů

0/0
26.12.2011 11:21

nepetr

Re: Britové

Dobrá experte. V čem je Víceprvkový závěs lepší než kliková náprava? V jake situcai poznáte že jedete s tou či onou zadní nápravou? Ale svými slovy a né zaplacené keci někde s časopisu. Pkud tedy víte co je váceprvkový závěs;-D A co se týče Octavky její jízdní vlastnosti nejsou způsobené nápravou, podvozkem na kterých jezdí i Golfy a A3, ale pouze velký zadní převis, díky kterému má nejvetší kufr ve své třídě na který kouká 90% rodin a díky ketrému se prodává víc, než Focus, Megane, 307 atd. Budu li se chtít svézt v autě s dobrým podvozkem určitě si nekopím Focuse, Megana, Astru, Golfa, Octavku, A3 ani žádný jiný vůz těhto značek.

0/0
26.12.2011 12:48

Hroznej_puberťák

Re: Britové

Je opravdu tragikomické, jak trapně se pan matláček snaží zastřít skutečnost, že neuvěřitelně BLÁBOLIL o jakémsi 10 letém zastarání, které nejen že ani neumí popsat, ale dokonce v některých řešeních je to přesně naopak.:-/

0/0
26.12.2011 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.